Nu dau notă, n-am văzut decât începutul, pentru că muzica acoperea dialogurile, boală specifică filmelor românești.
Dacă ar fi și subtitrare în română, poate aș vedea filme românești, chiar așa slabe cum sunt de cele mai multe ori....
CDumi
pe 01 Decembrie 2021 17:46
Nota 8 plus. O comedie mai mult decit bună. Dar precizez este un film pentru oameni inteligenţi, nu pentru bipezi intoxicaţi inculţi și lacomi de clipuri primitive dar sexoase. Lipsa de cultură ucide.
Observ cu multă greaţă că mulţi care critică că acest film nu e la "inălţimea" unor rebuturi americane sint din cei care și-au cumpărat diplomele de școlarizare, indivizi care in afară de manele NU inţeleg absolut nimic. Pină și carnetul de conducere l-au cumpărat, căci sint primitivi și retardaţi.
xerses
pe 21 Iunie 2019 22:44
Acum, vazut dupa ce Stela Popescu a proape ca a murit pe scena, m-am bucurat sa o revad in acest film; o parte din personaj o caracterizeaza: o femeie darza ce nu se lasa data deoparte.
Dark_werewolf13
pe 16 August 2015 20:04
La un moment dat semăna cu ”Singur acasă” varianta cu pensionari
AnalyticVision
pe 04 Noiembrie 2014 18:41
va invit sa cititi pareri argumentate ce explica de ce acest film este unul din cele mai proaste filme romanesti din 2014, chiar daca a avut succes de public:
http://discerne.wordpress.com/2014/10/25/f23-cele-mai-proaste-si-populare-filme-romanesti-din-2013-2014-partea-iv/
cosmin742000
pe 04 Septembrie 2014 12:36
o comedie aproape la fel de slaba precum Singur acasa filmul dupa care e copiat pe invers , cam la fel de previzibila .Oricum pt o productie Mediapro , e f buna.
Licurici75
pe 12 Iunie 2014 22:24
Daca babeta chema politia de la inceput...rahatul asta de film se termina la timpul necesar...adica dupa 10 min
EUGEN.VIDEO
pe 01 Mai 2014 13:35
O distributie de exceptie! ( bine... pentru cei care nu stiu de Dichiseanu sau Teodosiu este o pierdere de vreme) Scenariul ok.O regie excelenta. Coloana sonora de nota 10. Pana la urma Media Pro da cele mai bune filme romanesti in momentul asta ca va place sau nu. Pai sa ma scuzati...prefer genul asta decat Loverboy sau ala care fliuera sau alte tampenii romanesti cu pozitii, premiate la Aruba!!! Nota mea 8
arsene_robert_marian
pe 25 Aprilie 2014 15:13
bine bine si cum reusesc sa vad filmullllllllllllllllllllllll
p4pillon
pe 22 Aprilie 2014 20:25
Scenariul lui Collin Blair, după o idee a lui Bogdan Mirică inspirat din filmul Duplex din 2003 cu Ben Stiller si Drew Barrymore ce sa zic? Bollywood de Romania. Aia copie filmele cum copie chinezii masinile.
cezarika21
pe 22 Aprilie 2014 15:21
Un escroc di granda cu numele Tănase Tănăsescu (mai rar o astfel de inspiraţie în alegerea numelui!!) vrea să construiască un zgârie-nori în Bucureşti şi intenţionează să demoleze nişte clădiri mai vechi locuite de nişte bătrâni naivi. După ce-i prosteşte pe majoritatea, dă de o bătrânică destupată la minte care i se opune cam în acelaşi stil în care s-a opus Kevin din "Singur acasă" bandiţilor ce voiau să-i jefuiască locuinţa.
