Bun filmul! Chiar trebuie cel puțin de doua ori vazut. Foarte buna prezentarea lui Pitbull, felicitări! Nici numai ai ce adauga.
ioanaa_ioana
pe 29 Septembrie 2024 21:26
Nu mi-a placut si nu cred ca il voi vedea a doua oara, exclus a treia oara.
user-5c7170c599aa1
pe 18 August 2024 22:17
Buna tuturor!
Înainte de a vedea un film ( aproape orice film) mă uit pe IMDB pt a- i vedea nota și mai ales ce zic oamenii de rând care vizionează acel fim și vreau să spun că am fost impresionata de comentariile lor .
Așadar, am dat play și am văzut tona de actori și actrițe superbi . .însă ,după 40 min , recunosc , că am inceput să mă plictisesc și ...sa nu înțeleg mai nimic . Filmul este ceva asemenatos cu INCEPTION adică trebuie văzut cu atenție și răbdare .
Recunosc , că deși personajele , machiajul și actorii f buni dar filmul in sine ,nu mi- a plăcut ABSOLUT DELOC și NU l- as mai vedea niciodată.
P.S nicj măcar nu l- am terminat .
zuzulika
pe 17 Mai 2023 23:21
Foarte frumos ....nu am.inteles nimic!!!!!!!!!!!!!!!!!
florin2014
pe 24 August 2021 22:20
Actori renumiti care joaca foarte bine, ceva coloana sonora subiect banal intins pe 3 ore cu o multime de povesti care abia-abia se leaga intre ele. Bun pentru adolescenti. Si cat m-am ferit sa-l vad....
Smrs
pe 13 Decembrie 2020 17:41
Din păcate, mayașii aștia și-au bătut atât de mult joc de lumea modernă și evoluată (în mod superficial și autosuficient după propria-i opinie) încât un pronostic al lor - anul apocalitpc 2012 a devenit sursă unică de creație pentru omenire în anul 2012. De aia suntem astăzi atât de surprinși că n-avem mașini zburătoare cum se credea în anul 1000 și probabil că nu vom avea nici în 2400, pentru că de fapt suntem mai proști decât credem noi că am fi. Cărți, filme, probabil melodii s-au făcut pe această temă. Filmul e complex până ajungi să-l înțelegi, apoi devine foarte simplist și chiar cu tendințe blasfemiatoare, dar până atunci poate fi dificil și chiar imposibil de descusut pentru mulți. Evident că din momentul în care am văzut cine sunt regizorii (creatorii Matrix) mi-am dat seama că se vor da in stambă cu un nou film ambiguu, la care toată lumea se va întreba ce a vrut autorul să zică, iar ăia mai deștepți se umflă în pene cu cât simbolism și profunzime au înțeles ei din filmul ăsta. Ideea e simplă: un film construit pe modelul Babel, cu povești desfășurându-se concomitent - doar că nu numai în locuri diferite ale lumii ci și în epoci diferite (din preistoricitatea anului 106 până la evoluția science-fiction din 2400), evident unite între ele. Ce le unește? Destinul acelorași persoane care se pare că nu mor niciodată, ci printr-o distribuire ciclică de roluri, fiecare ocupă în istorie alte poziții sociale determinând în jurul lor alte destine, care se regăsesc în peisaj în toate epocile, dar desigur, sub alte forme. N-ați înțeles nimic, nu? E normal - e o reclamă mascată la spirittualitatea asiatică bazată pe reîncarnare, în care nimeni nu moare, nimeni nu ajunge la o persoană supremă și divină, ci joacă o multitudine de roluri în viețile sale, ba chiar cei din anul 2400 transced și timpul și se întorc la involuații din anul 100 cărora le vorbește aiureli despre motoare pe fuziune, etc și ăia nu înțeleg nimic. Evident că sclavii devin regi, servitoarele zeițe și nici gay-ii nu sunt gay, ci sufletele unor femei reîncarnate în bărbați. O babilonie supremă în care găsim inserată mega subtil și subliminală ideea conform căreia atunci când în trecut oamenii nu aveau atâtea chestii descoperite și practicau rugăciunea sau vrăjitoria, ei se rugau de fapt chiar lor dar din viitor, iar sufletele lor din viitor li se făcea milă și le mai aducea răspunsuri sau ajutor de acolo. Concret, eu când mă rog lui Dumnezeu, mă rog de fapt mie celui din anul 3000, care evident că este mult mai evoluat și îmi voi veni în ajutor. E o problemă filosofică fără sens, cu erori de interpetare dar pe tema asta e de dezbătut cu altă ocazie, nu la un comentariu pe cinemagia.Paradoxul vine abia acum când realizăm că toate ideile astea, toate sursele de inspirație vin fix de la ăia din epoca de piatră și nu de la dăștepții de azi. Sic! Dar asta e pentru cine are urchi de auzit și ochi de văzut..
Filmul este prea lung și asta contribuie la senzația de nereușit. Frații ăia care l-au făcut subliniază din nou importante dereglări de imaginație, iar românașii noștri care se dau rotunzi pe aici, vor să fie și ei în rând cu lumea bună, culți ar spune ei, dar citindu-le comentariile unii laudă fără sens, alții au înțeles cu totul altceva, iar alții sunt fascinați de publicitatea care s-a făcut acesti film. Evident sunt și aceia cu semne masonice, oculte sau ezoterism care și în viața reală ei trăiesc în altă lume, total opusă raționaliștilor.
Înțeleg că romanul după care s-a făcut filmul ar fi mult mai ok. Din păcate, filmul îi face o reclamă proastă și stârnește interes pentru mai departe. Am mai văzut SF uri cu temă apocaliptică - până la urmă cam toate ar trebui să fie sf - însă acesta e la fel de lipsit de sens, sau cel puțin de profunzimea pe care și-o atribuie. să nu fiți luați totusi prin surprindere de vreo Apocalipsă reală, cât căutați voi alte sensuri și interpretări acesteia. E trist că au avut o distribuție fenomenală pentru un film ca ăsta și că printre poveștile intercorelate, poate din pricina dorinței de a le face credibile, unele sunt penibil-pamfletare (gen cea a lui Dermot și criticul literar) dând impresia că-s secvențe preluate din alte filme. Nota 6 pt ideea de corelare a poveștilor, dar chiar și așa e multicel.
user-5c9f8c2e87074
pe 05 Decembrie 2020 00:19
Nu ma așteptam ca Tom Hanks sau Halle Berry sa joace într-un film de substanta de calibru. Dar nici sa vad o babilonie aiurita cu 6 basme sf intersectate intrepatrunse totul invaluit într-o aureola de mister adanc cu conotații filozofice adanci metempsihoza viata după moarte semnificațiile destinului etc. Mi s-a părut halucinant sa vad cum comentariul criticului cinemagia găsește niște sensuri atat de adanci plus asocierea cu filme cult capodopere FILME ADEVARATE Blow-up Otto e mezzo e chiar deplasata. Ce rămâne din filmul asta daca dai la o parte efectele tehnica procesarea digitala???? Sa vezi de 3 ori filmul asta e o gluma de prost gust.
Aishor
pe 30 Iulie 2020 13:12
3 ore pline! Citind părerea criticului, acest film trebuie vizionat de 3 ori. Întrebarea mea e cine, dupa 3 ore pline, își mai dorește să îl ia de la capăt, o dată și încă o dată, spre a-l înțelege pe deplin?Eu m-am rezumat mai bine doar la părerea criticului, după vizionarea filmului, evident. Și, ca și o concluzie personală: filmul e bun, e încărcat de filozofie, psihologie, câteva citate chiar memorabile, DAR e mult prea complicat ca să îmi placă în chip deosebit. Eu sunt un om mediocru și simplist, recunosc! P.s. N-aș putea citi chiar nici cartea! Ar fi prea mult!
roberto_roberto
pe 25 Ianuarie 2020 20:23
Submediocru,total non sens,sunt dezamagit ca Tom Hanks si Halle Berry au acceptat sa joace in prostia asta monumentala
MariusCiprian87
pe 19 Ianuarie 2020 10:36
"Moartea este doar o poarta , cand se inchide in viata asta se dechide alta in cea viitoare"....un film complex, clar nu este pentru oricine, cu siguranță fanii filmelor Marvel sau telenovelistele filmelor latino și indiene nu vor intelege nimic din aceste 2 ore și... ba chiar o vor considera o pierdere de timp, dar... nu pentru ei a fost facut acest film, ci pentru cei 1%, care aprofundează, gândesc, discută idei și simt natura altfel în comparație cu Dumnezeu...n-i se oferă un mesaj subtil, însă atât de important lumii in care trăim din frânturi ale unor lumi paralele care spre final limpezește mintea privitorului, înțelegând sensul scenariului, a mesajului civic...iar aici va transmit doar atât, câteva indicii: senzatia de deja-vu, ideea reincarnarii, legea atracției, fizica cuantică, și mai simplu, vise încă netrăite, cu o simbolistică a viitorului apropiat sau îndepărtat! Revenind la scenariul acesta plin de curaj al regizorului, nu putem vorbi decât de o idee genială, ceva iesit din tipare, poate greu de inteles văzut pentru prima dată, dar tulburător atunci când există pricepere ! Marele plus al lui sunt costumele perfecte pt acele perioade, coloana sonoră de excepție și ideea în sine, ci cu toate astea nu va avea mulți fani care vor aprecia filmul la adevărata lui valoare, nu ca ar fi vreo capodoperă, dar este un film pe care nu trebuie sa-l ratăm in viața asta... cel puțin :)
devildear
pe 09 Septembrie 2019 01:50
Cine nu a vazut filmul trebuie neaparat vazut... Foarte bun
emilian_emilian78
pe 13 Iulie 2017 00:11
o drama impresionanta. sfarsitul m-a lasat foarte surprins. aproape m-a facut sa plang de la moartea lui Sonmi 451. dar un lucru nu il inteleg, de ce oamenii cu 300 de ani inainte o considera zeita?
