Problemele permanente ale fiecărei noi generații de adolescenți. Problemele sunt mereu aceleași cu ADN-uri diferite.
user-66392a3980ead
pe 13 Iulie 2024 08:03
Lumea Ar Trebuii Să - Și Vadă De Propria Viață, Familie, Casă !
Nu Să Poarte Altora Și Altora De Grijă Ani La Rând, Spunând Cuvintele: Lumea Nu Mai Muncește, Păi Cum Știe Sa Poarte De Grijă Unii Și Unele La Alții Și Altele, Atunci Ăia Și Alea Care Știu Să Poarte De Grijă Lumea Nu Mai Muncește La Adresa Altora, Și Alteia, Să Sufere Naibii, Păi Da Ce Naiba Să Faci.
Trimiteți Mai Departe Aceste Informații, Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.
Horatiucrisan
pe 19 Decembrie 2023 13:23
In afara de comentariul pertinent la lui Zdraveius, majoritatea comentariilor relevă faptul că testele Pisa nu au mințit și avem parte cu o generație de analfabeți funcționali care nu înțeleg nimic dintr-un film cu potențial educativ și postează comentarii imbecile la nivelul lor de cultura și educație. Celor cărora nu le place noul val cinematografic le recomand sa se intoarca la Jackie Chan, Bruce Willis filme cu pac pac și bum bum sau Marvel.
Darkengel666
pe 04 Iulie 2022 22:39
90% din comentariile negative sunt frustrarile celor care nu aveau viata sociala in liceu ;nu va nimic urat ;vad o poveste de dragoste ;prima iubire ;fata este frumoasa si vagabondul curvar ;baiatul cuminte o violeaza ;cat despre limbaj;este ok
erdelyady
pe 27 Decembrie 2020 10:47
În afară de DUPĂ DEALURI n-am văzut nici un FILM românesc de după 1989. Jale...
Filmul se prezintă la PRO CINEMA și nu știu ce caută la acel post unde am vizionat atît de multe filme bune... Aș propune înființarea unui post numit CONTRA CINEMA, unde să se difuzeze astfel de filme. Cum rămîne cu atributul, cîndva binemeritat al cinematografiei, de A ȘAPTEA ARTĂ?
gab80
pe 07 Noiembrie 2020 07:01
O mizerie. Nu are treaba cu filmul .Nu se merita sa pierzi timpul cu asa ceva.Este facut in bataie de joc.regizorul cred ca a ramas repetent la facultate cu asa film
user-5f76797d3c2c8
pe 02 Octombrie 2020 03:59
Pai ce sa spun. Un film zero despre genratia tot zero. In anii 80 se facea scoala nu ca acum. Era o vorba pe atunci . Nu poti , te ajutam, nu vrei , te obligam. Si iata ca sunt bine sanatos la 37 de ani cu o meserie de baza. Acum tineretul nu mai iese la drumetii la plimbare in aer liber . Aventuri in natura. Sta cu nasul in telefon, Smartphone Tableta Laptop. Generatiile dupa anii 90 sunt inculti drogati alcoolici , prea de cartier, cu un libaj care lasa de dorit .
Edddd
pe 27 Noiembrie 2019 01:24
Fiind un film românesc de secol 21 evident că nu poate fi decât dezastruos .. Oi fi eu mai bătrâior .. dar cred că dacă scoți din film înjurăturile și obscenitățile atunci... nu mai rămâne nimic !...
Un film despre viața jalnică a unei liceiste psihotice, dintr-o generație de căcat , dintr-o societate de căcat.. . pus în scenă de film-makeri nefutuți .... care au găsit un prost să-i finanțeze pentru a-și pune pe ecran puroiul mintal.
Actorii , necunoscuți, parcă au jucat binișor , natural..... dar scenariul este moloz.
cebuc_constantin
pe 21 Septembrie 2019 00:01
Film de 2 lei, nu se mai fac filme ca pe vremuri, și o grămadă de injuraturi
Giulianodirt666
pe 20 Septembrie 2019 20:57
Janic,prost conceput, exces de vulgaritate! Depre cei 80%din generația X, adică maneliștii, inculții sau pe românește vițeii de axi, boii de maine!???????????????? Timp pierdut! Nu recomand decât celor cu IQ de macac....
cristi684
pe 20 Septembrie 2019 20:37
Păcat de acest film. Mă aşteptam la mai multe, dar e praf! Deja trailer-ul spune multe. Oricum, actoria e supraestimată aici. Nici măcar actriţa din rolul principal nu are ceva deosebit de oferit. Este în această seară pe Pro Cinema, dar sincer nu se merită.
Dacă vreţi să vedeţi un film bun românesc făcut după Revoluţie, uitaţi-vă la"Balanţa" regizat de Lucian Pintilie. E tot sub 15 ani, dar se joacă natural, cu actori mari!
user-5cfd3bc7740ca
pe 05 Septembrie 2019 03:00
Filmul e bunicel la început dar ca orice film românesc ce conține ca gen: drama se sfârșește ca pula
AdriAdrianna98
pe 28 August 2017 14:20
Slab rau... Nu inteleg de ce filmul asta are premii. :)) Singurul lucru bun pe care l-am remarcat e tipa din rolul principal, mi s-a parut naturala si ca a jucat destul de bine si metafora aceea cu scufundarea. Restul, varza totala. Chiar era nevoie sa auzim la fiecare replica cate ceva de morti, de organe genitale si asa mai departe? Inteleg ca a vrut sa reflecte limbajul copiilor de liceu, da prea au exagerat. Nu injura nimeni chiar dupa fiecare replica, hai sa fim seriosi. Am zis ca hai sa ma uit sa vad cum mai sunt filmele romanesti azi, ok,l-am vazut pe asta, nu o sa ma mai incerce curiozitatea asta prea curand :)))
andutza_b
pe 08 Ianuarie 2017 11:55
Cand incepe? cine stie lasa-ti comm va rog ...................................................