Scenariul tipic telenovelistic, asemănător cu panaramele cu "îngeri sălbatici", "trăsniţi" şi vecini de "la bloc", beneficiază de o realizare cinematografică pe măsură. Adică, imagine filmată amatoristic, montaj haotic, interpretări ridicole şi mai ales o regie de un nivel artistic foarte coborât. O producţie tipic ProTV-istă, cu vedete ce acceptă orice ofertă pentru a-şi permite să cumpere un borcan cu zacuscă de la magazin, cu actori ca Stela Popescu şi Valentin Teodosiu compromişi prin apariţiile mediocre în producţii tot mai insalubre şi cu un Ion Dichiseanu plictisit, dar mulţumit că l-a băgat şi pe el în seamă cineva.
E supărător că într-o ţară în care spectacolul TV este singura formă de aspiraţie culturală nu există nici măcar o singură producţie cinematografică mai de Doamne-ajută. Aceleaşi hăhăieli prezidenţiale şi lacrimi de crocodil, plus miştocăreala obişnuită pe seama subiectelor serioase.
georgetudor_1981
pe 22 Aprilie 2014 06:49
e o melodie hip hop zice geva de genu pe aici nu se trece cine o canta ?
Deceoare
pe 21 Aprilie 2014 23:16
Aşa cum au sesizat şi alţi cinefili , tot ce este produs de studiourile Media pro , fac parte din categoria capodoperelor-monumente de prostie . Producătorii din MPP au foarte mulţi bani pe care îi cheltuie pe oameni de rând care se cred actori (asta pentru că au hârtii la mână în care stă scris că aceşti oameni ar fi urmat cursuri de actorie) şi cred că aceştia vor fi ca ACTORII din seria Brigada Diverse . Problema este că ''A greşi este omeneşte , dar a perpetua în greşeală este diabolic'' .
MInoss
pe 21 Aprilie 2014 22:39
Tot ce are legatura cu filmul asta e irosit, timpul petrecut sa.l vezi (trebuie sa fii de-a dreptul ghinionist sau prost, depinde de intentie, ca sa dai si bani sa-l vezi), spatiul ocupat pe hdd si banda de net, uzura proiectorului din salile unde a rulat, pelicula, bitii, sau pe ce.o mai fi fost produs, etc. Cat despre oamenii implicati, i-as obliga sa mai faca un canal, macar de la Buftea pana in Pache. Trebuie ingropate undeva si productiile MediaProst de teapa asteia...
Iulidesprefilme
pe 21 Aprilie 2014 22:32
Un film amuzant, plasat în genul comic, deşi subiectul vorbeşte despre o realitate dramatică a ultimilor ani: înşelarea bătrânilor pentru a li se lua casele...Matilda şi toţi ceilalţi "bătrânei" sunt foarte simpatici...nimeni nu trebuie să uite că într-o zi va ajunge la vârsta lor...
zdraveius
pe 21 Aprilie 2014 22:09
Stiti vorba aia "nici mie nu-mi plac glumele mele"? Categoria "film commercial" s-a perimat si s-a transformat in "cacat cu perje". Prestatia actorilor cu experienta este cumva fortata de contractile pe care le au cu trustful.
TOATE filmele si serialele MediaPro sunt gunoaie. TOATE.
ingeripierduti
pe 17 Octombrie 2013 11:30
Are cineva idee unde-l pot vedea pe net????Daca DA s-mi zica si mie site-ul!!!Va rog!
Apache95
pe 06 Iulie 2013 19:15
Stiti ce e trist ?
Ca majoritatea filmelor care apar apar in cinema-urile romanesti sunt facute de mediapro sau sunt independente.
Asta inseamna ori monumente ale prostiei marca protv ,ori filme bunicele...dar cu subiecte foarte serioase care sincer nu sunt subiectul unei iesiri la cinema intr-o sambata seara cu prietenii .
Romania ar avea nevoie de o mai mare diversitate din punct de vedere cinematografic...
