Părerea criticului
Comedia romantică How to Be Single, ecranizare a cărții omonime din 2008, a lui Liz Tucillo, ne-a amintit în parte de universul serialului Friends, minus gagurile. Este povestea a patru femei (din care trei prietene), care - pe fundalul New York-ului - oscilează între mândria de a fi pe cont propriu, noi relații pasagere și foste iubiri.
Cele patru sunt necăsătorite și neaflate într-o relație de durată, și - totuși - tonul filmului este mai emoțional și mai nuanțat decât Totul despre sex (plasat pe același fundal new-yorkez, cu femei singure). Pentru aproape toate, căsătoria (sau o relație stabilă) aproape că pândește de după colț: dar nu se va concretiza.
Filmul nu alunecă nici în zona vulgară a comediilor cu burlaci, nici nu devine siropos, dar nici nu reușește să intre în categoria filmelor „motivaționale”, cu eroine feminine, gen Bridget Jones's Diary.
Mai mult, eroinele reușesc să nu fie antipatice, și, spre deosebire de Totul despre sex, sunt altceva decât niște vânătoare de bărbați gata oricând să cheltuie bani și să stea la o bârfă.
Alice (Dakota Johnson) stă cel mai mult în atenția camerei: greu de spus dacă își caută iubirea, pe bărbatul ideal sau vrea mereu să fie liberă. Dakota Johnson ni s-a părut cel mai puțin implicată în personaj dintre actrițele din film. A interpretat „discret” (sau poate faptul că o vedem mai tot timpul alături de mingea de energie care e supraponderala Rebel Wilson ne face să o vedem așa), cu un soi de parțială implicare, reiterând tonusul și „profilul” personajului ei din Fifty Shades of Grey - vulnerabilă, indecisă, timidă, neexperimentată, naivă.
Robin (Rebel Wilson) este contraponderea ei, veselă, supraponderală și promiscuă - dar și cea mai bună prietenă. Meg (Leslie Mann) este medic obstetrician - dar va cunoaște maternitatea dintr-o postură nebănuită. Cea de-a patra, Lucy (Alison Brie, preferata noastră), are așteptări foarte precise de la bărbatul pe care îl caută, vom vedeea (sau poate nu) la final dacă alesul intră în patul lui Procust configurat de ea.
Un film cu și despre femei, How to be single vorbește cu seninătate despre independența femeii, fără melodramă. Mai mult, este și un film „cuminte”: scenele care implică sexualitatea nu sunt nud, și se „consumă” foarte repede.
Trailerul oficial însumează cele mai bune poante din film.
Cele patru sunt necăsătorite și neaflate într-o relație de durată, și - totuși - tonul filmului este mai emoțional și mai nuanțat decât Totul despre sex (plasat pe același fundal new-yorkez, cu femei singure). Pentru aproape toate, căsătoria (sau o relație stabilă) aproape că pândește de după colț: dar nu se va concretiza.
Filmul nu alunecă nici în zona vulgară a comediilor cu burlaci, nici nu devine siropos, dar nici nu reușește să intre în categoria filmelor „motivaționale”, cu eroine feminine, gen Bridget Jones's Diary.
Mai mult, eroinele reușesc să nu fie antipatice, și, spre deosebire de Totul despre sex, sunt altceva decât niște vânătoare de bărbați gata oricând să cheltuie bani și să stea la o bârfă.
Alice (Dakota Johnson) stă cel mai mult în atenția camerei: greu de spus dacă își caută iubirea, pe bărbatul ideal sau vrea mereu să fie liberă. Dakota Johnson ni s-a părut cel mai puțin implicată în personaj dintre actrițele din film. A interpretat „discret” (sau poate faptul că o vedem mai tot timpul alături de mingea de energie care e supraponderala Rebel Wilson ne face să o vedem așa), cu un soi de parțială implicare, reiterând tonusul și „profilul” personajului ei din Fifty Shades of Grey - vulnerabilă, indecisă, timidă, neexperimentată, naivă.
Robin (Rebel Wilson) este contraponderea ei, veselă, supraponderală și promiscuă - dar și cea mai bună prietenă. Meg (Leslie Mann) este medic obstetrician - dar va cunoaște maternitatea dintr-o postură nebănuită. Cea de-a patra, Lucy (Alison Brie, preferata noastră), are așteptări foarte precise de la bărbatul pe care îl caută, vom vedeea (sau poate nu) la final dacă alesul intră în patul lui Procust configurat de ea.
Un film cu și despre femei, How to be single vorbește cu seninătate despre independența femeii, fără melodramă. Mai mult, este și un film „cuminte”: scenele care implică sexualitatea nu sunt nud, și se „consumă” foarte repede.
Trailerul oficial însumează cele mai bune poante din film.