micutzagrl
pe 15 Septembrie 2016 21:43
Nu pot sa cred ca acest "film" are nota 7, este o nota enorm de mare... Imi aminteste de "Eu cand vreau sa fluier, fluier". Macar acela avea cat de cat un subiect. Este o procarie romaneasca plina de clisee din care nu lipsesc manelele si muzica proasta. Un film prost (da, ma repet) din toate punctele de vedere. O adolescenta de 16 ani are o viata grea, o mama nepasatoare, un tata vitreg violent (care se crede inca in comunism) si trebuie sa isi ingrijeasca bunica imobilizata la pat. Pe langa asta este victima colegilor populari, care o abuzeaza tot timpul. Genul "singura impotriva tuturor". Pana aici nimic nemaintalnit, pare chiar ca filmul va avea o poveste interesanta... Doar ca fata noastra nu incearca nici o clipa sa isi depaseasca conditia... injura ca la usa cortului, pe absolut toata lumea, este cam usuratica si extrem-extrem de proasta. Cocalari, pitipoance si... am zis manele? "Zi, vrei?" "Ce?" "Sa mergem la bairam." "Bine, dar ma iei cu BMW-ul"...
elly_ir
pe 17 Mai 2016 13:48
undee il vad :( vreau sa il vadddd vreauuu.offfff imi spuneti va rog
Andreea.ACC
pe 12 Mai 2016 00:02
E interesant sa vezi cum toata lumea se plange de comportamentul tinerilor din acest film dar nici unul nu blameaza comportamentul adultilor din viata lor.
In cazul Anei ai un tata care nu isi lasa copilul sa sufere consecintele actiunilor sale sub nici o forma, si un director care nu este dispus sa il disciplineze nici el. Daca Ana vrea ceva Ana primeste, daca Ana vrea sa faca ceva Ana face fara a se gandi la consecinte pentru ca pentru ea acestea nu exista.
In cazul Larisei e vorba clar de abuz din partea tatalui vitreg, iar mama Larisei lasa toate grija bunicii in mainile Larisei iar scena din bucatarie ma face sa cred ca si ea la randul ei este abuzata, cel putin psihologic, de sotul ei.
Directorul scolii este constient de aceasta situatie de acasa dar nu face nimic in legatura cu asta. In scena din biroul lui acesta ii zice ca nimeni nu o sa creada ca semnele de pe fata ei sunt facute de Ana pentru ca toata scoala stie de situatia ei de acasa. Daca toata scoala stie si ai un elev care iti vine la scoala batut de parinti de ce nu sunt chemate autoritatile si pentru asta?
Povestea are niste aspecte care ar merita explorate mai mult,unul dintre ele ar fi aspectul psihologic al abuzului la care este supusa Larisa(si mama Larisei) acasa si la cum se manifesta efectele lui in comportamentui ei,
EUGEN.VIDEO
pe 30 Aprilie 2016 23:03
Cum dracu de are filmul asta nota 7??? Defapt ce e? Film sau reclama? Aia sunt actori?Pana si injuraturile alea din gura lor suna prost si fals. Nicio legatura cu realitatea.Se cunoaste ca au vazut cartierul Rahova doar in poze...
zdraveius
pe 29 Aprilie 2016 20:25
In 2015-2016 apreciem la filmul romanesc... imaginea si sunetul. Regizorii tineri inca experimenteaza, invata. Nu scapa de "trendul" acesta al "realitatii" din viata de zi cu zi. O vedem pe strada, ne intalnim cu realitatea asta acasa, la serviciu, la scoala, in parc, la magazine, la volan, o vedem de la fereastra sau la tv etc. De ce ar trebui pusa la nesfarsit in film? Cand revine filmul de calitate artistica? Filmul cult, capodopera. Cand?
Da, tinerii vorbesc urat. Da, adolescentii trec prin faza de rebeliune specifica varstei, cand isi creeaza probleme, cand fumeaza, beau, cand injura, cand isi desconsidera parintii, profesorii, cand se cred buricul pamantului si au impresia ca le stiu pe toate. Isi descopera trupul, isi pun intrebari, au curiozitati, tropaie hormonii. Da, am trecut cu totii prin asta. Intr-o forma sau alta, mai vocali sau mai subtili, am fost cu totii cu p@#a in gura, la un moment dat. Fete si baieti. Dupa ce trece etapa asta, e vreunu mandru ca si-a injurat parintii? Nu cred.
Pachetul de baza la filmele noi vad ca este compus din cadre lungi, limbaj vulgar, violenta, sex, alcool, droguri, manele. S-au plafonat, gata? Mie imi apar ca minusuri. Lipsa de imaginatie, de viziune. De fapt, scenaristul si regizorul nu au nimic de transmis. Fac filme, ca sa fie facute, sa isi vada numele pe generic. Trecem la urmatorul nivel? Injuram si scuipam filmele "comuniste". Nu invatam nimic de la ele.
Nu se gaseste solutia (sau nu se doreste gasirea solutiei) de a avea un scenariu care transmite un mesaj. Ceva elaborat, ceva grandios, ceva de valoare, profund. Actor poate sa fie si un neprofesionist sau unul fara experienta.
Dar cand ai un actor amator, un scenarist amator, un regizor amator... ce film poate sa iasa?
Avem televiziuni care promoveaza numai nonvalori, personaje analfabete, inculte, semianalfabete. Tigani manelisti, "oameni de afaceri", dansatoare la bara (ca sa nu le zic direct curve), amante celebre samd. Emisiunile de la ora de maxima audienta sunt tabloide infecte. La stiri auzim despre crime, violuri, furturi, inselatorii, devalizari. Iata realitatea.
Tinerii necopti, care se agata de modelele pe care le vad continuu la tv, isi doresc sa fie ca idolii lor: manelisti, fotbalisti, asistente tv, patroni de club sportiv, "artisti" rasariti peste noapte. Si modelele astea ale lor sunt analfabetii si nonvalorile alea de care spuneam. Educatia, cultura, bunul-simt, respectul, manierele... sunt cuvinte din dictionar, nicidecum atribute ale acestor tineri.
Emisiunile in care sunt invitati tinerii olimpici, inventatori, sportivii care fac performanta, tinerii care fac voluntariat, muzicienii, compozitorii, academicienii, medicii de geniu samd NU fac audienta. Publicul educat cu manele si becalizat cu tigani NU apreciaza ce e de valoare, pentru ca nu (re)cunoaste valoarea. Pentru ei universul se termina la gratar si bere in fata blocului cu manele din masina sau de la fereastra, la Las Fierbinti si Vacanta Mare. Vor bani multi, faima, mediatizare. Fara munca. Baietii vor sa fie fotbalisti, manelisti sau latifundiari, ca au bani si femei. Fetele vor sa fie fotomodele, ca se marita cu barbati bogati.