Deschide_ochii
pe 21 Aprilie 2017 01:40
Buna ziua / seara . Chiar m-am amuzat citind comentariile copilasilor si adultilor gen "film intutil" "o porcarie total paralel " "nu se leaga nimic voiam banii inapoi dupa 20 min " , nu inteleg ce vreti voi sa intelegeti cand voi va uitati la TV pe TiganiaTV sau B1 sau RealitateaTV si credeti tot ce va spun baietii . Habar nu aveti ce inseamna o capodopera cinematografica care necesita gandire , voi daca va pune omu' un om cu arma si un om cu 2 arme tragand unu in altul sunteti fericiti si impacati . Habar nu aveti ce inseamna destin si viata anterioara si viitoare . Ia luati si puneti de la inceput in ordine cronologica cele 6 timpuri in care se desfasoara actiunea sa vedem ce iese , defapt va spun eu ca nici timpul majoritatea nu stiti sa-l puneti , stiti ce iese ?? DESTINUL ASTA IESE , SUMA ACTIONILOR DINTR-O VIATA SE REVARSA IREVERSIBIL SPRE VIATA VIITOARE . ORICE ACTIUNE BUNA SAU REA CONSTRUIESTE VIITORUL NOSTRU ( Viitorul din viata anterioara daca nu s-au prins unii critici de filme ) . Luati si puneti in ordine cronologica cele 6 fire de evenimente si o sa vedeti cum fiecare personaj are o alta soarta in fiecare dintre acestea , ACEASTA SOARTA FIIND DETERMINATA DE CEEA CE AU FACUT IN VIATA ( FIRUL DE EVENIMENTE ) ANTERIOARA . Probabil cei mai multi nu credeti in reincarnare sau astrologie , normal dat fiind ca isi pune hotu' ala fata scarboasa pe un clopot de 400.000 de euro si se autoproclama slujitorul unui dumnezeu care nu exista . Dumnezeu este rezultatul manipulari masonice inca din cele mai vechi timpuri , ia ganditi-va daca nu ar exista asa zisul dumnezeu ce haos ar fi in toata lumea . Poate mai cititi cate ceva inainte sa ziceti ca un film este plictisitor sau ca va vreti banii inapoi dupa 20 de min in care te gandeai cum o sa ajungi mai rapid acasa sa faci laba , de aceea voiai banii inapoi , pentru ca subconstientul tau stia ca esti mult prea PROST ca sa intelegi un film FOARTE FOARTE FOARTE BUN care reda exact cum trebuie lumea in care traim . Nu prea mare emotie , nu stiu de ce este genul drama pentu ca eu nu l-am vazut ca o drama , reda exact cum este formata lumea noastra . Ne nastem venind cu un DESTIN pe acest pamant , suma faptelor noastre din aceasta viata se revarsa in viata viitoare in care suntem legatii de alte persoane din aceasta viata ( mai mult sau mai putin ) . Poti sa te duci sa te uiti la "50 de umbre ale labei " cel care voiai banii inapoi dupa 20 de minute . Sper ca vi s-au mai deschis ochii in legatura cu ce este viata si lumea . "Moartea este doar o poarta , cand se inchide in viata asta se dechide alta in cea viitoare" notati asta cei care au apucat pana la sfarsit filmul si au retinut replica . SalPA !!
lavvw
pe 11 Aprilie 2017 21:07
Nu prea am inteles mare lucru...prea multe paralele... frumos regizat, dar cam atat
AlexandruDragosStegaru
pe 24 Ianuarie 2016 18:32
Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
andystarx
pe 20 Ianuarie 2016 22:29
Filmul are un scenariu intortocheat,dar pe parcurs il poti intelege si digera !Oricum jocul actoricesc si machiajul sunt demne de apreciat ! In rest,nu m-a dat pe spate,dar merita o vizionare ,pentru fanii sf ului !
cezarika21
pe 17 Septembrie 2015 12:00
Cine a studiat trecutul omenirii a observat că evoluția istorică este formată dintr-un șir de evenimente care se repetă la nesfârșit, în forme diferite. Evenimentele se succed cu o anumită ciclicitate, legând între ele trecutul și viitorul. Nașterea și moartea reprezintă doar o etapă în acest proces ciclic, fiecare acțiune a omului influențând într-o măsură mai mare sau mai mică viitorul omenirii. Viața individuală are în această optică un impact asupra vieții întregii comunități umane, determinând progresul sau dimpotrivă declinul omenirii.
Format dintr-un mozaic de întâmplări disparate petrecute în șase epoci diferite, dar legate între ele într-un mod complex, ”Cloud Atlas” este unul dintre cele mai ambițioase filme făcute vreodată, un film îndrăzneț și vizionar care încearcă să ridice vălul metafizic ce acoperă existența omului. Complexitatea scenariului necesită din acest motiv un antrenament mental înainte de vizionarea filmului, o probă pe care mulți spectatori nu reușesc să o treacă nu atât din ignoranță, cât mai ales din lipsă de răbdare. Tot mai mulți oameni au uitat să gândească și preferă să primească totul de-a gata, derulând rapid de la început la sfârșit în speranța că vor obține o revelație. Nu este atât de ușor pentru că altfel am face parte cu toții dintr-o societate de supraoameni.
Filmul declanșează un lanț de întrebări existențiale, transmițând ideea că acțiunile individuale influențează destinul omenirii, putând conduce la dezvoltare sau la dezastru. Sufletele individuale nu mor odată cu moartea corpului și sunt eterne, renăscând în alte corpuri cu speranța de a atinge desăvârșirea cosmică. ”Moartea este doar o ușă. Când una se închide, o alta se va deschide”, afirmă profetic unul dintre personaje. Filmul necesită cel puțin două vizionări pentru a putea pătrunde în profunzimea metafizicii sale.
bizonul
pe 15 Aprilie 2015 07:14
Evident , nu putea fi altfel si nu putea fi un film de erxceptie, avand in vedere ca pe tot cuprinsul saptamanii doar "capodopere" indiene sunt programate la National Tv..
TheBestOffer
pe 09 Februarie 2015 01:11
Cel mai lung si mai prost film ever !!! un rateu complet , imi pare rau pentru cei ce au conceput acest film, o prostie absoluta din care nu intelegi 3 boabe. Nu exista un inceput, mijloc si sfarsit. Totul incepe in ceata si se termina la fel . Calificativul 1 ( monument de prostie ) este prea bland pentru aceasta aberatie de film.
Mihai2508
pe 15 Ianuarie 2015 22:03
Un film bun, cu o serie de povesti bine prezentate si interpolate. Merita vazut, modul in care se leaga povestile personajelor este interesant. Un film in care parca tot astepti sa se intample ceva, sa vezi legatura dintre personaje, un film de la care sincer ma asteptam sa fie mai bun, dar cu siguranta merita vazut.
Vegetarian
pe 02 Ianuarie 2015 03:56
Acest film este reluat periodic si difuzat online la National tv in 2 ian 2015 .
alexandru_munteanu
pe 23 Decembrie 2014 18:12
film capodopera, de vazut pe 01.ian.2015 ora 20:00 pe National TV
manuel_danca
pe 12 Noiembrie 2014 19:25
Fara dar si poate, cel mai bun film vazut de mine. Sigur, e parerea mea, dar cred ca toti care a-ti gustat din esenta filmului a-ti ramas cu un gust unic si de neuitat.
pe 12 August 2014 16:46
[...] Cloud Atlas(2012) / Atlasul norilor este filmul pentru care frații Lana & Andy Wachowski (care și-au câștigat faima internațională cu Matrix) și germanul Tom Tykwer au format un trio creativ cu adevărat unic. Împreună au scris, au regizat şi au produs pentru marele ecran romanul omonim al scriitorului englez David Mitchell, considerat o adevărată capodoperă modernă. [...]
CineVox
pe 02 Iulie 2014 20:53
Multe s-au spus pe aici, "cu cuvinte rare de prin dictionare" sau cu cele obisnuite... Unii sunt politicosi ("Domnule Columbeanu"), altii condescendenti ("Dragul meu Bilaro"). Iar filmul, caci pana la urma despre el este vorba, este un maraton impresionant de resurse puse la bataie pentru o realizare de anvergura, mult mai complexa decat filmele uzuale de "holiud". Ba mai mult, din savantul filigran al constructiei, acest film are si mesaj, adica unul mult mai semnificativ si pregnant decat se intampla de obicei in aceasta industrie facatoare de bani si formatoare de educatie slab valorica prin mecanismul cercului vicios "iti dau ce cumperi, asa ca de fapt tu ma educi cu ce sa te educ".
Si de ce este mesajul filmului acesta cu homosexuali si tone de reincarnare (de zici ca esti intr-un univers nesatul de carne) mai semnificativ si mai pregnant? Pentru ca este amestecat cu un umanism profund si induiosator: se "vorbeste" despre dragoste, viitor, constructia viitorului prin fapte (intr-un simultan contrastant cu "determinism, prezumptiva metempsihoză şi subînţeleaza astrologie, la care se adaugă şi o paradoxală sincronicitate trans-temporală"), ba chiar si despre alegerea personala (celebrul liber arbitru), si despre multe altele pe care - om sunt si eu - nu le mai pot tine minte pe toate impreuna si deodata. Dupa cum putem remarca, insa, mesajul nu este chiar asa coerent, de vreme ce este un melanj din prea multe si, inca, din unele care se contrazic reciproc.
Care va sa zica, Coane Fanica, telenovela asta te emotioneaza daca esti o biata gospodina, dar nu prea daca esti un om pus temeinic pe gandit. Iar daca pe langa obiceiul indraznet al ganditului se mai intampla sa cunosti si adevarul... stii tu, acela care e "singular"... atunci ai pus-o! Nu poate ca sa-ti mai place!... Sa continuam insa in stil academic. Oricat de induiosator s-ar "iubi" doi homosexuali, tot un lucru sucit si impotriva propriei naturi ramane. Ce, vreti sa va aduc argumente anatomice? Sau sa va combat gogorita cu "ADN-ul e de vina", vorbindu-va despre epigenetica, de care probabil "homofanii" nu stiu nimic, pentru ca nu vor sa stie? Nu arata chiar filmul cum degenereaza in despartire cu scandal induiosatoarea pornire de "amor spiritual" dintre compozitor si asistent? Nimic special, nimic inaltator. Animalism ridicat la rang de virtute. "Homofobia si fundamentalismul dogmatic nu vin de la Bunul Dumnezeu, ci de la vicleanul Satan" zice unul care este si el la randul sau inselat de ideile "openmind" prost intelese. In cronica la "Dupa dealuri" afirma: "Pericolul apare atunci când, închişi în cercul lor cel strâmt, incapabili să perceapă diversitatea căilor, deschiderea nemărginită a Divinităţii, încearcă să le impună şi altora propriile reguli. Este momentul pe care-l pândeşte Diavolul."
Ca impunerea e sora cu intoleranta sunt de acord, cine o foloseste e doar un inchizitor. Dar ideea "deschiderii" nemarginite a Divinitatii... e falsa si periculoasa. Si ca de obicei, orice erezie trece cu succes de mintea intunecata daca i se respecta reteta: putina minciuna in cat mai mult adevar.
