Un film franțuzesc complex cu tenta psihologica legata de sexualitate, angoase, dorințe, obsesii.
danzandt_gmail_com
pe 21 Ianuarie 2021 13:47
Faptul ca Michele este sefa unei firme IT nu are nici o legatura epica cu faptul ca este atacata si violata în propria casa, nici cu tragedia familiei sale si nici cu tot ce a mai cârpit Paul Verhoeven ca sa iasa un film întreg. Nu pierdeti timpul!
mihaelatb
pe 29 Noiembrie 2019 18:53
Cred ca regizorul este obsedat de sex. Altfel nu se poate explica un film ca acesta ( unul dintr-un sir de astfel de "capodopere" : Turkish Delight, Showgirls, culminand cu Basic Instinct). Intriga este simpla, o femeie de peste 40 de ani ce locuieste singura este atacata si violata in propria-i casa. Bolnave sunt relatiile pe care le are cu fostul sot, cu sotul celei mai bune prietene,cu vecinul). Ea este o femeie frustrata, egoista ce nu-si poate iubi mama sau copilul. Nici relatiile sale cu subalternii nu sunt tocmai amicale. De altfel si ceilalti membrii ai familiei au comportaente stranii. Un film bolnav facut de un regizor obsedat. Cat despre Isabelle Huppert, nu mi-a placut niciodata si nici nu-mi amintesc vre-un rol care sa ma uimeasca.
El_KaPpa
pe 29 August 2019 03:00
"Show me your dick and I might not fire you."
Intr-o nota buna de umor negru, cu perversitate, cu ceva erotism, cu ceva scene dure si fara a tine cont de conventii, Verhoeven ne ofera doua ore de personaje bolnave si de relatii bolnave intr-o lume bolnava. A nu se lasa la indemana pudicilor, sensibililor, visatorilor. Bonus: un rol de tinut minte facut de Isabelle Huppert.
lavara_laiarna
pe 26 August 2018 20:24
Deși instinctul primar este același, carnea bătrână tot trebuie frăgezită. . înainte.
AndreeaLu
pe 22 Ianuarie 2018 00:51
Filmul ar trebui sa se numească "ce nu se face intr-o situație" , pentru ca absolut totul este pe dos.
Din punctul meu de vedere e un film bolnav si o pierdere de timp.
lili22
pe 08 Noiembrie 2017 15:54
La jumatatea filmului am realizat cine e agresorul, asa ca mi-am pierdut interesul.Huppert ramane o actrita extraordinara.
marin_nicolae
pe 09 Mai 2017 15:09
Filmul este bine facut, actrita principala de exceptie dar mie filmul nu mi-a transmis nimic. Ceva despre comportamente anormale, asta fiind frumos spus. Tehnic filmul este bun dar emotional prea putin...
Sorin87
pe 16 Aprilie 2017 11:28
Elle este un film de drama cu o poveste foarte intortochiata dar cu un final fericit
caterina_kq
pe 22 Martie 2017 19:55
interesant subiect. satisfactia din final, de pe fata lui Michele, este mai monstruoasa decat 'apucaturile bolnave' ale lui Patrick. educatia religioasa stricta este paravan pentru tensiuni, frustrari de natura sexuala. consider dogmele si restrictiile religioase o forma de sadism. patologia sexuala isi are radacinile si in restrictiile sadice (dupa opinia mea) de la o viata biologica naturala (care implica si sexul). e greu sa traiesti langa o persoana religioasa ca sotia lui Patrick, care se agata de 'credinta' nefiind in stare sa empatizeze cu nevoile sotului, si pe care il impinge, in cunostinta de cauza (perversitate) spre alte 'victime'. impunerea ascultarii liturghiei este o forma de a iesi in evidenta, strident. o forma mascata de a te face vizibil, cand esti inodor si incolor :))
un subiect (religie versus sexualitate) care as vrea sa fie ecranizat mai des.
13ionela13
pe 22 Ianuarie 2017 00:31
Interpretarea este una buna a actritei principale , dar atat.
Asil
pe 03 Ianuarie 2017 16:37
Da, are de toate, suspans, tradare,dragoste, bine facut, jucat..
Kul
pe 02 Ianuarie 2017 01:41
Elle (2016)
==== ACESTE NOTITE CONTIN ȘPOILĂRE ====
– incepe cu un viol, si o matza spectator. yes, rili.
– pe urma strange cioburile, arunca hainele si face o baie calda. (lipsea o bere)
– brrr
– tot un bosșor ca in Toni E., dar mai pe cunt-ness. probabil vom afla si de ce, si destul de rational. lateredit: “de ce”-ul per se, e un motiv important al filmului
– un pic de PTSD
– ce misto e aia cu botitul masinii, de fapt e resentiment acolo. si un “Salu'” sec cand se despart.
