Comentarii Comentează
  • EndaTheStar
    pe 11 Februarie 2020 14:35
    Îmi amintesc în 2005, ca un copil mic, care tocmai făcea cunoștință cu internetul, afla despre Foodfight-ul lui Lawrence Kasanoff !. Filmul părea spre deosebire de orice am auzit până acum, combinând zeci de mascote publicitare populare, cum ar fi Mr. Clean, Chester Cheetah, Mrs. Buttersworth și Charlie the Tuna într-un singur film care ar semăna cu Toy Story dacă setarea lui ar fi fost transferată la un supermarket. Povestea filmului este de fapt una dintre cele mai neplăcute povești ale cinematografiei și animației din timpul unui film în dezvoltare iad și încă mă captivează de câte ori căut pe internet în căutarea unei rezumări a ceea ce s-a întâmplat exact cu imaginea. Povestea este una de ambiție incredibilă, controverse și o concluzie nesatisfăcătoare dezamăgitoare. Dacă nu sunteți familiarizat cu spatele, vă voi oferi un pic de rezoluție.

    În 2001, regizorul Lawrence Kasanoff, cunoscut pentru producerea de filme cu Mortal Kombat, precum și o mână de adaptări TV pe franciză, a anunțat un angajament ca niciun altul - urma să realizeze un film de animație sub propria companie Threshold Entertainment care concentrat pe evenimentele care aveau loc în interiorul unui supermarket, atunci când luminile s-ar stinge. Kasanoff a avut în vedere un spectacol ca niciun altul, care se bazează pe zeci de mascote recunoscute ale mărcii, care ar putea opri un brand nou, rău, care a încercat să preia piața. Nu numai că a fost planificat un film, dar a fost în plus marfă de marfă, cu jucării, animale umplute, un potențial show web, legături comerciale, jucării fast-food, cărți și multe altele, de asemenea, au fost planificate să coincidă cu lansarea filmului. Kasanoff a numit Threshold Entertainment „următorul Pixar” și a format împreună animatori de top din întreaga lume pentru a crea împreună un proiect cu o ambiție incredibilă. Filmul urma să fie lansat în 2003.

    Deci, de ce este un film atât de ambițios, probabil că nu ați auzit un lucru al naibii? Ei bine, pentru început, primul bloc de drum imediat a apărut sub forma unui furt în 2003, când au fost furate hard disk-uri care conțin filmul, animația și modelele sale conceptuale. Animatorii și toți cei desemnați de proiect trebuiau să înceapă de la zero. Cu toate acestea, Kasanoff a continuat proiectul, confirmând o dată de lansare a anului 2005.

    Bataie cu mancare! nu a ieșit niciodată în 2005 și știrile despre aceasta au devenit rare și vagi când a reușit să circule. Data lansării a fost modificată de mai multe ori înainte de a se prezenta la licitație în 2007, pentru o valoare surprinzător de mică de 2,5 milioane de dolari, având în vedere ambiția sa și bugetul de 65 milioane de dolari. În cele din urmă, filmul a ieșit peste un deceniu după ce a reușit prima producție, în octombrie 2012. A primit o lansare teatrală foarte limitată în Europa și o lansare silențioasă a DVD-urilor / video la cerere în state, încheind efectiv una dintre cele mai neplăcute minte. capitole convolute din istoria animației.

    Acum, întrebarea cere un răspuns, ce înseamnă Foodfight! arata ca in starea sa finala? Răspunsul simplu este „iadul”. Acesta este un film care a fost clar grăbit la achiziționarea la licitația menționată mai sus. Povestea se referă, după cum s-a spus, la un supermarket care se transformă într-un loc de joacă pentru mascotele sale de produse la închidere. Liderul acestei lumi este Dex Dogtective (exprimat de Charlie Sheen), un luptător al criminalității care devine incredibil de suspect pentru „Brand X”, o nouă linie de produse care lovește rafturile magazinelor. Dex și gașca sa de prieteni Sunshine Goodness (Hilary Duff) și Daredevil Dan (Wayne Brady) se pregătesc să țină supermarket-ul în mâinile lor, dar Dex se simte din ce în ce mai distras de aprecierile lui Lady X (Eva Longoria), o femeie de dorit care ține încercând să câștige ochiul lui Dex, iar managerul magazinului se află dictat de domnul Clipboard (Christopher Lloyd), care execută Brand X.