Putem sa discutam mii de ani, ca oameni suntem failibili, nu stim tot si nu vom cunoaste niciodata totul. Daca vreau sa nu gresesc, am o singura cale: sa ma tin de ceea ce a spus Cel care stie tot si a facut tot ce exista. Iar El, Dumnezeu, a interzis homosexualitatea clar. Romani 1:26-27 ("Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuintarea firească a lor într-una care este împotriva firii; tot astfel şi bărbatii, au părăsit întrebuintarea firească a femeii, s-au aprins în poftele lor unii pentru altii, au săvârşit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase, şi au primit în ei înşişi plata cuvenită pentru rătăcirea lor.) Se pare ca Divinitatea nu e chiar asa nemarginita in unele aspecte, Coane Pitbulle. Se pare ca Dumnezeu isi pune limite chiar Siesi. Desi poate orice, El nu va face orice. De exemplu, nu te va forta pe tine sa te pocaiesti. Poate ca e satisfacator sentimentul de a fi mai "bun" si mai "nemarginit" decat Dumnezeu, dar contravine unor lectii simple din lumea in care am fost pusi: trenurile au sine, masinile sosele, oamenii indatoriri si obligatii, iar daca avionul vrea sa are si vaporul sa zboare, se duce lumea de rapa, dar atentie: fiecare pe barba lui. Eu nu voi da socoteala pentru faptele tale, iar tu nu vei da socoteala pentru ale mele. Totusi, e sigur ca amandoi si toata lumea va da socoteala. Nu credeti?! Va ghidati dupa brambureala si nedreptatile (limitate) care exista in aceasta lume deocamdata?! Luati seama la o realitate din voi insiva: revolta pe care o simtiti in fata nedreptatilor (macar a celor care vi se fac).
Iar din realitatea Judecatii care va veni la sfarsitul acestei istorii (acestui probatoriu cosmic al luptei dintre Dumnezeu si satan), deriva in continuare si principiul simplu - in care nu se face risipa de trupuri si vieti - "oamenilor le este rânduit să moară o singură dată, iar după aceea vine judecata" (Evrei 9:27). Sansa voastra e acum, aici, cat mai traiti. Nu va mai bucurati la astfel de filme. Oricat ar fi de frumoase, savante, scumpe si atragatoare, sunt impotriva voastra! Sa dea Dumnezeu sa credeti adevarul pe care El ni l-a descoperit, caci "adevarul va va face liberi"! (Ioan 8:32) Liberi spiritual, adica si cu discernamant, inclusiv pentru filme. Si in ce conditii vom fi liberi?... Spune în versetul precedent: "Şi a zis Iudeilor, cari crezuseră în El: ,,DACA RAMANETI IN CUVANTUL MEU, sunteti în adevăr ucenicii Mei; veti cunoaşte adevărul, şi adevărul vă va face slobozi." Asa sa aveti parte si voi cu toti. Amin.
Rippa
pe 07 Martie 2014 18:17
Am vazut astazi filmul. Recunosc ca am mers cu mari asteptari, fratii Wachowski, poveste pe mai multe planuri, etc., etc. Adevarul este ca filmul mi s-a parut un fel de ghiveci, care se vrea f. pretios, si probabil va avea chiar castig de cauza la unii critici mai fistichii. Filmul nu justifica in nici un caz 3 ore, e prea lung, prea pretios si fara emotie (insa cu explozii si urmariri/frica).
Licurici75
pe 05 Martie 2014 14:39
Filmul te impresioneaza foarte mult prin exceptionalele machiaje (uneori nici nu recunosti actorii) si prin rolurile grele pe care le au actorii. Este foarte greu sa joci 2 roluri consecutive in acelasi film dar 4 sau 5. In acest film actori isi etaleaza capabilitatea de a-si schimba la minut carisma si personajul. Si regizorul a fost de exceptie. Sa stai sa montezi secventele in acest mod?1 Ganditiva ca actorii au fost machiati o singura data intr-o postura nu s-a urmat firul istoric al filmuli asta s-a facut la motaj pe baza gandirii regizorului.
Subiectul este foarte greu am inceput filmul de 3 ori pentru ca nu intelegeam nimic, dar daca treci d prima ora toate cele 5 istorii isi intra in fagasul intelesului si te obisnuiesti cu succesiunea povestilor
Ghemot
pe 24 Ianuarie 2014 22:11
Este genul de filme care, dacă reușești să treci de prima jumătate de oră, ajungi să-l califici ca fiind un film foarte bun!
Seamănă foarte mult cu Inception, numai că munca de aici a fost făcută de 3 regizori, și nu unul singur(Nolan).
E și un film religios aș putea spune, pentru că redă foarte bile filosofia religioasă hindusă cu: karma, reîncarnare, urmările unei vieți anterioare, etc.
OanaG9
pe 20 Decembrie 2013 16:58
Genial, complex si bine interpretat
Rar se mai produc in ultimul timp filme de o asemenea complexitate si anvergura.
iulian94
pe 16 Decembrie 2013 15:40
Un film impresionant care mi-a placut mult. Are toate elemenetele pentru a fi un film foarte bun: regie foarte buna , distributie pe masura , imagini spectaculoase, povesti captivante.
Per total e un film care merita vazut si revazut. Recomand!!!
lili22
pe 16 Decembrie 2013 06:33
Foarte frumos si bine realizat, mi-a placut cel mai mult povestea din Noul Seul.
Theodoric
pe 09 Noiembrie 2013 17:10
In general,filmul se bucura cu foarte putin.In film se gasesc o sumedenie de momente plictisitoare care nu isi doreau sa isi faca aparitia.Este sub asteptari,fata de ce distributie are,si in ce gen este incadrat.Actiune zero,iar poveste plictisitoare.Se putea si mai bine de nota 6....care cred ca nici n-o merita
pe 17 Septembrie 2013 03:11
[...] Site: http://cloudatlas.warnerbros.com/ Sites: IMDb Rotten Tomatoes Metacritic CinemaRX Cinemagia Like&Share Pin ItMai multEmailShare on TumblrPocketDiggPrintLike this:Like Încarc... By [...]
alex_il_fenomeno
pe 09 August 2013 22:13
Un altfel de film, o productie chiar neasteptata fata de ceea ce imi imaginam… Nu credeam ca va aborda atat de multa filosofie, amintindu-mi oarecum de “The Fountain” prin lumile paralele, evenimentele traite de personaje pe cat de asemanatoare, pe atat de indepartate ca maniera de gandire si civilizatie, dar ale caror evenimente aveau sa influenteze totul, in toate lumile in care se petreceau evenimentele… Mi-a placut prestatia lui Tom Hanks, atat de puternica, de determinanta si de convingatoare, dovedind o maturitate geniala, asa cum ar fi si normal cand vorbim de un actor complet, al carui joc chiar cred ca a ridicat profunzimea acestui film, pe care niciun iubitor de productii bune nu ar trebui sa il rateze.
danvaman
pe 07 August 2013 11:46
......un film exceptional....dar pentru cei care , cu adevarat ,reusesc sa-i inteleaga mesajul.....categoric nu e un film pentru prosti care se vor plictisi de moarte.....
DeadSea07
pe 06 Iulie 2013 16:12
Parerea Mea Despre Acest Film O Puteti Vedea Pe Contul Meu (Vechi) KaRgo
gi.welther
pe 03 Iulie 2013 23:07
De departe cel mai bun film pe care l-am vazut in 2012. Daca esti in cautarea povesti enigmatice cu intelesuri ascunse si situatii inedite asta e filmul pe care trebuie sa il vezi. Ma mir cum de nu a luat OSCARUL pentru cel mai bun film...
Este un film pe care sincer nu l-am inteles deloc.Poate este un film bun dar eu unul nu l-am inteles.Am vazut multe comentarii favorabile acestui film,poate ca altii l-au inteles,eu nu.Mie in general imi plac filmele simple nu atit de complicate dar cu un mesaj simplu dar puternic.Nu stiu ce sa zic sa il recomand sau nu,fiecare isi cunoaste capacitatile intelectuale ale lui daca vreti un film complicat uitati-va daca va plac povestile simple cu un mesaj precis nu va uitati.Cam atit am inteles din aces film din pacate.
marina.otilia
pe 18 Iunie 2013 16:15
Super film , de mult n-am mai vazut de asa o productie , Big up!
xLouana
pe 13 Iunie 2013 13:57
Astept mai multe filme de acest gen, a resuit sa ma mentina captivata pe intreaga durata. Nu am citit cartea dar filmul a fost cu adevarat spectaculos. "Nu sunteti decat o picatura intr-un ocean ... dar ce-i oceanul decat multe picaturi?" ......
Kos_min
pe 06 Iunie 2013 16:32
Un film foarte bine realizat,scenariu pe masura,o adevarata poveste.Pe la miljocul filmului ar fi buna o pauza de 10 minute.In rest nu am ce sa-i reprosez,este un film de 10!
CanduDumitrita
pe 26 Mai 2013 15:04
Cand am vazut cine regizeaza filmul, nu am avut niciun dubiu in privinta a nimic. A fost fermecator! Iar partea cu batraneii parca a luminat intregul film. :)
karenin08
pe 24 Mai 2013 00:25
Daca esti convins ca stai bine la capitolul imaginatie,IQ si mai ales atentie si memorie,incearca filmul asta,daca insa stii ca nu esti asa de "gifted" iti sugerez "Copiii de la 402".
MrHolmes
pe 22 Mai 2013 22:18
Filmul nu exceleaza la domeniul actiune, si nici cum joaca actorii nu e maximum. Totusi, trebuie remarcat ca in fiecare poveste actorii joaca altfel, parca ar fi altii, parca sunt secvente din alte filme, ale altor regizori, puse la un loc. Filmul e complex si profund, totusi are sens dupa ce il vezi pana la capat. Obligatoriu de vazut totusi, de-a lungul filmului fiind presarate multe invataturi foarte adevarate si bune.
Katalyn89
pe 24 Aprilie 2013 05:14
Cei care nu a-ti inteles filmul si comentati aiurea pe aici, atunci sinucidetiva ca sa puteti intelege filmul mai bine. :))
Cam despre asta e vorba! Viata de apoi; renasterea si reincarnarea, iubirea eterna, dragostea, viata in sine.
Un film gandit altfel, de apreciat daca il intelegi cum trebuie.
georgel1976
pe 20 Aprilie 2013 11:54
un film alambicat, complex. nu te plictiseste, dar nici nu te atrage in mod deosebit. trebuie atentie marita sa nu pierzi firul filmului. regizori celebri, actori celebri. merita vazut. nu e pentru toata lumea acest film si trebuie vazut de mai multe ori pentru a fi inteles.
andyy
pe 17 Aprilie 2013 01:52
Mai multe povesti, aceleasi personaje, traite in trecut, prezent si viitor si toate interactionand intre ele. Ideea de legatura intre trecut prezent si viitor, mi s-a parut interesanta, insa putin cam greoi pusa in scena. Cred ca se putea profita si mai bine de un astfel de subiect.
enacheadriana43
pe 08 Aprilie 2013 18:16
Numai scrieti domnilor "romane" ca nimeni nu citeste (sunt lungi si plictisitoare).Un comentariu inteligent ,scurt si la obiect este mult mai apeciat.Sunt multi care gandesc ca mine.Plus de asta spuneti prea multe detalii despre filmul in cauza (merci dar nu am nevoie).
abain93
pe 06 Aprilie 2013 09:17
Cloud Atlas este unul din cele mai puternice, profunde si "cu inteles" filme pe care le-am vazut. Din pacate nu e pentru categoria de oameni care gusta doar "bla-bla-bla-uri" reeditate, acelasi tip de comedie/actiune/drama rapida de o ora jumatate. Nu sunteti satui de reciclari? Apreciati originalitatea fratilor! Adevarat, filmul putea sa fie mai bun dar asta se poate spune despre orice film;) Cum poate oare Twilight(sau orice alta prostie de acest gen) sa fie mai apreciat decat Cloud Atlas? Raman dezamagit....