Aceasi actori ,aceleasi povesti , aceasi regizori...dar nu prea poti sa te plangi cand exista un singur studio cat de cat popular.
danut0000
pe 04 Iulie 2013 20:44
Sincer mi-am pierdut timpul cu filmul , e cel mai nasol film romanesc vazut de mine pana acum ! Nu recomand .
mitrulitru
pe 19 Iunie 2013 13:58
unde dai clik ca sa vezi filmu? as vrea sa vad si eu filme pe aceasta pagina dar nu stiu cum sa fac va rog sa imi explicati.
multumesc
Adi_Faun
pe 30 Aprilie 2013 23:06
Din pacate nu se poate acorda juma' de stea. O stea = monument de prostie, evident, cea mai buna descriere a filmului. Mi-am iesit din starea "de dupa" doar dupa ce m-am spalat cu spirt pe ochi.
Vegetarian
pe 30 Aprilie 2013 11:18
Cel mai de succes film romanesc care a aparut in cinematografe a fost Nea Marin miliardar , o comedie in care un tzaran lupta cu niste mafioti . In filmu Mamaia este reluata oarecum idea ....
flamura
pe 25 Aprilie 2013 01:54
o bunica(mamaie e cuvant tiganesc),stil Stela Popescu chiar reusita.Ocomedie delectanta de vazut cu familia.Final optimist si incarcare de veselie...la propriu!
mongolarix
pe 20 Aprilie 2013 18:23
Asta si minte-ma frumos sunt cele mai decente si bunicele filme produse de Media-Pro ,e foarte bun filmul pt. copii e excelent .(daca nu ma insel scenariul e scris de Mihnea Columbeanu criticul de pe cinemagia cunoscut sub numele de Pitbul) foarte bine mai bine sa scrie scenarii de film decat critica
fphvac01
pe 20 Aprilie 2013 09:55
Un monument al lui "noi ne facem ca facem".
1. Stela Popescu. Nu degeaba e cunoscuta ca actrita de cabaret si soparlitze: daca nu are text si poante in cascada, e flasca ca orice mamaie din viata reala.
2. Ceilalti actori. Pentru ca nu au text, sunt pusi sa "joace" pana cand ajung la nefiresc, ba il si depasesc. De ex., cand personajul rau le spune fiilor ca "o sa facem bani baieti", isi FREACA MAINILE, ranjeste DIABOLIC si isi freaca MAINILE si mai tare. Regizorul era banuim ocupat in acele momente cu lucruri mai importante, iar de jocul actorilor se ocupa vreun sofer de la autobaza.
3. Scenariul. Desi e creditat un autor strain pentru scenariu, miroase a idei tvr-iste de anii 80. Dincolo de faptul ca replicile sunt atat de fortate si nenaturale incat nici actorii nu stiu cum sa le zica, nu prea se intampla nimic in film. Sau in fine, se intampla, dar ce se intampla si motivele pentru care se intampla sunt puerile. Poate ca intentia a fost sa fie totul atat de exagerat si de fals, incat sa fie o opera bufa. Insa senzatia e ca actiunea a fost gandita de persoane cu 4 clase care pur si simplu nu pot mai mult, desi se chinuie tare. De ex. fii personajului "rau" se intorc dintr-o data impotriva tatalui si ii saboteaza afacerea, desi evident ca n-au nici de ce sa faca asta si nici nu te prinzi pe parcurs ca le-ar trece vreo clipa prin cap. De asemenea, poanta finala in care Stela face pe moarta, astfel incat "cel rau" crede ca a castigat, dar apare un avocat (Dichiseanu)... care ii spune ca apartamentul a fost lasat mostenire asociatiei de batrani (?!) si de aia nu mai poate darama casa... iar cel rau isi zmulge prin urmare parul din cap... iar dupa ce e arestat pt ca a omorat-o, Stela se trezeste in salvare la viata pentru ca de fapt se prefacuse tocmai pt a demonta "masinatiunile" "celui rau"... e atat de aiurea scris incat te intrebi cum producatorul filmului a putut porni la drum cu un astfel de scenariu.
