Kusuo și „prietenii” lui caută un câine dispărut. Kusuo descoperă complexitatea jocurilor online, apoi lumea adulților, luând locul tatălui lui.
Limitatorul lui Kusuo se strică și îi creează probleme acasă. Kaido își convinge prietenii să joace un joc de cărți pentru copii și pierde din mai multe puncte de vedere.
Un nou profesor sincer, dar cu o înfățișare ciudată dă naștere unor incidente și neînțelegeri atunci când clasa pornește în căutarea unui voyeur.
Toritsuka îl convinge pe Kusuo să îl ajute după ce o simpatică elevă transferată intră cu stângăcie în viețile lor. Dar poate Kusuo n-o să se descurce cu ea.
Prietenii lui Nendo sunt confundați cu niște agresori. Kusuo scapă de prieteni înainte ca planurile lor de a se distra într-o cameră de evadare să devină realitate.
Kusuo este acum în anul al treilea și trăiește ca un adolescent obișnuit, fără puteri paranormale. Oarecum. Viața normală este însă mai grea decât și-a închipuit.