Comentarii Comentează
  • sol_faur
    pe 19 Mai 2024 09:46
    Un film care a ajuns mediatizat prin mișcarea „literally me" de pe rețelele de socializare, o mișcare în care apar toți debusolații cinematografiei moderne: de la Travis Bickle, la Patrick Bateman, la Driver și, personajul în cauză, Lou Bloom. Un film, părerea mea, suprasaturat de recenzii pozitive. Este genul de thriller pe care speră să-l găsească neinițiații cinematografiei atunci cînd vizionează Taxi Driver. Nu se contestă prestația lui Jake Gyllenhaal, nu ar fi prima oară cînd acesta reușește să ia un personaj dintr-un scenariu de nota cinci și să-l transforme într-o figură de nota zece prin jocul său actoricesc. Credibilitatea personajului principal există pînă în punctul în care realizezi că sociopatia (sau orice boală psihică ai dori să-i oferi personajului interpretat de Gyllenhaal) funcționează doar în imaginea de ansamblu în care celelalte personaje sunt lipsite de vreo coloană vertebrală. Ceea ce stimulează această impresie de geniu diabolic al lui Lou Bloom stă tocmai în limitarea celorlalte personaje cu care interacționează acesta la simplul statut de intermediar pentru mîrșăviile sale. Personajele cu care interacționează par lipsite de autonomie și, implicit, de gîndire liberă. Nu sunt puse în fața unui Tony Soprano care caută să acapareze totul prin orice mijloc violent și manipulativ, ci în fața obsesiei unui inadaptat social cu texte repetate la oglindă pentru a părea natural (dar care nu par oricum natural. Pe bună dreptate acum, jos pălăria pentru Jake Gyllenhaal și această prestație!). Cînd vizionezi unele secvențe prin acest unghi, stai și te întrebi cît de nerozi or fi ceilalți dacă cineva ca Lou Bloom ajuunge să cîștige teritoriu. Nici nu mai ține de obsesia banului sau lumea dură a televiziunii, căci pur și simplu nu are sens.
    Probabil că s-a pornit, în vizionarea acestui film, de la premisa că dacă rețelele de socializare iau acest film ca material de editare pentru clipuri (în special secvența din oglindă), atunci trebuie să fie un o vizionare demnă. Nu a dat pe spate. Probabil tocmai din cauza că s-a pornit de la niște așteptări uriașe. Oricum, dacă o spunem pe cea dreaptă, pentru un debut al lui Dan Gilroy, este peste multe alte thrillere din ultimii ani.
    Merită încercat (nu neapărat și văzut pînă la capăt) doar în limita în care te poți debarasa de la convingerea că vei găsi sensibilitatea estetică aici, este mai mult un film cu popcorn decît cu catastif.
  • user-63b2b36cc78dd
    pe 01 Aprilie 2023 21:53
    Tipul din rolul principal este BRILIANT .Un fim de văzut. NOTA 8
  • adrian_cristea_499
    pe 23 Aprilie 2022 03:07
    Foarte interesant cu o poveste nemaiîntâlnită. După cum am spus plot-ul filmului este foarte interesant și captivant. Personajele sunt bune. Actorie foarte bună (în special Jake Gyllenhaal). Dialogul foarte bun. Finalul a fost ce trebuie, cea mai bună parte a filmului a fost clar finalul, și ce a făcut împreună cu parterul său.
    Per total filmul merită văzut în special dacă ești reporter sau îți plac sigma-movies. Nota 8
  • TibyGeo
    pe 17 Noiembrie 2021 10:44
    Un film foarte captivant cu o idee foarte originală, Jake Gyllenhaal e la înălțimile sale, recomand cu căldură!
  • jokeru28
    pe 09 August 2021 00:09
    Un film care pe mine m-a captivat prin rolul lui Gyllenhaal! Un tip care stie de ce e in stare si care ,chiar daca e un sociopat si un psihopat, are talentul de a manipula verbal pe cei de langa el, iar asta doar ca sa isi atinga telurile, netinand cont peste ce trebuie sa calce sau peste cine trebuie sa calce! O inteligenta aparte, pe care, din pacate, nu o foloseste tocmai cum trebuie. De asemenea , subiectul filmului mi-a confirmat intr-un fel banuiala ca stirile de la televiziuni sunt "imbracate: pentru ochiul privitorului si pentru urechile acestuia.
  • user-60c43610c71dc
    pe 12 Iunie 2021 07:26
    Un film extraordinar, mai ales pentru cine lucrează ca reporter, sigur se regaseste intr-o forma sau alta in rolul eroului principal. Efectiv m-a ținut lipit de canapea. Nu degeaba a fost nominalizat la Oscar. Din partea mea 8,5.
  • Smrs
    pe 04 Ianuarie 2021 04:12
    Filmul poate că nu excelează ca scenariu, dar jocul actorului principal, deși unul antipatic, este consistent. Ideea de bază este una onorabilă - cum să devii din boschetar, din gunoier la propriu, un merituos profesionist. Problema abia aici apare..când aceste lucruri nu sunt realizate prin mijloace reale, prin sustenabilitate ori chiar prin ambiție de a deveni profesionist, ci prin manipulare, mult venin și diletantism. Ca să putem aprecia totuși că cineva reușește prin astfel de lucruri, trebuie să ne felicităm că avem și cei mai inteligenți politicieni dinlume - doar ei ne manipulează, de promit, citesc câteva legi să pară cunoscători și apoi ne zic că ce se spune în electorat nu e lege. Revenind la film, o să llas puțin deoparte ideea de bază - investigația dincolo de limite a unor jurnaliști pentru că recunosc că până acum chiar aveam impresia că asta fac toți cei care produc știrile de la ora 5 și că în spatele baiețeilor la costum și fetițelor care vorbesc la microfon în studio, stau pe teren adevărații luptători. Pe mine, cel puțin, ideea de explicit nu mă surprinde și nu mă șochează, uneori e atât de abudentă pe la tv că ajungi să pară un show cotidian sau cifre umflate de dragul audienței. Mi-am amintit instant de foamea de senzațional de la noi, și de înjosirea tuturor fomiștilor de către Selly și înscenarea aaccidentului, iar pe de altă parte de toți jurnaliștii de tip paparazzi care anunță numai senzații de genul „Exclusiv! Ce culoarea aveau bikinii Loredanei la piscină în zona anusului” - prezentând, evident, o poză unicată, greu accesibilă și exclusivă a acestei știri. Ba chiar am avut în acest deceniu două știri prezentate sub forma unor evenimente în cascadă de la două situații care au fost fie subiect