4. Filmarile. Pe scurt, imagine de telenovela. Totul pare plat si ieftin, ingramadit si alandala. Marea petrecere a mafiontilor care sarbatoresc succesul se desfasoara intr-un club imens in care sunt 4 pitipoance care se unduiesc iar cei trei se dau de ceasul mortii ca se bucura; peste toate bubuie o muzica "de discoteca" a la anii '80. Ceva mai trist, mai rar. Unghiurile de filmare au fost toate la fel, adica un nene cameraman, cam inalt, i-a filmat pe toti un pic cam de sus (ca deh, sa ii fie omului camera la indemana, la nivelul ochilor lui, sa se poata uita conforabil in vizor), iar rezultatul e ca si nea Pandele ar fi putut filma daca ii lasam o camera pe mana si ii spuneam unde apasa pe REC.
5. Regia. E, aici e aici. Uneori ai impresia ca regizorul a vrut sa exagereze tot, sa mearga spre grotesc. Insa ori nu stie cum, ori cineva s-a bagat peste el si a zis ok, grotesc grotesc cum vrei tu, dar hai sa nu fie asa mult si sa taiem scena aici cu alt personaj care uite se stramba si sa fie si muzica asta care sa fie misto etc. Insa, dincolo de intentiile ratate, se pare ca regizorul nu prea stie cum sa obtin efectele cinematografice punct. Poate cel mai graitor e modul in care saracul filmeaza petrecerea "babalacilor": pur si simplu lasa vreo douazeci de fosile sa se bataie fericite prin cadru, cu indicatia regizorala totala "sa fie fericiti, bucurosi, melancolici, indragostiti, simpatici", iar el sta cu camera pe margine si filmeaza ca la nunta, un plan semi-general (exact: ce-o fi aia? sau poate ca nu poate mai larg ca se vede ca iese din decor, sau nu poate mai strans ca doar n-a platit toti batraneii ca sa nu se vaza toti in cadru, corect?) iar pe geam cei doi indragostiti, fiecare in "fereastra lui" (singura incadrre mai de doamne ajuta) se uita meloncolic unul la altul, apoi se uita semnificativ la babalaci, care mai valseaza un pic impbracati in hainele lor cele mai bune, fericiti ca or sa primeasca un milion jumate la sfarsitul filmarilor, apoi iar cei doi se uita umed unul la altul, apoi din lipsa de altceva se mai filmeaza si din strada toata tarasenia, apoi iar iubitii incadrati in ferestre, apoi iar afara, apoi iar babalacii cu un pic de Stela care canta non-sincron (adica ea a cantat clar alta melodie la filmari, ca sa fie clar aspectu') ceva indescrifrabil, apoi iar parca cei doi s-ar pupa dar nu se poate ca asa e in scenariu, si daca nu s-a prins nimeni pana acum ca ea dintr-o data s-a indragostit de el pt ca el, nu-i asa, desi e baiatu lu ala rau e de fapt bun pt ca iata, s-a oprit sa se holbeze un pic la babalacii care se danseaza agale pe triluri de Stela, apoi scena te ajuta sa intelegi ca, tot holbandu-se fiecare din propria fereastra (separare, nu-i asa, subtilitate, manca-v-as, cadru in cadru, compozitie, na!), uniunea sufletelor lor e clara tataie pt ca uite acum sunt amandoi in cadru, mai ales ca vine dupa cadrul ala in care erau separati in ferestre mai devreme, da? In fine: unde sa plaseze camera si de ce, cum sa miste camera, cand si de ce, cum sa compuna un cadru care sa fie nu destept, dar macar frumos sau cat de cat gandit, cum sa monteze (oh... montajul e ceva rar) pe urma imaginile... toate astea par inca un mare mister pt autorul filmului. Acum, nu e vina lui, ci a celor care il pun sa faca asa ceva. Incerc sa ii gasesc omului justificari: poate ca are un buget atat de mic si un ritm de filmare impus atat de draconic, incat nu isi poate permite sa controleze nimic, decat sa dea raportul ca in ziua x s-a filmat la santier cu 10% mai mult decat scria tovarasu' in caietul cincinal. Sau poate intra producatoarea peste montajul regizorului, si disperata ca s-a pomenit cu un film prea artistic ca nu intelege nimic din el, il condimenteaza cu tot felul de soparlite si susanele ca sa aiba ce da la cinema dupa ce s-au terminat banii proiectului. In orice caz, rezultatul este total: poate cel mai slab film marca MediaPro de la infiintare.
