Un film foarte interesant care te face sa iti pui niste intrebari in legatura cu ceea ce este real, normal, moral, religios etc..
Robert De Niro si-a jucat foarte bine rolul , un psiholog cu o viata conform standardelor daca e sa o judecam dupa aparente dar in ralitate o viata de rahat, apasat de propriile pacate si care se afla in postura de a decide asupra vietii detinutilor pe care ii psihanalizeaza.
Edward Noton joaca rolul unui detinut care in urma unor experiente si a unor cautari interioare ajunge sa aiba o epifanie, o strafulgerare care a durat o clipa dar care ii schimba radical modul in care percepe lumea. Daca inainte ar fi facut orice sa scape de inchisoare, in urma epifaniei ajunge sa realizeze ca important nu sunt conditiile exterioare (bune sau rele) ci felul cum treci prin ele. Faptul ca experienta prin care a trecut este una autentica este intarita de faptul ca apare o anumita detasare, o relaxare in atitudinea personajului care nu isi mai urmareste planul de a iesi din inchisoare ci cauta portite de comunicare, de intelegere si ajutorare a psihologului care ii face profilul( si avea dreptate). E un film despre tristete si singuratate.
balta67verde
pe 20 Mai 2019 13:03
Un film dezamagitor si plictisitor. Nu e vina actorilor. De Niro si Norton sunt monumente ale cinematografiei americane, dar de data asta au ales sa joace in filmul gresit.
Un film fad care nu te atrage in el. Daca te uiti la el seara tarziu, nu vei fi curios sa afli cum sfarseste ci te vei uita la ceas cu gandul " oare cat mai dureaza ? "
nick-azh
pe 23 Aprilie 2014 16:44
Filmul merita vazut. Robert De Niro si Edward Norton joaca impecabil, dialogurile dintre ei sunt mortale si subiectul chiar nu este unul comun, para-vazut. Milla chiar joaca in sfarsit, ca pana acum n-am vazut-o decat in filme cu multe efecte.NOTA 8/10.
sabinalin
pe 21 Aprilie 2013 07:11
"Si nu ne duce pre noi in ispita"... Daca stam si analizam mai bine sensul corect e "si nu ne lasa pre noi in ispita", dar probabil ca de-a lungul timpului a intervenit obisnuinta iar omului, mai ales celui de rand, nu-i prea place sa mai stea sa mai despice firul in patru. Oricum am da-o traim intr-o lume in care ispita e mare si multa, e foarte complicat sa existi. Ideea ar fi ca fiecare ascunde cel putin cate un schelet in dulap, mai mic sau mai mare. Si, pana la urma, pentru ce, ca tot acolo e finalitatea? Filmul porneste de la premise interesante numai ca, din pacate, scenariul e atat de confuz incat se pierde complet pe drum, pleaca de niciunde si ajunge nicaieri, spectatorul se plictiseste la un moment dat chinuindu-se sa inteleaga "ce-a vrut sa spuna poetul"... Marele Robert de Niro si mult mai tanarul Edward Norton, si el actor de calitate, isi interpreteaza corect personajele, au parte de anumite scene care sa le puna bine in valoare calitatile, dar parca nici ei nu cred deplin in rezultatul final.Norton are momente cand aduce aminte de rolul memorabil din "Primal fear" in vreme ce Big Bob face eforturi sa credibilizeze un personaj excesiv de ambiguu.
pisicuta1
pe 04 Noiembrie 2012 23:00
pacat ca sint mai multi actori buni.filmul nu e f reusit dar merita vazut!
karenin08
pe 10 Iulie 2012 01:56
Joaca foarte bine Edward Norton dar nu poate sa transforme o foaie in Biblie de unul singur!
Blu3sky
pe 06 Martie 2012 00:03
m-a lasat rece total filmul asta. cu atatea referiri la religie si lipsa unui punct culminant sau explicatia pentru care DeNiro era asa rece si distant de familia lui etc.. totul este pus acolo si merge inert.
Slab rau.
Andrei.Ciprian
pe 19 Februarie 2012 17:53
Din pacate aceasta distributie de gala nu reuseste sa faca din acest film unul bun.Este slab din toate punctele de vedere!
DARK333REM
pe 08 Decembrie 2011 18:14
Un film simplu si plictisitor.Totusi m-a surprins felul in care a jucat Milla.
after_day
pe 29 Iunie 2011 21:32
eu nu sunt un bun vorbitor.spun doar ca.....ma asteptam la de niro sa joace.n-a prea jucat.c-a fost viuna lui,c-a fost a regizorului...habar n-am.dar slabutz
nicoux
pe 15 Iunie 2011 22:57
Distributie impresionanta dar numai atat, filmul sub asteptari.
nyuszi
pe 19 Martie 2011 18:52
Pe de-o parte mi-a placut foarte mult, pe de alta parte, cred ca as fi preferat sa vad "filmul" acolo unde-i e locul: pe scena.