de bășcălie, fie subiect de lehamite că nu se mai termină - Elodia Ghinescu de la otv și Dincă și minorele de la CaracaI. Ambele au reușit să țină în priză doar publicul pensionar aș zice eu. In altă ordine de idei, ideea e: de ce ar conta mai mult imaginea șocantă decât informația în sine? Dacă știm că sunt niște criminali în cartier suntem mai liniștiți pentru că n-am văzut și opera lor? În altă ordine de idei, prefer să cred că noi avem destui astfel de reporteri la trusturrile de presă alternativă precum Tolontan, Rise Project și Recorder. Doar că aștia au cășunat pe corupție și nu pe interlopi sau criminali, dar e tot aia. În fine, poate e o chestiune strict personală, eu sunt la fel de impresionat sau neimpresionat cu sau fără imagini iar ideea de ultra știre nu prea mai există. Acum ar mai șoca doar știri-vedetă zic eu, de tipul: „a câștigat Liga Campionilor campioana Albaniei” sau „a murit Joe Biden”. Poate din acest motiv am trecut pe știri citite - pt că senzaționalul tv deranjează, e totul numai pe vânzare.
    Revenind la celălalt aspect, de apreciat este într-adevăr jocul actorului și unele scene sau replici, dar acestea nu pot tranșa în favoarea sa restul care nu e atât de bun. Pe scurt, tipul este un psihopat dubios, care cucerește ușor prin inocența pe care o afișează deși are o figură de criminal/ pedofil..oamenii încep să aibe încredere în el până intră într-o strânsoare de unde nu mai pot scăpa și apar compromisurile. Aici începe filmul să devină puțin previzibil, așteptându-mă la succesul ce urma să vină pe capul personajului dar trimițând totodată prin modul creionării lui către o disperare de a crea și truca știri (învățată chiar din studioul central) încât mă gândeam că va urma să ucidă și să filmeze pentru a avea ce să dea pe ecran - cam atât de toxic a fost prezentat Lou (mai încearcă să solidarizezi cu el în aceste condiții și însseamnă că ai o problemă dacă și poți face asta). Nu știu dacă nu cumva era chiar o idee mult mai inspirată de scenariu. Putem extrage, în schimb, o idee paralelă din film - atenție la oamenii care ne cuceresc cu felul de a fi. Așadar, un boschetar frustrat de lipsurile din viața sa, dar cu o viclenie grațioasă desfășoară activități de cleptomanie și e refuzat chiar și la o angajare la fiare vechi, dar care ajunge în mod lipsit de realitate prea departe. În acest sens nu invoc neapărat șansa care i se oferă ci anumite scăpări pe care nu le întâlnim în viața reală - concurența îi este eliminată din oficiu, la aceeași știre, aceia fiind mult mai vechi și cu legături mai strânse la același trust de presă unde își face intrarea Lou, poliția pare o instituție ireal de neprofesionistă, nefiind în stare să-și cripteze misiunile care putea fi interceptate de oricine și intervențiile lor sunt dubioase, apoi, ce șanse sunt să mergi cu un filmuleț la ditamai studioul de presă în care în majoritatea lui te filmezi singur, înjuri pe acolo, filmezi femei pe stradă și ce mai faci tu și apare un singur cadru pentru care devii numarul 1? Mai e și aspectul cu crezutul acesta fără rezerve..de mâine zici că ai o firmă și nimeni nu verifică, deși se cred oameni cu pretenții..iar scena cu uciderea partenerului, încă mă întreb ce l-a blocat pe criminal să tragă și în Lou deși au stat față în față nederanjați de nimeni?! Că și dacă scăpa de poliție măcar distrugea cu ocazia asta dovezile sau ceva. În fine, sunt multe scăpări de genul, dar le abandonăm. În cursul acțiunii intervine momentul angajării - singurul candidat vine și își face o antireclamă cum rar vezi, dar ce să vezi - e angajat.. Era evident că nu putea să angajeze decât pe cineva la fel de diletant, însă respectivul nici măcar nu a reușit „să se vândă” pe sine.. Relația celor doi să zicem că constă primul mare punct pozitiv - reliefează cinismul lui Lou, care exploatează un tânăr slab de înger, dispus la multe pentru puțin, disperat și naiv, ușor de păcălit, care atunci când începe să aibe pretenții este la fel de ușor eliminat. Este fix antiteza dintre cel viclean cu față de inocent și naivul care e cu adevărat bun și ca-ntodeauna în viața reală și nu ca in basme, răul câștigă de fiecare dată. Mi s-a părut tare scena dintre ei în care Lou este atacat cu propriile arme și mă așteptam să aprecieze - cinismul cu care el refuza negocierea îi este întors, dar evident că el nu putea lăsa de la sine.
    Am apreciat filmul mai degrabă ca pe o lecție de viață, pentru că subiectul principal invită la lucruri nedemne și greu de aplicat - o lipsă de etică profesională, ilegalitate și chiar crimă în sensul de șantaj, complicitate și ascundere de probe ceea ce nu poate fi normal și de apreciat într-o societate în care ne deranjează când avem printre noi violatori și politicieni corupți pentru a căror demascare am fi în stare să acceptăm crime ale reporterilor?! E un non-sens.. Filmul nu poate fi privit niciodată ca pe un așa da, nici măcar în ideea de drum al relansării pentru un individ care nu mai are nimic valoros în viața sa, ci din contră e mai mult un îndemn subtil - ferește te de cine nu are nimic de pierdut! Mulți au interpretat, din ce văd în comentarii, ca genială ultima replică-îndemn dată noii sale echipe din final, însă tot mulți au ignorat penultima replică - de azi sunteți interni (adică pe gratis dar cu viitorul în față) ai marii mele companii. Indirect, alți tineri, impresionați și plini de speranță deveneau cobaii unui sociopat care se gândea doar la profitul său; în mod normal, doar lipsit de umanitate și principii poți exclude aceste elemente ca să poți aprecia acest tip de om. În materie de filme asemănătoare, pot spune ca e sub toate cele văzute, însă un subiect bun, abordat ok per total. Nota 7.
    P.S. - foarte ok opinia userului Makketo, cam aia e de fapt ideea filmului și doar aparentă cea din segmentul media.
  • Caktus
    pe 28 Aprilie 2020 13:09
    Un film interesant, pe alocuri imprevizibil, cu o interpretare mai mult decat OK.

