Film rezervat doar celor pasionati de muzicaluri.Muzica obositoare, interpretare mediocra.Pe mine nu m-a castigat.
mihaelatb
pe 13 Martie 2022 00:15
Cred ca filmul acesta este facut sa fie inteles doar de initiati. Stiu ca la ora aceasta sunt la moda acest gen de spectacole, unde muzica pare apartinad gamei dodecafonice, dar eu sunt adeptul filmelor muzicale normale, unde linia melodica poate fi fredonata dupa ce pe ecran apare cuvantul sfarsit.
Stiu ca Adam Driver a fost dorit de regizor inca din 2016 cand s-a anuntat acest film. El urma sa apara alaturi de Rooney Mara si Rihanna.
Dar in 2017 ultimele doua nu au mai intrat indiscutie urmand ca Driver sa faca pereche cu Michelle Williams.
Dupa intarzierea inceperii filmarii datorita altor angajamente ale actorului, filmul si-a inceput filmarile abia in 2019 insa cu Marion Cotillard drept pereche a lui Adam Driver
Desi multi premiat la Cezar, pe mie una, filmul nu m-a impresionat.
Prea plin de simboluri, prea multa muzica nemuzicala.
Succesul unuia din partenerii unui cuplu si insuccesul celuilalt, a mai fost pus pe pelicula in numeroase filme, dar parca nici unul nu a fost atat de prost tratat ca in Annette. Sa-l pui pe Adam Driver sa cante cand el nu are voce... La unele fragmente muzicale lipsa de voce deja zgaria timpanul .
Infatisarea actritei franceze, tunsa extrem de scurt, amintea de Anne Hathaway in Mizerabilii.
As fi curioasa sa aflu, cati din cei care au vazut filmul mai pot reproduce una din piese muzicale ce alcatuiesc coloana sonora. Sa Speram ca va reusi sa atraga mai multi spectatori caci la mai mult de 6 luni de la lansare nu si-a acoperit nici macar un sfert din costuri. Nota 5, cu multa indulgenta.
anonymous.6602f7e15e136
pe 16 Decembrie 2021 10:33
Comentariu șters
Mihai.Serban
pe 04 Decembrie 2021 13:38
Ultimul film al lui Leos Carax este o tragicomedie muzicală despre dragoste, trădare, exploatare și... viața ca spectacol
„Doamnelor și domnilor, vă cer acum atenție totală. Dacă vreți să cântați, râdeți, aplaudați, plângeți, căscați, huiduiți sau să flatulați, vă rog, faceți-o în mintea voastră și numai acolo. Vă rog frumos să tăceți și să vă țineți respirația până la sfârșitul spectacolului. Respiratul nu va fi tolerat în timpul spectacolului. Deci, vă rog să inspirați profund chiar acum, pentru ultima dată. Mulțumesc!”
Astfel ne declară Leos Carax pe o voce de guru tenebros în pregenericul din Annette, ultimul său film, premiat pentru cea mai bună regie, precum și pentru cea mai bună coloană sonoră anul acesta, la festivalul de la Cannes.
Distribuția și echipa se adună și cântă ca filmul „să înceapă”, în frunte cu cei doi scenariști și compozitori ai musical-ului, frații Ron și Russell Mael (cunoscuți pentru trupa lor, Sparks), urmați de cei doi protagoniști, Adam Driver și Marion Cotillard, care îi interpretează pe Henry și Ann, un cuplu de artiști care în aparență duc o viață fără cusur, dar care urmează să devină victimele tragice ale propriului succes. El, un comedian stand-up inventiv și provocator, care își trece publicul printr-un adevărat carusel emoțional iar ea, o soprană adorată, care moare iar și iar în spectacolele ei.
Supranumit „copilul teribil al cinemaului Francez”, Leos Carax are o filmografie diversificată și îndrăzneață ce explorează, ca și în Annette, o viziune tragică a dragostei. După Boy Meets Girl, debutul său triumfător realizat la 24 de ani, Carax a continuat cu Mauvais sang, Les Amants du Pont-Neuf, Pola X și Holy Motors.