De la un film lumea in genere se asteapta la altceva (cred ca aceste asteptari, de altfel oarecum justificate, explica de ce atat de multi oameni considera filmul un esec), dar filmul asta e mai mult un fel de teatru, sau roman, cu decoruri fantastice. In timp ce ma uitam la film (fara sa stiu ca de fapt ca e bazat pe o piesa de teatru), ma gandeam ca materialul ar fi mai potrivit pentru un roman.
Titlul mi se pare frumos: "Stone". Poate pietrele despre care personajele spun ca te-ai reincarna la inceput, pentru ca apoi sa "urci" pe scara evolutiva. Sau poate pietrele metaforice pe care le purtam cu totii in jurul gatului (din engleza "stone around one's neck", cu sensul de povara). In orice caz, "Santaj" e total nepotrivit. :/
Nu e un film pentru toate gusturile, oricum. :)
Anysya
pe 28 Februarie 2011 11:50
Am regretat pierderea de timp, nu m-am asteptat la asa actori cu ''greutate'' sa joace intr-un film atat de prost.
costacurta
pe 26 Februarie 2011 17:54
am sa ma uit si eu la film, sa vad dc lumea zice k e asa de prost (slab), dupa care am sa revin si cu alte comentarii.
mircea_pop
pe 16 Februarie 2011 19:47
Mda..Pe Ed Norton mai trebuiau puse niste tatuaje (sa-i urce pe gat, nu stiu), o barba mai deasa si trebuia lasat in frig, ca sa aibe o voce mai barbateasca.Mila are sani naspa si sfarcuri oribile, deci se pot excita doar cei care nu au vazut cum arata o femeie dezbracata. Rolul de dezaxata il joaca perfect, lucru la care nu ma asteptam. O ajuta si ochii. De Niro are momente la inceput in care joaca precum Calinescu la Chestiunea Zilei (sau Asfalt Tango), dar isi revine pe parcurs.Cred ca daca nu ar fi cei 3 cap de afis, filmul ar fi aparut direct pe dvd.
Ferantino
pe 16 Februarie 2011 18:21
As incepe prin a spune ca sinopsisul facut de "deea9595" nu are nicio legatura cu filmul in sine. De altfel si titlul pe care l-a ales distribuitorul roman este nepotrivit pentru ca in film nu e vorba despre un "santaj" sau despre o "conspiratie criminala", ci mai degraba despre o "schimbare la fata" a personajului principal (poate ca asta ar fi fost un titlu mai potrivit/explicit cu toate ca nu ar fi atras la fel de mult public).
Sunt de acord cu "soare0" ca valoarea filmului nu rezulta din ceea ce arata ci mai degraba din ceea ce "evita sa arate".
Filmul e "greu " pentru ca nu poate fi altfel atunci cand abordeaza subiecte cu adevarat importante ca: dragoste, adevar sau credinta si vrei sa eviti cliseele.
Mi-a placut interpretarea Millei Javovich (Lucetta), a fost geniala, a intrupat perfect rolul tentatiei diabolice care trebuia sa-i testeze lui Jack (Robert de Niro) "virtutile" si cred ca ar merita un Oscar pentru rol secundar.
"Stone" nu este genul de film "de familie", cu "subiect" si replici "tari" si de aceia este si greu de urmarit. De evitat daca nu sunteti dispusi la un alt gen de vizionare decat cel clasic.
Fara a fi o creatie geniala, il consider un film "bun" fie si numai datorita faptului ca readuce in discutie o serie de subiecte "serioase" fara a cadea in clisee.
O ultima remarca (pentru cei de la CINEMAGIA): daca ti-a placut "Stone" atunci cu siguranta nu vei aprecia pelicule de genul, "MadMax" sau "True Grit" asa cum sugerati dumneavoastra la capitolul "Recomandari". Din punctul meu de vedere nu prea se "pupa".
RomaniaMare
pe 16 Februarie 2011 01:19
WTF ??? Este primul film la care nu stiu ce nota sa ii dau si ce parere o am despre film. De fapt, este primul film in care nu imi dau seama ce naiba se petrece in film, care a fost mesajul, care a fost morala ....