    Scenariu: 8/10
    Interpretare: 10/10
    Coloana sonora: 8/10
    Final: 9/10

    9/10
  • user-5c9ac56756910
    pe 07 Februarie 2020 02:28
    Un film foarte bun cu un final happy-end, Jake Gyllenhaal a jucat foarte bine ca reporter. Nota : 8/10
  • Salbaticul
    pe 27 Aprilie 2019 00:20
    50 caractere,50 caractere,50 caractere,50 caractere=4,mai bine nu.
  • simona_ciani
    pe 16 Decembrie 2018 04:35
    Rareori ma uit la astfel de filme ,dar acesta m-a atras de la inceput.Asteptam cu interes evolutia imprevizibila a personaului principal, Lou.Nu a avut un finis specific americanesc, ba din contra, mi s-a parut o infatisare dura , aspra, a societatii americane care e condusa de dorinta acerba de afirmare si reusita pe plan profesional, mercantilismul zdrobind orice tendinta de umanitate ,empatie sau sentimentalism. Un film la care te gandesti, care iti pune intrebari, pe care il tii minte mult timp, chiar daca subiectul nu e unul frumos.Un film bun ,jucat perfect de o mana de actori care nici acestia nu sunt cu carisma.
  • Dragos.87
    pe 01 Martie 2017 00:16
    Am vazut filmul asta si nu mi se pare foarte stralucit dar nici prea slab.Arata viata reporterilor si etapele prin care trec acestia.Jake Gyllenhaal face un rol bun,chiar si scenariul si modul de filmare imi place.
  • mihnea_aspru95
    pe 20 Iulie 2016 12:50
    MAGISTRAL a jucat Jake Gyllenhaal în rolul unui sociopat, nebun cameraman pe nume Louis Bloom (simplu "Lou").
    Este un deliciu pentru toţi fanii "neo-noir crime thriller".
    Să nu mai spunem ca merita cu adevărat o NOMINALIZARE la Oscar-ul din 2015, dacă nu, chiar şi premiul, deci pentru mine a fost cel mai bun actor în anul 2014, cred că şi pentru mulţi dintre voi, nu-i aşa?!
    Un must-see, must-have, genial.
  • AlexandruDragosStegaru
    pe 23 Ianuarie 2016 19:00
    Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
  • Infinity
    pe 08 Decembrie 2015 22:03
    Filmul este surprinzator de bun si totodata, transmite un mesaj puternic. Jake demonstreaza din nou ca este unul dintre cei mai buni actori din generatia sa. Chiar merita vazut. Ceva nou.
  • lili22
    pe 23 August 2015 22:29
    Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult scenariul acesta pe care nimeni nu l-a stricat cu vreun happy end.Un tip sociopat are succes in momentul cand intalneste niste oameni care ii seamana , cei care regizeaza stirile, dictand prezentatorilor ce cuvinte sa repete de cateva ori, pana imbecilizeaza toata populatia din LA. Sunt la fel de imorali si cei care filmeaza si cei care difuzeaza aceste stiri.Cat cinism sa negocieze preturile !
    Interpretarea a fost extraordinara , e prima oara cand il vad pe acest actor in asemenea rol.
  • gaby_gaby18
    pe 01 Iulie 2015 22:50
    Despre Nightcrawler pot spune fara nicio urma de ezitare ca este una din cele mai bune drame pe care le-am vazut in ultimele luni si ca face parte din categoria peliculelor de-a dreptul memorabile. Personajul principal este pur si simplu fascinant; putine filme din ziua de azi se bucura de un protagonist atat de complex, prezentat si conturat astfel incat sa nu-l uiti vreodata. Ai atat de multe de discutat despre Louis Bloom (interpretat atat de bine de ca catre Jake Gyllenhaal) incat obosesti si chiar si asa simti nevoia de a continua fiindca mai ai atatea aspecte esentiale de amintit.
    Filmul te capteaza in mrejele sale inca de la primele cadre si te face sa creezi fel de fel de scenarii privitoare la destinul lui Louis, dar in niciun moment nu poti spune ca filmul este previzibil. Mereu aduce cate ceva nou, din ce in ce mai socant.
    Merita vazut, fara nicio indoiala!
  • pe 27 Mai 2015 17:25
    [...] Cinemagia*: [...]
  • alex43497
    pe 07 Mai 2015 12:29
    cum e posibil ca mizeria asta sa aiba premii?bine,daca avea zmeura de aur nu ziceam nimic dar...globul de aur?oscar?a inebunit lumea?
  • M@ryus
    pe 11 Aprilie 2015 11:34
    Crimele, violurile, sinuciderile, rapirile, traficul de persoane, atacurile armate, accidentele grave, catastrofele naturale etc etc... reprezinta un spectacol savuros pentru majoritatea oamenilor, iar pentru cei care le prelucreaza si le prezinta reprezinta doar o metoda de a face bani. Iubirea, compasiunea,moralitatea, etica nu mai inseamna nimic. O dovada clara ca omul este cel mai sadic animal.
  • ornitoring
    pe 06 Martie 2015 19:43
    un film care nu ma gandeam sa imi placa faptul ca e cu un reporter care cauta numai exclusivitati, un thrileer de exceptie, o idee noua ca sccenariu si poveste..
  • vladalmond
    pe 01 Martie 2015 13:10
    Jake Gyllenhaal joacă extraordinar, are un scenariu original și foarte bine realizat, te ține în suspans de la început până la sfârșit. Ar fi meritat cel puțin o nominalizare la Oscar pentru actor în rol principal!
  • Lockdown89
    pe 28 Februarie 2015 21:08
    Un film care arata pana unde este dispus sa mearga un om pentru a-si atinge scopul.cat despre personajul principal Loius Bloom un Machiavelli al domeniului jurnalismului prin tot ceea ce face dealungul filmului.Finalul-socant!
  • klute
    pe 19 Februarie 2015 03:20
    Nightcrawler, spre lauda lui, critică și satirizează justificat, dar se abține cu succes de la a moraliza explicit (minus finalul, care, deși e logic, îți cam bagă-n ochi degetul cu care arată înspre societate, deplasînd astfel accentul pus pînă atunci pe omul-rîmă, Louis Bloom). Totuși, spre deosebire de un Scorsese, de pildă, care adoptă o atitudine similară, Dan Gilroy, scriitorul și regizorul peliculei de față, nu reușește să fie atît de acid și de percutant, și, mai ales, uită să-și surprindă personajele în clipa în care acestea devin propria lor caricatură. Cel jucat de Gyllenhaal - ochi de Nosferatu, gură de Stanley Ipkiss - este o caricatură de la bun început și își atinge maximul de stranietate încă din kick-off; după care ai tot timpul să te obișnuiești cu el, să depinzi de el și chiar să-l placi. Cel puțin așa am pățit eu, care, rămas insensibil la partea "serioasă" a filmului, m-am trezit în față cu un thriller de acțiune numai bun de urmărit cu sufletul la gură și pumnii strînși pentru reușita protagonistului [sic!].

