Al doilea kitsch , după Miss Litoral..........????????
Horatiucrisan
pe 25 August 2020 21:31
Un gunoi, un matz de celuloid. Nota 2 doar pt ca mai vedeam "peisaje" ale acelei epoci de imediat de dupa Revolutie cu bișnițari, afaceriști de carton, table aduse din Vest pe străzile înțesate de Dacii.
balta67verde
pe 24 Octombrie 2016 19:01
O comedie penibila din seria "democratie prost inteleasa" cand regizorii aveau impresia ca nuditatea si vulgaritatea sunt obligatorii in filmele postrevolutionare.
Deceoare
pe 13 Octombrie 2015 23:05
Acesta a fost unul din filmele de ''succes'' , pe care ni le promiteau în decembrie 1989 şi ianuarie 1990 , unii dintre scenariştii şi regizorii rataţi ai perioadei comuniste . Spuneau ei că aveau în sertare tot felul de scenarii care mai de care mai bune şi de premii internaţionale şi pe care cenzura P.C.R.-istă nu i-a lăsat să le producă . Ne-am lămurit !
DeadSea07
pe 14 August 2013 03:44
Ce Penibil cu nudititate la maxim glume proaste nu il recomand
cezarika21
pe 13 August 2013 06:40
Dornic să repete succesul comercial obținut cu comedia mârlănească „Miss Litoral" (1991), regizorul Mircea Mureşan a realizat un film chiar mai prost decât cel precedent, după un scenariu inept al lui Octavian Sava (autor de scheciuri, monologuri și cuplete muzical-umoristice pentru programele de Revelion de la TVR). „A doua cădere a Constantinopolului" este o comedie de situaţii tipică „tranziției”, cu deghizări şi travestiuri, în care singura valoare estetică erau „ţâţeIe Loredanei” (după cum și-a intitulat Eugenia Vodă cronica spirituală din „România literară”). În rest, confuzie totală, glume de prost gust, vulgaritate, interpretări jenante demne de spectacolele cu amatori de la căminele culturale rurale.
Văzut astăzi, filmul nu reuşeşte să mai schiţeze nici măcar un singur zâmbet, spectatorii rămânând pironiţi în fotoliu, incapabili să se mai mişte în faţa unei astfel de imbecilităţi. Filmul nu depășește nivelul unui spectacol de revistă cu amatori, fiind stupid și vulgar. Pentru exemplificare vă ofer două mostre ale „umorului” din acest film: într-o secvență un pescăruș se găinățează pe faţa lui Sufleţel (Arşinel), pentru ca în secvenţa următoare acelaşi personaj să-și pună pe cap pălăria în care o femeie aruncase o pungă cu excrementele propriului copil, iar rahatul începe să i se prelingă pe faţă.
Acest film a fost vizionat de aproape 1,5 milioane spectatori, fiind al treilea film românesc, după „Liceenii Rock'n'Roll" şi „Miss Litoral", care a depăşit milionul de spectatori în perioada de după Revoluţie; ulterior niciun alt film nu a reuşit nici măcar să se apropie de acest număr. Nu reuşesc să-mi imaginez astăzi cum au putut atâţia oameni să stea la coadă pentru a vedea o astfel de imbecilitate, mai ales că, din câte îmi amintesc, biletul era destul de scump. Trivializarea umorului românesc a început odată cu filmele lui Mircea Mureșan, iar Stela Popescu, Alexandru Arșinel și Jean Constantin au avut un aport considerabil în acest sens.
alex_il_fenomeno
pe 11 Iulie 2013 15:08
Filmul nu a reusit sa puncteze atat prin intamplari cat prin comicul de limbaj, unul genial in care se regaseau actori uriasi ai cinematografiei noastre, plini de umor, in frunte cu indragitul cuplu de pe micul ecran Stela Popescu- Alexandru Arsinel si culminand cu Jean Constantin sau Dem Radulescu. Chiar daca nu stralucesti decat prin glumele spuse de protagonisti, invalmaseala fiind uneori greu de suportat, este un film caruia ar merita sa i se acorde o vizionare.
nemotoujours
pe 09 Ianuarie 2013 16:47
CHIAR PENIBIL......................................................
MrJuVe
pe 12 Noiembrie 2012 23:45
Pregateste-ti pixul
E pregatit
Are pasta?
Are! Da si pe-afara
Una din mostrele de comic de limbaj prezente in film, in rest sub orice critica, pe alocuri atat de slab incat nici nu imi venea sa cred pe masura ce ma uitam.
cosmin742000
pe 22 Octombrie 2011 20:00
La filmul asta asta tin minte ca am plans dupa bani si am ras de aia care stateau la coada sa mai prinda bilete
MariusMIonescu
pe 27 Septembrie 2010 05:46
Câteva gaguri, actori buni, dar doar atât... Spui "regia: Mircea Mureșan" și ai zis tot.
cetateanu
pe 10 Septembrie 2010 22:50
Filme in care ne mai putem bucura de mari nostri actori de comedie chia daca filmul nu este prea reusit.
cl24
pe 19 Aprilie 2010 19:03
Este un film care a fost facut dupa spiritul vremurilor de dupa Revolutia din 1989. Acum pare un film slab.
mongolarix
pe 24 Octombrie 2009 18:38
ce dracu !! filmu asta nu are voturi nimic!! pai macar asta se poate numi film !! nu ca altele romanesti!
eriklebleu
pe 16 August 2009 20:34
shusha jenanta, bani aruncatzi pe fereastra. muresan nu a intzeles nimic din sensul revenirii la democratzie.
pe 06 Ianuarie 2006 01:53
cum pot intra si eu in posesia unor poze cu acesti mari artisti (dem radulescu,puiu calinescu ,jean constantin , etc.)????????/
Văzut astăzi, filmul nu reuşeşte să mai schiţeze nici măcar un singur zâmbet, spectatorii rămânând pironiţi în fotoliu, incapabili să se mai mişte în faţa unei astfel de imbecilităţi. Filmul nu depășește nivelul unui spectacol de revistă cu amatori, fiind stupid și vulgar. Pentru exemplificare vă ofer două mostre ale „umorului” din acest film: într-o secvență un pescăruș se găinățează pe faţa lui Sufleţel (Arşinel), pentru ca în secvenţa următoare acelaşi personaj să-și pună pe cap pălăria în care o femeie aruncase o pungă cu excrementele propriului copil, iar rahatul începe să i se prelingă pe faţă.
Acest film a fost vizionat de aproape 1,5 milioane spectatori, fiind al treilea film românesc, după „Liceenii Rock'n'Roll" şi „Miss Litoral", care a depăşit milionul de spectatori în perioada de după Revoluţie; ulterior niciun alt film nu a reuşit nici măcar să se apropie de acest număr. Nu reuşesc să-mi imaginez astăzi cum au putut atâţia oameni să stea la coadă pentru a vedea o astfel de imbecilitate, mai ales că, din câte îmi amintesc, biletul era destul de scump. Trivializarea umorului românesc a început odată cu filmele lui Mircea Mureșan, iar Stela Popescu, Alexandru Arșinel și Jean Constantin au avut un aport considerabil în acest sens.
E pregatit
Are pasta?
Are! Da si pe-afara
Una din mostrele de comic de limbaj prezente in film, in rest sub orice critica, pe alocuri atat de slab incat nici nu imi venea sa cred pe masura ce ma uitam.