Nu agreez deloc stilul nevrotic al lui Woody Allen -acum nu doar al lui, doar ca pe-atunci avea macar caracter de noutate.
Chiar daca ar incearca sa compenseze prin diverse situatii (aici nici macar nu incearca), toata logoreea nu va avea haz vreodata, e ca si cum incerci sa seduci pe cineva incercand sa convingi cu argumente logice de ce ar fi bine sa te iubeasca. Credeam ca s-au depasit demult cauzele pentru care moare un gen, daca au trecut un numar mare de ani. A nu se confunda cu aberatia ca gen (Monty Python la inceput, unele filme de Louis Bunuel, samd), care e mult mai imaginativa si de departe un gen deloc 'secant' daca e chiar aberatie si nu comedie cu accent pe e, si nici caterinca si sa nu fii neaparat prost-dispus(a).
Miza mica -o palma, ce te pregateste pentru plictis si asteptarile crescute de combinatia efort (sau nervozitate, ritm alert) plus vulgaritate, care anticipeaza o dezamagire, au pus pe umerii actorilor o sarcina imposibila, iar jocul destul de bun n-a putut compensa scenariul si "povestea". Cred ca s-a dorit un film pentru premii si critici, doar din premize. La fel si pt. "Secretele fericirii", "Nu-mi pasa ca vom intra in istorie ca barbari", etc., genul algoritm AI: luam o tema, o despicam in bucatele, aranjam replcile, si gata povestea si scenariul.
Mai bine sa fie la altii, sa se "bucure" ei :))
AdriAdrianna98
pe 04 Ianuarie 2023 20:34
tot ce pot sa apreciez la acest film e naturaletea actoriei si a dialogului, in rest, o mizerie.cateva dialoguri interesante dar clar nu merita vizionat pentru ele. o actiune cu un parcurs dubios si un final fara sens
rosix
pe 30 Octombrie 2022 18:52
Film de duzină, vulgar, cu idei feminist-LGBT in care fetele "își bagă în fiecare clipă ceea ce nu au" pentru a pune în evidență detașarea de o lume a bărbaților cărora, de atâta feminism, nici nu li se mai școală.
De fapt asta e drama...e greu să ți se scoale când femeia e pusă într-un astfel de context.
Data fiind povestea și contextul, cel mai credibil pare masculul bădăran care le înțelege dileala și le spune direct: "Bai, esti defectă la cap, ori te ftzi, ori, dacă nu, du-te in aia a ma-tii cu feminismul tău cu tot!"
Dar plânsul din final e autentic și mai șterge din păcatele acestui film, întrucât pune acțiunea anterioară într-o altă lumină.
Nu recomand acest film decailt dacă vreți să vedeți până unde se poate aluneca in patetic.
Sunt curios sa o vad pe Ana Maria Guran cum joacă într-un film in care sa nu trebuiască să-și bage ce nu are.
kasmyn
pe 19 August 2022 18:16
O TAMPENIE DE FILM IN AFARA CA ESTE ROMANESC FIILMUL ESTE FARA NOIMA L-A MAI SI DIFUZAT HBO!!
Horatiucrisan
pe 24 Martie 2022 21:05
Un film mediocru. Un plus pentru Ana Maria Guran care a facut un rol bun in Lumea e a mea si Maria Popistasu, excelenta in Marti dupa Craciun si Intregalde. Din pacate, acrst film nu se ridica nici pe departe la inaltimea firmelor mentionate.
iuluassss
pe 13 Martie 2022 01:28
Ma mir ca s a uitat cineva... Eu am rezistat cu stoicism vreo 10 minute... Nu... Nu... Clar, nu!!!!
blacksea_rider
pe 08 Noiembrie 2021 04:01
Un limbaj specific "noului val!?" al filmului romanesc?!,nu ma deranjeaza....sunt obisnuit cu "this new shit" dar ce facem cu persoanele mai in varsta,copii care prin absurd s-ar uita la acest gen de film....sau regizorul vrea sa ne obisnuiasca cu cu acest limbaj,care este uzual in filmele anglo-americane,unde abunda shit/fuck/damn/suck...dar la ei astea sunt "out of date",....si care suna mai "frumos" decat "hai sa ne futem"...Anyway, filmul este great crap!
conu_marius
pe 07 Noiembrie 2021 16:21
Un film cu adevarat contemporan, viu, liber si deschis.