Rezultat: daca cei care luau la misto ultimile filme ale lui Nicolaescu credeau ca nu se poate mai aiurea, Jesus dovedeste ca se poate. Acum, diferenta e ca daca puteai intelege de ce Nicolaescu convingea niste producatori sa ii dea bani si sa il mai si plateasca sa faca filme, ca de, avea un nume si niste realizari, indiferent cat de contestate, in spate, faptul ca niste persoane presupus inteligente si carora le pasa de bani il pot lasa pe Jesus & restul echipei de productie (de la scenariu la director de imagine si editor) sa isi bata joc de ei, asta e mai greu de inteles. Rezultatele de box office vor fi mai graitoare decat un pumn in figura, dar mi-e teama ca va fi rebotezat "film tv" si cu asta basta, se drege busuiocul.
Cam atat pentru astazi.
bogdani
pe 19 Aprilie 2013 20:33
Cum sa te cheme ma Jesús del Cerro,.. si sa produci filme romanesti.
gicardinho
pe 18 Aprilie 2013 22:43
Un film romanesc foarte reusit cu faze comice care te fac sa te simti precum acel copil. Baietelul este simpatic...dj-ul este tacanit:) iar Dinamovistul este crima:)). Recomand filmul este foarte bun. Bun de vazut la cinema:)
woolf32
pe 18 Aprilie 2013 10:26
Bineinteles ca joaca bine,la fel de bine ca Alex Velea in ,,Godmother,, si alte ,,vedete,, autohtone,asemenea talente mai rar.
Macabru
pe 15 Aprilie 2013 17:29
Liviu Varciu ? La dracu, NU ! Ce cauta papitzoiul asta in filme, in televiziune ? E doar un mahalagiu vulgar, care doar se rupe in ifose in fata camerei. Daca si asta e acum actor, s-a dus cinematografia.
Dacă ar fi și subtitrare în română, poate aș vedea filme românești, chiar așa slabe cum sunt de cele mai multe ori....
Observ cu multă greaţă că mulţi care critică că acest film nu e la "inălţimea" unor rebuturi americane sint din cei care și-au cumpărat diplomele de școlarizare, indivizi care in afară de manele NU inţeleg absolut nimic. Pină și carnetul de conducere l-au cumpărat, căci sint primitivi și retardaţi.
http://discerne.wordpress.com/2014/10/25/f23-cele-mai-proaste-si-populare-filme-romanesti-din-2013-2014-partea-iv/
Scenariul tipic telenovelistic, asemănător cu panaramele cu "îngeri sălbatici", "trăsniţi" şi vecini de "la bloc", beneficiază de o realizare cinematografică pe măsură. Adică, imagine filmată amatoristic, montaj haotic, interpretări ridicole şi mai ales o regie de un nivel artistic foarte coborât. O producţie tipic ProTV-istă, cu vedete ce acceptă orice ofertă pentru a-şi permite să cumpere un borcan cu zacuscă de la magazin, cu actori ca Stela Popescu şi Valentin Teodosiu compromişi prin apariţiile mediocre în producţii tot mai insalubre şi cu un Ion Dichiseanu plictisit, dar mulţumit că l-a băgat şi pe el în seamă cineva.
E supărător că într-o ţară în care spectacolul TV este singura formă de aspiraţie culturală nu există nici măcar o singură producţie cinematografică mai de Doamne-ajută. Aceleaşi hăhăieli prezidenţiale şi lacrimi de crocodil, plus miştocăreala obişnuită pe seama subiectelor serioase.
TOATE filmele si serialele MediaPro sunt gunoaie. TOATE.
Ca majoritatea filmelor care apar apar in cinema-urile romanesti sunt facute de mediapro sau sunt independente.
