Comentarii Comentează
  • user-5d8eb2a1ae3b3
    pe 30 Noiembrie 2021 17:14
    Rahat masonic. Aberații păgâne. Idioțenii eco.
  • monica.alexandra
    pe 23 August 2021 14:23
    Mi-a palcut mult filmul.Se respecta biblia cu construirea arcei si salvarea oamenilor buni
  • erdelyady
    pe 04 Mai 2021 18:21
    Oare Covid-19 unde a fost pe vremea lui Noe, din moment ce toate vietățile au fost create la început? Cred că toți oamenii din Arcă au fost deosebit de bine echipați pentru a nu fi contaminați. Și dacă toate formele de relief au fost create deja și primul ieșit din băltoacă a fost Muntele Sfînt Arrarat, unde era Everestul, care este cu vreo 3000 de metri mai înalt?
  • Iulidesprefilme
    pe 16 Ianuarie 2021 14:58
    Cel putin două mesaje salvează filmul de potopul uitării: iubirea învinge (Noe nu-și ucide nepoatele nou-născute), pledoaria pentru un pământ curat, pentru un paradis terestru...
  • albert808
    pe 13 Martie 2020 23:12
    Acest film este mai mult decât o interpretare a poveștii Biblice. Având în vedere că după titlu se știa faptul că multă lume (religioasă ori nu) va dori să îl vadă, regizorul și scenaristul au făcut o treabă excelentă. Nu consider o problemă "nerespectarea Bibliei" deoarece filmul se vrea o meditație asupra condiției umane, nu o simplă ecranizare a poveștii clasice. În afară de personaje și de esența poveștii, totul este "reinterpretat". Filmul îmbină povestea originală cu elemente fantastice (un exemplu sunt Străjerii), cu Știința (aici avem povestea spusă de Noe familiei sale în timpul potopului), dar și cu Filosofia (meditația lui Noe referitoare la voia Creatorului dar și la rasa umană, considerată de Noe drept cea "parazită"). Este probabil unul dintre cele mai bune filme bazată pe Religie pe care le-am văzut, deoarece te împinge în adâncul gândirii și îți arată cum poți să cazi dintr-o extremă în alta, să faci compromisuri și faptul că în om nu există rău sau bine pur. Un lucru 100% pur este mesajul, care ar trebuii să fie prezentat cu aceeași profunzime în toate filmele religioase (că până la urmă arta se referă mai mult sau mai puțin la om). Încă un lucru, mi-a plăcut că Dumnezeu (Creatorul) nu vorbește cu Noe direct ca în majoritatea filmelor de genul, ci prin vise, întâmplări, oameni (un exemplu este bunicul Matusalem) și probabil telepatic (scena în care acesta iese din arcă și întreabă ce trebuie să facă), un lucru de admirat deoarece fantasticul a fost folosit doar cât a trebuit, iar Dumnezeu înțeles așa cum trebuie. Consider că dacă filmul s-ar fi bazat numai pe Biblie nu mai era scos din el acest mesaj și probabil ar fi fost mult mai scurt. Cu mare drag acord filmului nota 10/10.
  • ramonacristinamanu_gmail_com
    pe 08 Aprilie 2018 17:14
    Aronofsky și-a dat cu firma-n cap iar R. Crowe a fãcut și el un ciubuc :)) acceptând/interpretând acest rol. În rest...nota 2! (Nota pe IMdb, muuult supraevaluatã :)))
  • danut_iulian
    pe 17 Aprilie 2017 15:02
    Un film destul de emotionat cu o poveste noua si destul de buna.
  • bogdanmate
    pe 16 Aprilie 2017 09:20
    Este ciudat si nepotrivit sa lansezi un film cu subiect biblic si sa inventezi lucruri contrare Bibliei. Este ca si cum vezi un film despre sarbi, sa zicem, si toate personajele au ochi de asiatici. Sau in filmul Stefan cel Mare, personajul principal e inalt, blond si cu ochi albastri, cu tunsoare obuz.

    Singurul lucru... interesant din film sunt cateva secvente: animalele care vin singure in arca, arca pe valuri... In rest, prea mult Hollywood in haine rustice. Prestatia actorilor e slaba. Madam Noe pare o americanca ingrijorata ca nu are semnal la telefon. Noe e un tulburat care nu prea stie ce vrea, dar are niste puteri de magician. Familia lui per ansamblu traieste singura in desert (???), iar restul oamenilor (putini la numar, buget mic...) sunt niste nebuni. Hainele tuturor au o croiala moderna, femeile poarta pantaloni (???!!!).

    Una dintre inventiile bizare ale scenaristului sunt asa-zisii Veghetori. Ni se da de inteles ca acestia sunt tocmai ingerii cazuti din Biblie (adica demonii), insa aici sunt prezentati intr-o lumina pozitiva (mania Hollywoodului de a perverti notiunile de Bine si Rau, Adevar si Minciuna...). Pasamite, demonii au fost alungati din cer pentru ca i-au ajutat pe oameni (adica Creatorul nu voia sa ii ajute si s-au gasit niste ingeri rebeli s-o faca?).

    Adevarul biblic e ignorat cu desavarsire si in ceea ce priveste familia lui Noe. Fiul cel mijlociu e un licean pensat si tuns cu masina electrica. Cand intra in arca, numai unul dintre cei trei fii are sotie. Basca in corabie se mai strecoara si un strain (Tubal Cain) care pune la cale o mica lovitura de stat impotriva dictatorului Noe.

