Un escroc profesionist (interpretat de Charlie Chaplin) abordează un trecător (Henry Lehrman), rugându-l să-l împrumute cu bani. Primește un inel, pe care i-l pune pe deget unei femei, pe care o cere în căsătorie. Dându-și seama că a fost păcălit, trecătorul îl ia la bătaie pe escroc. Mai târziu, Chaplin se prezintă pentru un post de reporter la un ziar și-l întâlnește acolo pe trecător. Este refuzat, dar nu se dă bătut...
”Making a Living” este un filmuleț modest care ar fi trecut probabil neobservat de istoricii de film și de public, dar salvarea sa de la uitare se datorează faptului că aici a avut loc debutul cinematografic (ca actor) al lui Charlie Chaplin. Înfățișarea actorului este diferită de cea a ”micului vagabond”: Chaplin are mustață stufoasă și joben, fiind aproape de nerecunoscut de publicul larg, deși există unele elemente comune cu personajul său de mai târziu (bastonul, pantalonii largi). Se observă o familiaritate a actorului cu camera de filmat, deoarece lipsește tracul debutului.
Revenind la acest film, povestea este simplă și lipsită de coeziune, imaginile sunt filmate neprofesionist (în anumite secvențe cameramanul a ratat filmarea corpului în întregime, iar capul personajelor nu apare în cadru), iar interpretările suferă de un grad înalt de teatralism. Chaplin s-a plâns mai târziu că cele mai reușite momente interpretative ale sale au fost tăiate la montaj, lucru admis de regizorul Henry Lehrman și motivat prin invidia resimțită față de talentul colegului său de platou.
cetateanu
pe 02 Octombrie 2010 11:17
Film care il are in rol principal pe celebrul actor de comedie Charles Chaplin .
”Making a Living” este un filmuleț modest care ar fi trecut probabil neobservat de istoricii de film și de public, dar salvarea sa de la uitare se datorează faptului că aici a avut loc debutul cinematografic (ca actor) al lui Charlie Chaplin. Înfățișarea actorului este diferită de cea a ”micului vagabond”: Chaplin are mustață stufoasă și joben, fiind aproape de nerecunoscut de publicul larg, deși există unele elemente comune cu personajul său de mai târziu (bastonul, pantalonii largi). Se observă o familiaritate a actorului cu camera de filmat, deoarece lipsește tracul debutului.
Revenind la acest film, povestea este simplă și lipsită de coeziune, imaginile sunt filmate neprofesionist (în anumite secvențe cameramanul a ratat filmarea corpului în întregime, iar capul personajelor nu apare în cadru), iar interpretările suferă de un grad înalt de teatralism. Chaplin s-a plâns mai târziu că cele mai reușite momente interpretative ale sale au fost tăiate la montaj, lucru admis de regizorul Henry Lehrman și motivat prin invidia resimțită față de talentul colegului său de platou.