O comedie cu 3 povesti excelente,Sophia Loren si Marcello Mastroianni sunt de senzație in rolurile lor,filmul a si luat Oscar pentru cel mai bun film străin si a meritat,merita vazut cu siguranța!
mihaelatb
pe 15 Iulie 2021 22:06
Vittorio De Sica este un regizor care iubeste femeia, careia ii dedica filmele sale. Femeile regizorului italian, nu sunt niste fiinte eterice, lipsite de aparare, care asteapta sa fie servite si aparate. Femeia lui Vittorio de Sica este o luptatoare, iar Sophia Loren a fost „muza” perfecta. Intruchiparea Femeii!
Caci cele trei femei din acest film sunt inrudite cu Cesira din Ciociara, cu Filumena din Matrimonio all'italiana, cu Giovanna din I Girasoli,
Din cele trei povesti cea mai plina de substanta mi se pare prima, unde o intreaga localitate s-a unit ca sa o saalveze pe Adelina ( scenariul este scris tot dupa Eduardo De Filippo , cel dupa care s-a facut si Matrimonio all'italiana).
Dar atat Adelina,si Anna cea bogata cat si Mara nu respecta barbatii debili, stangaci.
Daca in prima povestire este Sophia care iese in lumina reflectoarelor, in ultima, Marcello face un rol absolut fabulos. Acel Rusconi dornic de tandrete, un pic pervers, dar care se comporta exact ca un adolescent la scena striptis-ului.
lili22
pe 15 Septembrie 2018 19:05
Trei povesti cu trei femei diferite si partenerii lor.Celebrul cuplu Loren- Mastroianni se straduieste cat poate dar ultima poveste e cea mai putin reusita.
cezarika21
pe 31 Martie 2017 18:57
Trei povești de dragoste petrecute în diferite părți ale Italiei (Napoli, Milano și Roma), cu personaje interpretate de aceeași actori: Sophia Loren și Marcello Mastroiani. ”Ieri, oggi, domani” propune spectatorilor trei profiluri feminine diferite, fiecare cu farmecul ei, în interacțiuni calde și umane cu reprezentanții sexului masculin. În toate cele trei ipostaze femeia este dominatoare și puternică, dar totodată guralivă și senzuală, topind cu vorba și cu privirea pretinsa autoritate a bărbatului.
Indiferent că e bogată sau săracă, femeia portretizată de Vittorio de Sica este o luptătoare pentru o viață mai bună, pentru dragoste și pentru respect. Când trebuie să lupte luptă cu toate forțele, iar când iubește o face cu aceeași pasiune. Prin contrast, bărbatul e mai cerebral, dar și mai dispus la compromisuri în plan sentimental. Bărbatul conduce, dar femeia dictează tonul.
Vittorio de Sica conferă poveștilor sale umor, senzualitate și căldură umană, făcând ca personajele să devină, grație interpretărilor excepționale realizate de Sophia Loren și Marcello Mastroianni, figuri realiste pe care le putem întâlni în viața cotidiană. Vizionarea celor trei segmente este realmente încântătoare pentru un cinefil pasionat și avizat. Nu se simte trecerea anilor, ceea ce constituie o garanție a unui film valoros.
Iulidesprefilme
pe 29 Martie 2017 20:52
Să-i vezi pe Sophia Loren și pe Marcello Mastroianni, sub bagheta regizorală a lui Vittorio De Sica, într-un film nici prea comic, nici prea dramatic...este o sărbătoare ! Oscarul la categoria Cel mai bun film al anului 1964...
balta67verde
pe 29 Martie 2017 08:43
Sophia Loren & Marcello Mastroiani: Calitate garantata. L-am vazut acum vreo 25-30 de ani, ma bucur sa-l revad.
cosmin_kedii
pe 28 August 2013 12:02
după standardele de astăzi, pare destul de modest, dar fanii vor fi fericit cu Sophia Loren. O înțelegere perfectă a creatorilor și artiștilor care au creat una dintre cele mai bune comedii ale secolului trecut.
margott
pe 08 Februarie 2012 18:15
Filmul contine 3 povestiri diferite, in fiecare din ele Sophia Loren si Marcello Mastroianni jucand rolul principal. In prima, Adelina, o tanara sotie insarcinata, e in pericol de a intra la inchisoare pentru neplata unei datorii, dar politistul nu o poate aresta pentru ca e insarcinata. In cea de-a doua povestire, Anna este o sotie blazata al carei sot este plecat mai mereu cu afaceri. Intr-o zi, Anna iese la o plimbare cu masina impreuna cu Renzo, un barbat pe care l-a cunoscut cu o zi inainte. In cea de-a treia povestire, Mara este o prostituata, al carei vecin Umberto, student la teologie, se indragosteste de ea. Bunica acestuia solicita ajutorul Marei pentru a-l convinge pe Umberto sa nu renunte la haina preoteasca.
Sa fiu sincera, preferata mea e a doua povestire, insa in toate cele 3 farmecul celor doi actori italieni e incontestabil. Nu degeaba cuplul pe care l-au facut pe marele ecran a ramas unul din cele mai celebre.
Caci cele trei femei din acest film sunt inrudite cu Cesira din Ciociara, cu Filumena din Matrimonio all'italiana, cu Giovanna din I Girasoli,
Din cele trei povesti cea mai plina de substanta mi se pare prima, unde o intreaga localitate s-a unit ca sa o saalveze pe Adelina ( scenariul este scris tot dupa Eduardo De Filippo , cel dupa care s-a facut si Matrimonio all'italiana).
Dar atat Adelina,si Anna cea bogata cat si Mara nu respecta barbatii debili, stangaci.
Daca in prima povestire este Sophia care iese in lumina reflectoarelor, in ultima, Marcello face un rol absolut fabulos. Acel Rusconi dornic de tandrete, un pic pervers, dar care se comporta exact ca un adolescent la scena striptis-ului.
Indiferent că e bogată sau săracă, femeia portretizată de Vittorio de Sica este o luptătoare pentru o viață mai bună, pentru dragoste și pentru respect. Când trebuie să lupte luptă cu toate forțele, iar când iubește o face cu aceeași pasiune. Prin contrast, bărbatul e mai cerebral, dar și mai dispus la compromisuri în plan sentimental. Bărbatul conduce, dar femeia dictează tonul.
Vittorio de Sica conferă poveștilor sale umor, senzualitate și căldură umană, făcând ca personajele să devină, grație interpretărilor excepționale realizate de Sophia Loren și Marcello Mastroianni, figuri realiste pe care le putem întâlni în viața cotidiană. Vizionarea celor trei segmente este realmente încântătoare pentru un cinefil pasionat și avizat. Nu se simte trecerea anilor, ceea ce constituie o garanție a unui film valoros.
Sa fiu sincera, preferata mea e a doua povestire, insa in toate cele 3 farmecul celor doi actori italieni e incontestabil. Nu degeaba cuplul pe care l-au facut pe marele ecran a ramas unul din cele mai celebre.