Comentarii Comentează
  • margochirila24_69
    pe 08 August 2017 10:56
    O poveste atipica! Citind comentariile celorlalti, aflu ce e vorba de ecranizarea unei carti. Filmul, aparent e plictisitor, dar Marion Cotillard da viata personajului ei intr-un fel care te tine in fata ecranului toate cele 120 de minute! Mi-ar fi placut ca filmul sa fie in franceza, nu in germana!
  • razvanniculescu56_gmail_com
    pe 19 Iulie 2017 22:13
    Filmul surprinde prin finalul total neasteptat. E interesant, fara a rupe gura targului.
  • borisvultur
    pe 17 Iulie 2017 22:21
    Totul se ordonează calitativ în jurul prestației unei actrițe excepționale (Marion Cotillard), care intră în pielea personajului dincolo de orice limite, spre un credibil durabil. Apoi finalul imprevizibil și reordonarea faptelor. Dorința de iubire a Gabriellei creează o imaginație maladivă, devastatoare.
  • wildinthecountry
    pe 05 Mai 2017 15:26
    Dupa impresionantul Un beau Dimanche, talentata regizoare Nicole Garcia se intoarce pe marele ecran cu filmul Mal de Pierres , film inspirat si adaptat dupa romanul cu acelasi titlu de Milena Agus.
    Pelicula a fost prezenta in competitia pentru Palme D' Or in cadrul festivalului de film de la Cannes 2016 iar prestatia lui Marion Cotillard a fost indelung aplaudata de catre criticii de film si ovationata peste 7 minute dupa proiectie.
    Intr-o cinematografie dominata de blockbustere ,filme cu supereroi si action-movies, sunt placut surprins sa aflu ca se mai fac si drame romantice frantuzesti, lipsite de stereotipiile si dulcegariile (siropurile,atentie la diabet) intalnite cel mai des in filmele mainstream americane.
    Marion Cotillard (actrita mea de suflet) o interpreteaza pe Gabrielle, intr-o Franta conservatoare a anilor 50, o femeie hiperactiva sexual, pasionala, cu o capacitate de iubire fantastica, dar orbita de dorinta obsesiva de a iubi si a fi iubita (amplificata la un asemenea nivel incat nu poate sa tina cont de sentimentele/dorintele celorlalti din jurul sau) , de a-si gasi marea dragoste, fiind diagnosticata partial gresit ca avand o tulburare psihiatrica, in urma unor crize dureroase abdominale, ce se vor dovedi cauzate de prezenta unor calculi renali.
    Iluzia iubirii, cautarea permanenta a ei unde nu este cazul, incapacitatea de a vedea omul de langa tine, care din atractie si mai apoi iubire,este in stare sa isi sacrifice intreaga viata pentru a te tine pe tine "in viata", acestea sunt unele din multiplele teme invocate de acest film.
    Titlul peliculei este de asemenea unul metaforic (Male de pierres/The Stone Sickness), facand o paralela intre durerea fizica cauzata de calculii renali si durerea spirituala / emotionala cauzata de viata ei amoroasa chinuita.
    Finalul filmului este unul satisfacator, incheind un ciclu al durerii si datator de speranta ,optimism si de ce nu...de IUBIRE.
    PS : Ori de cate ori o sa ascult piesa Barcarola de Iunie a lui Tchaikovsky, o sa o asociez cu anumite secvente deosebite din acest film.
  • sabinalin
    pe 28 Aprilie 2017 20:00
    Femeia in cautarea iubirii, daca se poate chiar a iubirii perfecte, o poveste de dragoste care nu se poate termina bine, barbatul gata sa se sacrifice pentru dragostea sa, gata sa lupte pentru dragostea unei femei care il respinge. Nimic original dar nu-I necesar ca un film bun sa dea pe-afara de originalitate, ajunge cateodata sa beneficiezi de un scenariu cu cateva notabile intorsaturi de situatie bine sustinut de actorii de distributia al carei punct forte este, bineinteles, admirabila Marillon Cotillard care are parte de o noua creatie memorabila, nu chiar la nivelul din “La mome” ci mai degraba apropiata de performanta din “Deux jours, un nuit”.
  • stricted
    pe 12 Aprilie 2017 06:07
    Un film minunat. Iluzia unei iubiri care te tine in viata…
  • serban_ionescu
    pe 12 Aprilie 2017 02:56
    Filmul este o ecranizare a romanului "Mal Di Pietre" de Milena Agus, pe care in conditiile in care nu l-am citit, nu pot aprecia conform acestei ecranizari, daca eroina principala Gabrielle a acestui film care se pare ca prezenta tulburari sexual-erotice de tip nimfoman si cu aspect discordant, ne arata in partea secunda a filmului ca la acestea se adauga si alte manifestari psihice mai grave, de tip halucinatoriu, ceea ce confera posibilitatea unei interpretari aparent ciudate a scenariului filmului, asociat cu un oarecare neprevazut in ceea ce priveste deznodamantul final, insuficient, brusc si cam haotic prezentat. Totusi "nota" fara echivoc pozitiva a acestui film, fara de care cred ca am fi asistat la un adevarat fiasco, o reprezinta interpretarea personajului principal Gabrielle de catre frumusica, interesanta si atractiva actrita Marion Cotillard, in ciuda faptului ca pe tot parcursul filmului, conform personajului cu stigmate psihice pe care-l interpreteaza, are o figura si o mimica relativ trista, chiar si in scurta scena de extaz sexual de aprox. 3 min. (intre min. 73,74 si min. 76 ale acestui film). In schimb, ar fi fost mult mai nimerit daca personajul iubitului ei, locotenentul Andre Sauvage, ar fi fost interpretat de un actor cu o figura (charisma) mult mai atractiva (mai placuta).