Comentarii Comentează
  • sabinalin
    pe 12 Mai 2012 13:59
    Gresisem initial, am trecut aici cronica de la "Eminescu versus Eminem"... Sper sa vad si "Fix alert" cat mai curand!
  • pe 01 Decembrie 2006 22:17
    Foarte fain.

    Cineva zicea "Mergem la cinema sa ne destindem". Ahahaha. Du-te la lacrimi de iubire sau la trei frati de belea, daca vrei sa te destinzi.

    Exista si cinema de arta, asta e problema.
  • pe 21 August 2006 08:15
    in sfarsit l-am vazut la sf gheorghe. un film absolut exceptional. reactiile pe care le-a starnit (sau mai precis lipsa de reactie) arata clar unde si cum stam ca mentalitate. legaturi bolnavicioase e o pacaleala, un film cum s-au mai fcaut sute si mii, care merge in festivaluri internationale, pentru ca tudor giurgiu e presedintele televiziunii, iar lui piersic jr nu i se da nici o atentie. pana si parerile din acest site sunt graitoare. ca sa nu mai vorbesc de "criticii cu pretentii" care-l desfiinteaza. e de-a dreptul ciudat ca un astfel de film (unic ca gen cinematografic) nu e promovat cum trebuie. sinistra tara avem.
  • pe 16 Ianuarie 2006 17:30
    Hehehe...oceanic ai zis-o....mi-a placut..dur....
  • pe 10 Ianuarie 2006 05:04
    Sa incepem cu binele: 2000 de dolari. Atat a costat. Cat despre clasa muncitoare-socialista sa mai iasa la pensie k nu mai tine de mult arta pe picioare mai ales dk avem in vedere k in afara de cativa realizatori(vezi Puiu, Mitulescu,Porumboiu,Nemescu) suntem intoxicati de filme ale reprezentantilor acestui regn(k altfel nu ii pot spune) atat de captivant...
    Doi:imagine. Nu stiu ce filme ati vazut voi in ultima vreme dar considerand niste capodopere gen 15(pazea k dupa 15 vine 16... gratie favorurilor politice vom vedea probabil seria pana la 30) se pare k romanului tot imaginea de vhs ii place cu baie de lumina si sharf pe infinit.
    Trei:actori... nu mai e nevoie sa mai spun nimik.
    Parti rele: lipsa de experienta in montaj - cadre prea lungi nejustificate de nimic,nici macar de stare- multe prim planuri in suita care fac filmul destul de greu de urmarit si cateva hiatusuri cam grele ce-i drept in dezvoltarea dramaturgica a subiectului.
    E totusi un film de debut si cred ca anumite comentarii de genul celor cu stelute sunt mai bune pentru ultimele filme ale lui Pita si restul generatiei de dinozauri kre se nu se mai da la o parte.
    TIFF spune tot:
    Italiencele- peste 20 miliarde, film debut pe bani CNC - sub orice critica.
    Moartea- peste 20 miliarde ,insa un film care isi face banii atat prin abordare stilistica (post dogma filmare bataita de pe stady in strans raport cu subiectul )dar si adevar de viata.
    Fix Alert- 2000 $ independent.
    Concluzie: cui nu-i place sa-si incerce mana si mai vorbim.
  • pe 16 Decembrie 2005 14:05
    Votez cu o steluta din respect fata de marele Florin Piersic. Nu stiu ce crede domnia sa despre film, dar probabil ca e mandru de Florinel asa cum orice cioara spune ca puiul ei e cel mai frumos. Insa daca ar fi obiectiv, daca Florinel nu ar fi fiul sau, probabil ca i-ar fi rusine sa spuna ca afost la film, sau ca a si jucat. Pacat Florinele ca il faci de ras!
  • pe 27 Octombrie 2005 15:19
    nu tin cont de majoritatea comentariilor precedente, cu toate ca le-am citit pe toate.
    e normal ca majoritatea celor care rasfoiesc site-ul asta sa arunce cu noroi. e tot ce pot face. cunosc genul: chiar daca le place ceva, tot zbiara si se manifesta agresiv, cu un fel de ranjet pe fata.