    Una peste alta, filmul e cand dezamagitor, cand revoltator din cauza inventiilor deplasate ale scenaristului. Desigur, pentru cei ce ignora Biblia, filmul poate fi privit ca o combinatie intre Waterworld-ul cu zmeura de aur al lui Kevin Costner si deosebitul Cartea lui Eli (un film de succes 100% fictiune si nu chiar).
  • Kuhaylan
    pe 27 Noiembrie 2016 15:46
    ......................................................
  • pisicuta1
    pe 13 Februarie 2016 22:06
    un film foarte bun!
    e adevarat ca nu respecta BIBLIA,DAR CITE FILME RESPECTA ACEST LUCRU
    e doar un scenariu .de mult am vrut sa l vad si amerita mi a placut!
  • XxRedBullxX
    pe 11 Februarie 2016 12:33
    Interesant, o noua adaptare a povestii. A fost un film reușit, merita văzut.
  • Alin333
    pe 17 Ianuarie 2016 14:45
    N-am vazut filmul si nici n-o s-o fac vreodata. Religia e o mare minciuna...
  • doomlol96
    pe 07 August 2015 14:57
    In primul rand doresc sa incep prin a atrage atentia tuturor care spun ca nu au nici o legatura cu textul biblic sau spun ca e complet pe dinafara cu vechiul testament.Ei bine,fratilor,daca voi va asteptati de la un film acest lucru,sunte-ti complet pe dinafara,un film este un film si trebuie tratat ca o arta,e ca si cum te-ai uita la un desen abstract,eu imi imaginez ceva,tu altceva,fiecare putem intelege Biblia intr-un anumit mod,la fel ca si filmul acesta.
    In al doilea rand pentru cei ce spun ca filmul e plin de minciuni si ca nu il explica pe Dumnezeu,fratilor...la vremea aceea foarte putina lume stia ce inseamna Dumnezeu cu adevarat,societatea era foarte primitiva,era o lupta pentru supravietuire mult mai intensa ca in ziua de azi,normal ca oamenii stiau doar ca el este „Creatorul", iar tot ce stiu oamenii despre el,este ca a creat pamantul și toate vietuitoarele.Este un film de gen fantastic,la fel ca si Biblia.
    Acum sa revenim la filmul nostru unde emotiile puternice apareau inca de la visul lui Noe,o scena geniala as putea spune,la fel ca si urmatorul vis a lui Noe in care vede toata suferinta si raul ce exista in lume,iar dupa aceea focul care va curata tot,simbol ar purificarii.Filmul se axeaza pe pasajele importante din Biblie,incepand de la revelatia lui Noe,si terminand cu ultima zi de potop,un film superb de bun,cu foarte multa simbolistica,povestit genial.Dar sa nu uitam ca totul e fantastic,nu avem nici o dovada concreta ca maxim 5 oameni au putut sa adaposteasca peste 5000 de specii de animale,construind o arca imensa cu ajutorul unor ingeri.Cu siguranta filmul are scapari de logica si realitate,la fel ca si Biblia desigur,adica cum poti avea grija de peste 10.000 de animale cu doar 5-6 oameni la dispozitie? Ei bine,Biblia are scapari mult mai imense de atat,dar cu toate acestea filmul reuseste sa spuna o poveste foarte buna,aplica problema ocrotirii celor dragi,a moralitatii si a tiraniei.
    Un Anthony Hopkins de zile mari,dar nici Russel Crowe nu e mai prejos,soundtrackul incredibil de bine realizat iar imaginile foarte puternice.
    Daca esti crestin hardcore nu ti-l recomand,probabil daca intelegi definitia filmului si ca e facut mai mult pentru entertainment si pentru a transmite ceva la final,da,dar daca iti faci asteptari si iti setezi dinainte tot,filmele nu sunt pentru tine prietene.
    All in all,filmul se incadreaza intre 9 si 10,dar pentru ca mi-a placut asa de mult,nota 10.
  • cezar211091
    pe 13 Mai 2015 07:43
    filmul este excelent fi foarte neinteles. este metaforic, nu se presupune a fi o adaptare fidela a episodului biblic. daca il priventi fara un ochi critic, religios, vezi ca este un film bun. imi iminteste de piesa Iona a lui Marin Sorescu.
  • alex43497
    pe 07 Mai 2015 12:27
    daca tot au vrut sa prezinte viata lui Noe puteau macar sa schimbe limba.Noe nu vorbea engleza...dar ce sa ceri de la americani?
  • Lockdown89
    pe 12 Martie 2015 07:49
    Un film care nu doar urmareste linia biblica dar si intra in detalii in legatura cu ce sa intamplat cu potopul si cum sa ajuns acolo.Imbinarea intre fantastic si religios chiar reusita.Nota de pe IMDB mult prea mica,este un film mai bun decat nota 5 Un film religios per ansamblu dar interesant.
  • XShadowX
    pe 11 Martie 2015 14:57
    Un film destul de bun cu o distributie buna formata din actori talentati in frunte cu Russell Crowe .... zis NOAH ;) , insa subiectul si povestea nu seamana deloc cu realitatea ( ma rog povestile din Biblie) si efectele speciale sunt cam de cacat ( scuzati-mi expresia) , nu merita mai mult de nota 6 si va rog care crede-ti altceva aduceti argumente deoarece pana si criticii sunt dezgustati de acest film...
  • alexandru.alex
    pe 21 Ianuarie 2015 15:51
    Un film care merita toate aplauzele pentru efectele speciale si pentru interpretarea actorilor.Chiar daca filmul nu este facut exact ca in biblie eu unul nu am nici o problema cu asta,filmul este film si trebuie tratat ca atare.Chiar daca era facut exact ca in biblie tot se gaseau critici care sa spuna ceva la adresa filmului..ca asa e romanul.
  • dani_baldovin
    pe 30 Decembrie 2014 14:24
    Noah este o poveste nereusita, o fictiune care are foarte putine in comun cu realitatea biblica (doar numele personajelor, arca si potopul...cam atat). Nici macar nu are un mesaj anticrestin, cum suntem obisnuiti de la documentarele National Geografic, macar asa as fi avut o impresie, nu am inteles nimic din doua ore de poveste proasta. Este o telenovela de scurt metraj, este primul film slab marca Russell Crow de care am eu cunostinta. Nu merita efortul sa il vedeti....
  • bistriz
    pe 18 Decembrie 2014 10:58
    Simpluţ şi fals. Copiii ar putea să-l găsească interesant.
  • kasmyn
    pe 17 Decembrie 2014 22:16
    actori buni si film prost!!Filmul nu are nici o noima se vrea un cocktail de amestecuri de legende si biblie!!O prostie monumentala de scenariu!!
  • chiba_florin
    pe 14 Decembrie 2014 22:39
    M-a lasat fara cuvinte ... Desi am fost destul de sceptic la inceput dar dupa ce am vazut tot filmul m-a lasat masca. Interesanta punere pe micul ecran, chiar impresionant pe alocuri. Numai ca ii lipseste ceva, insa nu-mi dau seama ce ... pot insa sa zic cu mana pe inima ca m-a dezamagit ca nu au avut totii fii lui Noe sotii. (Cel putin asa stiu din Biblie)
  • Dana04
    pe 13 Decembrie 2014 12:17
    Plictisitor acest film, cica trebuia sa fie inspirat dupa Biblie, dar eu nu am vazut asta...
  • dragomir_alina
    pe 28 Octombrie 2014 23:19
    Distributia a urcat valoarea acestiu film, povestea"" a lasat de dorit .....
  • Mihai2508
    pe 26 Octombrie 2014 22:10
    Un film interesant, dar la care ma asteptam la mai multe, are foarte multe erori in costumatie, idei, etc, actorii joaca bine, dar mai aveau de imbunatatit chiar si efectele speciale puteau fi mai bune.
  • Tyybi1
    pe 30 Septembrie 2014 20:23
    Este un film captivant, dar a cam luat-o pe aratura cu fapele ”biblice”. Per total e un film bun !
  • pe 25 Septembrie 2014 02:37
