Cinci useri au declarat pe propria raspundere ca acesta este filmul lor favorit!
Prefer sa cred ca au vrut sa stranga punctulete pentru inimioare Cinemagia decat sa ii cred pe cuvant. Pentru ca daca ar fi o dragoste serioasa pentru acest "airplane movie" atunci ar fi mai grav, intrucat lipsa discernamantul nu poate fi musamalizata prin invocarea diversitatii de gust!
Ca sa va faceti o idee despre valoarea acestui gunoi menajer, orice film punctat pe IMDB sub 5 ar trebui evitat precum fumatul langa pompa de benzina. Dar incredibil, tampenia asta halucinanta a fost blagoslovita pe Cinemagia cu o medie de aproape 8 puncte, cand de fapt geme de amatorism, stereotipii, efecte de olimpiada speciala si greseli de regie. De fapt fiind o productie B, cu buget de criza, scenaristul si regizorul s-au complacut intr-o indiferenta dispretuitoare fata de orice urma de notiune tehnica sau fizica elementarea.
Gratie indolentei amintite, aceasta "drama aeriana" cu scenariu conceput de si pentru copiii defavorizati mintal, are toate sansele sa starneasca zambete sau chiar hohote de ras. Evident, asta cu conditia sa nu te uiti singur, pentru ca enormitatile si ridicolul acestei idiotenii se tin lant si degenereaza in cel mai amuzant fel, scena cu scena.
Asa ca luati o bere, doua, trei, cate e nevoie, ceva pop corn si va garantez ca aceasta drama transformata in comedie involuntara va va recrea asa cum meritati. Daca va uitati la ea...
Vegetarian
pe 15 Noiembrie 2010 14:26
Este un film potrivit si pt lista : Avioane pt pasageri - deturnari , accidente aeronautice = un risc pt calatori si pt contribuabili
. . .Inainte de cumpararea unui bilet de avion ar trebui aflat cine conduce compania care asigura zborul . Inainte de cumpararea un apartament ar trebui vazut cine e adminstratorul , cine locuieste in apartamentele si casele vecine . Nu e bine de stat unde conduc femeile si copii . Daca compania de asigurari e condusa de o femeie ( celibatara ?! ) si exista riscul ca sasi piarda slujba platind asigurari mai mari decat poate plati unor amarati supravietuitori , va lucra ca la carte , fara scrupule - adica va face tot posibilul sa scape de clientii supravietuitori ..
. . .. Proprietarii avioanelor care fac zboruri economice isi incurajeaza pilotii sa faca economii de carburant pt profitul actionarilor . Asa ajung sa scurteze drumul deviind de la coridorul de zbor , prin spatii aeriene folosite de armata , pe deasupra unor tari ostile - gen Pakistan , Corea de nord etc. Deobicei pilotii si pasagerii morti sunt de vina . Daca supravietuitorii au plecat cu familia , ajung sa se intoarca singuri pt economisirea catorva litri de carburant ...
. . .Trenul ramane cel mai sigur mijloc de transport pe uscat . Pe deasupra oceanelor , trebe mers cu companiile aeriene scumpe si serioase gen Lufthansa care respecta traseul si regulamentele cu scrupulozitate . Sau , mers cu companii aeriene arabe , carora le pasa de renumele companiilor lor si mai putin de economia de carburant , de taxele de degivrare iarna etc ...
. . In 1 iunie 2009 un avion Airbus 330 care călătorea între Rio de Janeiro şi Paris s-a prăbuşit în Atlantic . Toţi cei 228 de oameni aflaţi la bord , printre care şi o româncă, şi-au pierdut viaţa . Ea conducea departamentul de relaţii internaţionale al Şcolii superioare a lemnului din Nantes şi efectua în Brazilia o vizită de lucru .
Producatorul de avioane Airbus a recomandat schimbarea senzorilor de viteza de pe modelul A330, inca din septembrie 2007, deoarece exista riscul ca acestia sa nu functioneze corespunzator, potrivit Bloomberg.
Recomandarea Airbus a fost inclusa intr-o nota confidentiala trimisa companiilor aeriene, potrivit unor surse anonime. Senzorii de viteza cu care este dotat modelul Airbus A330 sunt sensibili la gheata si pot afisa date eronate.
Aflarea vitezei reale de zbor este cruciala pentru pilot, deoarece o viteza prea mica poate duce la pierderea altitudinii, in timp ce o viteza prea mare poate duce la dezintegrarea avionului.
"Pentru moment, nu exista vreun indiciu care sa favorizeze ipoteza dezintegrarii in zbor sau a unui soc la suprafata oceanului", spune Dominique Bussereau, secretarul de stat in Ministerul Transporturilor francez. Compania Air France incepuse deja inlocuirea senzorilor de pe avioanele sale, insa avionul care s-a prabusit in largul coastelor braziliene nu fusese inca programat pentru schimbarea pieselor.
fresie
pe 08 Septembrie 2010 15:37
M-a cutremurat incercarea unora de a musamaliza totul, desi stiau ca sunt supravietuitori.