    fix alert: un film special, pentru care tarisoara asta amarata si intoxicata de aberatii "americanesti" sau de tampenii neaose nu este pregatita.
    ce-i paradoxal e ca imi dau semama ca juniorul
    n-a vrut sa faca un film "elitist" pe care sa-l guste sau sa-l priceapa doar patapievici sau plesu. e un film accesibil, intr-o oarecare masura.
    nu copiaza pe nimeni, in ciuda influentelor jarmusch tarantino. e un stil minimalist, dar foarte strong, fiecare cadru e gandit fara fisura, si cu toate astea nu-ti lasa senzatia de elaborat.
    filmul are o poezie pe care multi regizori o cauta, dar prea putini o gasesc.
    actorii sunt absolut incredibili, dupa ce vezi filmul asta realizezi ca de fapt nu exista scoala de film in romania, iar fix alert e o premiera din punctul asta de vedere. ar trebui ca piersic junior sa tina cursuri de actorie de film (e clar ca TOTI actorii joaca in aceeasi cheie, deci nu pot pune aceasta reusita pe seama intamplarii).
    acesta nu e un mesaj de incurajare. e doar o constatare. ceva bun s-a intamplat in romania.
  • Bulumulu
    pe 25 Octombrie 2005 19:04
    "Nu pot sa explic de ce mi-a placut filmul asta dar l-am vazut de doua ori.Poate pentru ca vine ceva dinspre ecran,ceva straniu ca si filmul de altfel."

    bah fato nu mai lua ciupercute etc inainte sa te duci la cinema, k dauneaza... apropo de ce venea dinspre ecran... te-ai ferit?
  • pe 25 Octombrie 2005 18:35
    Mai estetilor, tot nu sunteti in stare sa spuneti ce v-a placut, sau ce ati gasit valoros in acel film?

    Si tineti minte ca fara cei care misca roatele societatii din greu cu munca lor, nu neaparat creatoare, sunt aceea care platesc. Daca ar fi sa platiti numai voi ca sa vedeti asa ceva, voi nu ati exista.

    Nu fiti asa de siguri ca altii nu au facut ceva bun in ultimul timp. Nu toti asteapta contributii (adica pomeni) de la altii. Imensa majoritate muncesc din greu ca sa traim cu greu printre esteti si cei care se imbogatesc prin mijloace necinstite.

    Si nici macar nu e adevarat ca filmul are numai voturi de 5*. Daca priviti mai sus, o sa vedeti ca unii nu dau nici macar una.

    Iar la grupa de voturi, se poate vedea cu ochiul liber ca nici vorba nu este de 5*.

    Astea sunt spuse, intentiile si promisiunile sunt bune, dar fara concretizarea in realizari, nu pot avea mare valoare. Filmul este un kix.
  • pe 24 Octombrie 2005 18:10
    Macar pentru ca se isca atitea discutii pe marginea acestui film si tot ii dau cinci stele.
    Dragilor, am vazut filme la viata mea. Mai multe decit voi, care, sa fiu sincera, prea v-ati luat nasucul la purtare. Am vazut filme coreene, egiptene, indiene, peruane, mexicane, americane, frantuzesti, italiene, dar mai ales romanesti suficient de multe pe vremea raposatului. Atit vedeai pe marele si micul ecran atunci. Sincera sa fiu merg la film sa descopar, sa gasesc un ceva care sa ma faca sa inteleg lumea si altfel decit o vad cu ochii mei. Iubesc arta filmului si daca ati face un simplu efort de memorie v-ati da seama ca sunt mii de alte filme mai slabe calitativ decit cel la care a muncit Florin Piersic jr si prietenii sai. E un film independent, creat din banii lor, scos pe ecrane din banii lor si facut praf de unii ca voi. Nu cred ca este lipsa de respect pentru publicul romanesc. Mai degraba bucuria de a descoperi ca ne maturizam incet, incet si suntem deschisi la orice. Da, am vazut filmul. Da, mi-a placut. Da, sunt secvente care te plictisesc, dar celelalte fac toti banii. Nu-mi pare rau ca m-a facut sa-mi pun intrebari. Nu-mi pare rau ca am dat bani pe bilet. Imi pare rau ca nu dati nici o sansa oamenilor care incearca sa realizeze ceva cu viata lor, cu talentul primit de undeva de Sus si de care voi nu aveti parte. Voi ce ati facut bun in ultima vreme? Va spun eu. Absolut nimic. Incercati sa mergeti in alte sali de cinema unde o puteti vedea pe domnisorica Jolie in toate splendoarea feminitatii ei. Poate veti fi mai fericiti. Dar, treziti-va! Asta e lumea in care traim si vorba unui clasic in viata "Asta ne ocupa tot timpul". Bafto Delo Delo!
  • pe 23 Octombrie 2005 01:48
    yo am intzeles! shi mi-a plakut shi mie shi prietenilor! shtiu ce-a vrut sa faca shi de unde s-a inspirat. d-aia are filmu un aer desuet da intr-un mod mishto.
  • pe 22 Octombrie 2005 20:17
    Irosire de timp si pierdere de bani.

