Plimbându-se pe malul mării, vagabondul Charlot se încaieră cu un alt individ după ce vântul le luase pălăriile. Cei doi se împrietenesc și merg la un chioșc de înghețată, comandă, dar niciunul nu vrea să plătească. În dispută este implicat un al treilea individ, iar Charlot pleacă și se dă la soțiile celor doi, care-și așteptau cuminți soții.
Chaplin folosește în acest scurtmetraj mai multe gaguri comice tipice anilor de început ai cinematografiei: alunecarea pe o coajă de banană, bătaia cu înghețată, pălăriile suflate de vânt, șuturi în fund, înțeparea cu ace cu gămălie ș.a. Se simte prezentă influența începuturilor cinematografice petrecute alături de studiourile Keystone de care cineastul nu a scăpat dintr-odată, ci pe parcursul anilor.
Personal, ”By the Sea” nu m-a entuziasmat prea tare cu atât mai mult cu cât nu am identificat elemente originale și nici interpretări deosebite. Același model burlesc care există în majoritatea comediilor de tip slapstick. Nimic nou.
Chaplin folosește în acest scurtmetraj mai multe gaguri comice tipice anilor de început ai cinematografiei: alunecarea pe o coajă de banană, bătaia cu înghețată, pălăriile suflate de vânt, șuturi în fund, înțeparea cu ace cu gămălie ș.a. Se simte prezentă influența începuturilor cinematografice petrecute alături de studiourile Keystone de care cineastul nu a scăpat dintr-odată, ci pe parcursul anilor.
Personal, ”By the Sea” nu m-a entuziasmat prea tare cu atât mai mult cu cât nu am identificat elemente originale și nici interpretări deosebite. Același model burlesc care există în majoritatea comediilor de tip slapstick. Nimic nou.