Cabaret Desire este un film care se doreşte a fi erotic dar din păcate, ca în multe astfel de realizări, se alunecă foarte uşor spre vulgaritate. Acţiunea peliculei se desfăşoară într-un casino erotic iar pe acest subiect sunt grefate patru naraţiuni a patru personaje care-şi descriu câte un episod din viaţa intimă proprie. Ideea realizării este bună dar modul în care a fost pusă în practică este foarte nereuşit deoarece filmul alunecă, posibil, spre genul pornografic – soft acest fapt nerecomandându-l persoanelor pudice sau sensibile la astfel de filme.
Genul filmului este destul de dificil de stabilit deoarece pentru o peliculă erotică, aici cu referire la erotismul ca act artistic, este foarte vulgar, ieşind astfel din acest tipar iar ca pornografie este slab de tot. Despre faptul că ar aparţine altui gen, oricare ar fi acela, este exclusă orice asemănare.
Interpretarea actorilor este foarte slabă, în multe din scene aceştia părând extrem de stângaci, cu mişcări extrem de calculate ale trupului conferind mai mult impresia că neştiind cum să interpreteze natural scena aceştia se mişcă în modul „slow-motion”. Tot ca o nereuşită este şi limba vorbită, engleza fiind pronunţată cu un puternic accent, cuvintele sacadat iar frazele mai lungi fiind întrerupte de mai multe ori, lipsind cursivitatea unei vorbiri naturale.
Scenele de dragoste sunt foarte slab realizate iar protagonistele feminine ale scenelor de dragoste, a căror calităţi fizico-erotice sunt destul de reuşite, trădează state vechi în industria pentru adulţi. În mod neglijent, apare şi o contradicţie flagrantă între calităţile morale, puritane etalate de acestea, în contul personajelor cu aer inocent pe care le interpretează şi prezenţa lor fizică. Astfel este greu de crezut, în viaţa reală, că o „femeie cuminte” este plină de tatuaje, unele cu simbolistică erotică.
Din punct de vedere al scenariului, filmul este „plat”, fără mesaj de transmis, fără morală, fără punct culminant sau ceva de învăţat chiar nici din scenele erotice. Sunt patru poveşti a căror punct central este sexul. Casinoul erotic, cadrul pe care sunt grefate cele 4 poveşti, este foarte slab dezvoltat, întărind convingerea că încercarea de a prezenta într-un mod artistic a câtorva activităţi sexuale este motivul principal al realizării peliculei.
Coloana sonoră este fragmentată, pe alocuri inexistentă sau neinspirat aleasă. Există foarte multe, deranjant chiar de multe, nesincronizări între ce se întâmplă pe ecran şi sunetele ce ar trebui să se audă mai ales în scenele de sex. Astfel, „gâfâiturile” erotice ale fetelor sunt desincronizate, se aud plesnituri de palme fără să se întâmple aşa ceva pe ecran iar când în final bărbaţii le plesnesc peste fund pe fete se aud doar gâfâituri. Exemplele de acest fel sunt foarte multe, în acest sens coloana sonoră fiind asemenea cu cea din vechile filme pornografice, nereuşite.
Multe dintre scene suferă de discontinuitate în detalii, greşeală ce apare frecvent datorită montajului greşit al acestora. Chiar din prima scenă, urmărind atent costumaţia dansatorului la bară, se observă destul de uşor acest fapt iar pe parcursul derulării peliculei, un ochi avizat, va avea ocazia să observe destul de multe astfel de greşeli.
Finalul peliculei ar fi inexistent, prin modul în care se desfăşoară acţiunea de bază a peliculei, iar pentru a evita acest fapt a fost încropit unul prin interpretarea unei melodii, având un text vulgar, probabil dorind a realiza o asemănare cu finalul altui film din aceeaşi categorie, pelicula „Shortbus”.
Genul filmului este destul de dificil de stabilit deoarece pentru o peliculă erotică, aici cu referire la erotismul ca act artistic, este foarte vulgar, ieşind astfel din acest tipar iar ca pornografie este slab de tot. Despre faptul că ar aparţine altui gen, oricare ar fi acela, este exclusă orice asemănare.
Interpretarea actorilor este foarte slabă, în multe din scene aceştia părând extrem de stângaci, cu mişcări extrem de calculate ale trupului conferind mai mult impresia că neştiind cum să interpreteze natural scena aceştia se mişcă în modul „slow-motion”. Tot ca o nereuşită este şi limba vorbită, engleza fiind pronunţată cu un puternic accent, cuvintele sacadat iar frazele mai lungi fiind întrerupte de mai multe ori, lipsind cursivitatea unei vorbiri naturale.
Scenele de dragoste sunt foarte slab realizate iar protagonistele feminine ale scenelor de dragoste, a căror calităţi fizico-erotice sunt destul de reuşite, trădează state vechi în industria pentru adulţi. În mod neglijent, apare şi o contradicţie flagrantă între calităţile morale, puritane etalate de acestea, în contul personajelor cu aer inocent pe care le interpretează şi prezenţa lor fizică. Astfel este greu de crezut, în viaţa reală, că o „femeie cuminte” este plină de tatuaje, unele cu simbolistică erotică.
Din punct de vedere al scenariului, filmul este „plat”, fără mesaj de transmis, fără morală, fără punct culminant sau ceva de învăţat chiar nici din scenele erotice. Sunt patru poveşti a căror punct central este sexul. Casinoul erotic, cadrul pe care sunt grefate cele 4 poveşti, este foarte slab dezvoltat, întărind convingerea că încercarea de a prezenta într-un mod artistic a câtorva activităţi sexuale este motivul principal al realizării peliculei.
Coloana sonoră este fragmentată, pe alocuri inexistentă sau neinspirat aleasă. Există foarte multe, deranjant chiar de multe, nesincronizări între ce se întâmplă pe ecran şi sunetele ce ar trebui să se audă mai ales în scenele de sex. Astfel, „gâfâiturile” erotice ale fetelor sunt desincronizate, se aud plesnituri de palme fără să se întâmple aşa ceva pe ecran iar când în final bărbaţii le plesnesc peste fund pe fete se aud doar gâfâituri. Exemplele de acest fel sunt foarte multe, în acest sens coloana sonoră fiind asemenea cu cea din vechile filme pornografice, nereuşite.
Multe dintre scene suferă de discontinuitate în detalii, greşeală ce apare frecvent datorită montajului greşit al acestora. Chiar din prima scenă, urmărind atent costumaţia dansatorului la bară, se observă destul de uşor acest fapt iar pe parcursul derulării peliculei, un ochi avizat, va avea ocazia să observe destul de multe astfel de greşeli.
Finalul peliculei ar fi inexistent, prin modul în care se desfăşoară acţiunea de bază a peliculei, iar pentru a evita acest fapt a fost încropit unul prin interpretarea unei melodii, având un text vulgar, probabil dorind a realiza o asemănare cu finalul altui film din aceeaşi categorie, pelicula „Shortbus”.
Vizionare plăcută!