    Din asa de multe promisiuni, afara de bune intentii si de munca actorilor, nimica nu s-a realizat.

    Lasa-te Florine de experimente (nu ai inca statura care sa-si permita asa ceva) si fa doar ce stii foarte bine: actorie. Metafora cu palaria care nu te-a lasat sa vezi, este foarte plastica si potrivita.
  • pe 22 Octombrie 2005 14:21
    Da Nenicu-le, ai dreptate, 'nimeni dar nimeni nu a inteles filmul'. Si tu, fara doar si poate, esti esti inclus.
  • pe 21 Octombrie 2005 23:32
    Fix Alert e o tentativa de film, nu un film. Florinelu a vazut la viata lui cateva filme si a incercat sa ia din fiecare ceva. Din lipsa de talent, probabil, nu a luat ce trebuie.
    A vazut filme cu planuri secventa statice, a zis ca face si el.
    A vazut filme montate alert cu cadre cautate, a zis ca face si el.
    A vazut filme cu cronologie inversata, a zis ca face si el.
    Si asa a iesit un ghiveci necomestibil. Cea mai mare problema a lui e ca nu se pricepe deloc la film. De exemplu, cronologia inversata. O ora si ceva ne plictiseste cu tot felul de cadre, pentru ca apoi, in partea ALERTA, sa ne dea TOT filmul de la inceput, INCLUSIV ce s-a petrecut in partea FIXA. Practic, povestea filmului a fost spusa in cele 5-10 minute cat a durat partea alerta (care mai si arata ca un videoclip filmat prost. Ce rost mai avea partea Fixa? Ca sa iasa filmul de 90 de min? Sa faca bine Junioru si sa puna mana pe carte (sau macar pe telecomanda) si sa vada cum se fac filmele cu cronologie inversata. Ma indoiesc ca nu a vazut Pulp Fiction pana acum...
    Filmul este un PUZZLE. Numai ca piesele sunt din filme diferite.
  • pe 21 Octombrie 2005 23:11
    bai nenicule, du-te tu la dictionar si vezi ca poate scrie acolo ce sentimente ai vazut tu in fix alert.. Si nu ne lua ca vedem filme cu brusli sau vandamme ca nu ai nici cea mai vaga idee ce filme am vazut. In raftul meu stau filme de care tu nici n-ai auzit si nici nu vei auzi vreodata
  • pe 21 Octombrie 2005 12:58
    Daca un film nu este 'inteles', nu e vina spectatorilor.

    O carte place pentruca recunosti realitatea sub forma de caractere sau situatii umane, sau pentruca raspunde unei necesitati intelectuale (stiinta, cercetare, fantezie, etc.).

    E asa de absurd sa te astepti si de la un film la asa ceva? Un lucru cert este ca 'Fix Alert' nu are apel la spectatori si numai din biletele cumparate de self-proclamati 'esteti' nu poate trai.
  • pe 21 Octombrie 2005 12:48
    Estetilor, in loc sa insultati pe cei ce nu sunt de acord cu voi, mai bine ne-ati atrage atentia la laturile favovarabile la care ar trebui sa fim sensibili.

    Generalizarile si invectivele nu fac decit sa alieneze si mai mult. Sunteti 'esteti', explicati-ne ce ati apreciat voi in mod concret si ceece credeti voi ca noi nu putem intelege.
  • pe 21 Octombrie 2005 10:58
    Ceea ce am observat pina in acest moment este ca nimeni, dar absolut nimeni nu a inteles filmul. Bravo romani va trebui niste filme cu ninja si van damme ca sa va "destindeti", sa va pupati consoarta de linga voi, si sa rontaiti pop corn ( ca de semintele nu mai sunt la moda). Ipocritilor! Diletantilor!
    La dictionar cu voi!
  • pe 20 Octombrie 2005 22:10
    Nu pot sa explic de ce mi-a placut filmul asta dar l-am vazut de doua ori.Poate pentru ca vine ceva dinspre ecran,ceva straniu ca si filmul de altfel.
  • pe 20 Octombrie 2005 18:31
    george, cred ca ai gresit sala cand ai intrat la film...
  • pe 20 Octombrie 2005 18:25
    George, daca nu este poveste intr-un film (liantul intre toate celelalte mijloace de a realiza un film), la ce sa ma uit?

    Mergem la cinema sa ne destindem, sa uitam de zadarnicia eforturilor noastre, de zidurile de car ne izbim in orice am vrea sa facem, de lipsa de perspectiva, de nevoi, etc. In ultima instanta, vrei sa retii ceva din ceeace ai vazut, asa cum dela un concert bun, iesi fredonind o melodie incintatoare.

