Sinopsis
Laura Ash este o seducãtoare de profesie, de o frumusete rãpitoare: o adevãratã “femeie fatalã”. La sapte ani dupã ce a furat un diamant, ea se întoarce în Franta cu o nouã identitate. Un paparazzo, Nicolas, îi face o fotografie si îi pune astfel viata în primejdie. Oare curiozitatea lui pentru aceastã femeie va fi... fatalã?

Brian De Palma, regizorul despre ultima sa productie: Personajul Laurei este centrul si in acelaşi timp punctul de început pentru întregul film. Am vrut sa creez o eroina care sa fie amuzanta, sexy si delicios de cruda, o femeie care sa stârnească sentimente puternice. Intenţia mea a fost sa accentuez stereotipul de „femeie fatala”, atât de des întâlnit in filmele anilor `40 si `50, si sa-l adaptez unei povesti moderne. Mi-a fost uşor sa găsesc firul epic al scenariului. M-am amuzat dând viata personajului Laurei si creând situaţiile, care nu sunt decât consecinţe fireşti ale acţiunilor sale. Scopul meu a fost sa construiesc intriga si sa filmez povestea astfel încât publicul sa nu-si poată da seama de ceea ce urmează sa se întâmple.

Marina Gefter, producatoare despre film: Brian iubeşte Franta si a vrut sa-si facă aici următorul film. Cred ca in acelaşi timp se afla in căutarea independentei, dorea sa se detaşeze de marile studiouri de la Hollywood, de filmele cu efecte speciale colosale, gen „Misiune Imposibila” sau „Misiune pe Marte”. Brian m-a rugat sa mă uit pe scenariul pe care tocmai îl terminase. Mi s-a părut a fi extrem de promitator. L-am sunat pe Tarak Ben Ammar, cu care lucram la un alt proiect. Tarak a citit scenariul intr-un singur week-end, a fost tot atât de impresionat ca si mine, si s-a hotărât pe loc sa producă „Femeia fatala”, fara ajutor din partea americanilor.