Sinopsis
Drama sentimentala prezentat si cu titlul "Doua altare".
Filmul a fost relizat in 1911 si proiectat abia in 1914. Victor Eftimiu si Emil Garleanu au propus filmarea unei schite cinematografice in care sa joace Tony Bulandra si Marioara Voiculescu. Filmul a avut premiera in septembrie 1914 si a rulat doar 8 zile.
La premiera actorii au protestat afirmand ca filmul reprezinta de fapt o insailare de probe filmate alternate cu lungi inserturi. In "Dimineata" a fost publicata o scrisoare din partea celor doi actori principali in care se afirma: "Cu mirare am vazut ca cinematograful «Venus» afiseaza pe zidurile Capitalei ca proiecteaza un film intitulat «Dragoste la manastire» in care jucam noi. Pentru ca publicul sa nu fie indus in eroare, suntem datori sa dam urmatoarele lamuriri: acum trei ani s-a prezentat la noi un domn Georgescu propunandu-ne sa facem o serie de filme in anumite conditii. Dupa doua sedinte de proba, d. Georgescu neavand capitalul unei intreprinderi cinematografice s-a retras. Nu ne-am inchipuit ca din cele doua sedinte pregatitoare oameni de rea credinta pot face un film in care toata actiunea sa fie inlocuita cu scrisori."
Developarea si montajul s-au realizat in laboratorul Carmen Sylva din Bucuresti.
Film pierdut.
Filmul a fost relizat in 1911 si proiectat abia in 1914. Victor Eftimiu si Emil Garleanu au propus filmarea unei schite cinematografice in care sa joace Tony Bulandra si Marioara Voiculescu. Filmul a avut premiera in septembrie 1914 si a rulat doar 8 zile.
La premiera actorii au protestat afirmand ca filmul reprezinta de fapt o insailare de probe filmate alternate cu lungi inserturi. In "Dimineata" a fost publicata o scrisoare din partea celor doi actori principali in care se afirma: "Cu mirare am vazut ca cinematograful «Venus» afiseaza pe zidurile Capitalei ca proiecteaza un film intitulat «Dragoste la manastire» in care jucam noi. Pentru ca publicul sa nu fie indus in eroare, suntem datori sa dam urmatoarele lamuriri: acum trei ani s-a prezentat la noi un domn Georgescu propunandu-ne sa facem o serie de filme in anumite conditii. Dupa doua sedinte de proba, d. Georgescu neavand capitalul unei intreprinderi cinematografice s-a retras. Nu ne-am inchipuit ca din cele doua sedinte pregatitoare oameni de rea credinta pot face un film in care toata actiunea sa fie inlocuita cu scrisori."
Developarea si montajul s-au realizat in laboratorul Carmen Sylva din Bucuresti.
Film pierdut.