Comentarii Comentează
  • user-5a77655308795
    pe 12 Octombrie 2019 13:54
    În mod sigur, americanii se ocupă cu marketing - ul filmului, ...asha ka la pasta de dintzi : 75 la suta pret de akoperire marketing shi 25 la suta pret real de fabrikă...Se pare kă acei chinezi nu au full access to Hollywood...Filmele pentru copiii se vând si mai bine dacă actori celebri americani dubleaza filmul. All the best smartphones , Technology and Versace Armani clothes are nowadays made in China...
  • dany6960
    pe 29 Septembrie 2019 18:36
    3 copchilasi dragalasi conduc pe "ultimul drum" catre casa (a se citi Muntele Everest) un Yeti magic, blanos si albicios intr-o coproductie chinezo-americana de nedescris. Adicatelea, cum ar veni, chinezii se ocupara de desen, si animatie, si tot (deci facura toata munca de jos) si americanii pusera doar sigla Dreamworks si luara toti banii. O fi bine, o fi rau...