Charlot bea de stinge într-un bar. Iese afară și încearcă să abordeze o femeie bine îmbrăcată, dar este alungat de tatăl acesteia. Întors în bar, continuă să bea și se încaieră cu alții, apoi o urmărește până acasă pe femeia de mai adineauri.
”Micul vagabond” nu s-a născut peste noapte, ci a evoluat odată cu fiecare scurtmetraj, formându-se prin interacțiunea cu personajele interpretate de ceilalți actori. Punctul de plecare l-a constituit personajul bețivului pe care Chaplin l-a interpretat pe scenă, înainte de a juca în film, și care l-a adus în atenția publicului. Succesul personajului i-a determinat pe producători (mai ales pe Mack Sennett) să-l introducă deseori în scurtmetrajele Keystone, în special când îi lipsea inspirația pentru noile filme.
”His Favorite Pastime”, regizat de George ”Pops” Nichols, exploatează personajul în dauna poveștii. Acțiunea se petrece în mare parte în două spații: în bar și în casa femeii urmărite de bețiv, iar gagurile sunt limitate la consumul de băuturi alcoolice și efectele sale asupra corpului uman, precum și la contactele fizice cu alte personaje.
Momentele comice sunt practic repetate de la un film la altul, cu o ușoară variație, iar această repetiție lipsită de imaginație a dus la decăderea comediei de tip slapstick. Chaplin a înțeles și s-a reorientat, punând accentul pe trăirile sufletești ale personajelor și pe nedreptatea existentă într-o societate egoistă, dar Mack Sennett a continuat să producă slapstick-uri până când a dat faliment.
”Micul vagabond” nu s-a născut peste noapte, ci a evoluat odată cu fiecare scurtmetraj, formându-se prin interacțiunea cu personajele interpretate de ceilalți actori. Punctul de plecare l-a constituit personajul bețivului pe care Chaplin l-a interpretat pe scenă, înainte de a juca în film, și care l-a adus în atenția publicului. Succesul personajului i-a determinat pe producători (mai ales pe Mack Sennett) să-l introducă deseori în scurtmetrajele Keystone, în special când îi lipsea inspirația pentru noile filme.
”His Favorite Pastime”, regizat de George ”Pops” Nichols, exploatează personajul în dauna poveștii. Acțiunea se petrece în mare parte în două spații: în bar și în casa femeii urmărite de bețiv, iar gagurile sunt limitate la consumul de băuturi alcoolice și efectele sale asupra corpului uman, precum și la contactele fizice cu alte personaje.
Momentele comice sunt practic repetate de la un film la altul, cu o ușoară variație, iar această repetiție lipsită de imaginație a dus la decăderea comediei de tip slapstick. Chaplin a înțeles și s-a reorientat, punând accentul pe trăirile sufletești ale personajelor și pe nedreptatea existentă într-o societate egoistă, dar Mack Sennett a continuat să producă slapstick-uri până când a dat faliment.