Asta inseamna ori monumente ale prostiei marca protv ,ori filme bunicele...dar cu subiecte foarte serioase care sincer nu sunt subiectul unei iesiri la cinema intr-o sambata seara cu prietenii .
Romania ar avea nevoie de o mai mare diversitate din punct de vedere cinematografic...
Aceasi actori ,aceleasi povesti , aceasi regizori...dar nu prea poti sa te plangi cand exista un singur studio cat de cat popular.
multumesc
1. Stela Popescu. Nu degeaba e cunoscuta ca actrita de cabaret si soparlitze: daca nu are text si poante in cascada, e flasca ca orice mamaie din viata reala.
2. Ceilalti actori. Pentru ca nu au text, sunt pusi sa "joace" pana cand ajung la nefiresc, ba il si depasesc. De ex., cand personajul rau le spune fiilor ca "o sa facem bani baieti", isi FREACA MAINILE, ranjeste DIABOLIC si isi freaca MAINILE si mai tare. Regizorul era banuim ocupat in acele momente cu lucruri mai importante, iar de jocul actorilor se ocupa vreun sofer de la autobaza.
3. Scenariul. Desi e creditat un autor strain pentru scenariu, miroase a idei tvr-iste de anii 80. Dincolo de faptul ca replicile sunt atat de fortate si nenaturale incat nici actorii nu stiu cum sa le zica, nu prea se intampla nimic in film. Sau in fine, se intampla, dar ce se intampla si motivele pentru care se intampla sunt puerile. Poate ca intentia a fost sa fie totul atat de exagerat si de fals, incat sa fie o opera bufa. Insa senzatia e ca actiunea a fost gandita de persoane cu 4 clase care pur si simplu nu pot mai mult, desi se chinuie tare. De ex. fii personajului "rau" se intorc dintr-o data impotriva tatalui si ii saboteaza afacerea, desi evident ca n-au nici de ce sa faca asta si nici nu te prinzi pe parcurs ca le-ar trece vreo clipa prin cap. De asemenea, poanta finala in care Stela face pe moarta, astfel incat "cel rau" crede ca a castigat, dar apare un avocat (Dichiseanu)... care ii spune ca apartamentul a fost lasat mostenire asociatiei de batrani (?!) si de aia nu mai poate darama casa... iar cel rau isi zmulge prin urmare parul din cap... iar dupa ce e arestat pt ca a omorat-o, Stela se trezeste in salvare la viata pentru ca de fapt se prefacuse tocmai pt a demonta "masinatiunile" "celui rau"... e atat de aiurea scris incat te intrebi cum producatorul filmului a putut porni la drum cu un astfel de scenariu.
4. Filmarile. Pe scurt, imagine de telenovela. Totul pare plat si ieftin, ingramadit si alandala. Marea petrecere a mafiontilor care sarbatoresc succesul se desfasoara intr-un club imens in care sunt 4 pitipoance care se unduiesc iar cei trei se dau de ceasul mortii ca se bucura; peste toate bubuie o muzica "de discoteca" a la anii '80. Ceva mai trist, mai rar. Unghiurile de filmare au fost toate la fel, adica un nene cameraman, cam inalt, i-a filmat pe toti un pic cam de sus (ca deh, sa ii fie omului camera la indemana, la nivelul ochilor lui, sa se poata uita conforabil in vizor), iar rezultatul e ca si nea Pandele ar fi putut filma daca ii lasam o camera pe mana si ii spuneam unde apasa pe REC.