Probabil că după Dancer In The Dark al lui Lars von Trier, Annette propune unele dintre cele mai inedite și mai inteligent gândite secvențe de musical: Henry și Ann își cântă dragostea în pat, în timp ce fac sex, apoi ascultăm corul medicilor în timp ce Ann o naște pe fiica lor eponimă, Annette, apoi mai multe femei declară cântând la o conferință de presă că au fost cândva abuzate de către Henry, apoi dirijorul lui Ann (Simon Helberg) își descrie condiția provizorie de muzician acompaniator cântând la pian în fața unui public care îl aplaudă, în timp ce camera îi dă târcoale amețitoare și așa mai departe.
Tot filmul este un colaj diversificat, cu un aer improvizat, dar omogen, compus din spectacole emoționante și totodată absurde, ce frizează fantasticul (și, uneori, chiar și goticul), presărate cu câte un intermezzo în care un diapozitiv artificial tip tabloid ne arată ba că cei doi s-au căsătorit, ba că își fac vacanța pe un iaht etc. Totul emană o ironie acidă a perfecțiunii mediatice, care, de fapt, ascunde monștri. Totul este construit într-o estetică a artificialității, prin care Carax denunță eroismul adesea copleșitor și alienant al succesului. Până și Annette arată ca o marionetă. Pentru că părinții ei nu o tratează ca pe un copil, ci ca pe un trofeu. Iar atunci când tatăl ei realizează că Annette are o voce angelică și cuceritoare, o exploatează târând-o în nesfârșite turnee împotriva voinței ei, pentru ca toată lumea să se bucure de darul ei.
Așadar, prin regia impecabilă a lui Leos Carax, prin imaginea și scenografia sublime și impunătoare, prin versurile hazlii și pline de înțeles, precum și prin prestațiile încântătoare ale lui Driver și Cotillard, Annette promite acel tip de experiență care îți poate revitaliza dragostea pentru cinema și, în general, pentru spectacol.
anima86
pe 01 August 2021 15:03
Un film bizar, intrigant pe alocuri.. cu accente de piesă de teatru, film de artă.
L-am vizionat până la capăt doar ca fan Marion Cotillard - actriță excepțională cu o carismă unică, o încântare în acting de fiecare dată!
L-aș recomanda doar sau în principal iubitorilor de musicaluri, coloana sonoră de excepție!
Stiu ca Adam Driver a fost dorit de regizor inca din 2016 cand s-a anuntat acest film. El urma sa apara alaturi de Rooney Mara si Rihanna.
Dar in 2017 ultimele doua nu au mai intrat indiscutie urmand ca Driver sa faca pereche cu Michelle Williams.
Dupa intarzierea inceperii filmarii datorita altor angajamente ale actorului, filmul si-a inceput filmarile abia in 2019 insa cu Marion Cotillard drept pereche a lui Adam Driver
Desi multi premiat la Cezar, pe mie una, filmul nu m-a impresionat.
Prea plin de simboluri, prea multa muzica nemuzicala.
Succesul unuia din partenerii unui cuplu si insuccesul celuilalt, a mai fost pus pe pelicula in numeroase filme, dar parca nici unul nu a fost atat de prost tratat ca in Annette. Sa-l pui pe Adam Driver sa cante cand el nu are voce... La unele fragmente muzicale lipsa de voce deja zgaria timpanul .
Infatisarea actritei franceze, tunsa extrem de scurt, amintea de Anne Hathaway in Mizerabilii.
As fi curioasa sa aflu, cati din cei care au vazut filmul mai pot reproduce una din piese muzicale ce alcatuiesc coloana sonora. Sa Speram ca va reusi sa atraga mai multi spectatori caci la mai mult de 6 luni de la lansare nu si-a acoperit nici macar un sfert din costuri. Nota 5, cu multa indulgenta.
