Pe acest domn 'scenarist' ar trebui sa-l scoateti la pensie. Este evident depasit de vremuri, are o viziune cel putin ciudata asupra vietii dar si asupra a ceea ce asteapta lumea de la telenovelele romanesti. Succesul celor doua productii nu i se datoreaza lui, ci actorilor care au facut toti banii. Nici n-a visat Eugen Patriche la Victor si Alina, sau Deea Damaschin, nu-i apartine nici Varlaam, povestea dintre Alexandra si Andrei a fost facuta de Adela Popescu si Dan Bordeianu, acest domn ocupa un loc de pomana Acasa. Angajati alti scenaristi, capabili sa creeze personaje si sa nu se mai bazeze totul pe ideile regizorului (uneori nu prea inspirate si exagerate) sau pe talentul si farmecul unor actori.
pe 06 Aprilie 2005 14:05
Stimate domn Eugen Patriche,
Va scriu mai mult paentru ca as avea nevoie de o indrumare. Dumneavoastra, avand mai multa experienta, ati fi dispus sa imi acordati consiliere cu privire la un scenariu?
Va voi expune pe scurt situatia, insa nu inainte de a ma prezenta: am 26 de ani, sunt absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Univ. Al.I. Cuza, Iasi, promotia 2002, dubla specializare spaniola- engleza, modul de literatura. In prezent lucrez la Vaslui ca profesoara de limba engleza. In timpul facultatii am cochetat cu teatrul, jucand in limbile spaniola, engleza si romana ( Bernarda Alba in "Casa Bernardei Alba" de Federico Garcia Lorca, regia Silvia-Maria Albisteanu-Chireac, Little Red Riding Hood in "The Universal Wolf" de Joan M. Shenkhar, regia Ovidiu Lazar, Femeia Nascuta din Flori in "Grimase" de Aurel Luca, regia Aurel Luca). In copilarie (cand eram cam cum e Bianca acum) am jucat si intr-un film de protectie a muncii, in regia domnului Haralambie Boros. Am manifestat mereu un interes deosebit pentru teatru si film. In timpul facultatii am scris doua piese de teatru si am avut si o colaborare cu revista "Timpul" din Iasi, pentru care am realizat o cronica de teatru si film.
Dat fiind ca MediaPRO a lansat aceasta campanie de productie de seriale si telenovele, m-am gandit ca poate n-ar strica sa imi incerc si eu norocul, scriind un scenariu de telenovela - doar ca nu am scris pana acum scenariu de film. Deocamdata ma documentez, adunand detalii care sa dea veridicitate povestii, insa as fi onorata daca as putea discuta aceasta idee cu dumneavoastra si daca as putea beneficia de o opinie avizata.
Cat despre votul meu... Motivul pentru care nu am acordat cinci stelute este ca la un moment dat am remarcat o scadere a ritmului evenimentelor in serial. In prezent ritmul a revenit, fapt care ma bucura. Evident, in orice poveste trebuie sa existe un echilibru - este imposibil sa te mentii mereu numai cu momente de maxima intensitate. Totusi eu ma refeream la o perioada de cateva episoade in care actiunea cam lacezea. Dat fiind ca perioada aceea a fost depasita, iar audienta atinge cote impresionante, va urez multa inspiratie si succes pe mai departe!
Va multumesc.
Cu respect,
Oana Uliu (pseudonim: Karl Gavilan)
Va scriu mai mult paentru ca as avea nevoie de o indrumare. Dumneavoastra, avand mai multa experienta, ati fi dispus sa imi acordati consiliere cu privire la un scenariu?
Va voi expune pe scurt situatia, insa nu inainte de a ma prezenta: am 26 de ani, sunt absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Univ. Al.I. Cuza, Iasi, promotia 2002, dubla specializare spaniola- engleza, modul de literatura. In prezent lucrez la Vaslui ca profesoara de limba engleza. In timpul facultatii am cochetat cu teatrul, jucand in limbile spaniola, engleza si romana ( Bernarda Alba in "Casa Bernardei Alba" de Federico Garcia Lorca, regia Silvia-Maria Albisteanu-Chireac, Little Red Riding Hood in "The Universal Wolf" de Joan M. Shenkhar, regia Ovidiu Lazar, Femeia Nascuta din Flori in "Grimase" de Aurel Luca, regia Aurel Luca). In copilarie (cand eram cam cum e Bianca acum) am jucat si intr-un film de protectie a muncii, in regia domnului Haralambie Boros. Am manifestat mereu un interes deosebit pentru teatru si film. In timpul facultatii am scris doua piese de teatru si am avut si o colaborare cu revista "Timpul" din Iasi, pentru care am realizat o cronica de teatru si film.
Dat fiind ca MediaPRO a lansat aceasta campanie de productie de seriale si telenovele, m-am gandit ca poate n-ar strica sa imi incerc si eu norocul, scriind un scenariu de telenovela - doar ca nu am scris pana acum scenariu de film. Deocamdata ma documentez, adunand detalii care sa dea veridicitate povestii, insa as fi onorata daca as putea discuta aceasta idee cu dumneavoastra si daca as putea beneficia de o opinie avizata.
Cat despre votul meu... Motivul pentru care nu am acordat cinci stelute este ca la un moment dat am remarcat o scadere a ritmului evenimentelor in serial. In prezent ritmul a revenit, fapt care ma bucura. Evident, in orice poveste trebuie sa existe un echilibru - este imposibil sa te mentii mereu numai cu momente de maxima intensitate. Totusi eu ma refeream la o perioada de cateva episoade in care actiunea cam lacezea. Dat fiind ca perioada aceea a fost depasita, iar audienta atinge cote impresionante, va urez multa inspiratie si succes pe mai departe!
Va multumesc.
Cu respect,
Oana Uliu (pseudonim: Karl Gavilan)