Oamenii astia, multi din pacate, nu citesc, nu merg la teatru, opera. Nu ies din oras, nu-si duc copiii nicaieri, stau in fata blocului, sparg seminte si injura la meciuri. Nu au rabdare sa se uite si/sau nu inteleg nimic dintr-un documentar, nu inteleg o critica de film, nu asculta muzica clasica. Asta e realitatea, aceasta este directia catre care se duc multi dintre noi. Aceia educati cu televiziunea tabloid si transmiterea in direct a manifestarilor becaliene. Imi ajunge atata realitate.
Trece cineva, regizor, scenarist, actor tanar, la pasul urmator, in care facem filme despre oamenii valorosi? Biografice, istorice de exemplu. Sau de orice fel. Avem oameni de valoare. Romani care au inventat lucruri care au revolutionat istoria, oameni cu adevarat valorosi in muzica, arta, pictura, literatura, cultura la modul general, sportivi, politicieni (nu cei de acum!), eroi adevarati. Cunoscuti si recunoscuti sau necunoscuti.
DE CE nu face nimeni filme despre oamenii astia? A, cred ca stiu. Publicul spectator este greu de (re)educat, nu o sa aiba spectatori, nu o sa faca profit. Si, nu-i asa, cam tot ce facem pe lumea asta este pentru profit. Pasiunea nu mai exista. Sau nu mai conteaza.
Pe de alta parte, considerand si alte aspecte ale realitatii, stiu ca un fapt ca cineva ne vrea prosti, necultivati, needucati, neinformati, umili, obedienti. Omul tinut in intuneric este usor de manipulat, usor de pacalit, de folosit ca o paiata. Omul cultivat, informat, plimbat este un om puternic, un om greu de pacalit.
Inapoi la acest film.
Apreciez evolutia domnisoarei Ana Maria Guran. La inceput de drum, daca vrea sa devina actrita. Insa remarc o lipsa de finete, de feminitate. La 15 ani... Daca e doar acest rol asa, il interpreteaza ca o profesionista. Dar imi pare ca asa e ea. Inca necoapta, baietoasa, rece, inca isi cauta sau isi descopera feminitatea, finetea, delicatetea specific feminina. Este nestilata.
Nu m-a convins deloc cu atitudinea rebela fata de mama ei, fata de directorul scolii, atitudinea de boss in preajma si la adresa prietenlor ei, nu m-a convins ca bea, ca fumeaza, ca stie sa sarute mai cu foc decat la 15 ani ai ei reali, nici cu limbajul vulgar. Dar la scena de sex cu "iubitul" ei... ori are ceva experienta, ori a repetat mai mult, ori e o chestie naturala care n-avea nevoie de repetitie...
Coloana sonora? In perfecta armonie cu scenariul. Ruby si manele. Doamne fereste.
Atitudine de dominator cu cei mai slabi. Dominatorul devine dominat cand isi gaseste "nasul" si nu mai este atat de curajos, dar redevine dominator si braveaza.
Scena de amor, in decorul unei camere in curs de zugravire, cu folii, praf... confirma ca la varsta aceea, fata vrea masculul laudat ce-i este interzis, stiind ca asa o sa provoace tensiuni cu rivala dominatoare. Barbatul in schimb, le bifeaza pe amandoua. Cu respect, evident, plin de finete si rafinament. "A fost bine. A fost tandru, a avut grija de mine."
Gresit gandul ca este o virtute sa ti-o tragi salbatic, la varsta la care inca nu te stergi bine la fund. Dar realizam ca e gresit ceva mai tarziu. Fetele se vad doamne, baietii se cred cuceritori. Rebeliunea lor prosteasca nu le permite sa se gandeasca la masuri de protectie. Si vedem copilite cu mucii la nas insarcinate, tatal fiind un baiat caruia nu i-a dat mustata, care, de multe ori, nu-si asuma "distractia". Nerealizand efectele si consecintele faptei lor de "iubire". Sa aplaudam copiii astia, parintii lor, lipsa tuturor de discernamant si responsabilitate? Parte din realitate.
Tanarul tigan, ravnit si disputat de cele doua adolescente, cu bani, se pare, le fraiereste pe amandoua cu banii, cadourile pe care le ofera si masina lui. Ele, in limba. Dragoste pura, de cartier.
"Ce sa mai vorbim noi, papusa mica si pufoasa? N-am vorbit noi ieri?" [...] Fut#$ mortii ma-tii. Si ce vrei, sa-ti dau explicatii? [...] Las-o, ma, ca i-am dat ieri destul." Zise el, sfidator, plin de tandrete, evident, bravand in compania tovarasilor lui de spart seminte. "Fa, a fost doar sex, ce plm mai vrei?" Ea: "Te iubesc." El: "Mars, ma, ca ma enervezi."
Un scenariu tipic american, nimic original. Idei prafuite, expirate, demult depasite, exploatate si reexploatate in zeci, daca nu chiar sute de filme cu adolescenti.
loss_anne
pe 28 Aprilie 2016 17:45
Mi-a placut, foarte bine jucat, spre deosebite de filmele obosite comuniste.
kasmyn
pe 28 Aprilie 2016 09:06
ACEST FILM REFLECTA DIN PACATE REALITATEA ROMANEASCA A TINERETULUI DIN ZIUA DE AZI!!
lili22
pe 25 Aprilie 2016 18:12
Principalul motiv pentru a vedea acest film e interpretarea de exceptie a adolescentei, realizata de o neprofesionista, care are potential.
sabinalin
pe 25 Aprilie 2016 14:16
Singura scena nereusita din "California dreamin" e aceea in care Maria Dinulescu il injura gratuit pe Razvan Vasilescu. Numai ca se poate infinit mai rau de-atat: in "Lumea e a mea" injuraturile gratuite sunt regula, credeam ca am scapat de asemenea stridente de limbaj la inceputul anilor 2000 odata cu aparitia lui Nae Caranfil si a noului val de cineasti. De acord ca liceenii din zilele noastre nu mai seamana nicicum cu aceia portretizati excesiv de edulcorat in filmul cu acest nume de dinainte de 1989 dar imi place sa cred ca nici atat de jos nu s-a ajuns. Mi-a parut rau sa vad un actor respectabil precum Mircea Rusu intr-un astfel de film...
rosix
pe 18 Decembrie 2015 23:45
Film socant, exagerat pe partea de violenta si vulgaritate... de parca ar fi un "must have" in filmul romanesc. Adica are cocalari, pitzipoance, badaranie, "te sparg, fa, la bot...", de toate. Scriptul e confuz in sensul ca, pe la jumatatea filmului, cand conflictul principal isi intra in paine, linia logica se rupe. Nu e clar de ce, nimeni nu cauta o pustoaica ratacita (nici familia, nici Politia unde exista si o plangere, nobody...) Sfarsitul fimului in coada de peste... ceva de genul... gata, frate, am atins minutele, facem pauza sau ne oprim de tot. In rest, cadre lungite ca sa iasa timpul... scene molfaite, umplute cu vorbe goale si lipsiste de imaginatie.