Ammelie
pe 26 Ianuarie 2011 12:57
Cand citesti pe afisul unui film Ed Norton si Robert de Niro, ai ceva pretentii. Filmul asta nu le satisface. E o poveste care ar fi putu fi interesanta, daca actiunea s-ar desfasurat altfel sau macar in alt ritm. Din pacate, cumva, filmul reuseste sa se piarda pe el insusi, iar la sfarsit ti-e greu sa spui despre ce a fost vorba si ce a vrut sa spuna. Povestea n-are nimic in comun cu santajul (cuvantul scris cu majuscule pe posterul romanesc din motive pe care nu le inteleg). E despre religie si raportarea fiecaruia la credinta si 'pacatele sale'. Dar acest aspect e foarte slab argumentat si sustinut. Personajele sunt si ele doar pe jumatate definite, dar nu in sensul bun al cuvantului, si nu prea reusesti sa stabilesti vreo legatura empatica cu niciunul dintre ele. Slab. 5/10
psihologu
pe 20 Ianuarie 2011 20:39
slabut...dezamagitor....dar se mai intampla si la case mai mari...
White.Lily
pe 17 Ianuarie 2011 10:40
Stone este un film apasator si trist. Si asta in cel mai rau sens.
Singura explicatie pe care o gasesc in ceea ce priveste distribuia de prima mana este sa mai salte putin filmul. Insa,adevarul este ca nici macar actorii nu au reusit sa faca din Stone un film mai mult de nota 5.
Inteleg stilul regizoral ceva mai lent al lui John Curran, insa filmul de fata sub orice asteptari.
John9
pe 14 Ianuarie 2011 04:20
la ce distributie e pe ecran, filmul lasa f. mult de dorit
Spaghete
pe 11 Ianuarie 2011 22:14
O intriga extrem de interesanta, un triunghi, De Niro-Norton-Jovovich perfect. Nu pot sa-mi ascund slabiciunea ce-o am pentru Robert De Niro, a jucat exceptional, a facut personajul atat de credibil incat aveam impresia ca urmaresc drama vecinilor mei de alaturi, simtindu-ma ca un voieurist. Filmul va fi o dezamagire pentru cei ce si-au dorit un film cu actiune, cafturi, bombe/grenade sexy, masini in viteza etc...Un film cat se poate de real, de crud, cu un mesaj alegoric intens, un film care arata cat, ce si cum e cu dark side-ul din noi.
SoKaT
pe 09 Ianuarie 2011 14:07
Foarte slab filmul , nu inteleg de ce un actor ca Robert De Niro a ales sa joace intr-un film asa slab . 5
LavyBogdy
pe 09 Ianuarie 2011 12:32
Trăim într-o lume dureroasă,violentă care nu încearca decât să ne manipuleze prin televiziune,religii diferite etc.Lucrurile ne sunt prezentate în așa fel incat să ascundem alegerile noastre în spatele unei "voințe a lui Dumnezeu".Suntem înconjurați de oameni care duc o viață în singuratate,care nu simt iubire, compasiune, fară speranțe,fară zâmbete.Indecizia de a face alegerile portivite la momentele potrivite se va întoarce împortiva noastră la un moment dat.
Un film frumos despre slăbiciuni,durere si credință că totul depinde de Dumnezeu, și nu de noi.
soare0
pe 04 Ianuarie 2011 01:48
Am auzit odata o chestie: cica Bach e mult mai tare decat Wagner pentru ca in muzica lui (a lui Bach) sunt si momente de tacere, pe cand la Wagner e vartej, iar adevarata valoare a muzicii o vezi cand o contempli din acele momente, de tacere.
Filmul a fost simbolic. Insa dincolo de nivelul pe care l-am vazut inteles prin ratinguri. Prima albina, ucisa, ultima albina/musca (despre care nu mai stim nimic), linistea din sala de mese, modificarea frizurii lui Norton, plecarea lui, avand un drum lung in fata, si inca multe altele. Dincolo de toate linistea. Asta insa nu apare judecand un film, dupa cum nu apare judecand nimic din jur permanent. In rest, tema religioasa, "santajul" (apropo, asta m-a amuzat teribil pe afisul filmului), sexul si celelalte asemenea... Oamenii nu vad padurea din cauza copacilor. Ei numara copacii.
In plus, neasteptat pentru mine, actorii au jucat excelent.
Dar, desigur, oamenii au asteptat un thriller, adica sex, violenta, impuscaturi, adrenalina, chestii incalcite, poate si nitel "noir" (sincer, cand am vazut faza cu copila am crezut la fel).
Interesant e ca un sondaj dadea vreo 20% din auditori ca le-ar fi placut filmul foare mult, poate tot atata nu l-au suportat, si restul nu au avut nici o parere. Cam ca in viata, nu?
