Un film care începe promițător și are o acțiune realista până într-un anumit punct de unde realismul o ia la vale fiind înlocuit cu fantezie. Cum ar putea un urmărit să nu fie localizat având un smartphone la el și mai mult decât atât folosindu-se de el pentru a contacta persoane știute că fiind supravegheate de serviciile secrete. Filmul este reușit daca facem abstracție de aceste neajunsuri.
lavara_laiarna
pe 27 August 2023 08:16
O poveste de dragoste simplă și necondiționată. .de sistem.
Mishu25
pe 29 Iulie 2023 18:53
Un thriller foarte bun cu atmosfera si locatii desavarsite, cu personaje bine construite, muzica buna, suspans din plin
R_Afc
pe 24 Iulie 2023 18:03
Filmul începe cu protagonistul urmărit de un grup de bărbați înarmați fugind prin pădure. Lucrurile nu arată bine și totul indică faptul că este în pericol. Apoi, din narațiuni succesive se dezvăluie cum s-a ajuns în acest punct.
Vom afla în curând că Mathieu Roussel (Gilles Lellouche) era instalat de cîteva luni într-un sat din Siberia împreună cu nevasta și copilul. Aventurierul francez a comis anumite imprudențe care i-au înfuriat pe ruși, iar noi știm că rușii sunt, prin definiție, niște oameni foarte, foarte răi, la fel cum toți românii sunt hoți și violatori.
Ceva mai tîrziu, într-o amiază plictisitoare și deprimantă, în timp ce se juca cu fiica sa, un comando dă buzna în casa lui Roussel și îl calcă în picioare fără explicații. În această secvență violentă și angoasantă, în care eroul habar n-are ce se întîmplă, începe calvarul francezului într-o acțiune plină de locuri comune și clișee, bazată pe premisa, chiar explicit enunțată, că rușii sunt răi, violenți și înapoiați, iar francezii sunt buni, civilizați și primitori.
Joanna Kulig o interpretează pe Svetlana, îngerul păzitor al lui Roussel, care îi vine în ajutor de fiecare dată, apare de nicăieri și salvează situația. Ea este de acord să-l întîlnească pe Roussel, iar după un dans și o discuție banală într-un bar, ar face orice pentru el, inclusiv să-și riște viața în mîinile FSB-ului.
O adaptare lejeră este una, dar a face alegeri pentru a compensa o regie mediocră este cu totul altceva. Kompromat este un film previzibil, inconsecvent și neverosimil, chiar dacă e inspirat din fapte reale.
Vom afla în curând că Mathieu Roussel (Gilles Lellouche) era instalat de cîteva luni într-un sat din Siberia împreună cu nevasta și copilul. Aventurierul francez a comis anumite imprudențe care i-au înfuriat pe ruși, iar noi știm că rușii sunt, prin definiție, niște oameni foarte, foarte răi, la fel cum toți românii sunt hoți și violatori.
Ceva mai tîrziu, într-o amiază plictisitoare și deprimantă, în timp ce se juca cu fiica sa, un comando dă buzna în casa lui Roussel și îl calcă în picioare fără explicații. În această secvență violentă și angoasantă, în care eroul habar n-are ce se întîmplă, începe calvarul francezului într-o acțiune plină de locuri comune și clișee, bazată pe premisa, chiar explicit enunțată, că rușii sunt răi, violenți și înapoiați, iar francezii sunt buni, civilizați și primitori.
Joanna Kulig o interpretează pe Svetlana, îngerul păzitor al lui Roussel, care îi vine în ajutor de fiecare dată, apare de nicăieri și salvează situația. Ea este de acord să-l întîlnească pe Roussel, iar după un dans și o discuție banală într-un bar, ar face orice pentru el, inclusiv să-și riște viața în mîinile FSB-ului.
O adaptare lejeră este una, dar a face alegeri pentru a compensa o regie mediocră este cu totul altceva. Kompromat este un film previzibil, inconsecvent și neverosimil, chiar dacă e inspirat din fapte reale.