    Făcînd abstracție de aspectul lui, care provoacă fiori și repulsie, ori de repertoriul său lexical și cogitativ, care funcționează pe bază de jetoane, aproape că am obosit să-l admir și să-l invidiez pe Lou Bloom pentru cîteva din calitățile pe care le posedă la superlativ: ingeniozitatea, calmul, absența patologică a fricii, pasiunea pentru meserie, disprețul față de jumătățile de măsură. (Asta în ciuda faptului că, din cauza privilegiului total pe care-l acordă imaginii și reprezentării, în detrimentul absolut al realității de care ele depind, se poate spune - însă n-are rost - și că Bloom este o jumătate de măsură dusă la extrem, o nulitate paroxistică, o fantomă în carne și oase.) Eu știu doar atît: mi-aș dori enorm să pot să stau nemișcat ore în șir ca o pisică, absorbit de act și de clipa prezentă, identic cu pînda și cu șoarecele pe care nu-l văd, dar despre care știu că e "acolo"; și tot ca o pisică, sau ca Lou, după o veșnicie de încordare relaxată, să țîșnesc sfidînd gravitația într-o acțiune pe care nimeni și nimic n-o mai pot opri.

    "Cînd mergi, doar mergi. Cînd șezi, doar șezi. Mai ales, nu șovăi." (Yun Men, maestru Zen)
  • andystarx
    pe 17 Februarie 2015 00:39
    Scenariu intersant si cred unul din ele mai bune filme ale lui Jake,dar filmul ne arata realitatea zilelor noastre ,si anume ca totul are un pret ! Cred ca va avea si o continuare !
  • geo_gabi
    pe 14 Februarie 2015 17:27
    In acest film apare o fata nevazuta a mass-mediei in care se dau "lupte" grele intre posturile tv publice in a furniza in primetime stiri senzationale......... .
    Nota 6 pt. interpretare Jake Gyllenhaal
  • Sorin87
    pe 12 Februarie 2015 22:37
    Super povestea filmului, mi-a placut foarte mult, merita vazut pana la final.
  • leo26
    pe 11 Februarie 2015 01:28
    Acest film care pare a fi film dar este ceva intre antifilm si film are o nota astronomica pe IMBD si ma intreb de ce oare. Un film liniar, o evolutie pe plan profesional a unui nebun, dar in plan uman el stagneaza sau chiar o ia cu sorcova. Nimic spectaculos.
  • emanuel_dobrin
    pe 06 Februarie 2015 23:55
    merită văzut..................................................................! ! !
  • XShadowX
    pe 06 Februarie 2015 14:52
    Un film genial cu un Jake Gylenhaal genial ;) . Un scenariu de nota 10+ si o poveste de nota 10+ .. merita vizionat acest film deoarece nu ati mai vazut asemenea poveste va garantez , o ideea originala si inspaimantatoare daca chiar e putin de adevar prin acest film e trist rau ... oricum bv Jake pentru acest rol greu
  • ovize
    pe 05 Februarie 2015 19:31
    Cancan, Wowbiz,Libertatea, Click, si alte rahaturi...luati aminte si nu mai vindeti gunoaie oamenilor!
  • lapidarium
    pe 04 Februarie 2015 22:06
    Personajul lui Lou Bloom ne aminteste ca nimic nu-i imposibil si nimic nu-i interzis.Jake Gyllenhaal este asemeni unui cioclu la capataiul mortilor producand imagini macabre needitate pentru o televiziune de stiri (gen cele de la ora 5 de pe Pro Tv, care par totusi desene animate cu Plusica fata de cele din film). Unde e sange, sunt morti, e durere, orice care poate sa vanda si sa faca rating, sunt si eu acolo pare sa-si zica personajul principal.
    Plecat de la un simplu ciorditor de sarma de cupru si capace de canal (credeati ca numai noi avem din astia!?) si ajuns la un job in domeniul televiziunii.Se pare ca intamplarea si bagajul de informatii culese de pe net sunt indeajuns sa ai o karma buna. Un “stalker” mereu in cautare de senzational dupa caderea intunericului. Un bagacios enervant, sociopat prin excelenta (memorabila faza din masina in care ajutorul sau ii reproseaza ca nu pune niciun pret pe viata oamenilor, raspunsul acestuia fiind :dar cine a spus ca iubesc oamenii!?) Asta este “de facto” principiul dupa care se ghideaza Lou Bloom.Incercanat semanand mai degraba cu un zombie, in cautare de blood & flesh, un animal vorace, mereu omul potrivit la locul potrivit Dispus sa riste si sa-si puna viata in joc pentru o stire. Un crawler care isi urmareste scopul precum un carnivor, prada (inspirat titlul in romana al filmului).Zicea cineva la un moment dat pe net ca Hannibal Lecter pare un ”tasti basti” pe langa Lou Bloom.Inclin sa-i dau dreptate.
    Filmul, o satira la adresa societatii moderne de consum avida dupa senzational si violenta, construieste un big brother macabru legat in mare masura de apetenta publicului pentru stirile legate de crime, sange sau brutalitate.Un film solid, un “must see”, cu un mesaj puternic, bine realizat si interpretat si pe care il consider la fel de valoros ca Interstellar-ul lui Nolan, desi genurile difera.
    Pe undeva imi aminteste de “Portocala mecanica” a lui Kubrick desi cu diferentele de rigoare..
    Exista vreo 3 faze memorabile in film care ar trebui sa dea de gandit oricarui om cu “tiglele pe casa”.Ramane sa le descoperiti singuri!
    Jake Gylenhaal este un “one man show”, facand un rol consistent, ajutat si de un scenariu inchegat si original (nominalizat la Oscar).Interpretare magistrala a lui Jake (nominalizat doar la Golden Globe!?) construieste un personaj puternic ce va ramane de referinta in cinema.
    Rene Russo trecuta de 60 de ani (ce repede trece timpul) da o replica viguroasa mai tanarului Gyllenhaal.
    Regizorul Dan Gilroy (sotul din viata reala a lui Rene Russo) cunoscut mai ales ca secenarist (nominalizat pentru aceasta pelicula) ii iese pasenta cu acest prim film ca regizor dand lovitura cu o poveste inedita. Indubitabil ca si scenariul face din film unul memorabil.
    Unul dintre cele mai bune filme ale ultimilor ani cu un mesaj ce iti va ramane mult timp pe retina.
    Altfel spus… moartea unui om nu este decat…o stire!
  • radu3455
    pe 03 Februarie 2015 11:37
    un film genial,nu ma asteptam niciun moment sa fie asa de captivant,un scenariu extraordinar,de Jake Gyllenhaal ce sa mai zici unul din actorii momentului,incantator a jucat nu trebuie ratat,clar cel mai bun film de actiune din 2014,nota 10
  • mishu88
    pe 01 Februarie 2015 19:34
    Foarte atrăgător. Înțelegi filmul și mai bine dacă ai lucrat/lucrezi în domeniul audio-video, ți-e teamă uneori să n-ajungi ca... el. Lou e un personaj mai aparte, iar abilitățile de... ”hoț” îl vor ajuta în viitoarea carieră. Monologurile (aparent dialoguri) cu ”partenerul” său de carieră îi trădează rigiditatea și foamea după bani / faimă - rol foarte bine jucat de Jake Gyllenhaal.

