Sinopsis

În 1996, războaiele din jurul băuturilor cu terminația „cola” erau în plină desfășurare. În ciuda reclamelor cu celebrități create de Pepsi, Coca Cola avea în continuare o cotă de piață mai mare. Prin urmare, brandul de pe locul doi a decis să lanseze cea mai mare campanie de până atunci, numită Pepsi Stuff, care includea o reclamă devenită ulterior celebră și care sugera că dacă cineva cumpără suficient de multe produse ale mărcii, își poate folosi punctele Pepsi acumulate pentru a-și cumpăra ochelari de soare, jachete de piele și, de ce nu, chiar un avion de luptă Harrier. Directorii de la Pepsi au presupus că prețul astronomic al unui avion militar era suficient de impresionant pentru a arătă că era vorba despre o glumă, dar studentul John Leonard a văzut în toată această poveste o provocare și a decis să o accepte. Ajutat (dar și finanțat) de un amic montaniard pe nume Todd Hoffman, Leonard și-a făcut planul să obțină premiul suprem, chiar dacă, în realitate, acesta nu existase niciodată. Exuberant, ireverențios și presărat cu muzică și elemente culturale specifice anilor ’90, Pepsi, unde mi-e avionul? include conversații cu Leonard, Hoffman, echipa care a creat reclama și o serie de persoane publice neașteptate, implicate tangențial în evenimentele respective și spune legendara poveste a puștiului care a dat în judecată firma Pepsi pentru a obține un avion de luptă și care a devenit eroul unei noi generații.