Doi bărbați se luptă pentru a câștiga inima lui Mabel: un automobilist (Harry McCoy) și un motociclist (Chaplin). Inițial fata îl preferă pe motociclist, dar după ce cade de pe motocicletă într-o baltă se orientează către celălalt bărbat. Motociclistul decide să-și ia revanșa cu prilejul unei curse auto, pe care încearcă să o saboteze prin toate mijloacele.
Nu este prima apariție a lui Chaplin în rolul unui ticălos, dar aceasta este, fără îndoială, cea mai cunoscută. Succesul la public al actorului a creat unele divergențe cu restul vedetelor Keystone, iar Mack Sennett a trebuit să medieze conflictul, deși avea, se pare, intenția să-l concedieze. Chaplin nu era mulțumit de scenariu și s-a certat aprins cu Mabel Normand, arătându-și nemulțumirea prin modul răutăcios și diabolic de comportare al personajului său. Nu îl veți mai vedea vreodată pe Chaplin atât de ticălos și de meschin ca în acest film.
În ciuda problemelor creative, ”Mabel at the Wheel” merge neașteptat de bine și este chiar amuzant, când nu depășește limitele comediei. Filmul este o parabolă feministă avant la lettre, anticipându-l din acest punct de vedere cu mulți ani pe ”Thelma and Louise” (1991). Femeia nu mai este însoțitoarea supusă a bărbatului, victima vânătorilor de fuste, ci își impune voința și devine o învingătoare.
cetateanu
pe 02 Octombrie 2010 11:18
Film care il are in rol principal pe celebrul actor de comedie Charles Chaplin .
Nu este prima apariție a lui Chaplin în rolul unui ticălos, dar aceasta este, fără îndoială, cea mai cunoscută. Succesul la public al actorului a creat unele divergențe cu restul vedetelor Keystone, iar Mack Sennett a trebuit să medieze conflictul, deși avea, se pare, intenția să-l concedieze. Chaplin nu era mulțumit de scenariu și s-a certat aprins cu Mabel Normand, arătându-și nemulțumirea prin modul răutăcios și diabolic de comportare al personajului său. Nu îl veți mai vedea vreodată pe Chaplin atât de ticălos și de meschin ca în acest film.
În ciuda problemelor creative, ”Mabel at the Wheel” merge neașteptat de bine și este chiar amuzant, când nu depășește limitele comediei. Filmul este o parabolă feministă avant la lettre, anticipându-l din acest punct de vedere cu mulți ani pe ”Thelma and Louise” (1991). Femeia nu mai este însoțitoarea supusă a bărbatului, victima vânătorilor de fuste, ci își impune voința și devine o învingătoare.