Plusuri: Sunetul fimului chiar e ok, ceea ce e mare lucru pentru un film balcanic. Imaginea de interior e slaba, cea de exterior acceptabila. Partea criminala e ca, desi scriptul e asa cum e, Ana Maria Guran, joaca socant de autentic la cei 15 ani pe care ii avea cand a turnat scenele. Nu da senzatia nicio clipa ca joaca un rol, parca e viata ei de "distrusa" filmata cu camera ascunsa. Deci incredibil si socant in acelasi timp. Recomand filmul strict pentru prestatia actritei principale in rol. Daca vreti sa vedeti tineri cu adevarat distrusi, trebuie sa vedeti acest film.
reivan
pe 16 Decembrie 2015 19:05
filmul a intarziat vreo ..5 ani ?! initiativa draguta dar aparuta tarziu.
btw, 2015 si lumea inca e pudica. keep it up, cum injuraturi? nici sa nu auzim, noi nu am mai injurat de pe vremea lu basarab 1..si atunci in cine stie ce slavona si nu se pune, nu?
florin033
pe 14 Decembrie 2015 22:06
frate in loc sa ne mandrim ca avem actori si ca producem si noi filme... chiar bune ne batem joc tot de noi
ioana_olteanu
pe 12 Decembrie 2015 23:50
Cat trebuie sa mai astept pentru a vedea acest film?
mirodoni
pe 10 Decembrie 2015 21:44
Dacă vrei să distrugi un regizor, să-i dedici numai cronici favorabile, spune o vorbă din bătrâni.
Eu nu vreau să-l distrug pe tânărul Nicolae Constantin Tănase, pe care l-am întâlnit de câteva ori și i-am văzut două scurtmetraje.
Gândindu-mă la „Zombie...” am crezut că „Lumea e a mea”, lungmetrajul de debut al regizorului, este o comedie. Din păcate, n-a fost să fie!
Oricum, eu merg la toate filmele românești, indiferent de gen, număr și caz, nu aveam de ce lipsi tocmai de la acesta!
Continuarea aici: http://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=101697
AndreeaAlexandra1234
pe 08 Decembrie 2015 23:32
Unde il poti gasi online? L-am cautat peste tot.....Am vazut ca a scris cineva sierratorrents.ro dar nu exista acest film pe site.
Va rog,daca ma puteti ajuta sa il gasesc,m-a facut foarte curioasa trailerul.
Eu cred ca e un film care ne ajuta in viata sa nu facem greselile care le-a facut personajul principal. Mie mi-a placut mult trialarul si abea astept sa vad filmul.
Kul
pe 09 Noiembrie 2015 09:51
- super camera
- e misto sa faci filme cu actori neprofesionisti, si iese beton cand se pupa bine. dar... macar figuratia extra sa fi folosit oameni cu background actoricesc mai solid. ce vreau sa zic e ca: actorii nonpro sucked here. still, leadul not-bad.
- da, foarte misto camera, si un film care spune ceva chiar nou in cinematografia .ro dar cam abuzeaza de metode. mai ales close-up-urile alea de reclama Vodafone m-au iritat.
- incercarile de vérité, alea cu injuraturi, mai ales mima de violenta, nu-s mega-iesite. era mai cooleanu sa fi fost mai cumpatat. nici "mortii ma-tii" n-a avut acel S "ssss-mortii" din fata, cu patima.
- multe slowmotion-uri americanesti, unele bine iesite
- sunt niste chestii foarte de Constanta: marea aia, care m-a rupt :), pescarusii uneori subtil, "chindie" plz - nu `baieram` - sau chiar "party", si scena de final (revin)
- "ablablabla"-ul in mijlocul unei conversatii :) foarte misto
- scena ciorba? bifat!
- directorul liceului e off
- mult prea multe telefoane peste tot. da-o drq ca nu e chiar asa, nu e ATAT de prezent in viata nici a noastra, nici a lor.
- oglinda din dormitorul "conjugal", si cadrul ala cand se uita/dedubla in ea
- bocu de musiq: dubstep, manele, reggaeton, muzica electro-ish de club. nice!
- daca are niste tentative fata de pussyriot a lu' Harmony Korine acesta din urma e la secole distanta fata de.
- bai, in sfarsit cineva care a prins lumina aia de "L.A." a la Cta. yesss!
- stie sa transmita emotia prin cadre, si prin limbaj cinematografic. chiar varfurile filmului... dar :) emotia fara story e jaba chin. e poezie, e panseu, e videoclip... nu-i movie.
- da, ne-am prins: multa-multa apa. motivul apei care vine din inconstient de peste tot, si inunda, blocul, biroul directorului, da pe dinafara din acvariu, face/drege. si footage underwater ca metafora. mi-a placut partea asta. iar cadrul de final ... revin :)
- sigla BMW la intrarea unui club. ntz-ntz mr. NCT!
- rasarit de pe acoperisul blocului. ("Vreau sa vad rasaritul la Neptun dupa primul fum" :) )
- scena de final cu marea (din vis) care invadeaza orasul (desi aproape cliseu in ultimile filme disaster de peste ocean), aici, precum ctean si oniric tomitan ... a facut toti banii! :) _CTA POWER_ ! Q.: e scena de sequel?!
- "o sa fiu bine"
- genericul se deruleaza pe un prin-plan de machiaj accentuat, de adolescenta.
- desi a fost (150 min), n-a parut lung.
Niste replici:
- "Ma stie tot orasul!..."
- "Nu sunteti voi fetele mele?"
- "[...] ca dam si noi niste telefoane"
- toast: 'Pentru noi!'