– ce carpa era fii-so. le: e o cheie aici, dar nu-o simt, nu inteleg. cu mama su-rogat.
– “[…] la premiere c’est pour qui”
– se duce sa verifice iubita tanara la ex-sot :) pe langa fire usor obsesiva este vb si de un acord moral intre parti la divort
– greoi-ish de urmarit, cam încârcat de chestii de gandit, destul de putin timp de respiro pt privitor
– nu cumva e un remake? ca vecinu… le: se pare ca nu.
– orgasm voyeuristic si vinovat pe fundalul luminitelor de xmas, hehe – catholic shame & guilt
– cum reusesc .fr sa fie asa groaznici si sa se ascunda asa bine in spatele politetii care devine chir instrument de tortura
– ce simpatica! faza cu bunicele care-si aduc aminte de incercarile de iubire interzise din tinerete
– metaforic, si scenaristic, a cam omorat-o pe mama-sa
– accidentul de masina e arta curata de montaj
– puternica femeie, sa-l sune chiar pe…
– dc nu vine cu ceva mega-aberant de final nu inteleg de unde astea de pana acum … [le: nu vine]
– Stockholm syndrome, gen. nisa de porn interzisa.
– am derulat sa vad mimica cand era in fata masinii cand a lasat-o acasa de la party-ul de la firma. se astepta – a fost o intentie in anuntul denuntului
– 3 morti
– replica: “Michèle, ma bucur ca i-ai dat ce avea nevoie, macar o vreme.” Pardoooon?
– sicky
Cam dur. Despre ce a fost filmul asta? Despre monstruozitatile de sertar ale educatiei catolice stricte?
I.H. s-ar putea sa ia un Oscar-ish de interpretare de film strain etc.
emy_sinaia
pe 27 Decembrie 2016 00:43
Un film tipic francez, cu suspans, cu grotesc si final neasteptat.
andyy
pe 01 Decembrie 2016 01:09
Nu mi-a placut filmul. Actiunea se contureaza greu pe o perioada de timp mult prea mare, iar subiectul este destul de ciudat.
xerses
pe 28 Noiembrie 2016 12:32
Pentru mine filmul nu a fost nici o surpriza...Mi se pare ca s-a redat corect scenariul, dar parca nu m-a trecut nici o emotie in timpul vizionarii.
serban_ionescu
pe 26 Noiembrie 2016 01:30
Un film tipic producatorilor francezi, extrem de desgustator pentru imensa majoritate a oamenilor normali psihic, despre minicolectivitatea umana profund degenerata si grav psihopata in special ca si comportament sexual profund grotesc, in special a unor persoane de sex feminin (dar nu numai feminin), aflate CULMEA la limita dintre varsta a-2-a si varsta a-3-a si... CHIAR DE VARSTA SENECTUTII, daca ne referim la personajul mamei lui Michelle Leblanc, in film, in jurul varstei de... 80 de ani !!! In ciuda interpretarii strict actoricesti relativ bune a actritei Isabelle Huppert a rolului principal feminin, este evident ca nu a fost potrivita alegerea ei intr-un rol cu conotatii profunde sexuale chiar si patologice, pentru interpretarea unei femei in varsta de 50 de ani, care in fapt arata in film cu cel putin 10 ani mai in varsta . Deci mult mai indicate ar fi fost alegerea unor alte actrite ca si Nicole Kidman sau Catherin Zeta-Jones sa zicem (de exemplu), care desi azi nu mai sunt nici ele la o varsta mai tanara, sunt totusi mult mai placute vederii si deci mult mai dragute si inca mai atractive ochiului spectatorului decat aceasta Isabelle Huppert. In rest, actiunea propriu-zisa a acestui film, in fapt profund desgustatoare, nu mi se pare interesanta de urmarit decat prin prisma unei eventuale curiozitati de a vedea pana unde poate conduce scenariul acestui film care inglobeaza din punct de vedere sexual-patologic si aspectul sado-masochismului cat si cel al personajelor profund patologice si ele a lui Vincent fiul lui Michelle Leblanc, dar si al personajului Ralph, pe punctul de a se insura cu ultra batrana mama a lui Michelle, in varsta de in jur de... 80 de ani !!!