    Imi pare rau, dar arta cinematografica nu ar putea exista, daca ar fi numai pentru cei ce se considera 'elite'. Noi platim in cele din urma costurile si profiturile, nu cei ce se cred esteti.
  • pe 20 Octombrie 2005 17:06
    e exceptional nu ma intereseaza povestea, de care se agata cu totii in disperare (vad ca sunt aici pe cinemagia pareri ale celor care se uita la secretul mariei - ???) e un film de vazut si revazut. multi "cineasti" romani ar avea ce invata de la junioru
    nu v-a ajuns noroiul si gafele cretine din filmele romanesti?
    cinci stele ptr fix alert
  • pe 18 Octombrie 2005 18:06
    O placere estetica, un film care da de gindit, un amuzament, .... nu este. Trebuie recunoscut ca actorii sunt buni, insa n-au avut ce salva.

    Dar nici sa incepi sa arunci cu insulte nu e o forma acceptabila intr-o societate civilizata. Fiecare isi poate spune parerea in mod politicos, asa cum fiecare dintre noi am dori sa fim tratati. Doar vrem sa intram in Uniunea Europeana. Limba romana nu este destul de saraca ca sa nu aiba forme de exprimare decenta a unui dezacord.

    Scabrozitati si limbaj ofensator este practicat in tari in care ideea ca omul are si multe slabiciuni, nu numai calitati, nu este acceptata.

    Filmul este un esec, dupa mine, pentru ca nu reuseste in nici-una din ambitiile publicate. Dar, ca in orice aspect al vietii, din esecuri, se pot invata multe. Si sunt de acord ca Florin si-a luat o palarie prea mare si i-a cazut peste ochi. De asemenea, un sfat mai bun ca cel de a invata dela oameni de profesie si de talent, nu este mai potrivit.
  • pe 17 Octombrie 2005 18:22
    Nu mi-a placut, dar asta poate sa fie si lipsa mea. Intentia si efortul insa trebuie sa fie remarcata (2 stele).

    Cred ca multe din cele spuse in precedentele comentarii sunt foarte la obiect, afara de cuvintele cu asterisc (ex. c****), care nu ar trebui sa faca parte dintr-o comunicarea civilizata.
  • pe 17 Octombrie 2005 16:12
    Sunt total de acord cu precedentii comentatori. Florine, nu ne aliena.

    Nici-odata n-ai sa poti supravetui fara suportul publicului. Si ar trebui, nu numai sa fii constient de acest fapt, dar si sa respecti publicul. Afisind aere de superioritate si aratindu-te in zdrente, nu poti impresiona in bine.

    Spectatorii nu trebuie sa fie expusi la toanele si slabiciunile nimanui, dar tu probabil crezi ca noi trebuie sa stim si de functiunile tale biologice.

    In ce priveste pretentiile tale de multi-talentat si atoate stiutor, ia exemplu dela Spielberg care a dedicat multi ani celor care i-au impus ce sa faca, si numai cind a avut pe ce sa se bazeze a facut ce a vrut el.

    Nu ne dezamagi si revizuieste-ti parerea despre tine.
  • pe 17 Octombrie 2005 14:59
    Mda... aseara am vazut filmul, si desi se poate spune ca eram intr-un fel pregatit pentru ceea ce urma sa vad sau, mai bine zis, sa incerc sa descopar (vazusem trailer-ul), am ramas dezamagit. Ceea ce nu inseamna ca as considera vizionarea lui drept o pierdere totala (macar monologul lui Piersic sr. si discutia celor doi in timp ce joaca carti au justificat o parte din banii dati pe bilet), insa putea sa fie mai bun.
    Problema filmului astuia este ca povestea prezentata este prea... usoara, poate chiar neinteresanta.
    Si atunci, ce facem? Schimbam modul de prezentare. Cu alte cuvinte, tragem cit putem de povestea asta simpla, ii punem tot felul de floricele si brizbriz-uri, o intoarcem pe toate fetzele si ii punem eticheta: "film experimental". Ca prinde. Si da bine la export, sa nu-si mai bata joc strainii de noi ca n-am sti sa facem arta. Ba stim, doar ca asta nu-i un exemplu bun. Seamana mai mult cu un scurt-metraj realizat cu bani putini de un student la Regie.
    Reteta? Se ia o poveste (nu trebuie sa fie cine stie ce), se gandesc citeva scene, se trage cap-coada, apoi se aloca fiecarei scene cite un numar si se trage la sorti: care iese prima, cu aia debuteaza filmul, etc.
    Pacat. Intr-adevar, pentru un film bun, nu este absolut necesar sa ai o poveste geniala (de altfel, si reciproca este valabila), insa este nevoie de o idee. Una buna. Si putin efort de conceptie. Ca scenele alea, mai se legau, mai nu se legau, nici dupa urmarirea finalului anuntzat a fi dezvaluitor (este, dar numai in proportie de cam 60%), desi ideea are mult potential. De-aia zic ca e pacat, ca filmul putea intr-adevar sa fie super, cu doar putin mai mult... efort de conceptie (era sa zic talent).
  • pe 17 Octombrie 2005 12:52
    "Grow up man" si lasa ifosele si gaselnitele. Ada o idee buna sau "a good story" si abtine-te de la explicatii gaunoase. Un subiect uman nu are nevoie sa fie explicat spectatorilor.