Desi imi pare un rateu din cauza actorilor si abuzurilor de metode totusi e un film fresh, post-noul Val, care spune ceva, si poate fi nominalizat pana acum precum emblematic pt generatiilor nascute dupa '00. Si desi destul de stanganci ca intreg oricum de apreciat ca efort, e si debut.
le: cf. Gorzo "dintr-un buget total de nici 200.000 de dolari (bani adunaţi fără participarea la concursul CNC)" :O
mihai_bmx
pe 31 Octombrie 2015 23:07
Nu sunt genu care critica filmele romaniesti dar asta chiar mi sa parut slab pe aceeasi ideie ca filmul eu cand vreau sa fluier fluier numai ca este mai slab nu mi se pare ca acum in tara fetele mai sunt fraierite cu vorbe .
ancota
pe 29 Octombrie 2015 01:41
Am pornit sa vad filmul convins ca nu o sa-mi placa. Ajuns in sala convingerea mea s-a intarit. Am fost 7 (sapte) spectatori. La inceput. Dupa prima jumatate am ramas doar 5 (cinci). Dintre care unul era angajatul cinematografului, deci nu se pune. Culmea e ca filmul e chiar bun, Merita o sala plina. Sunt convins ca limbajul vulgar, in cea mai mare parte nejustificat, a alungat spectatorii din sala. Nu stiu in ce masura realizatorii au mizat pe acest limbaj in speranta ca vor atrage spectatori, dar se pare ca aceste calcule au fost gresite. Eu personal, desi nu contest faptul ca se mai vorbeste si asa, cred ca nu trebuie sa se abuzeze de acest gen de limbaj pentru ca publicul il va sanctiona. E foarte important sa te intrebi, ca realizator de film, carei categorii de public te adresezi. Sunt curios care e raspunsul realizatorilor acestui film. Nu inteleg de ce trebuie sa se puna in gura fetelor tot felul de organe si (culmea) baietii, in acelasi film sa le reproseze (de mai multe ori) ca vorbesc urat. Sunt motivatii care mie, personal, imi scapa. Dar! Trecand peste toate acestea trebuie sa spun ca filmul este unul dintre cele mai bine facute filme din ultimii ani. As vrea sa remarc aici faptul ca imaginea arata foarte bine. Felicitari Daniel Kosuth! Se simte in modul in care a fost realizata imaginea acestui film o prospetime deosebita, o dinamica si o creativitate in realizarea cadrelor, in miscarile de aparat si unghiulatie, ce confera imaginii acestui film un caracter profund cinematograafic. Vreau sa remarc in mod special miscarile de camera in cadrele de doi, de asemenea pozitia inedita a camerei cand personajele se afla la orizontala. Sunt lucruri deosebite ce releva un talent si o creativitate deosebita din partea directorului de imagine si a regizorului pentru ca ma gandesc ca acestea sunt rezultatul colaborarii celor doi. Desi ideea mentineri personajelor la cadu strans (primplan sau grossplan) nu e noua (vezi filmul lui Abdellatif Kechiche - La vie d'Adèle) aceasta, desi pare cumva fortata la inceput, reuseste cu timpul sa puna spectatorul intr-o legatura directa, nemijlocita cu personajele, in general si cu personajul principal, in special. Se creaza, astfel, o legatura puternica cu personajul principal, ce se mentine pana la final si care te face sa empatizezi cu acesta. Ceva de genul nu sunt de acord cu c faci dar nici nu te pot lasa balta, stiu ca meriti ceva mai bun si sunt alaturi de tine in incercarile acestea disperate de ati gasi calea.. Vreau sa remarc, de asemenea combinatia foarte reusita de imagini reale cu cele imaginare ce arata foarte firesc si care reusesc sa dezvaluie spectatorului intr-un mod inedit trairile personajului.
O nota buna pentru sound design - foarte reusit - penetrant, invaluitor aproape spectaculos, destul de putin intalnit in filmul romanesc. Nu comentez melodiile alese - chestiune de gust.
Despre poveste nu vreau sa spun decat ca desi pare o poveste simpla ea poate deveni o adevarata lectie de viata pentru tinerii din generatia celor din film. Din pacate trebuie sa remarc inca odata faptul ca limbajul exagerat de vulgar o duce in derizoriu. Ar fi fost mult mai profunda si mai penetranta daca s-ar fi mentinut in limitele bunului simt.
Jocul actorilor poate fi catalogat ca bun. Avem in fata o distributie foarte tanara si fara experienta iar asteptarile nu trebuie sa fie exagerate. Trebuie sa amintesc din nou faptul ca excesul de injuraturi in gura fetelor suna cel putin neconvingator, ca sa nu spun fals si ca acestea nu sunt genul care sa vorbeasca chiar asa (mai ales cu parintii)
In concluzie: un film bun ce ar putea constitui o lectie de viata pentru tinerii din ziua de azi.
omucuvaloare
pe 28 Octombrie 2015 22:03
O idee absolut originala...care bulverseaza...intriga...in, fine, nu te poate lasa indiferent! Nu stii ce sa faci: sa vizionezi pana la capat, sa revezi la nesfarsit anumite secvente, sa faci o pauza si sa te gandesti de la ce a pornit totul;
lupul_negru
pe 28 Octombrie 2015 17:49
vreau sa vad filmul online......cum il gasesc?...habar nu am tot caut de atata timp.........................
VasyL
pe 25 Octombrie 2015 22:32
Poate 2012+ :))), eu prin 2000 eram la liceu si nu-mi amintesc asa generatie tampa, deci cred ca o sal vad, dar poate din plictiseala si ca sa am de ce rade ;)
RaoulRomania
pe 25 Octombrie 2015 22:24
Încă un film prost. Din toate punctele de vedere. Si dacă scenariul e prost, actorii de nota 5 (din 10), limbajul vulgar, degeaba e regia bună. Filmul nu excelează cu nimic, nu iese in evidentă cu nimic. Aspectele sociale prezentate in film sunt minimale ....filmul e prost.