    [...] de făcut sau dacă nu te trage inima să citești primele pagini din „Geneză”, „Noah” este ceea ce este: un film-popcorn. Și dacă bocești un pic, poate iese și de un [...]
  • GALD
    pe 17 Septembrie 2014 21:55
    Mai un pic si ma inecam in somn.
    Dupa ce a plecat la o istorisire in forta, si-a pierdut valaga pe parcurs si sustinerea subiectului a devenit lamentabila.
    Pacat!
  • Ghemot
    pe 01 Septembrie 2014 23:36
    Dincolo de artificiile tehnologice și efectele speciale cu tentă ușor SF, filmul este foarte bun.
    Pentru că am văzut și păreri negative, cred că ar fi important de spus că, aceste tipuri de filme nu urmăresc neapărat să redea o scenă (din Biblie în acest caz), ci ele sunt făcute pentru spectacol, suspans,etc...
    Din partea mea este un film foarte bun, și foarte reușit!
  • constantin.mocanu
    pe 27 August 2014 20:12
    Sunt ferm convins ca am gasit castigatorul de anul asta la "Zmeura de Aur". Filmul este o totala ineptie care continua in decursul a vreo doua ore si ceva. Nu are nimic in comun cu evenimentele biblice, decat doar numele personajelor si faptul ca urmeaza un potop.
    Cu siguranta vei gasi un film mai bun ... indiferent ce ai alege ;)
  • antonescu_p_e
    pe 24 August 2014 12:57
    .... Daca aveti tupeu si vreti sa regretati sincer 2 ore din viata si nu ati mai regretat de mult timp ceva anume .... Uitati-va la film,,, DAR nu injurati dupa cele 2 ore!!! PORCARIE FILMUL!
  • joe_black
    pe 14 August 2014 00:01
    MIZERIE JEG n-are nici un rost o alta parere mai pretentiosa.NU VA UITA-TI !!!
  • claudiu-daniel-lugoj
    pe 10 August 2014 16:54
    Un film ciudat prin aprofunzimea barbarismului.Se joaca mult cu nervii si starea vizionarului.Un film facut altfel dar ''mitul'' este acelasi.Mitul in sine este ok,dar de ne inteles de mintea mea de acea si spun ca este un ''mit''.Probabil ca ma veti judeca dupa aceasta afirmatie ca nu sunt credincios si cite si mai cite.Eu unul Cred in ceva mai presus de noi dar nu in acest ''mit'' creat de religie.Pentru mine religia este un fel de ''secta'' care incearca sa acapareze anumite mase de oameni pentru ai tine in frau.Dar cu siguranta ceva mai puternic este adica Creatorul,dar acest creator poate fi cu totul altul nu cel care ni-l baga religia in cap.
  • Licurici75
    pe 07 August 2014 16:53
    Filmul zici ca este o reclama la un joc de pe facebook; throne rush. Filmul este o mare ciorba numit potop. Regizorul vrea sa faca o aventura pe un subiect fara aventura. Si nu inteleg daca Noe si Dumnezeu tot vroiau sa starpeasca omenirea de ce si-a mai luat fii si fica plus nevasta pe arca? putea sa ramana doar el ca administrator si dupa potop sa mane animalele si astfel rezolva problema. DAr se pare ca a avut pile pentru neamurile lui
  • Octaz
    pe 07 August 2014 01:00
    Chiar daca in trecut am mai urmarit un film cu Noe si arca lui, chiar am dorit sa urmaresc si acest film contemporan cu tot cu noile efecte speciale inventate in zilele noastre! Filmul a fost o poveste, care a avut mai mult sau mai putin legatura cu Biblia si cu Dumnezeu, un lucru care nu mi s'a parut chiar adecvat, tinand cont ca au facut o amestecatura intre ce spune Biblia si ce au vrut ei! Totusi le'a iesit si spre bucuria lor au reusit sa creeze un film care m'a acaparat (pe mine cel putin) si m'a tinut interesat sa vad cum se termina in conditiile in care in ultima vreme nu mai am rabdare sa urmaresc filme acasa... Asadar dupa parerea mea filmul a reusit sa acapareze atentia celor care il vizioneaza si poate ca asta e cel mai important lucru. Russel Crowe - extraordinar, unul din principalele motive pentru care am urmarit "Noah"! Superb
  • tony_mondyalu
    pe 04 August 2014 13:05
    un film care m-a dezamagit destul de mult..practic nu are mare legatura cu ceea ce e scris in biblie...
  • bovoro
    pe 03 August 2014 15:48
    O tampenie de film si doar un pretext pentru desfasurarea unor efecte speciale, banale de altfel, pe un scenariu incoerent. Nu vorbesc despre litera bibliei, pentru ca n-are treaba decat extreme de vag cu ea, dar pur si simplu subiectul ar fi trebuit evitat. Cum naiba sa lasi sa se inteleaga la final ca noi, oamenii, suntem, pana la urma, rezultatul unor legaturi incestuoase intre unchi si nepoti, sau intre bunici si nepoti care au trait fericiti unii cu altii pana la adanci batraneti? Povestea biblica e una, iar bunul-simt si logica hollywoodiana (sau mai degraba lipsa lor) e alta.
    Problema mea e alta, de fapt. Unde o fi Aronofsky din Requiem for a Dream si The Wrestler?! A disparut si nu cred ca va reveni vreodata printre noi.
  • paradox_utopic
    pe 21 Iulie 2014 18:56
    cu un Dumnezeu suparat tare pe omenire si cu locotenentul Lui ,Noe,specialist in crime,pruncucideri,constructii navale,lupte de strada,ideea filmului e aberanta. plictisitor si lung.
  • narcisson
    pe 17 Iulie 2014 02:59
    Singurul punct forte al acestui film este, dupa parerea mea, distributia si prestatia actorilor, in special Russell Crowe. Pacat ca s-a pretat la un asemenea rol; el trebuia sa dea echilibrul acestei pelicule. In schimb, Noe a fost transformat de catre Aronofsky intr-un personaj razbunator, plin de remuscari si gata sa duca misiunea Creatorului la capat cu orice pret. Si spun Creatorul. pentru ca denumirea de Dumnezeu nici macar nu exista in film. Se presupune ca atunci cand realizezi un film biblic, trebuie sa incerci sa respecti intr-o mare parte ceea ce se scrie acolo. Ei bine, Aronofsky a facut exact inversul, s-a folosit de aceasta parte a istoriei biblice pentru a isi expune propria sa viziune, una extrem de fantastica de altfel. Sa nu mai vorbim de recuzita; e imposibil sa dispui de : semineu, cutit de armata, casca de sudor intr-o perioada atat de veche. Ingerii decazuti de asemenea, o ineptie inventata de Aronofsky, probabil a vrut sa creeze noii Transformersi.
    Lucrurile petrecute in film nu au nici cea mai mica legatura cu ceea ce se scrie in Biblie, presupunandu-se ca Aronofsky ar fi trebuit sa respecte Scriptura. Pentru mine, asta inseamna o mare bila neagra: ''ma folosesc de mitul potopului pentru a imi expune eu Robotii de piatra''.
    Nu va recomand acest film nici macar acasa, dar la cinema, pentru ca divagheaza foarte mult de la Biblie, cand se presupune ca de fapt ar trebui sa o copieze. Nota mea cu multa indulgenta este 6-Bunicel.
  • dincolodenume
    pe 16 Iulie 2014 00:17
    Cred ca a fost cel mai penibil film pe care l-am urmarit in ultimul timp.
    Searbad, insipid si fara coloana vertebrala.
    Un Noe ce sufera de o psihoza ce l-ar califica din plin pentru o camasa de forta, este sigur ca scopul sau este sa omoare toti oamenii de pe Pamant.
    Dumnezeu a omorat cu mana lui Noe toate fiintele umane de pe Pamant si asta pentru ca a gasit un nebun, un fundamentalist care este gata sa-si ucida propria familie pentru "Misiune".
    Aceasta idee ar fi putut fi magistrala daca am fi avut un scenariu bun. In schimb avem flash-uri de poveste, fara legatura fireasca, doar replici venite parca sa ne enerveze inteligenta.

