La baza este o poveste foarte dramatica, profunda si tulburatoare.
Transpunerea ei pe ecran este insa groaznica, plictisitor de melodramatica. Genul de film care prin coloana sonora, prin ritm si prin cinematografie, efectiv cerseste niste emotii pe care nu stie sa le ofere prin poveste, prin replici, prin personaje si prin interactiunile dintre acestea.
Per total, un film greu de suportat pana la final si care m-a implicat putin spre deloc.
motricfunction
pe 07 Aprilie 2014 00:33
ma asteptam la o adaptare mai buna,dar calitatea filmului nu se ridica deloc la nivelul cartii..printre plusuri pot enumera imaginea si personajele,care simpatizeaza binisor cu cele pe care mi le creionam in minte in timp ce citeam cartea. insa partile slabe precum coloana sonora care,desi este rafinata si potrivita pentru film,este aplicata complet gresit,pe momente care nu au legatura cu actiunea sau cu situatiile in sine,si faptul ca romanul era atat de ofertant in dialoguri si in mici fragmente filosofice care nu sunt surprinse de regizor in cadrul acestei pelicule,ma determina sa acord,cu ceva efort,nota 7.poate,pe viitor,un alt regizor va reusi sa surprinda mai bine atmosfera si intensitatea romanului scris de murakami.
lucian_puscasu
pe 28 Decembrie 2013 21:20
cartea e tulburatoare, iar filmul e bun...la prima vedere este numai sex, dar in spate sunt emotii foarte puternice, pacat ca in film nu a surprins si primul capitol (in afara unei fraze in care il roaga sa-si aduca aminte de ea) in principal metafora cu fantana care mi se pare simbolica pt. starea psihica a fiecaruia si in primul rand a lui Naoko...recomand inainte cartea
Eb00kie
pe 03 Martie 2012 19:49
Atunci acest film pluteste perpendicular in afara ei. Acesta nu seamana cu niciun alt film deoarece nu este deloc cum un film ar trebui sa fie, ci, mai degraba, cum "filmul" este.
Spre deosebire de stilul baroc si cam kitsch hollywoodian, filmul transpune cu rafinament si sensibilitate esenta unei perioade de tranzitie, printr-o perspectiva multilaterala. Intr-un colaj de tuse voluntare, necesare (si suficiente) trec prin fata ochilor poze in miscare. Kizuki, Naoko, Toru, Kizuki, Toru, Naoko, Toru, Naoko, Toru, Toru, Toru, Midori. In padure. Toru, Naoko, Kizuki.
Un sfarsit mult mai explicit decat cartea...
dannakp
pe 11 Noiembrie 2011 22:20
Pai sincer sa spun mi-a placut extraordinar de mult cartea. Tot de dragul cartii am vazut si eu filmul, dar nu se compara.... recomand cartea
sarge
pe 20 Septembrie 2011 23:24
M-am uitat la film pentru ca vroiam sa vad cat de diferit e de carte. E destul de simplu, cu o actiune lenta spre foarte lenta insa merita vazut macar de dragul cartii.
Haruka
pe 27 August 2011 23:20
Ce sa spun, ce sa spun.........daca aveti stare pentru un film lung fara o actiune activa, usor trist, cu o traire de personaje intensa atunci este un film indicat.
Vizionarea filmului mi-a starnit interesul pentru carte.
Transpunerea ei pe ecran este insa groaznica, plictisitor de melodramatica. Genul de film care prin coloana sonora, prin ritm si prin cinematografie, efectiv cerseste niste emotii pe care nu stie sa le ofere prin poveste, prin replici, prin personaje si prin interactiunile dintre acestea.
Per total, un film greu de suportat pana la final si care m-a implicat putin spre deloc.
Spre deosebire de stilul baroc si cam kitsch hollywoodian, filmul transpune cu rafinament si sensibilitate esenta unei perioade de tranzitie, printr-o perspectiva multilaterala. Intr-un colaj de tuse voluntare, necesare (si suficiente) trec prin fata ochilor poze in miscare. Kizuki, Naoko, Toru, Kizuki, Toru, Naoko, Toru, Naoko, Toru, Toru, Toru, Midori. In padure. Toru, Naoko, Kizuki.
Un sfarsit mult mai explicit decat cartea...
Vizionarea filmului mi-a starnit interesul pentru carte.