and451
pe 25 Octombrie 2015 13:29
In general nu prea obisnuiesc sa scriu despre filmele pe care le vad, cu atat mai putin daca sunt filme romanesti. Astazi insa, am vazut atat de mediatizatul si promovatul film” Lumea e a mea” ( R: Nicolae Constantin Tanase ) , fapt care m-a facut sa imi schimb putin obiceiul. Povestea filmului este relativ simpla, Larisa personajul central al filmului, o adolescenta din Constanta, vrea sa castige popularitate, bani, toate acestea cu orice pret. Atitudinea pe care Larisa o adopta in relatia cu ceilalti, este tipica adolescentilor de astazi : certuri cu parintii , profesorii , prietenii, avand la un moment dat si un conflict violent cu directorul scolii. Mai mult decat atat, filmul transmite un semnal de alarma, asupra purtarii tinerilor de azi, semnal ce nu este descifrabil la prima vedere. Intr-un cinema romanesc in care productiile premiate pe la festivaluri mai atrag public in sali, genul acesta de film s-ar putea sa faca o figura destul de buna. Filmul nu este deloc comercial , iar optiunea operatorului de a utiliza gros-planuri si prim-planuri stranse, aduce un plus de emotie si tensiune. Bineinteles sunt nelipsite secventele filmate in apartament atat de frecvente in cinematografia patriei. Daca mai tineti minte, prin 2008, rula pe Prima Tv un serial “17”, regizat de Theodor Halacu-Nicon, care prezenta cam acelasi subiect doar ca putin mai “telenovelistic”. In orice caz, este un film “altfel” care merita vazut, dar mai ales inteles. E posibil ca in primele 10 minute sa spuneti ca este o porcarie, insa odata trecut acest prag povestea poate fi destul de captivanta. Si inca ceva nou penttru filmele autohtone : se aude genial. Vizionare Placuta !
cosmin742000
pe 24 Octombrie 2015 19:55
O sa incep cu partile bune : filmul a trezit in mine sentimente si inca puternice de furie , furie impotriva nedreptatii , a sperantei desarte , a naivitatii , badaraniei unor personaje.A avut de asemeni o poveste , chiar daca firava , centrata pe optimismul tamp , sau mai bine zis speranta (un sentiment caracteristic oamenilor naivi , sa nu zic prosti) personajului principal , care intra in nenumarate belele cu sau fara voia ei , cu sau fara vina ei ca totul va fi bine, cand e clar ca nimic nu poate sa fie bine
Ce nu mi-a placut deloc a fost poluarea (era sa zic coloana) sonora a filmului alcatuita din manele , melodii disco pentru copii retardati si house.S-a cerut dezintoxicare cu RATM ,Larry Coryell si Virtual X sa imi revin cat de cat.Limbajul licentios folosit in exces , e drept ca nu in faze care se potriveau ca nuca in perete cu injuraturile , dar totusi prea mult.
Nu Să Poarte Altora Și Altora De Grijă Ani La Rând, Spunând Cuvintele: Lumea Nu Mai Muncește, Păi Cum Știe Sa Poarte De Grijă Unii Și Unele La Alții Și Altele, Atunci Ăia Și Alea Care Știu Să Poarte De Grijă Lumea Nu Mai Muncește La Adresa Altora, Și Alteia, Să Sufere Naibii, Păi Da Ce Naiba Să Faci.
Trimiteți Mai Departe Aceste Informații, Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.
Filmul se prezintă la PRO CINEMA și nu știu ce caută la acel post unde am vizionat atît de multe filme bune... Aș propune înființarea unui post numit CONTRA CINEMA, unde să se difuzeze astfel de filme. Cum rămîne cu atributul, cîndva binemeritat al cinematografiei, de A ȘAPTEA ARTĂ?
Un film despre viața jalnică a unei liceiste psihotice, dintr-o generație de căcat , dintr-o societate de căcat.. . pus în scenă de film-makeri nefutuți .... care au găsit un prost să-i finanțeze pentru a-și pune pe ecran puroiul mintal.
Actorii , necunoscuți, parcă au jucat binișor , natural..... dar scenariul este moloz.
Dacă vreţi să vedeţi un film bun românesc făcut după Revoluţie, uitaţi-vă la"Balanţa" regizat de Lucian Pintilie. E tot sub 15 ani, dar se joacă natural, cu actori mari!
In cazul Anei ai un tata care nu isi lasa copilul sa sufere consecintele actiunilor sale sub nici o forma, si un director care nu este dispus sa il disciplineze nici el. Daca Ana vrea ceva Ana primeste, daca Ana vrea sa faca ceva Ana face fara a se gandi la consecinte pentru ca pentru ea acestea nu exista.
In cazul Larisei e vorba clar de abuz din partea tatalui vitreg, iar mama Larisei lasa toate grija bunicii in mainile Larisei iar scena din bucatarie ma face sa cred ca si ea la randul ei este abuzata, cel putin psihologic, de sotul ei.
Directorul scolii este constient de aceasta situatie de acasa dar nu face nimic in legatura cu asta. In scena din biroul lui acesta ii zice ca nimeni nu o sa creada ca semnele de pe fata ei sunt facute de Ana pentru ca toata scoala stie de situatia ei de acasa. Daca toata scoala stie si ai un elev care iti vine la scoala batut de parinti de ce nu sunt chemate autoritatile si pentru asta?
Povestea are niste aspecte care ar merita explorate mai mult,unul dintre ele ar fi aspectul psihologic al abuzului la care este supusa Larisa(si mama Larisei) acasa si la cum se manifesta efectele lui in comportamentui ei,
Da, tinerii vorbesc urat. Da, adolescentii trec prin faza de rebeliune specifica varstei, cand isi creeaza probleme, cand fumeaza, beau, cand injura, cand isi desconsidera parintii, profesorii, cand se cred buricul pamantului si au impresia ca le stiu pe toate. Isi descopera trupul, isi pun intrebari, au curiozitati, tropaie hormonii. Da, am trecut cu totii prin asta. Intr-o forma sau alta, mai vocali sau mai subtili, am fost cu totii cu p@#a in gura, la un moment dat. Fete si baieti. Dupa ce trece etapa asta, e vreunu mandru ca si-a injurat parintii? Nu cred.
Pachetul de baza la filmele noi vad ca este compus din cadre lungi, limbaj vulgar, violenta, sex, alcool, droguri, manele. S-au plafonat, gata? Mie imi apar ca minusuri. Lipsa de imaginatie, de viziune. De fapt, scenaristul si regizorul nu au nimic de transmis. Fac filme, ca sa fie facute, sa isi vada numele pe generic. Trecem la urmatorul nivel? Injuram si scuipam filmele "comuniste". Nu invatam nimic de la ele.
Nu se gaseste solutia (sau nu se doreste gasirea solutiei) de a avea un scenariu care transmite un mesaj. Ceva elaborat, ceva grandios, ceva de valoare, profund. Actor poate sa fie si un neprofesionist sau unul fara experienta.
Dar cand ai un actor amator, un scenarist amator, un regizor amator... ce film poate sa iasa?