Sorin87
pe 02 Aprilie 2013 17:27
Un film foarte complex si foarte bun pe deoparte, mi-a placut mult si l-as revedea cu drag
mihaelatb
pe 28 Martie 2013 20:16
Acest film este unul pe care trebuie sa-l vezi cel putin o data acasa, sa poti da inainte si inapoi pentru a incerca sa-l intelegi cat mai bine.
Jocul actorilor a fost grozav si mi-a demonstrat , daca mai era nevoie, de ce Tom Hanks este printre actorii mei favoriti.
Machiajul a fost excelent, si parca a imprimat acting-ul actorilor.Vezi Tom Hanks in Dermot Hoggins sau Hugh Grant in Rev. Giles Horrox sau Denholme Cavendish. Singura, sa-i zicem critica, ar fii asemanarea machiajului pt actiunea din viitor, cu Matrix (Hae-Joo Chang era o fel de clona a lui Neo) , Stargate si Star Trek amestecate.
Un amanunt deloc intamplator, Timothy Cavendish face referire la un alt SF remarcabil : Soylent Green. Si la fel ca in SF din 73 si aici sunt proiectate imagini ale trecutului (Sonmi-451 se uita la un trecut mai uman) si la fel ca in alt SF de exceptie (Fahrenheit 451) si aici sunt interdictii, Soljenițîn si al sau : Arhipelagul Gulag.
In rest numai cuvinte de lauda, i-am dat un 10 subiectiv, pentru ca este un SF mai altfel, mai optimist. Diferit de altele apocaliptice.
lidcos
pe 11 Martie 2013 02:40
de neratat chiar daca este putin mai greu de inteles. o sa-l revad cu siguranta.
leo26
pe 23 Februarie 2013 12:45
Daca si asta-i film bun atunci ne-am dus cu totul. Ca viata este un vis, ca usa se deschide dupa ce murim se stie, in rencarnare nu cred. Unde este unicitatea fiecaruia daca eu am fost in alta viata sau dupa ce mor ma transpun in altcineva, perpetuarea sufletului si a trupului o mare idiotenie. Mereu traim dupa ce spun unii si altii din cauza asta nu gasim persoane cu personalitate, pentru stim sa afla adevarul. Din cate stiu adevarul si cauta, si atunci cand 20 de autori scriu despre ceva identic sau aproape identic inseamna ca detinem un adevar. De obicei nu se intampla asa.
eko
pe 14 Februarie 2013 03:22
Filmul este mai bine zis format din sase povesti puse cap la cap , protagonisti fiind mereu aceiasi actori nu incercati sa faceti vreo legatura. Avem efecte speciale de nota 10 , coloana sonora incredibila , actori de nota 10 , machiaj de nota 10 si totusi Cloud Atlas nu are nici o nominalizare la Oscar . Trebuia macar sa primeasca o nominalizare pentru machiaj , rol secundar Hugo Weaving si Jim Broadbent , regie , costume dar nu. Cum poate Argo sa abia 7 nominalizari la Oscar iar acesta nici unul nu stiu. merita nota 10+ nimic mai putin
eddyy1508
pe 02 Februarie 2013 11:45
Eu l-am vazut prima data la cinema, si desi mi-a placut foarte mult, nu am inteles mare lucru. Dupa aceea am citit cartea si mi s-a "deschis" mintea. Dupa ce am terminat cartea am revazut filmul si l-am inteles cu totul altfel. Filmul este surprinzator de detaliat fata de roman si vine sa sedimenteze ideile si temele romanului in imagini. Este o combinatie de carte si film pe care nu le voi uita prea curand. Felicitari autorului romanului si regizorilor filmului care au pastrat aproape in integralitate viziunea autorului!
KarGo
pe 02 Februarie 2013 03:47
Un mix bun si inteligent de drama, romantism, mister, sf, aventura, suspans si chiar comedie, destul de neagra in unele momente. Practic, in cele aprope 3 ore, indiferent de gusturi vei gasi cu siguranta cateva momente care sa te incante. Scenariul este foarte bun, in special la capitolul coerenta. Sa ai un scenariu coerent care sare prin 6 povesti din 6 perioade diferite fara sa tina cont de ordinea cronologica, este foarte greu. Un alt lucru care mi s-a parut excelent, a fost ideea de a folosi aceiasi actori pentru fiecare perioada. Cine este foarte atent la final, va intelege si importanta acestui lucru care face filmul si mai complex decat pare la prima vedere. Machiajul, unul dintre cele mai importante capitole ale filmului a fost inger si demon. Pe cat de reusit a fost in unele situatii , pe atat de fortat mi s-a parut in altele ( de ex: Hugo Weaving in rolul "Nurse Noakes" a aratat la fel de rau ca Travolta in "Hairspray") Actingul a fost la un nivel bun, fiecare actor in parte reusind sa intre bine in pielea personajelor jucate. Cel mai mult mi-au placut Jim Broadbent in rolul "Timothy Cavendish" si Tom Hanks in scurta si delicioasa aparitie ca "Dermot Hoggins". Regia a fost buna dar se putea mult mai bine. In segmentul viitorului distopic regizat de fratii Wachowski am simtit o mare influenta de Matrix, iar in ultimul segment (cel post-apocaliptic) cu ceva creativitate se puteau oferi multe artificii regizorale. Cine a vazut "The Fountain" stie la ce ma refer. Per total, este unul din filmele bune ale anului 2012 ,
silviu_ciobanu
pe 02 Februarie 2013 01:02
e foarte interesant........dar mai frumoasa e cartea!
flopozippo
pe 31 Ianuarie 2013 21:04
Pentru cine nu a citit cartea, filmul poate parea un amalgam de imagini si actiuni ce nu transmit mare lucru pe parcurs, poate doar finalul devine tulburator. Pentru cine a citit romanul lui David Mitchell, viziunea cinematografica a celor sapte lumi devine mult mai clara pentru ca in final mesajul sa fie acelasi, lacomia umana nu are limite si ea ne va duce la pierzanie. Un film ce merita vizionat pana la capat.
Extraordinara ecranizarea. Unul dintre cele mai bune filme vazute. Pot spune ca este cu adevarat - Obligatoriu de vazut -. Ideea e geniala si trecerea de la o perioada la alta , de la prezent la viitor si de la trecut la prezent se realizeaza cu o finete uluitoare.
gossipgirl17
pe 26 Ianuarie 2013 22:17
Minti geniale,va implor,elucidati povestea acestui film si pentru noi,cei mai putini "dotati",caci am un presentiment urat ca nu sunt singura care nu a inteles aceasta capodopera cinematografica.
(am avut asteptari mari,dar actiunea e un talmes-balmes;pe langa faptul ca dureaza enorm de mult si te aduce intr-o stare teribila de plictiseala,apreciez munca depusa.Pacat,mare pacat!)
mtraianc
pe 21 Ianuarie 2013 20:48
a inceput mai deosebit , dar devine cu trecerea minutelor tot mai clar , ori cum este un film bun si merita vazut
n0ne
pe 20 Ianuarie 2013 11:56
Este un film peste asteptari, am ramas impresionat de amprenta lui Tom Tykwer, in cel mai bun mind-fuck vazut de mine Perfume: The Story of a Murderer . Si obligatoriu, trebuia sa arunc o privire si pe Cloud Atlas. Superb filmul, este usor greu de digerat, dar trebuie mentionat ca filmul acesta nu se vizioneaza pe capitole, hai sa ma apuc si eu in seara asta de el..vizionez 1 ora din el si continuarea o vad maine seara. NUUU! Te-ai pus sa il urmaresti, trebuie sa prinzi firul norilor pentru a-l intelege. Si Da, nu este pentru oricine, referitor la cei ce au printre primele canale la televizor postul Taraf TV . :evil: :laugh:
pisicuta1
pe 14 Ianuarie 2013 12:37
l am urmarit ,e drep un film dar cred ca altele sint mult mai bune!
nu mi s a parut un film de exceptie!
alinoooo7
pe 13 Ianuarie 2013 11:04
un film bun ce trezeste in tine ceva ...............................
Danyenglish
pe 12 Ianuarie 2013 03:19
Din trailer m-a atras filmul iar cand l-am vazut pe tot pur si simplu mi-a captat atentia,chiar m-am mirat ca 3 ore nu m-am plictisit la filmul acesta ba chiar vroiam sa dureze mai mult,altceva nu pot sa spun despre film decat ca este unul din cele mai bune filme pe care le-am vizionat pana in prezent,nota 10 si il recomand din tot sufletul
Bibi_TM
pe 10 Ianuarie 2013 11:07
Numai daca norii ar putea vorbi s-a putut realiza acest film. Ei vad atat ce se intampla pe Pamant cat si ceea ce se intampla de-asupra lor. Minunat film !
gogutz
pe 09 Ianuarie 2013 17:38
Un film peste asteptarile mele,intradevar foarte greu dar cine e pasionat de acest gen de film cu siguranta va fi multumit si satisfacut!De zis nu prea sunt multe doar atat: obligatoriu de vazut!
clau_ditza091
pe 07 Ianuarie 2013 21:20
Aveam asteptari mari desi nu stiam multe despre cartea dupa care e facut filmul. Nu pot sa zic ca s-a ridicat la nivelul asteptarilor, dar nici nu m-a dezamagit. E un film foarte complex, probabil e nevoie si de o a doua vizionare ca sa-l inteleg in totalitate. La inceput a fost derutant, poate si din cauza ca eram atenta sa vad ce personaj interpreteaza actorii in fiecare poveste. Desi tine destul de mult nu m-a plictisit, dar conexiunile dintre povesti nu mi s-au parut suficient de inchegate iar unele personaje nu au destula substanta incat sa aiba un impact si la nivel emotional. In concluzie e interesant, dar ii lipseste ceva.
