Sinopsis

În desișul unei jungle neprimitoare din insulele Borneo, un grup de cercetători descoperă fosila unei creaturi îngropate sub ruinele unui așezământ antic. Curioși, cercetătorii extrag ADN-ul din oase cu intenția de a readuce la viață creatura. Numai că, pentru a obține un rezultat, au nevoie de o enzimă rară.

Liderul expediției, Karl Wessinger, cere ajutorul expertului în biologie moleculară, Ash Mattley (Marc Dacascos). După ce obține enzima, Wessinger îl trage în piept pe Mattley mințindu-l că o va folosi exclusiv în scopuri științifice.

După doi ani, Claire Sommersby, agent CIA, intră la bănuieli când află că institutul de cercetare a fosilelor nu a mai primit nicio veste de la echipa din Borneo. Ea descoperă în curând un adevăr tulburător. Wessinger a dat viață creaturii. Aceasta este de o ferocitate fără limite, singurul care o poate controla fiind creatorul ei. Acesta intenționează să o vândă pe bani grei ca mașină de ucis pentru război. Așteptând să primească oferta cea mai avantajoasă de la vreo gherilă fundamentalistă, Wessinger face o greșeală. Scapă de sub observație monstrul, care evadează din captivitate și începe să ucidă cu bestialitate tot ce mișcă prin junglă.