Timp de 82 de minute, regizorul Gabriel Range prezinta intamplarile personajului principal Malia (Wunmi Mosaku) in varsta de 12 ani, fiica luptatorului Bah (Issach De Bankole). Rapita in urma unui atac al politiei arabe asupra satului natal din muntii Nuba, ea este vanduta ca sclava unei familii musulmane.
La 18 ani, ea este trimisa la Londra, unde suferinta continua. Ii este luat pasaportul, fuga fiind aproape imposibila. Desi acest fapt provoaca frustrare, Malia devine sclava intr-o societate moderna, in care astfel de practici sunt interzise. Neputinta ei de a cere ajutor rezida in faptul ca cei care o tin captiva o ameninta cu uciderea tatalui ei, care a cautat-o neincetat in toti acesti ani. Malia este terorizata, bantuita de fantomele trecutului; planul discursului fiind construit în anacronie prin analepsă, faptele sunt prezentate la început în ordine cronologică, însă multe trebuie explicate prin amintire. Astfel, ne este prezentata nu doar viata simpla si lipsita de griji pe care Malia o ducea in sanul familiei sale, ci si suferinta care a urmat, ruperea de cei cunoscuti si durerea provocata de instrainare. Iar poate ceea ce captiveaza cel mai mult este raritatea frazelor personajului principal, gesturile si expresia fetei fiind cele care induc starea de anxietate, teama si, nu in ultimul rand, disperare.
Malia cauta neincetat o sansa de evadare, iar, in final, cand aceasta apare, fuge fara sa se uite inapoi si ignora amenintarile celei care o tinea captiva. Schimbul de replici cu aceasta releva faptul ca atat Malia, cat si sotia diplomatului pentru care lucra, erau private de drepturi, fiind, in fond, sclave supuse de mentalitatea musulmana, inchistata in traditii.