Jigorugu
pe 07 Ianuarie 2013 17:38
Nu imi amintesc sa fi vazut/auzit de un film in care actorii sa joace mai multe roluri intr-o succesiune de povesti . Filmul este foarte captivant , te mentine in suspans mai bine de 2 ore . Actorul Hugo Weaving este genial , mai ales in rolul diavolului dar si al asistentei de la azil . Se pare ca numai fratii Wachowski il distribuie in filmele lor , pe cand ar trebuii sa apara in multe alte filme si productii pentru ca e pur si simplu genial
lokilop92
pe 06 Ianuarie 2013 16:06
nu am inteles care este subiectul (tema,firul narator,miza.....)acestui film si am ceva filme vizionate la activ. pana la acest film , The Imaginarium of Doctor Parnassus era filmul neinteles de mine pe care l-am deslusit totusi , dar cu Cloud Atlas nu cred ca am sanse. astept un comentariu mai avizat
IronMaidenGirl
pe 05 Ianuarie 2013 21:01
Astazi am vazut si eu acest film. sincer , nu este un film pentru oricine , are un subiect complicat si o poveste incalcita rau de tot.. este facut pe baza principiului de "poveste in rama" - adica poveste in alta poveste. este foarte greu de urmarit si sincer are unele faza care , dupa parerea mea sunt in plus.
In rest , mesajul filmului , precum si esenta acestuia sunt interesante si originale .
il recomand persoanelor peste 18 ani .
AndreBlack
pe 05 Ianuarie 2013 18:00
A fost un film excelent din toate punctele de vedere . Chiar nu inteleg de ce nu este pe lista Oscar-ului pentru cel mai bun machiaj . Merita vazut de mai multe ori !!!
uanaaaaaaaaa
pe 04 Ianuarie 2013 11:28
Filmul tine 3 ore. Adica extraordinar de mult, tinand cont ca prima jumatate de ora te face sa te uiti din cand in cand pe pereti. Intriga este buna, dar ecranizarea lasa de dorit. Cu greu am rezistat dorintei sa ies din cinema.
razsax
pe 04 Ianuarie 2013 08:51
Se spune ca, cu fiecare reincarnare spiritul castiga experienta.
Se vede ca scenariul reuseste sa surprinda fin acest aspect iar jocul actorilor sa il puna in valoare.
Ni se asministreaza cu pipeta teorii precum "autodistrigerea prin involutie a rasei umane" sau " criza alimentara"
Se dau si solutii....
Cea mai sigura ... e totusi rEvolutia!
dido
pe 03 Ianuarie 2013 20:36
decat ca intr-adevar e un film obligatoriu de vazut!
sabinalin
pe 03 Ianuarie 2013 17:12
Se stie ca la Hollywood e criza de idei in materie de scenarii si nu de-acum, ci de cativa anisori buni se mizeaza mai degraba pe efecte speciale si se eludeaza povestea, regia, jocul actoricesc. Iata insa ca din cand in cand se mai iveste cate o gura de aer proaspat, cate un film care merita urmarit cu mare atentie de la un capat la celalalt pentru ca e scris inteligent, are poveste foarte bine articulata, e bine jucat, are forta, are mesaj. Ideea povestilor intretaiate s-a mai vazut, aceea a ignorarii timpului real de asemenea, se regaseste si la noi in romanul rebreanian "Adam si Eva". Chiar daca am intrat un pic dificil in poveste ulterior am descoperit cu mare placere ceea ce se petrecea pe ecran. Iata ca se infirma butada conforma careia copilul cu multe moase ramane cu buricul netaiat, faptul ca s-au implicat trei regizori nu impieteaza asupra excelentului produs finit. Cam de multisor nu-i mai vazusem pe Tom Hanks si Halle Berry intr-un film care sa merite ,de asta data sansa a fost de partea lor. E ridicol ca filmul are o singura nominalizare la "Globul de aur", si aceea pentru coloana sonora, dar e logic atat timp cat pe lista si-a facut logic loc filmul propagandist "Argo". Foarte probabil la fel se va intampla si la Oscaruri pentru ca spiritul de turma e acelasi peste tot insa nu-i bai, nici un film precum "Taxi driver" n-a primit la vremea respectiva laurii pe care i-ar fi meritat in S.U.A, au recuperat francezii la Cannes...
criswro
pe 03 Ianuarie 2013 11:43
filmul merita vazut ...e adevarat ca nu se leaga foarte clar cele 6 povesti si din aceasta cauza pare un pic dezlanat dar daca il revezi ti se mai clarifica ideea scenariului...dar ca si realizare , jocul actorilor , imagine , sunet merita nota f . buna ....semnul pe care-l poarta personajul principal din fiecare poveste leaga naratiunea si ii da ceva consistenta , dar parca mai trebuia ceva ...ramanem si cu ideea ca suntem interconectati unii cu altii in acest univers si ca timpul este relativ iar trecutul prezentul si viitorul sunt de fapt un tot..... ideea de sacrificiu pentru libertate e nobila si trebuia aratat si faptul ca omenirea evolueza datorita unora care-si jertfesc astfel viata ....spre sf. filmului cand vezi unde ajunge societatea parca ramai cu un gol in suflet si totul pare in van...ne retragem pe o planeta rece si fara viata parca pentru ca ca pe asta unde ne-am nascut nu am fost in stare sa o pastram ..trist , sper sa nu fie si adevarat..!!!
Ammelie
pe 03 Ianuarie 2013 11:19
Da... O ecranizare destul de reusita a romanului lui David Mitchell. Machiajul de nota 10, actingul bun si foarte bun (poate in primul rand Hugo Weaving) si nu atat de complicat expusa povestea cum auzisem. Poate a ajutat si faptul ca deja citisem cartea. Oricum, o productie notabila. 7.5/10
MNarcis
pe 02 Ianuarie 2013 17:47
Filmul cu siguranta nu este vreo capodopera (sau macar vreun film genial care sa te dea pe spate), insa (pt mn cel putin) filmul este undeva intre calificativele bun si foarte bun, filmul are ritm bun, cu un scenariu captivant si interesant care mi-a atras atentia. Parerea mea este ca daca nu ati citit cartea atunci merita sa ii acordati o sansa filmului, insa daca ati citit cartea nu merita vizionat!
emi4bt
pe 02 Ianuarie 2013 11:12
3 ore de multa rabdare, film de studiat,care necesita foarte multa atentie
Pillowman
pe 31 Decembrie 2012 09:10
I am happy to have lived in a time where humanity was on the brink of self-destruction and few could offer tears of hope, words of wisdom and glances of true love.
I pity us now, we are nothing but dust in the wind. It has been decided to keep us away from this once beautiful place, life.
The dead cannot speak of what we were, and our once great cities are just shapeless stones in this vast corner of the universe. We shall never know of our own existence, for we have not deserved it.
tifa
pe 31 Decembrie 2012 08:53
...stiam ca sunt uratel...acum am constatat ca sunt si prostut....NU AM INTELES NIMIC...sau,ma rog,nu am inteles monumentalitatea acestui film...as dori ca cineva sa-mi faca un foarte mic rezumat al acestei capodopere (introducere,cuprins,incheiere)....fara cuvinte pompoase,fara aprecieri extravagante si fara comentarii despre arta cinematografica....cred ca mi-am facut inteleasa rugamintea....simplu (cam cum sunt acele povestiri dupa Shakespeare) sa inteleg si eu ceva.....daca cineva reuseste fac un cadou.....altfel,este asa cum ma asteptam.....ne place sa credem ca suntem mai destepti decat ceilalti,culti,inteligenti,profunzi....aiurea.....si chiar daca ar fi asa,pe afis trebuia precizat cu litere de-o schioapa NU ESTE PENTRU FRAIERI...NUMAI PENTRU (si aici lista este nesfarsita...pitbull,nemotoujours,apache95 si multi,multi,multi altii-----ca apar intr-una)....multumesc....astept
xerses
pe 30 Decembrie 2012 20:06
Un film pe care te cam stradui sa-l intelegi....Cred ca nu este pentru toata lumea.
Ovidiu239
pe 29 Decembrie 2012 23:12
Pentru inceput trebuie sa spun ca in viata mea n-am mai vazut un film mai complicat si mai greu de inteles decat asta. Probabil ca daca nu stiam nimic despre acest film si il luam pur si simplu la intamplare fara sa stiu ce fel de film este si ce fel de abordare necesita, ma facea praf... Nici acum dupa ce am vazut filmul alaturi de alti 2 prieteni nu's sigur ca l-am inteles in intregime. Probabil vreo 60-70%. Si din aceasta cauza acest film necesita o a doua vizionare. Trebuie sa spun ca a fost o placere din punct de vedere vizual sa urmaresc un asa film, dar in unele momente chiar un chin, cand eu si ceilalti baieti ne chinuiam sa intelegem in ce viata suntem, daca pe ala l-am mai vazut cumva, si de unde se cunosc aia... Filmul este fascinant desi cum am recunoscut nu l-am inteles in intregime, probabil ca daca reuseam asta primea o nota mai mare, dar asta e, mai am de vazut filme... Chiar si asa pentru mine Cloud Atlas e unul din filmele anului 2012.
EUGEN.VIDEO
pe 29 Decembrie 2012 21:05
A trebuit sa ma concentrez ca sa vad unele legaturi. Nu cred ca este un film pe care sa iti doresti sa il vezi de trei ori ( cum spun unii aici) doar ca sa intelegi anumite actiuni. Nota mea 6.
radu3455
pe 29 Decembrie 2012 13:24
nu pot sa spun ca este un film prost insa nu a fost pe placul meu plus ca dureaza si foarte mult ideea este interesanta dar nu ma incantat prea mult nota 7
Chelbos
pe 29 Decembrie 2012 02:27
interesant. desi m-am convins spre final ca e un film foarte bun. primele 20-30 min ma intrebam "ce e cu vrajeala asta de film, de ce e pe mai multe planuri...." pe parcurs am gasit raspunsul la ceste intrebari. desi nu e perfect si mai are unele "scapari" filmul isi merita nota.
e posibil ca persoanele care nu apreciaza unele valori morale sa nu inteleaga despre ce a fost vorba in film:)
filmul e cam lung dar e un mod placut pentru a-ti petrece o zi libera. totul incepe cu acest film, apoi o masa la restaurant iar apoi alte lucruri:). din pacate cam greu in romania sa cheltui 50-100 lei intr-o zi la salariile pe care le avem.
mosu332
pe 28 Decembrie 2012 18:14
O adevarata capodopera, un tur de forta din partea actorilor. L-am vizionat o singura data si imi doresc sa il revad. La inceput pare confuz, intrand direct in poveste, sarind de la era la alta.... dar cu atentie poti sa le intelegi povestile, sa vezi complexitatea fiecarui caracter ( desi este jucat de acelas actori ) .... genial. Pe partea de regizare si efecte speciale.. da se putea mai bine dar de tinand cont de complexitatea carti e o minune ca au reusit sa transpuna pe pelicula atat de mult.