    Dumnezeu pare a iesi prost din aceasta poveste, dar eu inteleg ca i-a dat o sansa lui Noe sa salveze oamenii vremii si el a esuat. Misiunea sa nu era de a impiedica oamenii sa intre pe corabie ci de a-i ajuta pe cei buni sa ajunga acolo. O idee cel putin interesanta daca, din nou, scenariul ar fi fost coerent.

    Animatiile sunt proaste, ingerii sunt din filmele anului 30-40.
    Pe scurt: O idee interesanta este ucisa de scenariul parca facut pe genunchi, fara o coloana vertebrala necesara a sustine ideile revolutionare ce s-ar fi putut trage din film!

    Nu pierdeti vremea.
  • SYNDJ
    pe 13 Iulie 2014 17:38
    Mă aşteptam să fie slab. Am fost dezamăgit de prea multe filme încât nu mai am încredere în nimic din ce se produce în zilele noastre. Dar iată ca acest Noe 2014 mi-a readus încrederea că se mai pot face filme bune şi astăzi. O poveste atractivă, plină de aventură care nu te lasă să te plictiseşti. La sfârşitul filmului, după aproape 2 ore şi jumătate, mi-am zis: "A ţinut cam puţin! Mai vreau!" :D Aşa că chiar merită văzut.
  • etos
    pe 12 Iulie 2014 22:28
    Putea să iasă o capodoperă, dar în schimb a ieșit doar un alt film de duzină. Povestea filmului se rupe mult de versiunea biblică. Iar pretația lui Russell Crowe nu salvează situația. Așa ca de încheiere aș putea spune că e un alt film apocaliptic despre o persoană care crede orbește într-o divinitate îmbinat cu unele elemente SF deloc potrivite.
  • johnybz
    pe 12 Iulie 2014 03:11
    Epic! Asta numesc eu un film bun, dar care a fost subevaluat, din pacate, de catre majoritatea deranjant de proasta si (pleonastic) multa. Noah este o viziune originala asupra unei teme biblice, dar nu, nu este un film biblic. In 2 ore eu nu am vazut nicio cruce, nicio icoana, nu si-a facut nimeni semnul crucii, s-a folosit cu precadere cuvantul "Creator". Nu este o pelicula propagandista, iar asta spune totul.

    Bineinteles ca multi dintre noi am citit Vechiul Testament si stim ca relatarea e alta, dar cine si-ar fi dorit oare o istorisire intocmai ca la carte? Ce rol ar mai fi avut? Nu e ca si cum faci o ecranizare dupa o carte de-a lui Stephen King. Acolo e un omagiu adus autorului, cunoscut, singular. Aici este un omagiu adus faptului ca existam.

    Actorii au jucat impecabil, povestea spusa de Noe despre crearea lumii in momentul pornirii potopului (plus imaginile care descriau "geneza") mi s-a parut a fi punctul culminant. Nimeni nu stie despre vreun inger cazut care sa-l fi ajutat pe Noe in faurirea arcei. Nimeni nu stie de vreun urmas tiran al lui Cain care sa se fi infiltrat in arca si sa fi incercat sa-l omoare pe Noe. Nimeni nu a auzit cum ca Noe ar fi crezut ca, "Creatorul" doreste extirparea omenirii.