    Și da, nu degeaba scrie de Bourne și Drive, se simte aceeași mână, aceleași cadre de calitate. Iar mașina roșie ”red Challenger SRT8”... mi-a făcut seara!
  • Dana04
    pe 01 Februarie 2015 17:42
    Super fain filmul, imi place extrem de mult de rolul lui Jake Gyllenhaal.
  • insecticid
    pe 01 Februarie 2015 09:57
    Nu m-a atras deloc. Nu am reusit sa trec de primul sfert de film. Si tot am derulat poate-poate o fi ceva interesant.
  • Pantaleon
    pe 30 Ianuarie 2015 21:14
    Am asteptat acest film pentru ca i-am urmarit trailerele, criticile si premiile castigate, precum si cele la care a fost nominalizat (chiar un Oscar). Nu pot sa spun decat ca este un film bun, un film de nota 8, dar eu i-am dat 7 pentru ca asta inseamna BUN, iar 8 inseamna FOARTE BUN, ceea ce ar fi un pic fortat, conform notelor forumului. Vad ca unii l-au comentat suficient, altii l-au explicat (pentru oligofreni, probabil, pentru ca actiunea e simpla), ce pot eu sa mai adaug, pe langa faptul ca este un film reusit si ca Jake Gyllenhall joaca foarte bine rolul psihopatului indragostit de filmari, actiune si bani, este ca vine cu o idee noua, ceva ce n-am mai intalnit (ca idee ma refer, nu ca realizare) si asta conteaza enorm. Nu face parte din categoria filmelor la care spui : NIMIC NOU SUB SOARE.
  • Gabby321
    pe 29 Ianuarie 2015 20:38
    Acest film m-a pus pe gânduri fiindcă ne dezvăluie un om ce-și caută de muncă gândindu-mă la vorba că : ”Meseria se fură” iar asta ne dezvăluie actorul Jake Gyllenhaal manipulându-și oamenii sau parteneri de afaceri printr-un vocabular complex. Un scenariu de nota 10 și m-a ținut în suspans de mai multe ori însă nu mi-a plăcut momentul în care și-a filmat partenerul cameraman murind în stradă.
  • emy_sinaia
    pe 28 Ianuarie 2015 23:50
    Nu este tocmai filmul dupa care sa-ti para rau ca nu l-ai vazut.
  • eko
    pe 28 Ianuarie 2015 05:48
    Asta inseamna Oscarurile , cum sa nu il nominalizezi pe Jake Gyllenhaal la Oscar ? pff , sau regia ? doar scenariul si mai mult ca sigur nu va castiga. Filmul este de nota 10 , scenariu original , regia excelenta (primul film al lui Dan Gilroy , sigur il vom mai vedea regizand multe filme de acum) , muzica buna si performanta extraordinara a lui Jake , cea mai buna din acest an , o mare nedreptate. Nota 10+
  • alin9314
    pe 18 Ianuarie 2015 16:46
    Nightcrawler este un film care chiar mi-a placut,un tip de actiune diferit,iar Jake Gylenhall ca si sora sa Magie sunt actori foarte talentati unde e imposibil sa nu-i remarci.
  • danny_constantin
    pe 13 Ianuarie 2015 22:12
    Este un film extraordinar , parerea mea , au fost si scene rele dar si scene bune , oricum finalul a fost frumos si asta e tot ce conteaza , sper sa se produca si o a doua parte dar chiar daca va fi , nu va fi prea curand , in rest e super , nota mea este ' 8 '
  • Andrei843
    pe 10 Ianuarie 2015 23:17
    Mi s-a parut un film destul de reusit, in ciuda dezamagirii multora. Prezinta foarte bine ororile ce se intampla noaptea in Los Angeles, dar nu numai, din prisma unui sociopat interpretat de nimeni altul degat inegalabilul Jake Gyllenhaal. Desigur, toata lumea e de acord ca cireasa de pe tort este interpretarea lui. Anul trecut impresiona in Prisoners, acum face furori in acest film. Ma intreb la anul ce mai urmeaza:)).
  • into_the_labyrinth
    pe 03 Ianuarie 2015 04:20
    Un film de văzut neapărat, chiar dacă îl consider relativ inegal. Mesajul este principalul său atu, şi anume că în goana după afirmare şi după câştig cei care au făcut din televiziune o adevărată industrie devin de-a dreptul cinici, inumani şi nu mai au nicio problemă de conştiinţă. O serie de clişee, care în alt context ar fi deranjat, aici capătă o altă valoare, fiind mult mai mult o prezentare satirică a unei realităţi dure şi mult mai puţin sloganuri demne de luat în seamă. Are şi părţi care mi s-au părut mai slabe, dar finalul este unul cu adevărat memorabil (şi când spun final nu mă gândesc doar la ultima replică, genială având în vedere ce se întâmplase până atunci). Ar avea ce învăţa din acest film şi televiziunile autohtone, care ne prezintă în fiecare zi, la orice oră, ceva ”şocant”, ”halucinant” sau ”cutremurător”. Deseori, în exclusivitate...
  • fy5hu
    pe 31 Decembrie 2014 03:26
    Daca ai in sange dreptatea si onestitatea cred ca acest film nu va fi pe placul tau. Din pacate asta e realitatea de zi cu zi si multi oameni fara scrupule au ajuns sus datorita acestei "calitati".
  • dido
    pe 30 Decembrie 2014 18:45
    Jake Gyllenhaal in rol de Oscar!Insidios si oripilant,personajul sau imi va ramane mult timp in minte...Va recomand filmul!
  • xerses
    pe 29 Decembrie 2014 14:08
    Si pentru mine a fost o surpriza neasteptata acest film in care Jake Gyllenhaal a intruchipat perfect personalitatea celor care isi cunosc foarte bine obiectivele si merg pana in panzele albe pentru a le atinge.
  • a_anywhere
    pe 28 Decembrie 2014 23:37
    min 34: "(...) motivul pentru care urmezi obiectivul e la fel de important ca insasi obiectivul (...)"
  • catalin_ionut_23
    pe 24 Decembrie 2014 11:57
    un film foarte bun de actiune care mi-a placut,si pe care il voi revedea cand va aparea bluray il recomand nota mea 10
  • daniellonut
    pe 23 Decembrie 2014 17:24
    Pentru noi , ne arata in primul rand diferenta dintre cele doua societati, ne arata spre ce ne indreptam, o societate unde competitia e foarte acerba si-si cere tributul.
  • tonymaestrul
    pe 22 Decembrie 2014 22:18
    O idee inedita pt un film dar care suprinzator place. Filmul demonstreaza de ce e un om in stare pt a ajunge sus. Cat sange rece......
  • Nyghty
    pe 17 Decembrie 2014 20:52
    Nightcrawler prezintă povestea unui sociopat ce îşi câştigă existenţa prin a vinde materiale video către televiziuni. Nimic neliniştitor până aici, dar ce te faci când treci peste orice etică a unei astfel de "profesii", când toate exclusivităţile vândute sunt reprezentate de crime?