Da nu este un film pentru toate gusturile, un film greu de inteles de multi ( cum citeam comentari gen ca nu a avut incasari, sau ca cei care l-au apreciat doar vor sa para inteligenti ) asta e nu toiti suntem la fel, poate nici eu care prefer filmele grele, complexe nu as fi putut urmari intreg filmu ( este totusi un maraton de 3 ore ) daca nu as fi avut starea de spirit necesara.
deadlord
pe 28 Decembrie 2012 15:30
Un film excelent. Mi-a captat atentia de cand a aparut si chiar am vrut sa-l vad si nu m-a dezamagit deloc.
Get0dac
pe 28 Decembrie 2012 05:58
Sunt putine filmele in care am vazut doi gay sarutandu-se si pe care nu le-am sters instantaneu.....asta sunt eu...accept injuraturile de rigoare. Filmul in sine e obligatoriu de vazut ....singur. Fara gargara, glume si neaparat cu un stop pe imagine in momentul in care avem nevoie la toaleta. Cei care nu au inteles filmele precum Cloud Atlas, Matrix, Inception......nu au respectat regulile de mai sus. Are actiune, mister, sf, dragoste, filozofie, comedie....ce iti poti dori mai mult.....?
FlorinMovieFreak
pe 27 Decembrie 2012 04:13
Purgatoriu .. reincarnare .. destin .. de obicei .. la filmele incalcite si cu multe fire tesute in poveste .. ori iese o capodopera ori doar un film bunicel spre bun datorita actorilor .. acest film m-a dus cu gandu' la .. The Tree Of Life care este genial .. in schimb Cloud Atlas are o distributia buna .. dar un scenariu mediocru .. asa a patit si Nolan cu Insomnia .. l-a pus pe Al Pacino langa Robert Williams .. si ce-a iesit un fiasco .. o copie palida a lui Twin Peaks .. 3 filme in 1 .. sau 6 intr-unul singur .. nici eu nu mai stiu .. am iesit din sala usor dezamagit .. nu exista niciun fel de multumire .. de izbavire .. parca (unii dintre ei) au murit/luptat in van .. nu poti sa faci un film fara sens si sa-i zici wow .. e mirific .. e creme du la creme .. nu merge asa tati .. tre' sa existe un oarecare deznodamant .. nu tre' sa fie un basm .. fara sfarsit ..
MInoss
pe 27 Decembrie 2012 02:25
Cam astea ar fi reactiile majoritatii la filmul asta.
E un pic ratat, superficial si obositor. Da, vizual e excelent, scenariul e complex, actorii joaca excelent, regia e buna. Dar astea sunt "detalii tehnice",bune pt Oscar, critici, etc. Publicul nu percuteaza la ele.
E obositor pt ca amesteca nu doar povestile ci si timpii din aceeasi poveste; plus ca incursiunile sunt mult prea scurte ca sa apuci sa fii cuprins de eveimente, ca imediat esti aruncat in alt timp si spatiu. Dar repet, amestecarea timpilor din aceeasi poveste bulverseaza rau orice privitor; ca doar nu avem memorie de elefant sa tinem minte toate replicile pt a le pune cap la cap la final. Si de multe ori chiar conteaza toate replicile.
Este superficial, nu are substanta, si din motivul de mai sus, si din faptul ca nu ti se da sansa sa rezonezi cu personajele pt a putea empatiza. E prea scurt pt ce putea sa fie si prea lung pt ce s-a vrut. Personajele au viata, au istorie in spate, sunt bine conturate, dar nu apuci sa le intelegi, nu petreci prea mult timp cu ele. De multe ori ma gaseam incercand sa ghicesc actorii din spate in loc sa urmaresc personajul.
Filmul sufera de boala multor filme ale ultimilor ani (gen inception si orice action-movie recent), seamana cu un videoclip: foarte multe intamplari/actiune comprimate intr-un timp foarte scurt, o succesiune rapida de cadre cu un puternic impact vizual, dar fara nici un mesaj, pt ca acesta din urma nu mai are loc; creierul nu mai are timp sa-l proceseze. Alta e situatia cu filmele anilor dinaintea generatiei MTV/Youtube, unde actiunea era lasata sa se aseze, personajele defilau mult prin cadru, uneori de te si plictiseai; dar era sigur ca mesajul ajungea si la cel mai "inchis" privitor.
Repet, filmul nu apuca sa-ti transmita un mesaj prea profund, nici o filosofie, pt ca trebuie sa iti bati capul sa pui lucrurile cap la cap. Ca aproape orice din ceea ce faci are influenta asupra celorlalti si asupra viitorului e elementar si pueril. Pana si fii-miu stie ca daca arunca cu jucarii in directia mea se lasa cu vanatai la mine si cearta la el si ca viitorul il va lasa fara acea jucarie.
Si pt niste pretentii de karma, vieti anterioare,etc, ar fi trebuit mai multa documentare. Elementar, in karma, sufletul din viata asta este legat de ceea ce s-a intamplat intr-o viata anterioara, si, cumva, trebuie sa atenueze experientele negative. Ori aici, nimic ce poate semana cu o karma; sufletele personajelor sunt cand rele, cand bune, ca si cum nu ar avea nici o legatura cu trecutul. Ca sa nu mai zic ca iti ia ceva timp pana sa recunosti care si in cine s-ar fi "reincarnat". Concret, karma spune ca un potential criminal va fi intr-o viata urmatoare un paria al societatii, ori redus mintal, ori handicapat, ori va atrage toate nenorocirile asupra lui; in nici un caz receptioner de hotel, fie el si parsiv.
Singura legatura consecventa intre povestiri, in afara de aceasta pseudo-karma, sunt povestile vietilor lor; dar care nu se influenteaza reciproc, ci doar apar exact cu sens propriu: povestiri. Sa justifice cineva cu ce au influentat major intamplarile dintr-un timp pe cele din urmatorul. Ca sa nu mai vorbesc de recurenta.
Filmul mi-a mai dat si impresia de reciclare; ca regizorii au reciclat actorii in ainspe roluri; pana si celebrul Mr Smith (Matrix) a fost reciclat.
Si ajungem la tema favorita a Holywod-ului: cliseele. E plin filmul de ele, si ma ingretoseaza insistenta cu care promoveaza cuplurile de homosexuali ca niste cupluri perfecte, de oameni morali. Si macar de-as fi homofob. Dar nu degeaba Larry a devenit Lana! Mai e viitorul post-apocaliptic cauzat de incalzirea globala, ca tot e la moda; ca si cum musai trebuie sa ajungem la sapa de lemn ca sa invatam ca tehnologia nu ne salveaza ca oameni; dar culmea, salveaza planeta. Trebuie sa apreciez ca nu am vazut discursul moralizator tinut in fata unor cat mai multi oameni de fostulomraucareaavutrevelatiabinelui.
Tot timpul filmul mi-a dat o senzatie de deja-vu; pe care mi-am amintit-o la final: THE FOUNTAIN. Nu am citit pe aici sa aminteasca cineva de el, dar celor care au cazut pe spate la filmul asta, si vor sa vada adevarata profunzime, le recomand sa vada the fountain.
Comparativ insa cu restul mizeriilor care ruleaza in cinema, este o capodopera. Una peste alta, orice poate fi criticat; dar asta nu inseamna ca nu recomand filmul si ca nu merita vazut.
sprite999
pe 26 Decembrie 2012 03:15
Absolut superb acest film din toate punctele de vedere!
Primul lucru care m-a atras la acest film a fost faptul ca joaca Tom Hanks in el ( unul dintre cei mai buni actori) , dar dupa ce am urmarit filmul am ramas cu un sentiment extraordinar , o opera de arta, fiecare actor a jucat perfect !
Bayard
pe 26 Decembrie 2012 00:02
Este fara discutie unul din cele mai complexe filme pe care le-am vazut in viata mea. Ca sa am un etalon: Inception ar fi un film pt copii de 5 ani :). Sunt necesare mai multe vizionari pentru a prinde toate elementele, deja la sfarsit regretam ca nu am fost mai atent (desi incercasem) la primele scene. Filmul are un tempo care creste constant, insa fiind vorba de un film de 3 ore nu e neaparat un lucru bun (dupa o ora nu se intamplase mai nimic, de-a dreptul ma plictisisem). Dupa o singura vizionare mi-este dificil sa spun care este tema centrala a filmului.... reincarnarea?? probabil, dar nu in modul in care il vad hindusii, sunt cateva momente in care cei din primele povesti au niste "presentimente" legate de vietile urmatoare. Mie mi-a placut foarte mult ca nu au insistat pana in panzele albe cu ideea de destin, personajele nu sunt la fel in toate vietile. Unul dintre ei care este bun in majoritatea vietilor, poate sa fie si rau in altele.
Din ce mi-am dat eu seama exista o tema dedicata dragostei. Tom Hanks si Halle Berry sunt un cuplu in ultimul scenariu, cel postapocaliptic, iar Doona Bae si Jim Sturgess sunt in primul si in penultimul, cel coreean, distopic. Mai importanta este insa tema dedicata luptei impotriva opresiunii, pentru ca apare in toate cele 6 scenarii. Oare asta au vrut sa arate? ca este in caracterul omului sa lupte pentru libertate?? :) Eu asa cred, dar sincer nu stiu :).
In ce priveste machiajele, am fost atent de la inceput pana la sfarsit la ele. Din cauza lor filmul a fost asa de asteptat si a trezit asa de mare interes inca dinainte sa apara. Opinia mea a tot pendulat, dar impresia de final e ca nu au fost reusite. Inainte sa vad filmul am tot zis ca ar fi putut sa gaseasca si alte modalitati pt a arata ca e vorba de aceiasi oameni... expresii, gestica, etc etc... dar dupa ce l-am vazut si am realizat cat de complicat este, m-am razgandit. Fiecare scenariu in parte are cam o jumatate de ora, in fiecare apar mai multe personaje... cred ca ar fi fost imposibil sa se realizeze legatura fara sa se foloseasca aceiasi actori. Dar asta nu schimba faptul ca machiajele sunt foarte proaste. Trecerile de la asiatici la europeni si invers sunt dezastruoase... pe alte personaje le-au facut pur si simplu de nerecunoscut si nu pt ca ar fi facut o treaba asa de buna cu machiajul, ci pur si simplu pt ca i-au pocit ingrozitor. Asta e situatia, inteleg acum de ce nu au fost nominalizati la Oscar.
Xsky
pe 25 Decembrie 2012 22:45
Unul dintre cele mai asteptate filme ale anului.Actori unul si unul ,Poveste foarte buna finalul foarte bun...si aici ma refer la ideea cu oceanul si picaturile...insa pana la final veti avea parte de momente lungi de plictiseala filmul fiind de aproape 3 ore care nu sunt justificate deloc. In concluzie filmul este o semidezamagire,si merita vizionat doar pentru mesajul dat.
