Batranete. Singuratate. Viata la tara in Romania de dupa 1989. Nu sunt subiecte atractive. Pentru ca nu ne place sa vedem suferinta. Pentru ca e mult mai comod sa intoarcem capul si sa ne continuam drumul dinspre niciunde spre nicaieri. Pentru ca, de cele mai multe ori, aceasta e Romania profunda. Tineretul pleaca care-incotro in incercarea de a-si asigura o existenta mai buna in vreme ce varstnicii raman si isi duc zilele asa cum pot. Ar fi fost mai buna soarta personajelor in cazul in care ar fi existat copii ? Poate ca da, poate ca nu. Ca bine spune poetul: ,,Pe pamantul de cruci/ Numai om sa nu fii... ,,
Inca o drama profunda marca Andrei Gruszniczki, regizorul roman cu nume polonez originar din Ploiesti. Si din nou moartea e personaj principal asa cum s-a intamplat in ,,Cealalta Irina,, si in ,,Zavera,,. Moartea, mai precis consecintele ei pentru ca aceia care se resimt cel mai tare sunt cei ramasi. Si mai e si despre prietenia dintre doi barbati. O prietenie cu asperitati, cu diferente majore si, ca atare, cu complicatii. Foarte inspirata alegerea unor actori precum Mircea Andreescu si Valer Dellakeza, actori de forta ai teatrelor de provincie. Si atentie la scenele de amanunt pentru ca acolo e forta filmului.
Inca o drama profunda marca Andrei Gruszniczki, regizorul roman cu nume polonez originar din Ploiesti. Si din nou moartea e personaj principal asa cum s-a intamplat in ,,Cealalta Irina,, si in ,,Zavera,,. Moartea, mai precis consecintele ei pentru ca aceia care se resimt cel mai tare sunt cei ramasi. Si mai e si despre prietenia dintre doi barbati. O prietenie cu asperitati, cu diferente majore si, ca atare, cu complicatii. Foarte inspirata alegerea unor actori precum Mircea Andreescu si Valer Dellakeza, actori de forta ai teatrelor de provincie. Si atentie la scenele de amanunt pentru ca acolo e forta filmului.