    Eu unul l-am luat ca atare, faceti si voi la fel si veti descoperi un film superb. Regret si voi regreta ca nu am reusit sa ajung in cinematograf.
  • CazaGio
    pe 11 Iulie 2014 23:09
    Inca de la inceput, productia incepe promitator... un Noe a carui poveste debuteaza in mod tragic, intrucat ramane singurul supravietuitor al binelui intr-o lume plina de oameni haini, fara suflet... devenit matur si cu familie intemeiata, i se incredinteaza de catre divinitate o misiune aparent imposibila... sa construiasca o arca in care sa incapa cate doua vietuitoare ale fiecarei specii... ulterior, actiunea productiei deviaza aproape total de la tema potopului descris in biblie si cu cat se deruleaza mai mult, cu atat ne tine si mai tare in suspans... in afara evenimentelor care survin imediat, fara sa plictiseasca spectatorul, mi-a placut si evolutia actorilor care au dat viata personajelor... in schimb, m-a nemultumit amploarea ciudata pe care a luat-o filmul si faptul ca nu se respecta povestea biblica... as fi fost mult mai incantat sa vizionez un film care sa infatiseze potopul descris in biblie...
  • Pantaleon
    pe 10 Iulie 2014 23:25
    Noah a fost filmul pe care l-am asteptat cel mai mult vara asta. Si nu pentru cuplul de actori ce a triumfat in formidabilul A Beautiful Mind, nici macar pentru idee (ce putea sa aduca nou o idee fumata de mult ?) ci pentru ca este o creatie a lui Darren Aronofsky, un regizor fata de care am toata consideratia. Ce ne aduce filmul asta ? Aduce o impletire a misticului cu ultra-tehnologia, pornind de la o idee stiuta de oricine, dar cu o poveste denaturata in mod inept si condimentata cu persoanje inedite, reale sau computerizate, care nu-si aveau locul. Nici nu are rost sa amintesc multimea de clisee si de tembelisme de care devii sictirit inca dupa primele 30 de minute, ce e mai important e faptul ca filmul nu reuseste nici sa sensibilizeze, nici sa uimeasca prin ceva. Nu cred ca a tresarit cineva la vederea imaginii lui Noah deasupra gemenelor (si ele computerizate), gata sa le hacuiasca. Prea neverosimil, prea banal, prea vazut de atatea ori. De asemenea, filmul e inutil de lung, ceea ce iar este un minus ce contribuie la cresterea starii de plictis. In final, nu pot sa nu remarc tunsorile ca la carte ale primilor oameni, mutrele proaspete ca iesite de la cosmetician sau imbracamintea demna de un brand renumit din zilele noastre. Destul de penibil. Poate ca singurul lucru ce a salvat cat de cat acest proiect destinat esecului (nu financiar, sunt sigur) e mana lui Darren Aronofsky. Ma intreb daca ar fi fost dat pe mana celui ce a regizat 300 - Rise of An Empire (nici nu mai stiu cum il cheama) ce ar fi iesit ???
  • mi_hai
    pe 10 Iulie 2014 22:33
    n-are treaba cu povestea biblica. totul e alterat, nu poti sa iti bati joc in asemenea masura de Dumnezeu. Arca lui Noe a fost gasita pe muntele Ararat din Turcia.
  • Sorin87
    pe 08 Iulie 2014 17:55
    un film emotionant pana la final, merita vazut pentru ca avem multe de invatat
  • psycho_t1x
    pe 08 Iulie 2014 02:24
    Pierdeti din obiectiv mesajul. Proasta inspiratie a avut Noe ca nu si-a dus treaba pana la capat.
  • radu3455
    pe 07 Iulie 2014 17:16
    la regizorul pe care il are ma asteptam sa fie mai bun,inceputul e captivant insa pe parcurs devine plictisitor,iar treaba cu copacii aia miscatorii cam dubioasa treaba,dar merita acordat o sansa nota 7
  • dido
    pe 07 Iulie 2014 11:20
    Darren Aronofsky a reusit un film memorabil,a jonglat excelent cu elemente biblice,fantasy si science fiction,rezultatul fiind un film epic,vizual,moralizator,dar si de divertisment ,si a reusit sa starneasca exact atatea controverse cat era nevoie ca sa nu-l uiti usor....Personal mi-a placut foarte mult si ma amuz teribil de suficienta si ignoranta crasa a celor fanatici...
  • Get0dac
    pe 07 Iulie 2014 10:39
    Nu am mai comentat de mult un film pe Cinemagia...nu de alta dar nu am rabdare sa inchid tonele de reclame obsesiv aruncate in fata mea de flamanzii de pe site. Sincer as compara agresivitatea reclamelor de pe acest site cu cea a cersetorilor tigani din Europa.
    Despre film..? Monument de prostie e putin spus.
  • simpleminds
    pe 07 Iulie 2014 10:37
    A adapta un capitol essential din Vechiul Testament , cerintelor iubitorilor de Xena,Transformers ,Thor, SF,mi se pare lipsit de caracter daca nu o blasfemie.
  • JohnnyB
    pe 07 Iulie 2014 09:32
    Un film slabut din punctul meu de vedere, nu am reusit sa ma uit pana la capat, nu m-a captivat deloc.
  • gigi_robotin
    pe 07 Iulie 2014 01:20
    Foarte slab filmul pt cineva care asteapta sa i se faca" pielea de gaina" tinand cont ca vorbim despre personaje biblice...am banuit chiar de la inceputul filmului ca ceva e ciudat cand am vazut parul foarte bine aranjat al actorilor si un machiaj bun al sotiei lui Noe. Chiar nu se puteau abtine ????????? Cand au aparut bolovanii cu ochi am inceput sa ma uit la ceas si sa sper ca nu mai dureaza mult....sunt sigur ca daca in spatele camerei se afla Mel Gibson vorbeam despre altceva.
  • andreas_konig
    pe 07 Iulie 2014 01:10
    filmul este groaznic, povestea biblica este ptr copiii care cred in baubau, este un esec total. asa de inteligent era noe sa faca o arca numai din lemn, in care culmea nu intra apa mai ales la ce potop era, si culmea era asa de mare incat incapeau toate animalele alea.......bullshit .....un film dezamagitor, povestea biblica dupa care s-a inspirat regizorul este o porcarie.............
  • Andrei843
    pe 06 Iulie 2014 19:56
    Nu sunt de acord cu cei care spun ca acest film poate fi considerat ca si o mare blasfemie. Parerea mea este ca regizorul a transpus foarte bine aventuri lui Noe, intr-un mod propriu, cu cateva schimbari fata de povestea originala.
  • CatalinPHD
    pe 06 Iulie 2014 17:09
    Promovat și marketat ca un blockbuster, filmul are o viziune ostilă lui Dumnezeu și învață că omul e mai presus de orice. Deviază de la istorisirea biblică și cred că Russell încă nu vrea să iasă din rolul din Gladiator. ..
  • spiritul
    pe 06 Iulie 2014 16:22
    Asa cum ma asteptam au modificat foarte multe lucruri fatza de Biblie. Noe in primul rand nu a omorat pe nimeni. Monstrii aia nu existau si oamenii radeau de el pentru ca a construit o arca pe uscat. Iar femeile nu purtau pantaloni ca acolo :)))
    Au interpretat cum au vrut ei Biblia si nu cum trebuia. Ma asteptam chiar la ceva blasfemiator, dar totusi ii dau nota 6 pentru film pentru ca se putea si mai rau (ca ne tragem din maimutze sau Big Bang-ul) E bine totusi ca a spus ca Dumnezeu a creat totul si Adam si Eva au fost primii oameni! Bine ca nu a blasfemiat Facerea lumii.
    Si inca ceva... Noe vorbea direct du Dumnezeu stand singur langa munte, nu avea viziuni cum e in film. Iar pe arca au intrat doar Noe cu familia nu si raufacatorii. Daca nu era in Biblie scris de Noe, pentru realizarea filmului dadeam nota 9,dar stiind ca au interpretat cum au vrut, am scazut nota. Daca nu vroiau sa faca dupa Biblie creau alt scenariu complet diferit si schimbau numele,dar asta a vrut sa se inteleaga.
  • kakapiciu
    pe 05 Iulie 2014 22:27
    Unul dintre cele mai bune filme din 2014. Are de toate in el.
  • sergiumures
    pe 19 Mai 2014 01:20
    Daca ai trecut de faza (varsta) la care cel mai bun film SF e superman s-ar putea sa-ti placa... Putin cam lung dar gasesc o abordare originala a istoriei religioase
  • cosminmusic
    pe 12 Mai 2014 14:10
    Abia am asteptat sa apara filmul,insa citind parerile voastre si de aici intelegand ca filmul nu prea are legatura cu Biblia nu am mai avut nici o tragere de inima sa-l vad...
  • FunnyX
    pe 03 Mai 2014 02:54
    Un film realizat dupa o tema biblica...Hmmm...suna interesant si trebuie vazut. Desi apar foarte multe detalii in plus fata de Biblie, filmul este interesant. Il recomand!
  • Jack-Jack
    pe 29 Aprilie 2014 11:14
    Darren Aronofsky a regizat într-o viziune foarte personala motiv pentru care a stârnit controverse până la cel mai înalt nivel.Filmul are totuși o anume măreție iar din punctul de vedere al creativității este bine realizat și nu cred că este obligatoriu să respecți adevărurile biblice.
  • Infinity
    pe 22 Aprilie 2014 00:45
    Nu am citit Biblia ca sa incep sa spun ca nu respecta ce este scris acolo, dar filmul e destul de reusit. Poate ca mai sunt si lucruri in film care nu au legatura cu Biblia, dar pana la urma e un film, o ecranizare. Scenariul e cam previzibil si urmeaza anumite clisee, dar despre prestatia actorilor si despre efecte, nu am cum sa spun acelasi lucru. Chiar impresionante. 8.
  • prettyboutique
    pe 17 Aprilie 2014 11:59
    Cred ca toti am fost nevoiti sa luam o decizie care ni se parea imposibila, insa stiam in adancul sufletului nostru ca este cea corecta, chiar daca simteam in acele momente o durere imensa. Ei bine, aceasta este tema filmului "Noe", care a reusit sa aduca pe ecrane fascinanta poveste biblica si sa o transforme intr-o drama umana. Regizorul Darren Aronofsky si-a pus amprenta intr-un mod original asupra povestii, avand in vedere ca m-a surprins intr-un mod in care nu ma asteptam sa o faca.