„Doamnelor și domnilor, vă cer acum atenție totală. Dacă vreți să cântați, râdeți, aplaudați, plângeți, căscați, huiduiți sau să flatulați, vă rog, faceți-o în mintea voastră și numai acolo. Vă rog frumos să tăceți și să vă țineți respirația până la sfârșitul spectacolului. Respiratul nu va fi tolerat în timpul spectacolului. Deci, vă rog să inspirați profund chiar acum, pentru ultima dată. Mulțumesc!”
Astfel ne declară Leos Carax pe o voce de guru tenebros în pregenericul din Annette, ultimul său film, premiat pentru cea mai bună regie, precum și pentru cea mai bună coloană sonoră anul acesta, la festivalul de la Cannes.
Distribuția și echipa se adună și cântă ca filmul „să înceapă”, în frunte cu cei doi scenariști și compozitori ai musical-ului, frații Ron și Russell Mael (cunoscuți pentru trupa lor, Sparks), urmați de cei doi protagoniști, Adam Driver și Marion Cotillard, care îi interpretează pe Henry și Ann, un cuplu de artiști care în aparență duc o viață fără cusur, dar care urmează să devină victimele tragice ale propriului succes. El, un comedian stand-up inventiv și provocator, care își trece publicul printr-un adevărat carusel emoțional iar ea, o soprană adorată, care moare iar și iar în spectacolele ei.
Supranumit „copilul teribil al cinemaului Francez”, Leos Carax are o filmografie diversificată și îndrăzneață ce explorează, ca și în Annette, o viziune tragică a dragostei. După Boy Meets Girl, debutul său triumfător realizat la 24 de ani, Carax a continuat cu Mauvais sang, Les Amants du Pont-Neuf, Pola X și Holy Motors.
Probabil că după Dancer In The Dark al lui Lars von Trier, Annette propune unele dintre cele mai inedite și mai inteligent gândite secvențe de musical: Henry și Ann își cântă dragostea în pat, în timp ce fac sex, apoi ascultăm corul medicilor în timp ce Ann o naște pe fiica lor eponimă, Annette, apoi mai multe femei declară cântând la o conferință de presă că au fost cândva abuzate de către Henry, apoi dirijorul lui Ann (Simon Helberg) își descrie condiția provizorie de muzician acompaniator cântând la pian în fața unui public care îl aplaudă, în timp ce camera îi dă târcoale amețitoare și așa mai departe.
Tot filmul este un colaj diversificat, cu un aer improvizat, dar omogen, compus din spectacole emoționante și totodată absurde, ce frizează fantasticul (și, uneori, chiar și goticul), presărate cu câte un intermezzo în care un diapozitiv artificial tip tabloid ne arată ba că cei doi s-au căsătorit, ba că își fac vacanța pe un iaht etc. Totul emană o ironie acidă a perfecțiunii mediatice, care, de fapt, ascunde monștri. Totul este construit într-o estetică a artificialității, prin care Carax denunță eroismul adesea copleșitor și alienant al succesului. Până și Annette arată ca o marionetă. Pentru că părinții ei nu o tratează ca pe un copil, ci ca pe un trofeu. Iar atunci când tatăl ei realizează că Annette are o voce angelică și cuceritoare, o exploatează târând-o în nesfârșite turnee împotriva voinței ei, pentru ca toată lumea să se bucure de darul ei.
Așadar, prin regia impecabilă a lui Leos Carax, prin imaginea și scenografia sublime și impunătoare, prin versurile hazlii și pline de înțeles, precum și prin prestațiile încântătoare ale lui Driver și Cotillard, Annette promite acel tip de experiență care îți poate revitaliza dragostea pentru cinema și, în general, pentru spectacol.
L-am vizionat până la capăt doar ca fan Marion Cotillard - actriță excepțională cu o carismă unică, o încântare în acting de fiecare dată!
L-aș recomanda doar sau în principal iubitorilor de musicaluri, coloana sonoră de excepție!