Un studiu de caz realist, fin si abrupt in acelasi timp un limbaj direct , actual dezgolit de ipocrizia unui limbaj butaforic, inexistent, specific cinematografiei pudice romanesti , fetele joaca foarte bine, natural, firesc, taietura editorului este fina ca lama unui cutit si la fel de abrupta ca si evolutie emotionala a protagonistei.
Un film de vazut si care poate nu a avut promovarea de care ar fi avut nevoie.
Pe rotund un film chiar fain, curat si cinstit ca viata si care poate parea la un moment dat brut si nefinisat , dar tocmai asta este si ideea.
Actorii joaca foarte bine , regizorul isi face treaba exact cum ar trebui, o libertate de expresie destul de greu de obtinut, naturaletea acestui film trece dincolo de jocul actoricesc si este obtinut tocmai prin intermediul unui limbaj real.
Un film pe care il recomand cu toata inima.
ancota
pe 14 Octombrie 2021 00:37
Singurul lucru bun din acest film ar putea fi salata de boeuf, la prepararea căreia asistăm când și când. Dar și asta e doar o presupunere. Restul e o mare varză. Sau salată. Asta ca să rămânem în domeniul culinar.
Așa cum ne-au obișnuit filmele românești din ultimul timp, povestea (dacă poate fi numită așa) poate fi expediată în 10, maxim 15 min într-un film de scurtmetraj la care chiar să te poți uita, însă din dorința autorilor de a realiza un lungmetraj aceasta este lălăită făra rost până la o oră și 18 minute. Această oră de lălăială este o caracteristică a filmelor românești și dovada incontestabilă a faptului că autorii acestora nu au, practic, nimic de spus, dar țin morțiș să-și bată joc de timpul nostru.
Întregul film, de la scenariu, imagine și regie (care o fi aia, pt. ca fetele par că se descurcă singure) dau senzația unui film de școală populară de arte. Imaginea e jalnică, și mă refer aici la încadrare, mișcări de aparat, dar mai ales la lumină, iar montajul este cireașa de pe tort. Tăietura în cadru fiind mijlocul de expresie preferat al editorului care a ținut să încalce, astfel, toate regulile, obținînd un efect de-a dreptul deranjant ce nu te poate duce cu gândul decât la amatorism.
Sunt multe de spus, dar nu prea merită efortul. Filmul e o adevărată pierdere de timp. Nu aș vrea să închei, însă înainte de a remarca limbajul extrem de vulgar care sună cu atât mai rău pus în gura fetelor care nici măcar ele nu par prea convinse că fac ceea ce trebuie. Deși filmul pare a avea pretenția că abordează probleme existențiale deosebite, acest limbaj nu face decât să-l mențină în mocirla producțiilor românești de neprivit.
Însă nu trebuie să mă credeți pe cuvânt. Puteți vedea filmul pe HBOGo, asta dacă nu v-ați grăbit să-l vedeți la cinema.
Chiar daca ar incearca sa compenseze prin diverse situatii (aici nici macar nu incearca), toata logoreea nu va avea haz vreodata, e ca si cum incerci sa seduci pe cineva incercand sa convingi cu argumente logice de ce ar fi bine sa te iubeasca. Credeam ca s-au depasit demult cauzele pentru care moare un gen, daca au trecut un numar mare de ani. A nu se confunda cu aberatia ca gen (Monty Python la inceput, unele filme de Louis Bunuel, samd), care e mult mai imaginativa si de departe un gen deloc 'secant' daca e chiar aberatie si nu comedie cu accent pe e, si nici caterinca si sa nu fii neaparat prost-dispus(a).
