Charlot este asistentul incompetent al medicului dentist Pain, producând încurcătură după încurcătură. Trimis de medic la farmacie, el lovește doi trecători cu o cărămidă peste față și rupe accidental fusta soției dentistului. Întors la cabinet, dă peste cei doi trecători pe care-i lovise cu cărămida și începe o încăierare.
Chaplin și-a început cariera ca actor în vodeviluri în care cânta, dansa, realiza numere acrobatice și umoristice modeste pentru distrarea unui public ce nu mergea (sau mergea rar) la teatru sau la operă, având în general o educație artistică modestă. Asocierea sa cu Mack Sennett, fondatorul studiourilor Keystone, i-a permis să-și facă ucenicia în domeniul cinematografiei și să aducă pe ecran o parte din numerele muzical-umoristice pe care le interpreta pe scenă în fața publicului. A realizat 36 de filme pentru Keystone în mai puțin de un an, o adevărată perioadă de ucenicie care i-a dezvoltat creativitatea artistică.
Filmele realizate pentru Keystone nu prezintă însă un mare interes pentru publicul contemporan. Firul narativ simplu, acțiunea haotică, de multe ori improvizată, și umorul burlesc sunt destul de rudimentare, urmând a fi cizelate abia în anii următori după ce Chaplin a impus studiourilor să-i ofere control deplin asupra producției. Astfel, ”Laughing Gas” a trecut aproape neobservat la vremea respectivă, iar astăzi nu mai este urmărit decât de admiratorii marelui cineast.
Chaplin și-a început cariera ca actor în vodeviluri în care cânta, dansa, realiza numere acrobatice și umoristice modeste pentru distrarea unui public ce nu mergea (sau mergea rar) la teatru sau la operă, având în general o educație artistică modestă. Asocierea sa cu Mack Sennett, fondatorul studiourilor Keystone, i-a permis să-și facă ucenicia în domeniul cinematografiei și să aducă pe ecran o parte din numerele muzical-umoristice pe care le interpreta pe scenă în fața publicului. A realizat 36 de filme pentru Keystone în mai puțin de un an, o adevărată perioadă de ucenicie care i-a dezvoltat creativitatea artistică.
Filmele realizate pentru Keystone nu prezintă însă un mare interes pentru publicul contemporan. Firul narativ simplu, acțiunea haotică, de multe ori improvizată, și umorul burlesc sunt destul de rudimentare, urmând a fi cizelate abia în anii următori după ce Chaplin a impus studiourilor să-i ofere control deplin asupra producției. Astfel, ”Laughing Gas” a trecut aproape neobservat la vremea respectivă, iar astăzi nu mai este urmărit decât de admiratorii marelui cineast.