AcElCeVa
pe 23 Decembrie 2012 23:13
frate am si eu o intrebare cand a fost difuzat la cinema avea subtitrare sa nu ca, caut de mai bine de o ora da degeaba.....sau inca na fost difuzat ca nu este subtitrare ?
daca se poate sa imi raspunda cineva mai repede sa nu caut ca prostu inca cateva ore....sau daca stie cineva unde pot gasi o subtitrare....va mulzumesc
chetta
pe 23 Decembrie 2012 21:00
un film interesant ,ciudat ,altceva...!!!Merita vazut,dar nu este o capodopera...este un film f bun!!
rodriguez
pe 18 Decembrie 2012 20:33
dupa ce ca trebuia sa suport invazia de reclame de pe site-ul vostru,acum nu pot posta nici trailere pe facebook,pentru ca ati modificat setarile ca sa vi se faca reclama,SUNTETI PATETICI! reclama o faceam oricum de fiecare data cand puteam posta trailere fara trimiterea pe pag voastra,multi prieteni au renuntat sa vada un trailer pentru ca il considera prea stufos,PENTRU CA ACEL INTELIGENT ADMIN al maritei voastre pagini,CONSIDERA IN PUII MEI CA ASA TREBUIA FACUT! Lasa dracului lucrurile simple,acestea functioneaza intotdeauna mai bine decat cele complicate,MA JUR,NU REZOLVATI SA POT POSTA TRAILERELE CUM ERA INAINTE,IMI BAG CEVA IN EL SITE Cinemagia SI ALEG ALTELE,lsati lucrurile simple,ele fac viata simpla si usor de inteles,boul ala care a crezut ca e altfel,va face sa pierdeti mult din reclama(ASTA CA TOT SUNTETI CA SI ZOMBI AIA CARE NU SE HRANESC CU SANGE,CI CU BANI DIN RECLAME) nu o rezolvati?ce ar fi daca site-ul vostru ar fi blocat pentru 24 de ore??????????????????
Înainte de a vedea un film ( aproape orice film) mă uit pe IMDB pt a- i vedea nota și mai ales ce zic oamenii de rând care vizionează acel fim și vreau să spun că am fost impresionata de comentariile lor .
Așadar, am dat play și am văzut tona de actori și actrițe superbi . .însă ,după 40 min , recunosc , că am inceput să mă plictisesc și ...sa nu înțeleg mai nimic . Filmul este ceva asemenatos cu INCEPTION adică trebuie văzut cu atenție și răbdare .
Recunosc , că deși personajele , machiajul și actorii f buni dar filmul in sine ,nu mi- a plăcut ABSOLUT DELOC și NU l- as mai vedea niciodată.
P.S nicj măcar nu l- am terminat .
Filmul este prea lung și asta contribuie la senzația de nereușit. Frații ăia care l-au făcut subliniază din nou importante dereglări de imaginație, iar românașii noștri care se dau rotunzi pe aici, vor să fie și ei în rând cu lumea bună, culți ar spune ei, dar citindu-le comentariile unii laudă fără sens, alții au înțeles cu totul altceva, iar alții sunt fascinați de publicitatea care s-a făcut acesti film. Evident sunt și aceia cu semne masonice, oculte sau ezoterism care și în viața reală ei trăiesc în altă lume, total opusă raționaliștilor.
Înțeleg că romanul după care s-a făcut filmul ar fi mult mai ok. Din păcate, filmul îi face o reclamă proastă și stârnește interes pentru mai departe. Am mai văzut SF uri cu temă apocaliptică - până la urmă cam toate ar trebui să fie sf - însă acesta e la fel de lipsit de sens, sau cel puțin de profunzimea pe care și-o atribuie. să nu fiți luați totusi prin surprindere de vreo Apocalipsă reală, cât căutați voi alte sensuri și interpretări acesteia. E trist că au avut o distribuție fenomenală pentru un film ca ăsta și că printre poveștile intercorelate, poate din pricina dorinței de a le face credibile, unele sunt penibil-pamfletare (gen cea a lui Dermot și criticul literar) dând impresia că-s secvențe preluate din alte filme. Nota 6 pt ideea de corelare a poveștilor, dar chiar și așa e multicel.
Format dintr-un mozaic de întâmplări disparate petrecute în șase epoci diferite, dar legate între ele într-un mod complex, ”Cloud Atlas” este unul dintre cele mai ambițioase filme făcute vreodată, un film îndrăzneț și vizionar care încearcă să ridice vălul metafizic ce acoperă existența omului. Complexitatea scenariului necesită din acest motiv un antrenament mental înainte de vizionarea filmului, o probă pe care mulți spectatori nu reușesc să o treacă nu atât din ignoranță, cât mai ales din lipsă de răbdare. Tot mai mulți oameni au uitat să gândească și preferă să primească totul de-a gata, derulând rapid de la început la sfârșit în speranța că vor obține o revelație. Nu este atât de ușor pentru că altfel am face parte cu toții dintr-o societate de supraoameni.
Filmul declanșează un lanț de întrebări existențiale, transmițând ideea că acțiunile individuale influențează destinul omenirii, putând conduce la dezvoltare sau la dezastru. Sufletele individuale nu mor odată cu moartea corpului și sunt eterne, renăscând în alte corpuri cu speranța de a atinge desăvârșirea cosmică. ”Moartea este doar o ușă. Când una se închide, o alta se va deschide”, afirmă profetic unul dintre personaje. Filmul necesită cel puțin două vizionări pentru a putea pătrunde în profunzimea metafizicii sale.
Si de ce este mesajul filmului acesta cu homosexuali si tone de reincarnare (de zici ca esti intr-un univers nesatul de carne) mai semnificativ si mai pregnant? Pentru ca este amestecat cu un umanism profund si induiosator: se "vorbeste" despre dragoste, viitor, constructia viitorului prin fapte (intr-un simultan contrastant cu "determinism, prezumptiva metempsihoză şi subînţeleaza astrologie, la care se adaugă şi o paradoxală sincronicitate trans-temporală"), ba chiar si despre alegerea personala (celebrul liber arbitru), si despre multe altele pe care - om sunt si eu - nu le mai pot tine minte pe toate impreuna si deodata. Dupa cum putem remarca, insa, mesajul nu este chiar asa coerent, de vreme ce este un melanj din prea multe si, inca, din unele care se contrazic reciproc.
Care va sa zica, Coane Fanica, telenovela asta te emotioneaza daca esti o biata gospodina, dar nu prea daca esti un om pus temeinic pe gandit. Iar daca pe langa obiceiul indraznet al ganditului se mai intampla sa cunosti si adevarul... stii tu, acela care e "singular"... atunci ai pus-o! Nu poate ca sa-ti mai place!... Sa continuam insa in stil academic. Oricat de induiosator s-ar "iubi" doi homosexuali, tot un lucru sucit si impotriva propriei naturi ramane. Ce, vreti sa va aduc argumente anatomice? Sau sa va combat gogorita cu "ADN-ul e de vina", vorbindu-va despre epigenetica, de care probabil "homofanii" nu stiu nimic, pentru ca nu vor sa stie? Nu arata chiar filmul cum degenereaza in despartire cu scandal induiosatoarea pornire de "amor spiritual" dintre compozitor si asistent? Nimic special, nimic inaltator. Animalism ridicat la rang de virtute. "Homofobia si fundamentalismul dogmatic nu vin de la Bunul Dumnezeu, ci de la vicleanul Satan" zice unul care este si el la randul sau inselat de ideile "openmind" prost intelese. In cronica la "Dupa dealuri" afirma: "Pericolul apare atunci când, închişi în cercul lor cel strâmt, incapabili să perceapă diversitatea căilor, deschiderea nemărginită a Divinităţii, încearcă să le impună şi altora propriile reguli. Este momentul pe care-l pândeşte Diavolul."
Ca impunerea e sora cu intoleranta sunt de acord, cine o foloseste e doar un inchizitor. Dar ideea "deschiderii" nemarginite a Divinitatii... e falsa si periculoasa. Si ca de obicei, orice erezie trece cu succes de mintea intunecata daca i se respecta reteta: putina minciuna in cat mai mult adevar.
Putem sa discutam mii de ani, ca oameni suntem failibili, nu stim tot si nu vom cunoaste niciodata totul. Daca vreau sa nu gresesc, am o singura cale: sa ma tin de ceea ce a spus Cel care stie tot si a facut tot ce exista. Iar El, Dumnezeu, a interzis homosexualitatea clar. Romani 1:26-27 ("Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuintarea firească a lor într-una care este împotriva firii; tot astfel şi bărbatii, au părăsit întrebuintarea firească a femeii, s-au aprins în poftele lor unii pentru altii, au săvârşit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase, şi au primit în ei înşişi plata cuvenită pentru rătăcirea lor.) Se pare ca Divinitatea nu e chiar asa nemarginita in unele aspecte, Coane Pitbulle. Se pare ca Dumnezeu isi pune limite chiar Siesi. Desi poate orice, El nu va face orice. De exemplu, nu te va forta pe tine sa te pocaiesti. Poate ca e satisfacator sentimentul de a fi mai "bun" si mai "nemarginit" decat Dumnezeu, dar contravine unor lectii simple din lumea in care am fost pusi: trenurile au sine, masinile sosele, oamenii indatoriri si obligatii, iar daca avionul vrea sa are si vaporul sa zboare, se duce lumea de rapa, dar atentie: fiecare pe barba lui. Eu nu voi da socoteala pentru faptele tale, iar tu nu vei da socoteala pentru ale mele. Totusi, e sigur ca amandoi si toata lumea va da socoteala. Nu credeti?! Va ghidati dupa brambureala si nedreptatile (limitate) care exista in aceasta lume deocamdata?! Luati seama la o realitate din voi insiva: revolta pe care o simtiti in fata nedreptatilor (macar a celor care vi se fac).
Iar din realitatea Judecatii care va veni la sfarsitul acestei istorii (acestui probatoriu cosmic al luptei dintre Dumnezeu si satan), deriva in continuare si principiul simplu - in care nu se face risipa de trupuri si vieti - "oamenilor le este rânduit să moară o singură dată, iar după aceea vine judecata" (Evrei 9:27). Sansa voastra e acum, aici, cat mai traiti. Nu va mai bucurati la astfel de filme. Oricat ar fi de frumoase, savante, scumpe si atragatoare, sunt impotriva voastra! Sa dea Dumnezeu sa credeti adevarul pe care El ni l-a descoperit, caci "adevarul va va face liberi"! (Ioan 8:32) Liberi spiritual, adica si cu discernamant, inclusiv pentru filme. Si in ce conditii vom fi liberi?... Spune în versetul precedent: "Şi a zis Iudeilor, cari crezuseră în El: ,,DACA RAMANETI IN CUVANTUL MEU, sunteti în adevăr ucenicii Mei; veti cunoaşte adevărul, şi adevărul vă va face slobozi." Asa sa aveti parte si voi cu toti. Amin.