Avem televiziuni care promoveaza numai nonvalori, personaje analfabete, inculte, semianalfabete. Tigani manelisti, "oameni de afaceri", dansatoare la bara (ca sa nu le zic direct curve), amante celebre samd. Emisiunile de la ora de maxima audienta sunt tabloide infecte. La stiri auzim despre crime, violuri, furturi, inselatorii, devalizari. Iata realitatea.
Tinerii necopti, care se agata de modelele pe care le vad continuu la tv, isi doresc sa fie ca idolii lor: manelisti, fotbalisti, asistente tv, patroni de club sportiv, "artisti" rasariti peste noapte. Si modelele astea ale lor sunt analfabetii si nonvalorile alea de care spuneam. Educatia, cultura, bunul-simt, respectul, manierele... sunt cuvinte din dictionar, nicidecum atribute ale acestor tineri.
Emisiunile in care sunt invitati tinerii olimpici, inventatori, sportivii care fac performanta, tinerii care fac voluntariat, muzicienii, compozitorii, academicienii, medicii de geniu samd NU fac audienta. Publicul educat cu manele si becalizat cu tigani NU apreciaza ce e de valoare, pentru ca nu (re)cunoaste valoarea. Pentru ei universul se termina la gratar si bere in fata blocului cu manele din masina sau de la fereastra, la Las Fierbinti si Vacanta Mare. Vor bani multi, faima, mediatizare. Fara munca. Baietii vor sa fie fotbalisti, manelisti sau latifundiari, ca au bani si femei. Fetele vor sa fie fotomodele, ca se marita cu barbati bogati.
Oamenii astia, multi din pacate, nu citesc, nu merg la teatru, opera. Nu ies din oras, nu-si duc copiii nicaieri, stau in fata blocului, sparg seminte si injura la meciuri. Nu au rabdare sa se uite si/sau nu inteleg nimic dintr-un documentar, nu inteleg o critica de film, nu asculta muzica clasica. Asta e realitatea, aceasta este directia catre care se duc multi dintre noi. Aceia educati cu televiziunea tabloid si transmiterea in direct a manifestarilor becaliene. Imi ajunge atata realitate.
Trece cineva, regizor, scenarist, actor tanar, la pasul urmator, in care facem filme despre oamenii valorosi? Biografice, istorice de exemplu. Sau de orice fel. Avem oameni de valoare. Romani care au inventat lucruri care au revolutionat istoria, oameni cu adevarat valorosi in muzica, arta, pictura, literatura, cultura la modul general, sportivi, politicieni (nu cei de acum!), eroi adevarati. Cunoscuti si recunoscuti sau necunoscuti.
DE CE nu face nimeni filme despre oamenii astia? A, cred ca stiu. Publicul spectator este greu de (re)educat, nu o sa aiba spectatori, nu o sa faca profit. Si, nu-i asa, cam tot ce facem pe lumea asta este pentru profit. Pasiunea nu mai exista. Sau nu mai conteaza.
Pe de alta parte, considerand si alte aspecte ale realitatii, stiu ca un fapt ca cineva ne vrea prosti, necultivati, needucati, neinformati, umili, obedienti. Omul tinut in intuneric este usor de manipulat, usor de pacalit, de folosit ca o paiata. Omul cultivat, informat, plimbat este un om puternic, un om greu de pacalit.
Inapoi la acest film.
Apreciez evolutia domnisoarei Ana Maria Guran. La inceput de drum, daca vrea sa devina actrita. Insa remarc o lipsa de finete, de feminitate. La 15 ani... Daca e doar acest rol asa, il interpreteaza ca o profesionista. Dar imi pare ca asa e ea. Inca necoapta, baietoasa, rece, inca isi cauta sau isi descopera feminitatea, finetea, delicatetea specific feminina. Este nestilata.
Nu m-a convins deloc cu atitudinea rebela fata de mama ei, fata de directorul scolii, atitudinea de boss in preajma si la adresa prietenlor ei, nu m-a convins ca bea, ca fumeaza, ca stie sa sarute mai cu foc decat la 15 ani ai ei reali, nici cu limbajul vulgar. Dar la scena de sex cu "iubitul" ei... ori are ceva experienta, ori a repetat mai mult, ori e o chestie naturala care n-avea nevoie de repetitie...
Coloana sonora? In perfecta armonie cu scenariul. Ruby si manele. Doamne fereste.
Atitudine de dominator cu cei mai slabi. Dominatorul devine dominat cand isi gaseste "nasul" si nu mai este atat de curajos, dar redevine dominator si braveaza.
Scena de amor, in decorul unei camere in curs de zugravire, cu folii, praf... confirma ca la varsta aceea, fata vrea masculul laudat ce-i este interzis, stiind ca asa o sa provoace tensiuni cu rivala dominatoare. Barbatul in schimb, le bifeaza pe amandoua. Cu respect, evident, plin de finete si rafinament. "A fost bine. A fost tandru, a avut grija de mine."
Gresit gandul ca este o virtute sa ti-o tragi salbatic, la varsta la care inca nu te stergi bine la fund. Dar realizam ca e gresit ceva mai tarziu. Fetele se vad doamne, baietii se cred cuceritori. Rebeliunea lor prosteasca nu le permite sa se gandeasca la masuri de protectie. Si vedem copilite cu mucii la nas insarcinate, tatal fiind un baiat caruia nu i-a dat mustata, care, de multe ori, nu-si asuma "distractia". Nerealizand efectele si consecintele faptei lor de "iubire". Sa aplaudam copiii astia, parintii lor, lipsa tuturor de discernamant si responsabilitate? Parte din realitate.
Tanarul tigan, ravnit si disputat de cele doua adolescente, cu bani, se pare, le fraiereste pe amandoua cu banii, cadourile pe care le ofera si masina lui. Ele, in limba. Dragoste pura, de cartier.
"Ce sa mai vorbim noi, papusa mica si pufoasa? N-am vorbit noi ieri?" [...] Fut#$ mortii ma-tii. Si ce vrei, sa-ti dau explicatii? [...] Las-o, ma, ca i-am dat ieri destul." Zise el, sfidator, plin de tandrete, evident, bravand in compania tovarasilor lui de spart seminte. "Fa, a fost doar sex, ce plm mai vrei?" Ea: "Te iubesc." El: "Mars, ma, ca ma enervezi."
Un scenariu tipic american, nimic original. Idei prafuite, expirate, demult depasite, exploatate si reexploatate in zeci, daca nu chiar sute de filme cu adolescenti.