Miza mica -o palma, ce te pregateste pentru plictis si asteptarile crescute de combinatia efort (sau nervozitate, ritm alert) plus vulgaritate, care anticipeaza o dezamagire, au pus pe umerii actorilor o sarcina imposibila, iar jocul destul de bun n-a putut compensa scenariul si "povestea". Cred ca s-a dorit un film pentru premii si critici, doar din premize. La fel si pt. "Secretele fericirii", "Nu-mi pasa ca vom intra in istorie ca barbari", etc., genul algoritm AI: luam o tema, o despicam in bucatele, aranjam replcile, si gata povestea si scenariul.
Mai bine sa fie la altii, sa se "bucure" ei :))
De fapt asta e drama...e greu să ți se scoale când femeia e pusă într-un astfel de context.
Data fiind povestea și contextul, cel mai credibil pare masculul bădăran care le înțelege dileala și le spune direct: "Bai, esti defectă la cap, ori te ftzi, ori, dacă nu, du-te in aia a ma-tii cu feminismul tău cu tot!"
Dar plânsul din final e autentic și mai șterge din păcatele acestui film, întrucât pune acțiunea anterioară într-o altă lumină.
Nu recomand acest film decailt dacă vreți să vedeți până unde se poate aluneca in patetic.
Sunt curios sa o vad pe Ana Maria Guran cum joacă într-un film in care sa nu trebuiască să-și bage ce nu are.
Un studiu de caz realist, fin si abrupt in acelasi timp un limbaj direct , actual dezgolit de ipocrizia unui limbaj butaforic, inexistent, specific cinematografiei pudice romanesti , fetele joaca foarte bine, natural, firesc, taietura editorului este fina ca lama unui cutit si la fel de abrupta ca si evolutie emotionala a protagonistei.
Un film de vazut si care poate nu a avut promovarea de care ar fi avut nevoie.
Pe rotund un film chiar fain, curat si cinstit ca viata si care poate parea la un moment dat brut si nefinisat , dar tocmai asta este si ideea.
Actorii joaca foarte bine , regizorul isi face treaba exact cum ar trebui, o libertate de expresie destul de greu de obtinut, naturaletea acestui film trece dincolo de jocul actoricesc si este obtinut tocmai prin intermediul unui limbaj real.
Un film pe care il recomand cu toata inima.
Așa cum ne-au obișnuit filmele românești din ultimul timp, povestea (dacă poate fi numită așa) poate fi expediată în 10, maxim 15 min într-un film de scurtmetraj la care chiar să te poți uita, însă din dorința autorilor de a realiza un lungmetraj aceasta este lălăită făra rost până la o oră și 18 minute. Această oră de lălăială este o caracteristică a filmelor românești și dovada incontestabilă a faptului că autorii acestora nu au, practic, nimic de spus, dar țin morțiș să-și bată joc de timpul nostru.
Întregul film, de la scenariu, imagine și regie (care o fi aia, pt. ca fetele par că se descurcă singure) dau senzația unui film de școală populară de arte. Imaginea e jalnică, și mă refer aici la încadrare, mișcări de aparat, dar mai ales la lumină, iar montajul este cireașa de pe tort. Tăietura în cadru fiind mijlocul de expresie preferat al editorului care a ținut să încalce, astfel, toate regulile, obținînd un efect de-a dreptul deranjant ce nu te poate duce cu gândul decât la amatorism.
Sunt multe de spus, dar nu prea merită efortul. Filmul e o adevărată pierdere de timp. Nu aș vrea să închei, însă înainte de a remarca limbajul extrem de vulgar care sună cu atât mai rău pus în gura fetelor care nici măcar ele nu par prea convinse că fac ceea ce trebuie. Deși filmul pare a avea pretenția că abordează probleme existențiale deosebite, acest limbaj nu face decât să-l mențină în mocirla producțiilor românești de neprivit.
Însă nu trebuie să mă credeți pe cuvânt. Puteți vedea filmul pe HBOGo, asta dacă nu v-ați grăbit să-l vedeți la cinema.