    Citeste toata recenzia aici: http://prettyboutiquebyramona.blogspot.ro/2014/04/noe-un-film-maret-si-dramatic.html#more
  • SAndrei2000
    pe 17 Aprilie 2014 11:52
    FILMUL ESTE O CAPODOPERA!Am intrat sceptic in sala de cinema,crezand ca in intuneric o sa ma apuce somnul...dar nu a fost asa.
    In primul rand emotia unei familii cu un tata intelept care vrea sa salveze lumea animalelor datorita unui vis ne cuprinde intens iar efectul 3D te ajuta sa participi mai mult in acea lume mitica.
    O mica parte din biblie a fost transpusa in acest film cu geneza(facerea lumii) care este realizata foarte bine;exista niste elemente care dau suspans filmului:uriasii din piatra,Ham care nu isi gaseste nici o fata cu care sa intemeieze o familie iar cand o gaseste aceasta moare,Ila care isi dorea un copil dar nu putea sa il aiba dar printr-o magie ramane insarcinata cu 2 fete care "trebuiau omorate" de catre NOE pentru ca asa i-a poruncit Creatorul si vruia sa isi duca sarcina la capat si multe alte vrajbi intre el si Tubal-cain...
    Per total filmul are la baza povestea bibliei dar si alte elemente care sunt binevenite! ;)
  • bande
    pe 17 Aprilie 2014 05:24
    Sincer a fost o dezamagire! Totusi ma asteptam la ceva mai deosebit!
  • razsax
    pe 15 Aprilie 2014 13:16
    O mai mare risipa de resurse, financiare, umane si materiale nu am vazut demult. Nu are treaba nici cu Vechiul Testament , nici cu altceva! Au avut dreptate cand l-au interzis prin anumite tari, atat e de otravit. Cei ce nu au cunostinte referitoare la Vechiul Testament vor avea la indemana o viziune chircita, rastalmacita si de ce nu chiar otravita. Un scanariu lipsit de orice coerenta, fara nici o legatura cu sensul Biblic. Din pacate au folosit doar ca reclama povestea lui Noe, sa debiteze niste enormitati fara nici o legatura ele intre ele.
  • xerses
    pe 14 Aprilie 2014 09:00
    Interesant de urmarit, dar nu este o realizare cinematografica de exceptie.
  • ciobanu_dumitru_ovidiu
    pe 12 Aprilie 2014 14:34
    Nici nu stiu cum sa incep.....Doamne ce film fals.Un SF care nu are NICI O LEGATURA CU BIBLIA......O bataie de joc adresata Scripturilor Ebraice.In afara de jocul actoricesc....totul este o bataie de joc...scenariu fimului dezinformeaza populatia de la adevarata Relatare Biblica.Am ''n'' motive sa cred asta.Va voi spune doar cateva:
    ****Marea problema a unui film care se folosește de o poveste biblică și are o țintă declarată în publicul creștin este că nu face nicio legătură cu Dumnezeu. De fapt, nici măcar nu există cuvântul „Dumnezeu" în film. El este „Creatorul", iar tot ce știu oamenii despre El, inclusiv Noe, este că a creat pământul și tot ce este pe el, după care a blestemat oamenii la căderea în păcat, iar acum vrea să-i nimicească, pentru a se întoarce din nou la o creație desăvârșită, de data aceasta fără om în ea. Lipsa lui Dumnezeu este evidentă și din faptul că filmul începe cu replica: „La început nu era nimic", pe când Geneza începe: „La început, Dumnezeu a făcut..."
    ***Oamenii nu au nicio legătură cu Dumnezeu, nu se roagă la Dumnezeu, nu vorbesc cu Dumnezeu. Relația este atât de disfuncțională, încât Noe nici nu înțelege ce are de făcut, nici înainte de potop, nici în timpul potopului și nici după. Spre deosebire de povestirea din Biblie, în care Dumnezeu îi vorbește și îi spune clar ce se va întâmpla, ce are de făcut și că familia sa va fi salvată, în film Noe primește viziuni pe care nu știe să le interpreteze, iar asta îl face să se îndoiască de rolul său și să intre într-o depresie soră cu nebunia.
    ***Aronofsky portretizează un Dumnezeu rece, observator, judecător, neimplicat în viețile oamenilor, ba chiar un Dumnezeu rău, fără inimă. Atunci când Cain și-a omorât fratele, Dumnezeu l-a blestemat, dar unor îngeri le-a fost milă de el și au coborât să îl ajute, împotriva voinței lui Dumnezeu, care i-a blestemat și pe ei, astfel că la atingerea solului s-au transformat în giganți diformi de piatră. În final, aceștia l-au ajutat pe Noe să construiască arca, au murit apărând-o de oamenii care voiau să se suie la bord și au fost luați înapoi în cer.Cata prostie....Adevarul este altul :Ingerii decazuti SI-AU LUAT CORPURI OMENESTI si s-au culcat cu ficele oamenilor,iar acestea au dat nastere la nefilimi(oameni-uriasi care au murit toti la Potop)....iar acei ingeri decazuti si-au luat inpaoi corpurile ceresti la Potop.
    ***Arronofsky îi complică viața lui Noe, amestecând elemente din povestea lui Avraam și a lui Lot. Ham este obsedat să își dovedească bărbăția, ori prin găsirea unei neveste, ori prin omorârea unui om. Neputința lui Noe de a-i da ce își dorește îl face pe Ham să se întoarcă împotriva sa până acolo încât îl ascunde pe Tubal-Cain(PERSONAJ INVENTAT) în arcă și pun la cale un complot de a-l omorî pe Noe. În momentul atacului, Noe este încolțit și Sem, care vrea să își apere soția, ce tocmai născuse gemene, pe care Noe era determinat să le omoare, fiind convins că Dumnezeu nu voia să mai trăiască niciun om după potop. Însă Noe are un moment á la Avraam când își schimbă radical intenția și înțepenește cu cuțitul ridicat asupra bebelușilor. Acțiunea filmului îl conduce pe Noe în depresie, iar relația cu Ham nu mai poate fi reparată, acesta părăsind familia și căutându-și drumul propriu, după scăderea apelor.-TOUL ESTE FALS.......cata prostie.
    Si cate si mai cate ar mai putea fi zise despre acest film.....Mai bine nu-l faceau.....regizori cu imaginatii bogate care i-si permit sa faca ce vor ei cu diferite Relatari Biblice,diferite Relatari Istorice,diferite Carti,Romane,etc...care le modifica sensul si le adapteaza dupa bunul lor plac si propiul lor interes...De acea dragi cinefili.....cititi mai intai cartile-apoi filmele.
  • roxana_dobrica
    pe 10 Aprilie 2014 19:07
    Am auzit ca este un film interesant,abia astept sa il vad !Sper sa nu ma dezamageasca !
  • catalin_ionut_23
    pe 09 Aprilie 2014 19:14
    un film foate bun si interesant. il recomand... nota mea 10
  • cezarica98
    pe 08 Aprilie 2014 22:50
    un film impresionat, o inspiratie biblica, tragica, greu de realizat, multa munca, o viziune a personajului Noe, unde primeste misiunea divina de a salva omenirea de la raul facut de mana omului, a deciziilor la care este supus Noe, ambitios si grandios, filmul reda teme cum ar fi binele si raul, justitie si compasiune, vina si regret, un film biblic transformat de regizor intr-o poveste reala, un film de vazut.
  • Snow_White
    pe 08 Aprilie 2014 02:27
    Inceputul si sfarsitul filmului il poti gasi si in cartile de religie ..continutul insa e cu mult prea departe de ce "spun" cartile..in fine pe mine m-a plictisit...nu se intampla nimic captivant..am inteles ca nu e un film de actiune ci unul aventura..dar totusi daca tot au schimbat povestea nu inteleg de ce nu au facut-o intr-un mod mai captivant ..incat sa ne capteze atentia pana la final...in fine desi jumate din specatorii initiali au parasit sala pe la jumatatea filmului eu am decis sa raman pana la final...desi dupa ce s-a terminat mi-a parut rau ca am ramas..
  • mtraianc
    pe 07 Aprilie 2014 23:55
    daca filmul ar fi fost de 1h 30 min mi-ar fi placut mai mult ,, ultimele 45 min = o vesnicie
  • bondarenko
    pe 06 Aprilie 2014 18:04
    Incep prin a spune ca filmul in varianta 3D este absolut inutil ; nu cred ca are nici un efect spectaculos.
    Actiunea si firul epic dezastruos , nu e nici biblic nici SF , o tentativa nereusita a unei incercari "moderne" reinterpretate. Lung , plictisitor poate cel mult placut pentru adolescenti , desi are niste scene de violenta exagerate .
    Un alt motiv decat cel economic ,al acestui film este de neinteles daca nu stupid .
    Concluzie : O pierdere de timp , taxata suplimetar de varianta 3D jenanta .
    (Ca o gluma : tot filmul ala mijlociul ar fi fu**t si el ceva , n a avut noroc ! )
  • torent09
    pe 06 Aprilie 2014 00:32
    Un film nu trebuie sa fie neaparat o adaptare intrutotul a ceva (in cazul nostru a BIBLIEI), parerea mea.
  • lucianpaul
    pe 05 Aprilie 2014 18:51
    plictisitor , un film slab cu buget actori si pretentii foarte mari. este un film in nota celor 90 de procente a filmelor actuale de la hollywood. zau daca ti ramine ceva in minte dupa doua ore si ceva de film.
  • pe 05 Aprilie 2014 16:47
    The end of the world… is just the beginning. Sunt filme care te impresionează și despre care ai vrea să vorbești întruna, să le spui și celorlalți. Apare tendința aceea de a spune prea multe despre film și faci eforturi mari să nu strici surpriza celui de lângă tine, celui care ar vrea și el [...]
  • andra2005
    pe 05 Aprilie 2014 12:37
    Sincer,este un film bazat pe efecte speciale,tema biblica este doar un motiv pentru a acapara atentia marelui public.Actorii sunt remarcabili si de aici si incasarile ulterioare.Nu este dezamagitor,nu ma asteptam la altceva,doar ca ne-am cam saturat de aceste teme si reluari ale altor filme optimizate cu efecte 2014.
  • Charlie_Kaufman
    pe 04 Aprilie 2014 15:49
    Din primele minute ale filmului, cu povestea mortii lui Lameh si scena de lupta cu cei trei urmasi ai lui Cain, mi-am dat seama cam ce fel de film este Noah. „What do you want?” , „Justice!” si Noe il casapeste cu o sulita- replici care merg bine in orice film de actiune.