Subiectul este foarte greu am inceput filmul de 3 ori pentru ca nu intelegeam nimic, dar daca treci d prima ora toate cele 5 istorii isi intra in fagasul intelesului si te obisnuiesti cu succesiunea povestilor
Seamănă foarte mult cu Inception, numai că munca de aici a fost făcută de 3 regizori, și nu unul singur(Nolan).
E și un film religios aș putea spune, pentru că redă foarte bile filosofia religioasă hindusă cu: karma, reîncarnare, urmările unei vieți anterioare, etc.
Rar se mai produc in ultimul timp filme de o asemenea complexitate si anvergura.
Per total e un film care merita vazut si revazut. Recomand!!!
Cam despre asta e vorba! Viata de apoi; renasterea si reincarnarea, iubirea eterna, dragostea, viata in sine.
Un film gandit altfel, de apreciat daca il intelegi cum trebuie.
Jocul actorilor a fost grozav si mi-a demonstrat , daca mai era nevoie, de ce Tom Hanks este printre actorii mei favoriti.
Machiajul a fost excelent, si parca a imprimat acting-ul actorilor.Vezi Tom Hanks in Dermot Hoggins sau Hugh Grant in Rev. Giles Horrox sau Denholme Cavendish. Singura, sa-i zicem critica, ar fii asemanarea machiajului pt actiunea din viitor, cu Matrix (Hae-Joo Chang era o fel de clona a lui Neo) , Stargate si Star Trek amestecate.
Un amanunt deloc intamplator, Timothy Cavendish face referire la un alt SF remarcabil : Soylent Green. Si la fel ca in SF din 73 si aici sunt proiectate imagini ale trecutului (Sonmi-451 se uita la un trecut mai uman) si la fel ca in alt SF de exceptie (Fahrenheit 451) si aici sunt interdictii, Soljenițîn si al sau : Arhipelagul Gulag.
In rest numai cuvinte de lauda, i-am dat un 10 subiectiv, pentru ca este un SF mai altfel, mai optimist. Diferit de altele apocaliptice.
Interpretare 10
Filmare 10
Decor 10
Sunet 10
Montaj 2
(am avut asteptari mari,dar actiunea e un talmes-balmes;pe langa faptul ca dureaza enorm de mult si te aduce intr-o stare teribila de plictiseala,apreciez munca depusa.Pacat,mare pacat!)
nu mi s a parut un film de exceptie!
In rest , mesajul filmului , precum si esenta acestuia sunt interesante si originale .
il recomand persoanelor peste 18 ani .
Se vede ca scenariul reuseste sa surprinda fin acest aspect iar jocul actorilor sa il puna in valoare.
Ni se asministreaza cu pipeta teorii precum "autodistrigerea prin involutie a rasei umane" sau " criza alimentara"
Se dau si solutii....
Cea mai sigura ... e totusi rEvolutia!
I pity us now, we are nothing but dust in the wind. It has been decided to keep us away from this once beautiful place, life.
The dead cannot speak of what we were, and our once great cities are just shapeless stones in this vast corner of the universe. We shall never know of our own existence, for we have not deserved it.
e posibil ca persoanele care nu apreciaza unele valori morale sa nu inteleaga despre ce a fost vorba in film:)
filmul e cam lung dar e un mod placut pentru a-ti petrece o zi libera. totul incepe cu acest film, apoi o masa la restaurant iar apoi alte lucruri:). din pacate cam greu in romania sa cheltui 50-100 lei intr-o zi la salariile pe care le avem.
Da nu este un film pentru toate gusturile, un film greu de inteles de multi ( cum citeam comentari gen ca nu a avut incasari, sau ca cei care l-au apreciat doar vor sa para inteligenti ) asta e nu toiti suntem la fel, poate nici eu care prefer filmele grele, complexe nu as fi putut urmari intreg filmu ( este totusi un maraton de 3 ore ) daca nu as fi avut starea de spirit necesara.
E un pic ratat, superficial si obositor. Da, vizual e excelent, scenariul e complex, actorii joaca excelent, regia e buna. Dar astea sunt "detalii tehnice",bune pt Oscar, critici, etc. Publicul nu percuteaza la ele.
E obositor pt ca amesteca nu doar povestile ci si timpii din aceeasi poveste; plus ca incursiunile sunt mult prea scurte ca sa apuci sa fii cuprins de eveimente, ca imediat esti aruncat in alt timp si spatiu. Dar repet, amestecarea timpilor din aceeasi poveste bulverseaza rau orice privitor; ca doar nu avem memorie de elefant sa tinem minte toate replicile pt a le pune cap la cap la final. Si de multe ori chiar conteaza toate replicile.
Este superficial, nu are substanta, si din motivul de mai sus, si din faptul ca nu ti se da sansa sa rezonezi cu personajele pt a putea empatiza. E prea scurt pt ce putea sa fie si prea lung pt ce s-a vrut. Personajele au viata, au istorie in spate, sunt bine conturate, dar nu apuci sa le intelegi, nu petreci prea mult timp cu ele. De multe ori ma gaseam incercand sa ghicesc actorii din spate in loc sa urmaresc personajul.
Filmul sufera de boala multor filme ale ultimilor ani (gen inception si orice action-movie recent), seamana cu un videoclip: foarte multe intamplari/actiune comprimate intr-un timp foarte scurt, o succesiune rapida de cadre cu un puternic impact vizual, dar fara nici un mesaj, pt ca acesta din urma nu mai are loc; creierul nu mai are timp sa-l proceseze. Alta e situatia cu filmele anilor dinaintea generatiei MTV/Youtube, unde actiunea era lasata sa se aseze, personajele defilau mult prin cadru, uneori de te si plictiseai; dar era sigur ca mesajul ajungea si la cel mai "inchis" privitor.
Repet, filmul nu apuca sa-ti transmita un mesaj prea profund, nici o filosofie, pt ca trebuie sa iti bati capul sa pui lucrurile cap la cap. Ca aproape orice din ceea ce faci are influenta asupra celorlalti si asupra viitorului e elementar si pueril. Pana si fii-miu stie ca daca arunca cu jucarii in directia mea se lasa cu vanatai la mine si cearta la el si ca viitorul il va lasa fara acea jucarie.
Si pt niste pretentii de karma, vieti anterioare,etc, ar fi trebuit mai multa documentare. Elementar, in karma, sufletul din viata asta este legat de ceea ce s-a intamplat intr-o viata anterioara, si, cumva, trebuie sa atenueze experientele negative. Ori aici, nimic ce poate semana cu o karma; sufletele personajelor sunt cand rele, cand bune, ca si cum nu ar avea nici o legatura cu trecutul. Ca sa nu mai zic ca iti ia ceva timp pana sa recunosti care si in cine s-ar fi "reincarnat". Concret, karma spune ca un potential criminal va fi intr-o viata urmatoare un paria al societatii, ori redus mintal, ori handicapat, ori va atrage toate nenorocirile asupra lui; in nici un caz receptioner de hotel, fie el si parsiv.
Singura legatura consecventa intre povestiri, in afara de aceasta pseudo-karma, sunt povestile vietilor lor; dar care nu se influenteaza reciproc, ci doar apar exact cu sens propriu: povestiri. Sa justifice cineva cu ce au influentat major intamplarile dintr-un timp pe cele din urmatorul. Ca sa nu mai vorbesc de recurenta.
Filmul mi-a mai dat si impresia de reciclare; ca regizorii au reciclat actorii in ainspe roluri; pana si celebrul Mr Smith (Matrix) a fost reciclat.
Si ajungem la tema favorita a Holywod-ului: cliseele. E plin filmul de ele, si ma ingretoseaza insistenta cu care promoveaza cuplurile de homosexuali ca niste cupluri perfecte, de oameni morali. Si macar de-as fi homofob. Dar nu degeaba Larry a devenit Lana! Mai e viitorul post-apocaliptic cauzat de incalzirea globala, ca tot e la moda; ca si cum musai trebuie sa ajungem la sapa de lemn ca sa invatam ca tehnologia nu ne salveaza ca oameni; dar culmea, salveaza planeta. Trebuie sa apreciez ca nu am vazut discursul moralizator tinut in fata unor cat mai multi oameni de fostulomraucareaavutrevelatiabinelui.
Tot timpul filmul mi-a dat o senzatie de deja-vu; pe care mi-am amintit-o la final: THE FOUNTAIN. Nu am citit pe aici sa aminteasca cineva de el, dar celor care au cazut pe spate la filmul asta, si vor sa vada adevarata profunzime, le recomand sa vada the fountain.
Comparativ insa cu restul mizeriilor care ruleaza in cinema, este o capodopera. Una peste alta, orice poate fi criticat; dar asta nu inseamna ca nu recomand filmul si ca nu merita vazut.
Primul lucru care m-a atras la acest film a fost faptul ca joaca Tom Hanks in el ( unul dintre cei mai buni actori) , dar dupa ce am urmarit filmul am ramas cu un sentiment extraordinar , o opera de arta, fiecare actor a jucat perfect !
Din ce mi-am dat eu seama exista o tema dedicata dragostei. Tom Hanks si Halle Berry sunt un cuplu in ultimul scenariu, cel postapocaliptic, iar Doona Bae si Jim Sturgess sunt in primul si in penultimul, cel coreean, distopic. Mai importanta este insa tema dedicata luptei impotriva opresiunii, pentru ca apare in toate cele 6 scenarii. Oare asta au vrut sa arate? ca este in caracterul omului sa lupte pentru libertate?? :) Eu asa cred, dar sincer nu stiu :).
In ce priveste machiajele, am fost atent de la inceput pana la sfarsit la ele. Din cauza lor filmul a fost asa de asteptat si a trezit asa de mare interes inca dinainte sa apara. Opinia mea a tot pendulat, dar impresia de final e ca nu au fost reusite. Inainte sa vad filmul am tot zis ca ar fi putut sa gaseasca si alte modalitati pt a arata ca e vorba de aceiasi oameni... expresii, gestica, etc etc... dar dupa ce l-am vazut si am realizat cat de complicat este, m-am razgandit. Fiecare scenariu in parte are cam o jumatate de ora, in fiecare apar mai multe personaje... cred ca ar fi fost imposibil sa se realizeze legatura fara sa se foloseasca aceiasi actori. Dar asta nu schimba faptul ca machiajele sunt foarte proaste. Trecerile de la asiatici la europeni si invers sunt dezastruoase... pe alte personaje le-au facut pur si simplu de nerecunoscut si nu pt ca ar fi facut o treaba asa de buna cu machiajul, ci pur si simplu pt ca i-au pocit ingrozitor. Asta e situatia, inteleg acum de ce nu au fost nominalizati la Oscar.
daca se poate sa imi raspunda cineva mai repede sa nu caut ca prostu inca cateva ore....sau daca stie cineva unde pot gasi o subtitrare....va mulzumesc