Comentarii Comentează
  • Iulidesprefilme
    pe 08 Septembrie 2016 20:36
    Finalul acestui film mi se pare metaforic. De ce ? Contesa aruncă rochia de mireasă de pe vaporul marinarului pe care l-a ales în locul insipidului bancher care o prefera...Ce înseamnă acest gest ? Rochia plutește pe apa râului...ori că apa spală, duce, îneacă o poveste, ori că poartă un nou destin către alt orizont...Apa, ca element primordial, poate însemna fie moarte, pierdere, distrugere...fie vitalitate, trăire, renaștere...Contesa a renunțat la un bărbat bogat în favoarea unui aventurier ca și ea...și totul plutește mai departe, ca și rochia ei de mireasă...Frumoasă metaforă cinematografică, nu ? Și pe această semnificație se mai poate broda...
  • cezarika21
    pe 21 August 2015 19:44
    O vampă blondă (Marlene Dietrich) sosește la New Orleans în 1840 cu ambiția de a pune mâna pe un bărbat bogat și de a se căsători cu el. Lanțul de minciuni pe care le toarnă potențialei victime este însă tot mai greu de ținut sub control și au loc câteva răsturnări de situații interesante...

    Filmul lui René Clair este inteligent și amuzant, în stilul comediilor lui Molière, dar povestea pare prea veche și prăfuită pentru a trezi vreun interes unui potențial spectator. Nici măcar interpretarea Marlenei Dietrich, rutinată în prea multe filme asemănătoare despre femei fatale, nu reușește să-i confere strălucire. Există suficiente situații comice care vor trezi râsul, dar niciunul dintre ele nu va rămâne în atenția publicului spectator.

    ”The Flame of New Orleans” nu se află printre cele mai bune filme ale regizorului René Clair și nici ale actriței Marlene Dietrich. Este mai bun decât media filmelor realizate în acea perioadă, dar nu rămâne în atenția publicului cinefil. O distracție plăcută de moment, fără importanță cinematografică.
  • mtraianc
    pe 19 Iulie 2012 23:51
    ce dragute sint fetele si ce fraieri sint batbati cu bani , pina la urma bani nu au nici o valoare ,,
  • cosmin742000
    pe 10 Aprilie 2012 11:17
    O comedie romantica fara clisee , cu destule incurcaturi , si mai ales cu extraordinara Marlene Dietrich