    Nu pot sa spun ca am fost dezamagit, pentru ca nu aveau asteptari prea mari de la un regizor declarat ateu si care nu m-a impresionat cu mult prea premiatul/celebrul Black Swan. Filmul are in comun cu povestea biblica numele personajelor, subiectul (potopul) si arca, dar in rest, totul e un talmes balmes de ecologie, mizantropie si o incercare de a face un film blockbuster pe o tema controversata.

    Noah este o poveste americana tipica, difera peisajul si epoca, dar in mare este vorba despre un ins puternic, hotarat, independent, care-si apara familia, care are un vis (la propriu chiar) si intr-un final reuseste sa si-l puna in practica, dupa ceva pericole & peripetii.

    Nu pot reprosa nimic interpretarii actorilor, Russell Crowe joaca cat de bine se putea pentru un personaj ciudat, de invidivid instabil psihic . Teoretic Noe ar fi trebuit sa fie un profet, un ales al Domnului, un om drept si bun, dar realizatorii filmului, poate pentru a diversifica scenariul si a pune in practica acele „twisturi” atat de dragi americanilor, au ales sa creeze un personaj „complex”, cu umbre, ros de indoieli, suferind, instransigent si crud.

    Jennifer Connolly n-a trebuit sa faca mare lucru, doar sa fie plina de compasiune si devotament si sa priveasca cu ochii ei frumosi in departari.

    Si Ray Winstone e un fel de Mickey Rourke in „Immortals”, dar joaca bine iar replicile lui de individualist monstruos si cinic probabil ar trebui sa faca contrast cu nobletea/cinstea lui Noe, dar efectul e ca Tubal-cain pare mai simpatic si mai omenesc(os) decat psihopatia lui Noe deghizata in dragoste fata de Creatie si Creator.
    Zic Creator, fiindca desi Dumnezeu avea in Biblie un rol esential in episodul potopului, aici nici macar nu e numit ca atare, i se spune Creator, nu cumva sa supere pe cei mai putin credinciosi/atei. Deci Dumnezeu nu apare in film, e doar cineva ce vag a creat lumea candva.

    Iar Anthony Hopkins e un Matusalem care seamana bine cu un saman indian, intelept si cu comportament indescifrabil pentru celelalte personaje.

    Nu vreau sa desconspir prea mult din actiunea filmului, doar atat sa zic, ecologismul dus la extrem e un fel de nazism, iar ideea filmului ca potopul a venit pentru a distruge total specia umana si pentru a salva animalele, care sunt nevinovate (spre deosebire de oamenii viciosi si rai) e cu adevarat monstruoasa. Oricat ar fi de drage animalele si simpatice, sa crezi ca Dumnezeu s-ar fi chinuit sa faca lumea asta doar pentru a se uita la ele ca la Discovery e o ineptie. Probabil ca totusi sunt destui care gandesc asa, care prefera animalele oamenilor, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar mi se pare ca a face un film, deturnand mesajul biblic si sustinand un asemenea mesaj ecologist radical e un derapaj prea mare de la logica, realitate si bun simt.

    Mai sunt multe de remarcat, de la caricaturalii „watchers” la dezolanta lumea dinainte de potop (care se vrea o paralela la lumea de azi, suprapopulata, golita de resurse si poluata).

    Cred ca filmul nu a putut fi salvat nici macar de efectele CGI, de realismul arcei si de momentele frumoase . Per total, mi s-a parut plin de clisee, lung, un film tezist si comercial.