Plusuri: Sunetul fimului chiar e ok, ceea ce e mare lucru pentru un film balcanic. Imaginea de interior e slaba, cea de exterior acceptabila. Partea criminala e ca, desi scriptul e asa cum e, Ana Maria Guran, joaca socant de autentic la cei 15 ani pe care ii avea cand a turnat scenele. Nu da senzatia nicio clipa ca joaca un rol, parca e viata ei de "distrusa" filmata cu camera ascunsa. Deci incredibil si socant in acelasi timp. Recomand filmul strict pentru prestatia actritei principale in rol. Daca vreti sa vedeti tineri cu adevarat distrusi, trebuie sa vedeti acest film.
btw, 2015 si lumea inca e pudica. keep it up, cum injuraturi? nici sa nu auzim, noi nu am mai injurat de pe vremea lu basarab 1..si atunci in cine stie ce slavona si nu se pune, nu?
Eu nu vreau să-l distrug pe tânărul Nicolae Constantin Tănase, pe care l-am întâlnit de câteva ori și i-am văzut două scurtmetraje.
Gândindu-mă la „Zombie...” am crezut că „Lumea e a mea”, lungmetrajul de debut al regizorului, este o comedie. Din păcate, n-a fost să fie!
Oricum, eu merg la toate filmele românești, indiferent de gen, număr și caz, nu aveam de ce lipsi tocmai de la acesta!
Continuarea aici: http://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=101697
Va rog,daca ma puteti ajuta sa il gasesc,m-a facut foarte curioasa trailerul.
- e misto sa faci filme cu actori neprofesionisti, si iese beton cand se pupa bine. dar... macar figuratia extra sa fi folosit oameni cu background actoricesc mai solid. ce vreau sa zic e ca: actorii nonpro sucked here. still, leadul not-bad.
- da, foarte misto camera, si un film care spune ceva chiar nou in cinematografia .ro dar cam abuzeaza de metode. mai ales close-up-urile alea de reclama Vodafone m-au iritat.
- incercarile de vérité, alea cu injuraturi, mai ales mima de violenta, nu-s mega-iesite. era mai cooleanu sa fi fost mai cumpatat. nici "mortii ma-tii" n-a avut acel S "ssss-mortii" din fata, cu patima.
- multe slowmotion-uri americanesti, unele bine iesite
- sunt niste chestii foarte de Constanta: marea aia, care m-a rupt :), pescarusii uneori subtil, "chindie" plz - nu `baieram` - sau chiar "party", si scena de final (revin)
- "ablablabla"-ul in mijlocul unei conversatii :) foarte misto
- scena ciorba? bifat!
- directorul liceului e off
- mult prea multe telefoane peste tot. da-o drq ca nu e chiar asa, nu e ATAT de prezent in viata nici a noastra, nici a lor.
- oglinda din dormitorul "conjugal", si cadrul ala cand se uita/dedubla in ea
- bocu de musiq: dubstep, manele, reggaeton, muzica electro-ish de club. nice!
- daca are niste tentative fata de pussyriot a lu' Harmony Korine acesta din urma e la secole distanta fata de.
- bai, in sfarsit cineva care a prins lumina aia de "L.A." a la Cta. yesss!
- stie sa transmita emotia prin cadre, si prin limbaj cinematografic. chiar varfurile filmului... dar :) emotia fara story e jaba chin. e poezie, e panseu, e videoclip... nu-i movie.
- da, ne-am prins: multa-multa apa. motivul apei care vine din inconstient de peste tot, si inunda, blocul, biroul directorului, da pe dinafara din acvariu, face/drege. si footage underwater ca metafora. mi-a placut partea asta. iar cadrul de final ... revin :)
- sigla BMW la intrarea unui club. ntz-ntz mr. NCT!
- rasarit de pe acoperisul blocului. ("Vreau sa vad rasaritul la Neptun dupa primul fum" :) )
- scena de final cu marea (din vis) care invadeaza orasul (desi aproape cliseu in ultimile filme disaster de peste ocean), aici, precum ctean si oniric tomitan ... a facut toti banii! :) _CTA POWER_ ! Q.: e scena de sequel?!
- "o sa fiu bine"
- genericul se deruleaza pe un prin-plan de machiaj accentuat, de adolescenta.
- desi a fost (150 min), n-a parut lung.
Niste replici:
- "Ma stie tot orasul!..."
- "Nu sunteti voi fetele mele?"
- "[...] ca dam si noi niste telefoane"
- toast: 'Pentru noi!'
Desi imi pare un rateu din cauza actorilor si abuzurilor de metode totusi e un film fresh, post-noul Val, care spune ceva, si poate fi nominalizat pana acum precum emblematic pt generatiilor nascute dupa '00. Si desi destul de stanganci ca intreg oricum de apreciat ca efort, e si debut.
le: cf. Gorzo "dintr-un buget total de nici 200.000 de dolari (bani adunaţi fără participarea la concursul CNC)" :O
O nota buna pentru sound design - foarte reusit - penetrant, invaluitor aproape spectaculos, destul de putin intalnit in filmul romanesc. Nu comentez melodiile alese - chestiune de gust.
Despre poveste nu vreau sa spun decat ca desi pare o poveste simpla ea poate deveni o adevarata lectie de viata pentru tinerii din generatia celor din film. Din pacate trebuie sa remarc inca odata faptul ca limbajul exagerat de vulgar o duce in derizoriu. Ar fi fost mult mai profunda si mai penetranta daca s-ar fi mentinut in limitele bunului simt.
Jocul actorilor poate fi catalogat ca bun. Avem in fata o distributie foarte tanara si fara experienta iar asteptarile nu trebuie sa fie exagerate. Trebuie sa amintesc din nou faptul ca excesul de injuraturi in gura fetelor suna cel putin neconvingator, ca sa nu spun fals si ca acestea nu sunt genul care sa vorbeasca chiar asa (mai ales cu parintii)
In concluzie: un film bun ce ar putea constitui o lectie de viata pentru tinerii din ziua de azi.
Ce nu mi-a placut deloc a fost poluarea (era sa zic coloana) sonora a filmului alcatuita din manele , melodii disco pentru copii retardati si house.S-a cerut dezintoxicare cu RATM ,Larry Coryell si Virtual X sa imi revin cat de cat.Limbajul licentios folosit in exces , e drept ca nu in faze care se potriveau ca nuca in perete cu injuraturile , dar totusi prea mult.