Mitza_MvP
pe 21 Octombrie 2016 21:16
Un thriller care te da peste cap in momentul in care femeia afla cine e de fapt violatorul ei..relatia dintre ei doi este...ea:pai te plac in secret..el:si eu dar nu imi place sa mi te oferi pe tava....eu vreau sa te violez...stiti e o chestie ciudata dar care "te prinde" pentru ca vrei sa vezi deznodamantul acestei relatii extrem de ciudata si destul de socanta
borisvultur
pe 18 Octombrie 2016 23:23
Filmul e o ecranizare a romanului „Oh...” de Philippe Djian, apărut în 2012. În roman povestește Michele, dar regizorul a eliminat vocea din off și a depășit cartea prin alunecarea spre insondabil. Frontiera dintre vină și inocență e fragilă. Djian a mărturisit că, scriind romanul, s-a gândit la Isabelle Huppert, care face aici un rol memorabil, drept sinteză inspirată a interpretărilor anterioare.
sabinalin
pe 10 Octombrie 2016 15:12
La inceputul anilor '90 Paul Verhoeven regiza "Basic Instinct", un thriller de mare forta, teribil de indraznet care a impus-o pentru totdeauna pe Sharon Stone in galeria celor mai importante actrite din istoria Hollywoodului. Dupa aproape un sfert de veac olandezul a revenit in selectia oficiala a festivalului de la Cannes cu acest thriller... frantuzesc un pic mai cuminte decat primul dar care are suficient de multe calitati incat sa il impresioneze pe privitor. Chiar daca are multe elemente de thriller "Elle" e mai mult o drama psihologica foarte bine scrisa, un film care pune destule intrebari despre lumea tot mai lipsita de repere adevarate in care am ajuns sa traim. Isabelle Huppert profita de faptul ca actrite precum Marion Cotillard si Nicole Kidman au refuzat rolul principal si reuseste o creatie memorabila care s-ar putea sa ii aduca premii, cu putin noroc chiar si o nominalizare la Oscar.
Intr-o nota buna de umor negru, cu perversitate, cu ceva erotism, cu ceva scene dure si fara a tine cont de conventii, Verhoeven ne ofera doua ore de personaje bolnave si de relatii bolnave intr-o lume bolnava. A nu se lasa la indemana pudicilor, sensibililor, visatorilor. Bonus: un rol de tinut minte facut de Isabelle Huppert.
Din punctul meu de vedere e un film bolnav si o pierdere de timp.
un subiect (religie versus sexualitate) care as vrea sa fie ecranizat mai des.
==== ACESTE NOTITE CONTIN ȘPOILĂRE ====
– incepe cu un viol, si o matza spectator. yes, rili.
– pe urma strange cioburile, arunca hainele si face o baie calda. (lipsea o bere)
– brrr
– tot un bosșor ca in Toni E., dar mai pe cunt-ness. probabil vom afla si de ce, si destul de rational. lateredit: “de ce”-ul per se, e un motiv important al filmului
– un pic de PTSD
– ce misto e aia cu botitul masinii, de fapt e resentiment acolo. si un “Salu'” sec cand se despart.
– ce carpa era fii-so. le: e o cheie aici, dar nu-o simt, nu inteleg. cu mama su-rogat.
– “[…] la premiere c’est pour qui”
– se duce sa verifice iubita tanara la ex-sot :) pe langa fire usor obsesiva este vb si de un acord moral intre parti la divort
– greoi-ish de urmarit, cam încârcat de chestii de gandit, destul de putin timp de respiro pt privitor
– nu cumva e un remake? ca vecinu… le: se pare ca nu.
– orgasm voyeuristic si vinovat pe fundalul luminitelor de xmas, hehe – catholic shame & guilt
– cum reusesc .fr sa fie asa groaznici si sa se ascunda asa bine in spatele politetii care devine chir instrument de tortura
– ce simpatica! faza cu bunicele care-si aduc aminte de incercarile de iubire interzise din tinerete
– metaforic, si scenaristic, a cam omorat-o pe mama-sa
– accidentul de masina e arta curata de montaj
– puternica femeie, sa-l sune chiar pe…
– dc nu vine cu ceva mega-aberant de final nu inteleg de unde astea de pana acum … [le: nu vine]
– Stockholm syndrome, gen. nisa de porn interzisa.
– am derulat sa vad mimica cand era in fata masinii cand a lasat-o acasa de la party-ul de la firma. se astepta – a fost o intentie in anuntul denuntului
– 3 morti
– replica: “Michèle, ma bucur ca i-ai dat ce avea nevoie, macar o vreme.” Pardoooon?
– sicky
Cam dur. Despre ce a fost filmul asta? Despre monstruozitatile de sertar ale educatiei catolice stricte?
I.H. s-ar putea sa ia un Oscar-ish de interpretare de film strain etc.