    Trăim într-o lume în care totul a luat-o razna şi în care violenţa pare a fi pacea interioară a audienţei unei televiziuni. Este un semnal de alarmă tras în momentul oportun, dar care nu cred că va avea vreun efect. "They Live" stă de peste 30 de ani nebăgat în seamă, iar actualitatea sa este îngrijorătoare.

    Chiar dacă am simţit nevoia unui twist pe întreg parcursul său, filmul a decis să nu-mi ofere această bucurie. De apreciat rolul pe care-l face Jake Gyllenhaal, i se potrivesc genul de personaje din Nightcrawler şi Donnie Darko.

    PS: Mulţumiri celui care a stat în stânga mea la cinema. A fost minunat să aud cum îi spunea prietenei sale ce va urma să se întâmple în film.
  • georgel1976
    pe 14 Decembrie 2014 23:16
    ar fi un titlu la fel de potrivit. un scenariu excelent. iar Jake Gylenhaal, cu mina lui de nevinovat si de om sigur pe el in orice situatie, face toti banii. filmul arata un om fara prea multa educatie (asa cum recunoaste chiar el), dar care studiaza singur, un autodidact, ajunge sa se joace cu vietile unor necunoscuti, ajunge sa manipuleze oamenii cu care interactioneaza si chiar actiunile politiei, pentru o stire de senzatie, pentru faima lui propriu-zisa (parca ar fi ceausescu) si bani.
    problema nu este numai a lui, cel care vinde stirile, ci si a celor care le cumpara si a celor care le vizioneaza (se pune problema audientei). in concluzie, si ei au "stirile lor de la ora 5". sau cum spune romanul : "nu e prost cine vinde, e prost cine cumpara"
  • PrincessMARIA
    pe 14 Decembrie 2014 17:47
    Fara Prea multe cuvinte: Mi-a placut filmul la nebunie !!!! Idee buna, regizor bun, actor bun, film realizat perfect !!!
  • boss_robert
    pe 11 Decembrie 2014 20:20
    Super bun. Duceți-vă la el. Va recomand. Unul dintre cele mai bune ale anului.
  • conu66
    pe 09 Decembrie 2014 21:48
    Am reusit sa-l vad azi,la 5 zile de la premiera si pot sa spun ca,daca m-as fi luat dupa inceput,faceam repede o oprire la standuri...Tentaculele scenariului te atrag insa gradual si te poarta intr-o lume pe care crezi ca o cunosti dar nu-i banuiesti tenebrele..Jake Gyllenhaal (un actor cam underdog dupa mine ),secondat de Renee Russo,isi intra serios in rolul de sociopat uns cu toate alifiile si capabil sa treaca peste morminte (la propriu !).Este o pilula amara despre falsul miraj al stirilor,despre etica dreptului la informare in contrast cu respectarea drepturilor individuale si protectia imaginii persoanei.Faptul ca de nenumarate ori sunt fabricate sau manipulate subiecte de presa si stiri nu mai mira pe nimeni...ca se calca la propriu pe cadavre este cel mai grav...Iar replica din film...Trebuie neaparat sa dam filmarea la stirile de dimineata...celalalt se opune-bine,dar isi iau micul dejun...da,dar ajung la serviciu unde toti vor discuta despre asta(adica uciderea cu sange rece a 3 persoane).!Dincolo de cinismul si emotiile negative mesajul este machiavelic si sec:Scopul scuza mijloacele...In fond,s-a intamplat ceva cu paparazzi care au produs moartea lui Lady D? Incaseaza ca si in film cecuri din ce in ce mai mari si poate detin companii mult mai semnificative decat iconica Video News ! Un film neaparat de vazut mai ales in era facaturilor pe calculator ...
  • dincolodenume
    pe 08 Decembrie 2014 02:11
    Astazi am vazut un film care reuseste sa transmita multe dintre problemele pe care le regasim in societatea noastra in cele mai diverse planuri ale sale. Un film care nu este senzational, dar care reuseste foarte bine sa gaseasca calea de a transmite un mesaj celor pregatiti sa-l inteleaga.

    In film nu este vorba doar de lacomia lui Rick asa cum multi spectatori discutau la iesirea din sala de cinema si in niciun caz despre probleme psihopatologice. In primul rand ne aduce in față agonia in care ne ducem existenta. Ne vorbeste despre impotenta noastra de a ne gasi propriul drum, de a experimenta libertatea in adevaratul sens al cuvantului.

