(A) McDonald’s România transformă Piaţa George Enescu într-un labirint de zâmbete

Evenimentul face parte din iniţiativa globală imlovinit24, organizată în 24 oraşe de pe glob

McDonald’s România a transformat peste noapte piaţa George Enescu din Bucureşti într-un adevărat loc de joacă, plin de bucurie şi distracţie. 24 martie a fost ziua surprizelor pentru toţi prietenii McDonald’s, iar în Bucureşti, peste 1000 de oameni au sărbătorit bucuria şi zâmbetele, trecând pragul unui labirint imens construit în piaţa George Enescu.

Evenimentul face parte din iniţiativa globală imlovinit24, prin care McDonald’s oferă 24 de cadouri de bucurie, în 24 de oraşe, pe parcursul a 24 de ore. Ziua a început în Australia cu o cană de cafea uriaşă în care trecătorii s-au putut juca şi relaxa în drum spre muncă, a continuat cu un “Big Mac Selfie” în Dubai şi un concert surpriză susţinut de Jessie J pentru un grup de fani norocoşi în Londra, pentru a se termina cu un concert în Los Angeles susţinut de Ne-Yo.

Labirintul zâmbetelor din Bucureşti a fost locul în care surprizele s-au ţinut lanţ de la miezul zilei până spre seara pentru toţi cei care i-au trecut pragul. Plină de provocări, fiecare activitate din labirint a fost inedită şi a surprins curioşii prezenţi la eveniment cu concerte de operă în cel mai neaşteptat moment, cutii-surpriză sau oglinizi deformatoare. La final, toate zâmbetele participanţilor au fost adunate pe un ecran imens, oferind imaginea de ansamblu a cadourilor de bucurie oferite de evenimentul McDonald’s tuturor celor prezenţi.

“Conceptul imlovinit24 este foarte simplu: McDonald’s este parte din viaţa a zeci de milioane de oameni prin micile bucurii pe care le oferă zilnic. Credem că aceste cadouri de bucurie exprimă cel mai bine ceea ce face şi McDonald’s în România de aproape 20 de ani. Anul acesta se împlinesc 20 de ani de când McDonald’s a deschis primul restaurant în România, tocmai de aceea ne-am dorit foarte mult să le oferim prietenilor McDonald’s un moment creat special pentru ei. Labirintul zâmbetelor a fost gândit exact aşa cum e clientul nostru: plin de energie, curios, iubitor de aventură şi mereu cu zâmbetul pe buze”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

imlovinit24 este o acţiune prin care McDonald’s şi-a propus să unească virtual unele dintre cele mai importante comunităţi ale sale şi să ilustreze într-un efort global ceea ce brandul face deja în fiecare zi – oferă bucurie către milioane de persoane. Evenimentele imlovinit24 s-au desfăşurat timp de 24 de ore în 24 de oraşe din lume, precum Mar del Plata, Sydney, Viena, Rio de Janeiro, Guangzhou, Hong Kong, Catania, Milano, Seul, Auckland, Varşovia, Lisabona, Madrid, Stockholm, Dubai, Copenhaga, Londra, Los Angeles, Ho Chi Minh, Paris, Manila, Tokyo, Toronto şi Hong Kong.

Despre McDonald’s România
În anul 2015 McDonald’s România aniversează 20 de ani de la deschiderea primului restaurant. Compania este lider al pieţei restaurantelor din ţară cu 67 de restaurante în 21 de oraşe şi 150.000 de clienţi care îi trec pragul zilnic. McDonald’s are peste 4000 de angajaţi şi a investit peste 600 de milioane de lei în România. În anul 2014, McDonald’s a fost desemnat cel mai bun angajator al anului conform AON Hewitt.

Galerie poze