Părerea criticului
Jeff Bridges, Chris Hemsworth, Jon Hamm și alți câțiva actori talentați (inclusiv Xavier Dolan, în film în rol de manager muzical fără scrupule) fac roluri memorabile în acest film sângeros plasat într-un hotel decrepit de lângă Lake Tahoe, California, în perioada anilor 1960.
Fiecare personaj nu e ceea ce pare a fi iar spectatorul se va trezi fie în căutarea indiciilor care le-ar putea deconspira identitatea și substratul vizitei lor la izolatul El Royale, fie va fi surprins de twisturile violente ale filmului (spectatorul va fi șocat și confuz raportat la evoluția evenimentelor). De altfel, te aștepți să apară un Norman Bates cu un cuțit, dar deocamdată doar misterul și iminența a ceva periculos plutesc în aer.
Drew Goddard (The Cabin in the Woods), în dublă calitate, de scenarist și regizor, imaginează indicii potențiale pentru a crea o diversiune - în primul sfert de film spectatorul își va imagina diverse scenarii. Pe măsură ce povestea continuă, descoperim noi dimensiuni ale povestirii și fața ascunsă a personajelor. Ritmul e destul de lent și povestea se lungește pe parcursul a două ore și douăzeci de minute, un exces de zel al realizatorilor.
Drew Goddard împarte filmul în cinci părți, introducându-ne în câte o cameră dintre cele ale hotelului, în fapt prezentând povestea fiecărui client instalat în aceste camere. Interesul pentru personaje al lui Drew Goddard e puternic, acesta creionând backstory-uri tumultuoase eroilor lui, pe care le prezintă în flash-back-uri. Dar le pregătește și morți șocante.
La recepția hotelului unde strălucirea a dispărut, îi regăsim pe părintele cu probleme de memorie Daniel Flynn (Jeff Bridges surprinde neajutorarea personajului dar și latura lui mai puțin fragilă), cântăreața de muzică soul ratată Darlene Sweet (Cynthia Erivo), vânzătorul Laramie Seymour Sullivan (Jon Hamm), tănăra hippie Emily Summerspring (Dakota Johnson, cam la fel de pierdută în spațiu ca în toate filmele în care joacă), sora ei Rose (Cailee Spaeny), managerul hotelului cu sindrom de stres post-traumatic Miles Miller (Lewis Pullman) și enigmaticul Billy Lee (Chris Hemsworth), un guru (psihopat) cu un abdomen și mișcări de stripper.
Drew Goddard creionează și epoca în care își plasează povestea, cu tot soiul de referințe la care publicul american va rezona mai bine, dar interesul scenaristului regizor e pentru întâmplările sângeroase de la hotel dacă nu doar pentru un exercițiu de stil extins.
Fiecare personaj nu e ceea ce pare a fi iar spectatorul se va trezi fie în căutarea indiciilor care le-ar putea deconspira identitatea și substratul vizitei lor la izolatul El Royale, fie va fi surprins de twisturile violente ale filmului (spectatorul va fi șocat și confuz raportat la evoluția evenimentelor). De altfel, te aștepți să apară un Norman Bates cu un cuțit, dar deocamdată doar misterul și iminența a ceva periculos plutesc în aer.
Drew Goddard (The Cabin in the Woods), în dublă calitate, de scenarist și regizor, imaginează indicii potențiale pentru a crea o diversiune - în primul sfert de film spectatorul își va imagina diverse scenarii. Pe măsură ce povestea continuă, descoperim noi dimensiuni ale povestirii și fața ascunsă a personajelor. Ritmul e destul de lent și povestea se lungește pe parcursul a două ore și douăzeci de minute, un exces de zel al realizatorilor.
Drew Goddard împarte filmul în cinci părți, introducându-ne în câte o cameră dintre cele ale hotelului, în fapt prezentând povestea fiecărui client instalat în aceste camere. Interesul pentru personaje al lui Drew Goddard e puternic, acesta creionând backstory-uri tumultuoase eroilor lui, pe care le prezintă în flash-back-uri. Dar le pregătește și morți șocante.
La recepția hotelului unde strălucirea a dispărut, îi regăsim pe părintele cu probleme de memorie Daniel Flynn (Jeff Bridges surprinde neajutorarea personajului dar și latura lui mai puțin fragilă), cântăreața de muzică soul ratată Darlene Sweet (Cynthia Erivo), vânzătorul Laramie Seymour Sullivan (Jon Hamm), tănăra hippie Emily Summerspring (Dakota Johnson, cam la fel de pierdută în spațiu ca în toate filmele în care joacă), sora ei Rose (Cailee Spaeny), managerul hotelului cu sindrom de stres post-traumatic Miles Miller (Lewis Pullman) și enigmaticul Billy Lee (Chris Hemsworth), un guru (psihopat) cu un abdomen și mișcări de stripper.
Drew Goddard creionează și epoca în care își plasează povestea, cu tot soiul de referințe la care publicul american va rezona mai bine, dar interesul scenaristului regizor e pentru întâmplările sângeroase de la hotel dacă nu doar pentru un exercițiu de stil extins.