    Suntem incorsetati de nevoia de "a hali" si pe urma ne gandim (daca o mai facem) ce trebuie sa infaptuim pentru aceasta nevoie primara, pentru cine, care e scopul si mijloacele necesare. Nu ne mai intereseaza daca produsul pe care il vindem are o valoare, nu vrem decat stimuli, sange, adrenalina, senzatii, emotie, psihoza, vartej, sex, bani, putere. Vrem sa vindem, vrem sa facem audienta, vrem sclipire, putere. Un iures din care nu iesim ci ne aducem idolii (diavolii) la putere, idolii psihotici pe care ajungem sa-i veneram, sa le ascultam ordinele si de care suntem mandrii ca sunt in echipa noastra.

    Suntem devoratori de valori in detrimentul asa ziselor lucruri care conteaza, care te fac de succes, ce capteaza privirile gainilor oarbe de putere si celor ce idolatrizeaza falsul alimentat de interese obscure.

    Jake Gyllenhaal face un rol exceptional atat din punct de vedere al mimicii actoricesti cat si prin capacitatea de a pendula cu iscusinta intre un personaj ce l-am putea cataloga cu usurinta psihotic pe de o parte, si pe de cealalta parte un personaj pe care la fel de bine l-am numi un om cu teluri, ce lupta pentru a izbandi in viata, pregatit in a se ridica din noroiul mediocritatii pana pe culmile rarefiate ale succesului. De altfel "monologurile" sale de la inceputul filmului (si nu numai) sunt geniale. Nu vreau sa va ofer detalii pentru ca sunt dementiale, iar in acest film veti avea de mestecat mult "text de calitate".

    Suntem obisnuiti sa calcam pe cadavre si sa reinventam motto-ul "just business", de parca am uitat cu totii ca etica este motorul care a dus la nasterea capitalismului si fara acest vehicol necesar ne vom ingropa unii pe ceilalti in iluzii, intr-o crasa criza de sistem. Umanitatea s-a imbolnavit si imbolnaveste cu ea chiar si visurile ce ne transformau in oameni, pierdem calea urmarind doar finalul, scapam esentialul de durata pentru clipe de nebuna imbatare.

    Nightcrawler mi-a vorbit despre valori, despre principii, despre corporatii, sloganuri, marketing, vanzari, etc. Mi-a vorbit despre mine si despre tine intr-un moment cheie al evolutiei noastre umane.

    Nu pierdeti mesajul acestui film! Un film asezonat cu umor negru, un film plin de semnificatie.
  • nyuszi
    pe 08 Decembrie 2014 00:00
    Filmul asta m-a nelinistit. Nu pentru ca m-ar fi socat aratandu-mi cum se "fabrica" stirile, sau cum se profita de nenorocirile oamenilor pentru a face bani, asta o stiam demult, mai degraba prin felul in care a fost conceput filmul, filmat chiar, si prin prestatia lui Jake Gyllenhaal, care a aratat din nou ca e un actor excelent.

    Lou mi s-a parut a fi nu atat psihopat, dar in mod sigur sociopat. Nu e interesat de oameni, decat la modul abstract, nu pare a avea nici macar personalitate in sensul "uman" al cuvantului, tot ceea ce spune parca e citat direct din cartiele alea stupide gen "Cum sa reusesti in viata", "Management pentru Idioti", si altele asemenea lor. Ma sperie sa ma gandesc ca oameni asemenea lui reusesc acolo unde altii mai inteligenti, dar cu o minima umanitate, nu pot sa ajunga.

    Nina m-a speriat, totusi, poate un pic mai mult. Daca comportamentul lui Lou are ca scuza un oarecare dereglaj mental, Nina se incadreaza in ceea ce noi am numi "parametri normali". Doar ca pur si simplu nu are scrupule. Din ceea ce am observat in viata de zi cu zi, in jurul meu, sunt cei ca ea care "ajung bine", ca sa zic asa. Inteligenta si dedicatia sunt pe locul doi: lipsa de simt moral/responsabilitate, ignorarea conceptelor de bine vs. rau, asta e ceea ce se promoveaza.

    Nu ma gandesc acum la teoria conspiratiei, si ca toate stirile sunt false, etc, dar suntem in mod sigur manipulati in mod constient de catre media sa credem ba una, ba alta. Si nu neaparat pentru scopuri politice foarte complexe, ci pur si simplu pentru bani: sa ne uitam la programul lor, nu la altele, sa fim expusi reclamelor de pe postul lor, sa cumparam cine stie ce bazaconii, sa traim cu frica-n san pentru ca oamenii speriati sunt mai usor de controlat.

    In fine, mi-a placut filmul, si prestatiile actorilor au fost excelente. E surprinzator sa aflu ca e primul film regizat de Dan Gilroy, n-as fi crezut.
  • Gloria
    pe 06 Decembrie 2014 20:51
    Neobosit şi atrăgător din punct de vedere vizual, animat de jocul lui Jake Gyllenhaal, Nightcrawler oferă nu doar senzaţii tari prin scenele întunecate, dar - în acelaşi timp - dă de gândit.

    Lou Bloom (Jake Gyllenhaal) este un tânăr care îşi doreşte cu disperare să găsească de lucru, şi care descoperă lumea plină de tensiune a reporterilor de ştiri senzaţionale din Los Angeles. Astfel, el dă peste un grup de cameramani amatori care filmează accidente auto, incendii, crime şi alte scene dramatice, intrând într-o lume periculoasă - cea a „prădătorilor de noapte”, unde fiecare sirenă anunţă o oportunitate, iar victimele înseamnă bani. Cu ajutorul Ninei (Rene Russo), o veterană a acestei ipostaze sordide a jurnalismului care sunt ştirile senzaţionale, Lou face progrese. În această cursă nebunească pentru ştiri de senzaţie, el devine totuşi starul propriei sale poveşti.

    Revista Time scrie despre personajul lui Jake Gyllenhaal: „un fermecător neica nimeni, Lou este urmaşul spiritual al lui Travis Bickle, personajul lui De Niro în Taxi Driver, şi ai protagoniştilor la fel de introvertiţi din filmele de abordare existenţialistă ale Noului val francez, semnate Robert Bresson şi Jean-Pierre Melville”. Film International, pe de altă parte, notează: „pentru a împrumuta exprimarea din Visions of the Apocalypse (2003) al lui Wheeler Winston Dixon, publicul trăieşte sub , nu numai aceea creată de alţii, ci şi aceea auto-creată. Este epoca , oriunde, oricând. Este un nou gest care implică termenul , de care Sy (Robin Williams) din One Hour Photo (2002), filmul sumbru al lui Mark Romanek, aduce aminte publicului. De altfel, în limba engleză (instantaneu) era un termen din vânătoarea cu armele de foc. Un alt cuvânt, , implică şi egoismul (, în engleză) care ia naştere în oameni faţă de semenii lor odată cu disponibilitatea tehnologiei: de exemplu, scena dezgustătoare cu adolescenţi americani bogaţi care fac -uri în faţa oamenilor fără adăpost. Nightcrawler, având ca protagonist un personaj care bântuie noaptea în căutarea de material pentru ştiri senzaţionale (fără să îi pese de victimele găsite în cale), parodiază în cheie tragică aceste obsesii ale momentului nostru.

