”Search and Destroy” este o încercare nereușită de comedie neagră absurdă inspirată de ”After Hours” (1985) al lui Martin Scorsese, din care sunt preluați protagoniștii Griffin Dunne și Rosanna Arquette, precum și Martin Scorsese în rolul unui contabil guvernamental. În afara unor asemănări tematice (coșmarul comic al prezenței unor oameni într-un mediu străin), filmul lui David Salle este inferior operei sale de inspirație atât din cauza unui scenariu cu destule deficiențe, cât mai ales din cauza regizării neinspirate și incoerente a lui David Salle.
Acțiunea decurge fără ritm și parțial haotic, urmărind încercarea unui om de afaceri falit (Griffin Dunne) de a da lovitura prin obținerea dreptului de ecranizare a cărții care i-a marcat viața. Periplul său îl poartă în lumea crimei organizate unde intră în contact cu doi gangsteri interpretați de Christopher Walken si John Turturro, fără îndoială sarea și piperul filmului. Filmul devine tot mai incoerent înspre final, pierzându-și tempo-ul pe măsură ce acțiunea devine tot mai întunecată.
Eșecul filmului se datorează, fără îndoială, ratării regizorale marcate prin pierderi de ton și de ritm, precum și umorului pe alocuri forțat care mai mult oripilează decât produce râsul. Distribuția excentrică formată din nume mari își salvează propria reputație, fără a reuși să mai salveze și filmul, ce a pornit oricum din start cu o concepție artistică greșită.
Acțiunea decurge fără ritm și parțial haotic, urmărind încercarea unui om de afaceri falit (Griffin Dunne) de a da lovitura prin obținerea dreptului de ecranizare a cărții care i-a marcat viața. Periplul său îl poartă în lumea crimei organizate unde intră în contact cu doi gangsteri interpretați de Christopher Walken si John Turturro, fără îndoială sarea și piperul filmului. Filmul devine tot mai incoerent înspre final, pierzându-și tempo-ul pe măsură ce acțiunea devine tot mai întunecată.
Eșecul filmului se datorează, fără îndoială, ratării regizorale marcate prin pierderi de ton și de ritm, precum și umorului pe alocuri forțat care mai mult oripilează decât produce râsul. Distribuția excentrică formată din nume mari își salvează propria reputație, fără a reuși să mai salveze și filmul, ce a pornit oricum din start cu o concepție artistică greșită.