5. Regia. E, aici e aici. Uneori ai impresia ca regizorul a vrut sa exagereze tot, sa mearga spre grotesc. Insa ori nu stie cum, ori cineva s-a bagat peste el si a zis ok, grotesc grotesc cum vrei tu, dar hai sa nu fie asa mult si sa taiem scena aici cu alt personaj care uite se stramba si sa fie si muzica asta care sa fie misto etc. Insa, dincolo de intentiile ratate, se pare ca regizorul nu prea stie cum sa obtin efectele cinematografice punct. Poate cel mai graitor e modul in care saracul filmeaza petrecerea "babalacilor": pur si simplu lasa vreo douazeci de fosile sa se bataie fericite prin cadru, cu indicatia regizorala totala "sa fie fericiti, bucurosi, melancolici, indragostiti, simpatici", iar el sta cu camera pe margine si filmeaza ca la nunta, un plan semi-general (exact: ce-o fi aia? sau poate ca nu poate mai larg ca se vede ca iese din decor, sau nu poate mai strans ca doar n-a platit toti batraneii ca sa nu se vaza toti in cadru, corect?) iar pe geam cei doi indragostiti, fiecare in "fereastra lui" (singura incadrre mai de doamne ajuta) se uita meloncolic unul la altul, apoi se uita semnificativ la babalaci, care mai valseaza un pic impbracati in hainele lor cele mai bune, fericiti ca or sa primeasca un milion jumate la sfarsitul filmarilor, apoi iar cei doi se uita umed unul la altul, apoi din lipsa de altceva se mai filmeaza si din strada toata tarasenia, apoi iar iubitii incadrati in ferestre, apoi iar afara, apoi iar babalacii cu un pic de Stela care canta non-sincron (adica ea a cantat clar alta melodie la filmari, ca sa fie clar aspectu') ceva indescrifrabil, apoi iar parca cei doi s-ar pupa dar nu se poate ca asa e in scenariu, si daca nu s-a prins nimeni pana acum ca ea dintr-o data s-a indragostit de el pt ca el, nu-i asa, desi e baiatu lu ala rau e de fapt bun pt ca iata, s-a oprit sa se holbeze un pic la babalacii care se danseaza agale pe triluri de Stela, apoi scena te ajuta sa intelegi ca, tot holbandu-se fiecare din propria fereastra (separare, nu-i asa, subtilitate, manca-v-as, cadru in cadru, compozitie, na!), uniunea sufletelor lor e clara tataie pt ca uite acum sunt amandoi in cadru, mai ales ca vine dupa cadrul ala in care erau separati in ferestre mai devreme, da? In fine: unde sa plaseze camera si de ce, cum sa miste camera, cand si de ce, cum sa compuna un cadru care sa fie nu destept, dar macar frumos sau cat de cat gandit, cum sa monteze (oh... montajul e ceva rar) pe urma imaginile... toate astea par inca un mare mister pt autorul filmului. Acum, nu e vina lui, ci a celor care il pun sa faca asa ceva. Incerc sa ii gasesc omului justificari: poate ca are un buget atat de mic si un ritm de filmare impus atat de draconic, incat nu isi poate permite sa controleze nimic, decat sa dea raportul ca in ziua x s-a filmat la santier cu 10% mai mult decat scria tovarasu' in caietul cincinal. Sau poate intra producatoarea peste montajul regizorului, si disperata ca s-a pomenit cu un film prea artistic ca nu intelege nimic din el, il condimenteaza cu tot felul de soparlite si susanele ca sa aiba ce da la cinema dupa ce s-au terminat banii proiectului. In orice caz, rezultatul este total: poate cel mai slab film marca MediaPro de la infiintare.
Rezultat: daca cei care luau la misto ultimile filme ale lui Nicolaescu credeau ca nu se poate mai aiurea, Jesus dovedeste ca se poate. Acum, diferenta e ca daca puteai intelege de ce Nicolaescu convingea niste producatori sa ii dea bani si sa il mai si plateasca sa faca filme, ca de, avea un nume si niste realizari, indiferent cat de contestate, in spate, faptul ca niste persoane presupus inteligente si carora le pasa de bani il pot lasa pe Jesus & restul echipei de productie (de la scenariu la director de imagine si editor) sa isi bata joc de ei, asta e mai greu de inteles. Rezultatele de box office vor fi mai graitoare decat un pumn in figura, dar mi-e teama ca va fi rebotezat "film tv" si cu asta basta, se drege busuiocul.
Cam atat pentru astazi.