    Alte optiuni ar fi:

    1.- intii sa inveti dela marii maestri din lumea cinematografica internationala,

    2.- sa incerci sa te lasi de postura de apostol al filmului romanesc,

    3.- sa te abtii de a poza in "rebelul fara cauza" (nu iti sta bine de loc si nici nu ai 'calitatile' raposatului Dean),

    4.- sa nu mai subestimezi si sa insulti publicul romanesc,

    5.- sa termini cu laudele de sine de cum reusesti sa irosesti timpul unor colegi de calitate si al publicului,
    sau
    6.- sa faci ceeace ai dovedit ca poti face, adica actorie.

    Sunt sigur ca alti spectatori o sa-ti sugereze si alte cai ...

    GROW UP MAN !
  • pe 16 Octombrie 2005 18:56
    Nu se poate sa nu recunoastem ca Florin jr. este un om talentat care incearca sa puna filmul romanesc pe harta internationala (pentru asta merita cel putin 4 stelute). De la filmul lui Gopo, nimeni nu a mai putut auzi de vre-un interes in cinematografia noastra. Doar costurile reduse (pentru vestici) au mai reusit sa mai atraga atentia producatorilor si regizorilor de talie.

    Din pacate, doar intentia, nu este suficienta. E nevoie de ceva cu totul original si care sa apeleze fie la nevoia de amuzament, fie la interese intelectuale. Filmul este plicticos, si numai eforturile lui Florin jr. te indeamna sa raspunzi cu pacienta. Nici macar distributia (actori de mana intia) nu a reusit sa trezeasca dorinta de a aprecia mesajul, estetica si actiunea filmului.

    Imi pare rau ca trebuie sa o spun, dar intentia publicata a lui Florin jr. sa faca un film pentru audienta americana este, in primul rind insultatoare pentru spectatorii romani (se pare ca, dupa el, romanii nu sunt in stare sa vada hainele imparatului), si in al 2-lea rind, total dezvaluitoare a lipsei lui de informare in ce priveste gustul americanilor. Nu stiu in ce stratosfera isi tine capul, dar ar trebui sa arunce o privire la presa de specialitate pentru a afla ce fel de filme plac si au success acolo.

    Florine, ori te-ai oprit la virsta de 13 ani, si atunci ar fi cazul sa te straduiesti sa devii adult, or esti mult mai limitat decit te cred chiar si detractorii talentului si eforturilor tale.

    Poate ca din cauza ca ai incercat sa le faci pe toate, este inca peste capacitatile tale, si esti prea aproape de film ca sa-l vezi cu ceva obiectivitate.

    Sper ca o sa privesti comentariile mele in mod constructiv, sunt convins ca ai mult de dat, si-ti doresc succes.
  • m3lku
    pe 16 Octombrie 2005 17:34
    .............................................................................................................................................................
  • pe 15 Octombrie 2005 21:16
    cel mai idiot film pe care l-am vazut de 10 ani incoace.. de c**** e putin zis, nu va duceti ca o sa va treziti singuri in sala dupa un sfert de ora
  • pe 13 Octombrie 2005 18:02
    un film de cacat...copiat de la americani...nimic original...iar F.Piersic Jr.un drogat si infantil ca intotdeauna...se vede treaba ca ca,daca nu a reusit sa fie cunoscut prin teatru,incearca sa intoxice lumea cu astfel de aberatii in care in afara de F.Piersic-tatal-jsi-a facut filmul numai cu actori mediocri.
  • pe 30 August 2005 13:07
    Hopa...stai ca ne revenim inapoi....ce-mi vazura ochii :un film romanesc de actiune?!
    Astept cu interes sa vad ce a iesit....dar cred ca juniorul a facut treaba buna.
    Votez maxim (pentru incurajare; si pentru ca e de-al nostru).
  • pe 24 August 2005 18:11
    unde si cand putem vedea acest film? 10 inseamnna octombrie?