    Utilizarea mijloacelor media pentru a descrie ipostazele gestului de a privi nu este o noutate în filmele poliţiste: a apărut la Antonioni în Blowup (1966), la DePalma în filmul Blow out, omagiu din 1981 la adresa filmului precedent, la Coppola în The Conversation (1974). Dacă Harry Caul (Gene Hackman) are casete audio care demonstrează existenţa fricii, înregistrările lui Bloom (Jake Gyllenhaal) îi dau senzaţii tari atunci când le filmează (noaptea), când le vinde (la prima oră a dimineţii) şi când le urmăreşte la TV (ziua, aflat acasă, fidel unei naturi vampirice). Este similar altui fotograf de scene tragice, Weegee (o sursă de inspiraţie pentru Kubrick, pentru care a fotografiat platoul de filmare de la Dr. Strangelove, şi se pare şi sursa de inspiraţie pentru însăşi vocea lugubră a personajului principal)”.

    The Guardian notează că „Nightcrawler funcţionează foarte eficient ca un thriller auster, în care oraşul noaptea are un luciu rece, metalic, marcă a directorului de imagine Robert Elswit. Nu o fi revoluţionar, dar Nightcrawler iese în evidenţă, astăzi, ca o anomalie binevenită, amintindu-ne filmele poliţiste dure ale regizorilor Michael Mann, Sidney Lumet sau James B. Harris. Gilroy amestecă, puţin, şi o urmărire de maşini în punctul culminant, dar aceasta este latura comercială. Mai important este că filmul aduce un nou gen de monştri pe ecran: anume latura abjectă a omului însuşi”.
  • bitter_moon
    pe 05 Decembrie 2014 21:40
    Dând viaţă unuia dintre cele mai excentrice personaje, Jake Gyllenhaal se ȋntrece pe sine ȋn această nouă creaţie care pentru mine constituie ȋncă un argument ce ȋmi ȋntărește decizia luată acum câtva timp de a nu mai urmări știrile TV.

    Un tip asocial, cu un limbaj standardizat, format ȋn mediul virtual de unde deprinde o mulţime de cunoștinţe teoretice luând cursuri online (știm toţi câte asemenea surse de informaţie există pe Net, câte discursuri motivaţionale și câte cuvinte sforăitoare care transmit ideea că lumea este a ta, dacă ai tupeul să ȋntinzi mâna și să o ȋnhaţi), nu are cum să mai fie conectat la lumea reală, nu mai poate empatiza cu semenii și nicidecum să ȋnţeleagă că există un spaţiu intim al fiecăruia, care nu trebuie ȋncălcat.

    Mintea lui odihnită, de om al cărui timp ȋi aparţine ȋn totalitate ȋn lipsa unui job, ţese planuri măreţe, iar când ȋntâmplarea ȋl aduce ȋn faţa unui accident demn de prezentat la breaking news, trăiește revelaţia că filmarea senzaţionalului și vânzarea ȋnregistrărilor la posturile locale de știri ȋi vor aduce ȋmplinirea sub aspect profesional (și nu numai, vom vedea pe parcurs).

    Face totul pentru a-și atinge scopul și nu există normă legală, morală sau profesională pe care să nu o ȋncalce. Suntem nevoiţi să recunoaștem că tipul nu ar fi reușit, dacă nu ar fi fost ȋnzestrat cu un geniu aparte. Geniu diabolic, desigur...
  • makketo
    pe 05 Decembrie 2014 01:33
    Sociopatii conduc lumea... foarte tare rolul principal si foarte bine interpretat... lung filmul dar bine structurat... Recomand pentru cantitatea de informatii noi legate de cum se fac stirile, audientele, reportajele si, de ce nu, banii... din accidente, crime si alte nenorociri care nu ne lasa sa iesim noaptea pe strada. Trebuie sa recunosc ca e oribil si realizez cum un om aproape mort reprezinta bani pentru un reporter, iar la noi in tara lista continua cu un doctor si, in ultima faza, un preot... gandeste-te draga cititorule, ca atunci cand te duci la spital, doctorul se uita la tine ca un caine flamand la un oscior suculent... suntem inconjurati de sociopati...
  • wildinthecountry
    pe 04 Decembrie 2014 11:14
    Un film hipnotic, un thriller atipic , de atmosfera, filmat in stilul Michael Mann, cu cadre excelente ale orasului Los Angeles, surprins noaptea , atunci cand se petrec tot soiul de infractiuni( crime, accidente, jafuri etc)
    Gylenhaal e fabulos in rolul Lou Bloom, facand un studiu de caracter intens al unui sociopat cu dorinta obsesiva de glorie si afirmare
    Este de departe cel mai bun al actorului de pana acum.
    Thrillerul m- a tinut cu sufletul la piept, a fost total imprevizibil, nu stiam ce se va intampla in urmatorul moment..
    De vazut si revazut
  • crinageo
    pe 01 Decembrie 2014 12:43
    o poveste deloc pe gustul meu spusa intr-un timp prea lung. de mult nu am mai simtit nevoia sa ies din sala si nu m-am mai plictisit atat de tare la un film.....am ramas pana la final cu speranta ca macar finalul va fi eclatant. Dar....
    in schimb interpretarea lui Jake Gyllenhaal fabuloasa!!!! a intrat perfect in rol!
  • ionutzoo7
    pe 09 Octombrie 2014 18:18
    In ultima vreme Jake Gylenhaal nu dezamageste.Mie mi-a placut inca din primul film in care l-am vazut: Donnie Darko.In ultima vreme a jucat in filme ca End of Watch,Prisoners sau Enemy iar acum face un rol memorabil in Nightcrawler.Uitati-va fara frica ,e unul dintre cele mai bune filme din 2014.
  • Chris9
    pe 27 August 2014 12:08
    Abia astept filmul , promitator ! Jake Gyllenhaal tot filme mai bune scoate , cel mai tare !