Prefer sa cred ca au vrut sa stranga punctulete pentru inimioare Cinemagia decat sa ii cred pe cuvant. Pentru ca daca ar fi o dragoste serioasa pentru acest "airplane movie" atunci ar fi mai grav, intrucat lipsa discernamantul nu poate fi musamalizata prin invocarea diversitatii de gust!
Ca sa va faceti o idee despre valoarea acestui gunoi menajer, orice film punctat pe IMDB sub 5 ar trebui evitat precum fumatul langa pompa de benzina. Dar incredibil, tampenia asta halucinanta a fost blagoslovita pe Cinemagia cu o medie de aproape 8 puncte, cand de fapt geme de amatorism, stereotipii, efecte de olimpiada speciala si greseli de regie. De fapt fiind o productie B, cu buget de criza, scenaristul si regizorul s-au complacut intr-o indiferenta dispretuitoare fata de orice urma de notiune tehnica sau fizica elementarea.
Gratie indolentei amintite, aceasta "drama aeriana" cu scenariu conceput de si pentru copiii defavorizati mintal, are toate sansele sa starneasca zambete sau chiar hohote de ras. Evident, asta cu conditia sa nu te uiti singur, pentru ca enormitatile si ridicolul acestei idiotenii se tin lant si degenereaza in cel mai amuzant fel, scena cu scena.
Asa ca luati o bere, doua, trei, cate e nevoie, ceva pop corn si va garantez ca aceasta drama transformata in comedie involuntara va va recrea asa cum meritati. Daca va uitati la ea...
. . .Inainte de cumpararea unui bilet de avion ar trebui aflat cine conduce compania care asigura zborul . Inainte de cumpararea un apartament ar trebui vazut cine e adminstratorul , cine locuieste in apartamentele si casele vecine . Nu e bine de stat unde conduc femeile si copii . Daca compania de asigurari e condusa de o femeie ( celibatara ?! ) si exista riscul ca sasi piarda slujba platind asigurari mai mari decat poate plati unor amarati supravietuitori , va lucra ca la carte , fara scrupule - adica va face tot posibilul sa scape de clientii supravietuitori ..
. . .. Proprietarii avioanelor care fac zboruri economice isi incurajeaza pilotii sa faca economii de carburant pt profitul actionarilor . Asa ajung sa scurteze drumul deviind de la coridorul de zbor , prin spatii aeriene folosite de armata , pe deasupra unor tari ostile - gen Pakistan , Corea de nord etc. Deobicei pilotii si pasagerii morti sunt de vina . Daca supravietuitorii au plecat cu familia , ajung sa se intoarca singuri pt economisirea catorva litri de carburant ...
. . .Trenul ramane cel mai sigur mijloc de transport pe uscat . Pe deasupra oceanelor , trebe mers cu companiile aeriene scumpe si serioase gen Lufthansa care respecta traseul si regulamentele cu scrupulozitate . Sau , mers cu companii aeriene arabe , carora le pasa de renumele companiilor lor si mai putin de economia de carburant , de taxele de degivrare iarna etc ...
. . In 1 iunie 2009 un avion Airbus 330 care călătorea între Rio de Janeiro şi Paris s-a prăbuşit în Atlantic . Toţi cei 228 de oameni aflaţi la bord , printre care şi o româncă, şi-au pierdut viaţa . Ea conducea departamentul de relaţii internaţionale al Şcolii superioare a lemnului din Nantes şi efectua în Brazilia o vizită de lucru .
Producatorul de avioane Airbus a recomandat schimbarea senzorilor de viteza de pe modelul A330, inca din septembrie 2007, deoarece exista riscul ca acestia sa nu functioneze corespunzator, potrivit Bloomberg.
Recomandarea Airbus a fost inclusa intr-o nota confidentiala trimisa companiilor aeriene, potrivit unor surse anonime. Senzorii de viteza cu care este dotat modelul Airbus A330 sunt sensibili la gheata si pot afisa date eronate.
Aflarea vitezei reale de zbor este cruciala pentru pilot, deoarece o viteza prea mica poate duce la pierderea altitudinii, in timp ce o viteza prea mare poate duce la dezintegrarea avionului.
"Pentru moment, nu exista vreun indiciu care sa favorizeze ipoteza dezintegrarii in zbor sau a unui soc la suprafata oceanului", spune Dominique Bussereau, secretarul de stat in Ministerul Transporturilor francez. Compania Air France incepuse deja inlocuirea senzorilor de pe avioanele sale, insa avionul care s-a prabusit in largul coastelor braziliene nu fusese inca programat pentru schimbarea pieselor.