Echipa de la Gotham Garage încearcă să transforme un Ford Thunderbird din 1964 într-o adevărată „rachetă”, iar un Smart cochet visează să ajungă un monstru.
Echipa se ocupă de un Chevy C-10 Fleetside din 1970 pentru a-l moderniza și schimba cu o prețioasă caroserie de Zephyr din 1939.
Echipa încearcă să ajute o prietenă, modernizând un hot-rod Broscuță pe bani puțini. Mark devine prea creativ când vine vorba de recondiționarea T-bucketului.
Shawn și Mark fac un schimb pe cinste. Tony și Caveman se ocupă pe rând de un Chevrolet din 1956, iar Constance își exersează talentul pe un microbuz VW retro.
Shawn așază motorul microbuzului într-un loc neobișnuit, însă are dificultăți în a găsi cumpărător. Echipa primește ajutor de la o legendă a hot-rodurilor.
Echipa vrea să transpună în realitate niște mașinuțe Hot Wheels pentru a face schimb cu o replică de Lincoln Futura. Shawn încearcă să domolească impulsurile lui Mark.
Membrii echipei intră în cursa contracronometru pentru mașina care le va aduce o sumă din șase cifre. Căutarea unei camionete de atelier răscolește amintirile lui Mark.
Echipa se grăbește să termine de modernizat o Futura din 1955 pentru o mare expoziție auto. A găsit în sfârșit Gotham Garage mașina care le va aduce suma din șase cifre?
Noul atelier s-a deschis, iar gașca de la Gotham se pune pe treabă și modernizează un Buick Special din 1953, țintind și spre o premieră: electrificarea unui model retro.
După o problemă de proporții, echipa încearcă să vândă pe bani buni o motocicletă modificată și să găsească mașina de schimb ideală.
Shawn vrea să dreagă o afacere care a mers prost și îl convinge pe Mark să accepte un proiect deosebit. Atelierul vrea să impresioneze un client nou și extravagant.
Mark forțează limitele cu următoarele două proiecte: recondiționarea unei dubițe în stil rock și adaptarea unei ambarcațiuni la stilul Corvette.
Shawn caută piesele necesare pentru un schimb profitabil, iar Mark își lasă amprenta asupra unui kit car. Atelierul are un musafir-surpriză: mama lui Caveman.
Mark și Shawn fac pași hotărâți spre o afacere mare. Echipa rezolvă o rablă pentru o cursă locală, apoi modernizează o adevărată mașină de curse retro.
Mark recondiționează un Dodge Power Wagon militar din 1947, iar Shawn trece la comenzi când caută cumpărători pentru un Plymouth XNR din 1960.
Echipa cântărește o ocazie rarisimă, care îi poate aduce un prestigiu imens, însă care are și costuri pe măsură.
Afacerea merge din plin pentru echipa Gotham datorită renumelui recent dobândit. Acum, vor să transforme copia unui Ford din 1933 într-un Delahaye art deco.
Pentru a finanța un proiect scump, echipa lucrează pentru profit la mașina El Camino a unui client pretențios, dar face și reparația capitală a unui Scout II.
Având nevoie de bani, Tony vede o oportunitate într-o lucrare sentimentală. Shawn se chinuie să găsească un cumpărător pentru mașina cu caroserie din lemn a lui Mark.
După niște învoieli ingenioase, Shawn crede că ideea lui Mark pentru un Bel Air e o nebunie. O reușită academică vine la pachet cu un autobuz special pentru Caveman.
Mark insistă să termine mașina-jacuzzi și să-și țină cuvântul dat unor prieteni, iar Shawn îl convinge să modernizeze o camionetă clasică Ford ca garanție.
Mark prezintă o variantă lowrider pentru o Impala clasică din dorința de a-și finanța prototipul. Așa cum era de așteptat, planurile devin rapid extrem de elaborate.
Mark vrea o Hayabusa, dar pentru asta trebuie să dea la schimb un Prius modificat. Shawn vrea să promoveze prototipurile pentru licitații, dar realitatea are alt plan.
Echipa vine cu idei creative după ce distanțarea socială le năruie speranțele unui profit generos. Mark cere un preț foarte mare și asta ar putea să-i coste pe toți.
Chitiți să facă bani, băieții se apucă de două proiecte noi: un vehicul nefinisat de la zero și adaptarea unui Elite Laser 917 pentru curse.
Shawn propune echipei Gotham să modernizeze un Chevy din 1957 pentru vânzare. De asemenea în program, un melanj automobilistic.
Mark și Shawn merg la un cimitir auto pentru a vinde noul lor Chevy din ’57 pentru niște fier cum se făcea numai în Detroit pe vremuri.
După ce pierd bani cu un proiect, echipa Gotham revine la ce știe mai bine să facă, transformând o ambulanță militară din 1954 într-un autobuz de petreceri.
Un broker acționând în numele unui client înstărit arată interes față de prototipul care încă nu a fost vândut. Mai târziu, Caveman vine cu un proiect pentru un amic.
Echipa Gotham Garage începe să transforme un Lincoln Zephyr peste care au trecut anii într-un automobil aparte, demn de o expoziție auto.
Cât timp echipa trage tare la Lincoln, Shawn discută cu Mark despre un camion Kenworth din 1957, identic cu cel condus de tatăl lui Mark în trecut.
Când li se oferă coperta catalogului Speedway, Mark și gașca se dau peste cap să pregătească Lincolnul pentru ședința foto.
Un omagiu adus unui Dodge Charger Daytona din ’69 le dă novicilor Brian și Jake ocazia să arate ce știu. Shawn are un plan să înșface un Ferrari 458 Italia.
Garajul e cu accelerația la podea când un client cere o modificare nemaiauzită la o Tesla. Dodge-ul transformat intră pe pistă.
La disperare, Shawn trebuie să găsească un client pentru un bolid atipic. Gotham Garage acceptă un proiect care ar putea aduce profituri mari în viitor.
Echipa își exprimă temerile legate de viitor. Un Harley Dyna primește un aspect malefic. Mark are dubii legate de o cerere pentru un vehicul excentric.
Tony are 10.000 USD la dispoziție să restaureze o camionetă cu cabină dublă. Mașina-tanc prinde formă. Mark și Shawn merg să vadă un Ferrari 360 Spider cu probleme.
Cât timp așteaptă noutăți despre Ferrari, echipa transformă o barcă cu fund plat în autobuz de petreceri plutitor. Un Chevelle din ’69 este adus în secolul al XXI-lea.
Mark își asumă un risc uriaș când atelierul are nevoie de bani rapid. Un client se întoarce să vadă o mașină clasică americană modernizată, care costă 60.000 USD.
Gotham face modificări îndrăznețe la Ferrari respectându-i totuși pedigriul, însă rezultatul poate decide soarta atelierului. Mașina își face debutul la o petrecere.