Netflix
×
Utilizator
×
Părerea criticului
Erica Barry e o femeie la menopauza. Ca sa merite insa un film ("Ceva, ceva tot o iesi"), ea mai trebuie sa fie si scriitoare - dramaturg, in speta; in scena cea mai amuzanta a filmului lui Nancy Meyers (regizoare & scenarista), Barry (Diane Keaton) asteapta sa fie penetrata de Harry (Jack Nicholson), sexagenar de-al sau, care-o intreaba: "Ce metoda contraceptiva folosesti? - Menopauza", raspunde ea. Morala: vedeti, Erica e o femeie spirituala pentru ca e dramaturg! Are replica in varful limbii. Chiar si atunci cand e-n varful patului.

De fapt, Nicholson a fost bagat si-a vazut chestii mai tari: in "About Schmid", el facea baie in jacuzzi cu Kathy Bates, iar Kathy (care are un numar de ani si mult mai multe kilograme) era goala... Keaton se tine bine, nu asta e problema filmului. Problema filmului e ca scenariul lui Meyers se tine de-un fir de ata, iar ata se rupe repede: Erica e curtata de un chipes doctor cu nume sic, Julian Mercer (Keanu Reeves), dar inima ei bate pentru un holtei batran cu nume banal, Harry Sanborn, care fusese combinat cu fiica ei cu nume ciudat, Marin (Amanda Peet), si care e-n cautarea altor Marine, nicidecum a altor Erice; din clipa in care Erica, mama lui Marin, intelege situatia, ea plange (de bucurie, apoi de tristete) si, ca sa se consoleze c-asa e viata, are si usor, si greu, barbatii batrani fug usor dupa puicute iar femeile batrane se uita greu dupa puisori, se-apuca de scris.

Erica ramine un dramaturg la menopauza, Harry - un playboy la andropauza, si n-ar mai fi fost nici un film daca, din nefericire, mana lunga a Hollywoodului nu i-ar fi insfacat pe amandoi, aruncandu-i in aceeasi oala (de noapte)...