Părerea criticului
După ce a dat lovitura cu Taken şi a arătat că lui Liam Neeson, la 50 de ani, îi şade foarte bine lângă Sylvester Stallone şi Arnold Schwarzenegger, Pierre Morel a fugit în Statele Unite doar pentru a se reîntoarce la Paris. Probabil că lui Morel (ca şi lui Roland Emmerich) nu-i plac treburile neterminate, pentru că numai de dragoste n-are Parisul parte în From Paris with Love, ci de împuşcături, explozii şi atentate teroriste cu nemiluita.

Nu te aştepta la mari revoluţii în acest nou action al lui Morel, despre care se spune deja că este noul John Woo, dar fără să greşeşti te poţi aştepta la tupeu, explozii şi, în ciuda unor rezolvări de situaţii care n-au nicio legătură cu verosimilul, la o mulţime de surprize. Dacă John Travolta nu are nicio problemă cu filmele de acţiune, o surpriză plăcută este şi Jonathan Rhys Meyers, care dă uneltirile din Dinastia Tudorilor pe sânge şi andrenalină cât cuprinde.

Meyers este Reese, un tânăr diplomat cu viaţa petrecută la birou, care-şi condimentează slujba de asistent al ambasadorului SUA cu mărunte misiuni de agent CIA. Reese visează să devină agent cu acte în regulă, prin urmare nu mai poate de entuziasm când primeşte prima lui misiune, aceea de a-l ajuta pe Wax (Travolta), un agent-vedetă, să scape de o celulă teroristă din inima Parisului. Deşi este o idee mai isteric decât ar trebui, Jonathan Rhys Meyers se descurcă de minune (o jumătate din film stă cu o vază în mână!) în chip de adjuvant al adevăratei vedete a filmului, chelul, tupeistul, nestăvilitul Travolta.

Melanj lejer de explozii şi umor, From Paris with Love se dovedeşte a fi action-ul de comedie perfect pentru spectatorul care vrea 92 de minute cât mai spectaculoase (şi cât mai lipsite de substanţă) şi n-are nicio problemă că Morel importă de la americani un bau-bau foarte la modă, teroriştii pakistanezi. De văzut în grup cât mai mare.