Filmul este o creație cu și despre copii îmbinată cu probleme adolescentine și manifestările artistice ale acestora în cadrul unei școli de arte cu internat. Subiectul central însă este închiderea sălii de sport a acestei școli de arte, de altfel singurul loc adecvat pentru repetiții și spectacole al tinerilor talentați ce studiază aici.
Motivul indicat de autorități este unul cât se poate de stupid și anume neproductivitatea financiară a respectivului amplasament. Și, ca totul să se sincronizeze într-o conspirație tipic administrativă, închiderea școlii coincide cu examenul și totodată spectacolul de final de an al tuturor specializărilor școlii.
Ca și fir narativ secundar, Irina, o elevă nou venită la această școală, cu probleme de familie, încearcă să treacă neobservată prin zilele rămase din anul școlar. Această idee se dovedește a fi în contradicție cu cea a găștii de rebeli din școală. Totul se precipită până în momentul în care durul școlii se îndrăgostește de ea și îi declară acest lucru. Astfel, cei doi descoperă ce au în comun și anume problemele similare de familie.
Intrigile între copii nu lipsesc, directoarea școlii este personajul maternal al filmului și elementul de coeziune, iar acest lucru se regăsește atât în emoția reacțiilor ei cât și în impulsul oferit copiilor pentru salvarea sălii.
În ciuda faptului că fac parte dintr-o generație rebelă fără reguli, dar cu aspirații mari și talent pe măsură, reușesc să împletească arta teatrală cu cea muzicală, să dea dovadă de coeziune, spirit de echipă și multă creativitate în lupta cu administrația insipidă ce uitp că în afara rapoartelor mai există și arta și cultura.