    Pentru început, animația este îngrozitoare. Aceasta este animația care arată și se mișcă ca un joc Sims rupt pe PlayStation. Niciodată în viața mea nu am crezut că voi numi un film de animație cu atâtea culori și personaje odioase, dar exact așa este. În timp ce personajele apar într-o stare tridimensională, fundalurile arată aproape bidimensional, iar cel mai rău, sunt aproape nedistinguibile în ceea ce privește ceea ce ar trebui să fie. Aceasta este în mod clar animație care nu este terminată și a fost obligată să fie produsul finit. Personajele sunt foarte rigide atunci când se mișcă, au o răceală deosebită la mișcările lor și multe dintre ele arată grotesc și urât
    Apoi există aici scrisul îngrozitor. Putem ierta ieșirea din animație pentru că arătăm groaznic, întrucât, în mod înțeles, mâinile tuturor doreau doar să fie curățate de acest film, dar cu doisprezece ani de producție și o rescriere forțată mulțumită unui efracție, ai crede că scrierea ar fi marginal. lustruit. Și totuși, Foodfight! poartă atât de mult innuendo sexual, este nelegiuit și foarte nepotrivit pentru copii (Daredevil Dan îi spune mamei Lady X într-o scenă: "Oh Mamacita! Yo, dulciuri, ambalaje frumoase! Ce zici de niște înghețată de ciocolată? Aș dori să-ți unti brioșa? ! "), Lady X se bucură de lenjerie de tip fetiș ca magazinele sale principale, orchestrând versiunea fan-ficțiune a personajului ei, iar personajele vorbesc aproape în întregime în magazinele alimentare. Nu există personaje aici, în ciuda a treizeci care pot fi recunoscute. Există doar creații animate goale, goale, programate pentru a arăta ceva care se presupune amuzant.

    Existența și rezultatul eventual al Foodfight! Acordat o tâlhărie nu poate fi învinovățit într-adevăr pentru o parte dintre scriitori și regizori, dar poate fi un scenariu groaznic, o premisă care pare să existe doar ca un produs secundar al animației, o animație de rata a patra și oarecum neputincioase și inutile sexuale inutile. Faptul că Foodfight! este un film rău este cea mai mică dintre preocupările sale; este un fiasco reprobabil din punct de vedere moral, etic și vizual, care zgârie fundul butoiului atât de puternic, încât rupe o gaură în baza sa.
  • Apophis
    pe 18 Iunie 2010 19:25
    si totusi, daca nu a aparut de ce afla pe locul 4 ca rating in anul 2008 la filme de actiune?
  • iuli_19iul
    pe 31 Mai 2010 22:12
    nu mai apare ca am incercat sh io sa'l gasesc si nu prea e pe nicaeri
  • par4zi7u
    pe 10 August 2009 17:10
    ce sa mai aude de filmul asta????
    de un an tot zice ca apare dar nu a aparut pe nicaieri :-@
  • harry3ioana
    pe 25 Iulie 2009 22:49
    cum fac rost de el?
    kiar nu l gasesc pe nicaieri:-SS
  • ReeAdna
    pe 24 Iulie 2009 20:29
    Asta a mai aparut? :-/ Sunt tare curioasa... Nu-l gasesc nicaieri.
  • criss robi
    pe 10 August 2008 00:26
    Cum sa fac rost de el!Nul gasesc pe Odc...Am auzit ca e sooper.:D
  • pe 11 Februarie 2007 19:16
    prea tare filmu!!!