    Nu are rost sa scot in evidenta elementele de neconcordanta cu evenimentele relatate in Biblie (si sunt destule), imi dau seama ca e doar un film. Dar nu este un film bun.
  • andreib3
    pe 04 Aprilie 2014 07:53
    Nu as fi crezut vreodata ca cineva se poate gandi la a face un film cu tematica biblica, fara a citi in prealabil biblia. Actori de mare clasa, angajati intr-un scenariu cel putin ridicol, datorat in special discrepantei intre ceea ce e scris, si ceea ce e jucat.Daca va propuneti sa cititi capitolele 6-9 din Geneza, o sa vedeti. Oricum, imi place ca Noe era musculos si tuns scurt in film, cand se stie traditia evreiasca din batrani, de a purta barba si par lung, acestea fiind considerate daruri de la Dumnezeu.
  • viorel_lucaci
    pe 02 Aprilie 2014 11:51
    Este greu de apreciat în mod obiectiv dacă filmul constituie o reușită, sau cât de „real” a reprodus respectivele evenimente biblice. Fiind un subiect cu profunde implicații morale faţă de care unii rezonează mai mult sau mai puțin, este şi normal ca părerile să fie împărțite.
    Afirma aici cineva că „nu respectă textul biblic”. Întrebarea pe care aș emite-o ar fi „Cât de fidel reproduce evenimentul istoric, însuși textul Evangheliei?”. Unele izvoare istorice neagreate de biserică, relevă faptul că cele patru evanghelii recunoscute în prezent de creștinătate (în speță de ortodoxie), constituie ceea ce a rămas (accesibil) din aproape 200 de evanghelii care ar fi fost scrise în realitate – concomitent cu cele patru (Matei, Marcu, Luca şi Ioan). Unele s-au pierdut, altele au fost eradicate de însăși instituția Bisericii. Probabil din această cauză există multe „hibe” şi „goluri” în șirul evenimentelor biblice așa cum le cunoaștem noi în prezent.
    De aceea, totul este cât se poate de relativ. Filmul NOE nu este nici bun nici rău. Constituie doar o viziune artistică ecranizată - zic eu în mod reuşit.
  • cristina_ciceu_vasc
    pe 02 Aprilie 2014 10:36
    Filmul e fantastic.Russell Crowe e magnific.Ca produs atistic mi-a placut foarte mult insa realitatea biblica e cu totul alta...
  • Manusa
    pe 01 Aprilie 2014 22:00
    Mda, ca si actiune este foarte bun, dar .....treaba cu strajierii......a stricat toata povestea.....de draq cauta bolovanii aia miscatori in poveste????? totusi? Am ramas surprins si putin dezamagit de treaba asta pentru ca altfel, daca nu erau 'aia' filmul era de nota 10. Nu stiu cum vi s-a parut voua aparitia lor dar pe mine m-a cam deranjat sa apara in poveste.
  • roby_calin
    pe 01 Aprilie 2014 16:49
    Nu inteleg ce nu va place... in film este ilustrat ce s-a intamplat in biblie... la ce v-ati fi asteptat? ce nu v-a placut?
  • MarianConstantinescu
    pe 01 Aprilie 2014 14:13
    Un că*at sinistru. Filmul ăsta nici de pe Filelist nu merită tras.
  • Rippa
    pe 01 Aprilie 2014 09:27
    un film foarte bun cu RUssell Crow................................
  • adam_soch
    pe 31 Martie 2014 13:16
    Toate povestile din Biblie sau alte scripturi asa numite SACRE, sint povesti faurite de oameni si date din vorba in vorba, pina cind unii l-au scris pe hirtie. Asa este si acest film al maestrului Aronofsky, o poveste insiprata dintr-o alta poveste. Ori ce character in film, chiar si Zeu sa fie, este un character NEGATIV daca vrea sa distruga omenirea. Noah la fel, crede ca Zaul da ceva semne in visul lui, si decide ca SEMNELE sunt ca EL sa lasa umanitatea sa se termine, prin actiunile lui draconiane. Eu asta consider NEGATIV pt ca numica nu este mai pretios decit LIFE. Scenariul, actorii, muzica si efectele sint foarte bune. Mesajul si el, dar daca esti Crestin sau religios, s-ar putea sa nu-ti placa. Remember- este un film, o opera de arta, si autorul are dreptul de a-l crea cum doreste si simte. Vizionare placuta.
  • Skynet.Zbenga
    pe 31 Martie 2014 01:28
    Filmul mi-a placut foarte mult, desi la inceput nu aveam asteptari deosebite. Jocul actorilor a fost excelent, Russel Crowe jucand magistral. Mi-a placut enorm de Emma Watson si de ceilalti actori secundari, mai cu seama Ray Winstone si Jennifer Connelly, care m-au impresionat.
    Multora nu le va placea ca filmul nu respecta intocmai continutul biblic, dar mie mi se pare ca sensul si mesajul nu au fost denaturate, ci potentate.
    Darren Aronofsky face o treaba excelenta si merita toate aprecierile.
    In opinia mea, e un film ravasitor si excelent realizat. Trebuie vazut.
  • VasyL
    pe 30 Martie 2014 11:43
    Am fost aseara la cinema si l-am vazut, este un film de exceptie, putin dus spre fantastic, filmul fiind inspirat din fapte biblice, deci un film religios, nu prea sunt de acord cu faptul ca e 3D, dar daca asta se cere in ziua de azi....Actorii si-au intrat foarte bine in roluri, in general filmul e destul de ok, chiar daca naste controverse si multi lideri religiosi spun ca Dumnezeu este prezentat in mod negativ, mie nu mi sa parut deloc, ba dimpotriva, avem ce invata din el, la finalul filmului si nu numai, Dumnezeu este prezentat ca fiind , iubire, intelepciune, iertare, lumina si un nou inceput !
  • alexandru_tocan
    pe 29 Martie 2014 18:53
    filmele cu relatari biblice ne arata puterea, emotia si dramatismul oamenilor ce lupta contra binelui sau raului,iar NOE ne arata o lupta ptr o lume lipsita de pacat,abia astept sa il vad
  • RaDooM
    pe 29 Martie 2014 11:03
    E evident, Darren exploateaza si adapteaza in felul sau mitul lui Noe rezultand astfel un film de tip fantasy memorabil. As putea spune ca urmeaza aceeasi pasi pe care filmele cu Thor le-au urmat, alterand povestile miturilor respective si adaptandu-le pentru gusturile oricariu cinefil.
  • 777L
    pe 29 Martie 2014 01:48
    Cei care merg la acest film avand asteptari sa vada un film biblic, sa-si ia gandul! Distributia e ok, 3D-ul slabut, sunt scene in care imaginea e neclara, interpretarea actorilor e ok, scenariul e interesant, de inspiratie biblica undeva la un procent de 15%, multe elemente adaugate si modificate, probabil pentru a face povestea mai atragatoare. Concluzia: merita vazut, apreciat si tratat ca un film gen blockbuster si nu unul biblic; n-are sens sa insir ereziile care apar in film, insa a fost o situatie care nu s-a potrivit nici cum: la un moment dat a aparut o "spartura" in arca si se pare ca scenaristii au uitat de ea din moment ce arca plutea fara griji.
  • XGamer
    pe 28 Martie 2014 18:57
    Foarte plictisitor filmul....pacat de distribuitia buna,in rest o combinatie dintre inspiratie bibilca si un sf slab:(
  • Mihaita19
    pe 28 Martie 2014 15:19
    Singuru' film vazut de mine in care a fost implicat Aronofsky a fost "The Wrestler" deci n-o sa ma dau vreun cunoscator...

    Film foarte bun, cu actorii de top, Noe este in primul rand o drama foarte bine realizata. Mi-au placut foarte mult scenele tensionate cu Noe (Russell Crowe), in care s-au vazut deciziile, vointa, principiile sale.
    De la Crowe pana la Logan Lerman (Ham) toti si-au facut treaba excelent. Dar m-a impresionat Jennifer Connelly, fabulos intr-un cuvant. Mie mi-a transmis o emotie cum rar mi s-a intamplat.
    Anthony Hopkins trebuia "exploatat" mai mult, a aparut in putine randuri pe ecran.
    Ce mi s-a parut funny, toate scandalurile legate de film... Pana la urma e un film, da cu inspiratie biblica da' e FILM si nu trebuie tratat intr-un alt mod.

    Un 8 meritat de la mine... :D
  • Scarlett14
    pe 28 Martie 2014 07:58
    Chiar nu m-am asteptat nicio secunda sa imi placa atat de mult, avand in vedere ca nu sunt tocmai cea mai mare fana a filmelor care abordeaza subiecte religioase. Dar mi s-a parut un film bun, incarcat de simboluri, care te tine in suspans. Este interesanta si evolutia personajelor prinse intre diferite stari contradictorii, personaje care lupta pentru convingerile lor si, uneori, abandoneaza datoria in favoarea sentimentelor. Ah si prestatia actorilor este foarte, foarte buna. De vazut!
  • RaTTle
    pe 28 Martie 2014 00:06
    Acum am venit de la cinema si pot spune ca nu ma asteptam sa fie regizat asa, imi imaginam o poveste mai realista. Regizorul a bagat in film si o parte fantasitca( roboti din pietre)! Din trailer parea ca va fi un film de 9, chiar 10, insa nota mea dupa ce am vizionat filmul este 8.
    Cat despre 3D- lasa de dorit, cum lasa de dorit majoritatea filmelor 3D la capitolul imagine 3D.
  • adina_27
    pe 27 Martie 2014 08:58
    Un film de exceptie ce merita vazut! Personajul Noe este foarte bine reprezentat de actorul Russell Crowe!
  • La33pazeste
    pe 27 Martie 2014 08:39
    Filmul este o porcarie,nu am mai vazut de foarte mult timp un film care poate candida cu succes la Zmeura de Aur...dupa cum se stie,perioada in care s-au intamplat evenimentele nu se cunoaste cu exactitate,cu mult inaintea lui Moise si mult mai aproape de Adam si Eva si totusi omenirea avea cunostinte de minerit,cutite gen ,,PUMA",semineu,crosetat ( avea haine crosetate ),camasi ( gen Levi's),fantasticul predomina,nu are nici o legatura cu textul biblic.NU MERITA NOTA PE IMDB si nici banii !