Un film excelent, care cu toate acestea a avut parca incasari (cu cat, hehe ?) mult mai mici ca ale lui ... TRON sa zicem. Un film dragut, dar departe de o capodopera. Deh, asta e planeta!
ronjavershunter
pe 02 Ianuarie 2011 14:49
...fiecare are un reper la notiunea de plictisitor
mi-a placut mult mesajul filmului si ce sa zic de interpretare ...
roxykim
pe 02 Ianuarie 2011 12:27
Desi sunt actorii mei preferati in rolurile principale, am fost foarte dezamagita de film. O pierdere de timp. Nu inteleg de ce au ales sa joace intr-un film atat de slab :(
el-loco
pe 02 Ianuarie 2011 01:28
NU va inteleg.Toti au vorbit despre actori.Dar despre mesajul filmului ? Sau ce a vrut sa scoata in evidenta? Adevarul e ca societatea de azi trebuie regandita.Pacat ca sunt atatia in inchisoare doar pt ca au gresit.Sper sa nu aveti ocazia sa ajungeti in inchisoare.Sa va fie rusine la toti !!!! Ati urmarit doar actori in loc sa urmariti mesajul filmului . Daca voua vi se pare normal sa inchidem un om doar pentru ca a gresit neintentionat...........va spun de pe acum ca tot comunisti ati ramas si nu vreti sa progresati deloc......
Mihnea23
pe 01 Decembrie 2010 23:34
Cel mai plictisitor si previzibil film ever. Recomandare pt cei care vor sa-l vada.....trailer-ul iti povesteste tot filmul, nu se mai intampla absolut nimik inafara de acesta. Pacat de distributie. Nu-l recomand.
alexaa
pe 19 Noiembrie 2010 18:56
de niro isi mai spala o parte din greseli( dar numai o parte), iar edward norton este din nou definitia din dictionar a talentului, duce din nou in spate tot filmul,incat ai rabdare sa-l vezi pana la sfarsit numai pentru jocul lui actoricesc.in rest filmul e plictisitor si fara substanta, cu un sfarsit cam aiurea.in concluzie un film prost, dar cu un joc actoricesc de calitate.
expert_Mh
pe 19 Noiembrie 2010 03:46
Am avut mari asteptari de la filmu asta avand in vedere distributia.Dezamagit total Este un film care NU merita vazut
Manusa
pe 18 Noiembrie 2010 20:52
Este sub asteptarile mele. Dupa distributie pare un film foarte bun, dar nu este asa. Nu mi-a placut filmul, dar mi-a placut cum si-au interpretat actorii rolurile.
talexi
pe 15 Noiembrie 2010 23:43
Desi De Niro si Norton se numara printre actorii mei favoriti despre acest film nu pot spune decat ca m-a surprins intr-un mod neplacut.Este previzibil si plictisitor de la inceput pana la sfarsit.Nu va lasati pacaliti de distributie, filmul este sub orice critica.
Burlan
pe 15 Noiembrie 2010 16:28
Porcărie...Păcat de actori.Nu prea se mai fac filme.
nexxam
pe 15 Noiembrie 2010 11:26
a fost un film bun dar cu final previzibil norton isi joaca foarte bine rolul
TheManWhoSoldTheWorld
pe 02 Noiembrie 2010 20:03
De ce doar nota 6.6 la un film cu astfel de actori?Am sa ma uit la el si am sa revin cu un comentariu,oricum nota aia e pusa doar de forma...
para18
pe 01 Octombrie 2010 00:52
pfff...thriller psihologic cu norton si de niro, doi dintre cei mai mari actori, nu poate fi decat senzational, poate filmul anului impreuna cu "inception".
slash65
pe 18 August 2010 21:21
La jumatatea lunii octombrie s-ar putea sa ajunga pe la noi.
La ce actori are sunt multe asteptari...
mvpsebi
pe 29 Iulie 2010 13:27
Probabil cel mai naspa film al lui De Niro si Norton, cel putin eu nu i-am vazut vreodata sa joace intr-un film atat de slab..o porcarie.
mikellacriss
pe 28 Iulie 2010 21:15
cu asa distributie ar trebui sa fie super filmul .trailerul mi-a placut.
Monica_Mihai
pe 16 Septembrie 2009 01:30
Pe youtube a fost postat trailerul si arata grozav! Nu poate fi decat fain cu De Niro si Norton in distributie, plus ca regizorul este cel care s-a ocupat de The Paited Veil...
Robert De Niro si-a jucat foarte bine rolul , un psiholog cu o viata conform standardelor daca e sa o judecam dupa aparente dar in ralitate o viata de rahat, apasat de propriile pacate si care se afla in postura de a decide asupra vietii detinutilor pe care ii psihanalizeaza.
Edward Noton joaca rolul unui detinut care in urma unor experiente si a unor cautari interioare ajunge sa aiba o epifanie, o strafulgerare care a durat o clipa dar care ii schimba radical modul in care percepe lumea. Daca inainte ar fi facut orice sa scape de inchisoare, in urma epifaniei ajunge sa realizeze ca important nu sunt conditiile exterioare (bune sau rele) ci felul cum treci prin ele. Faptul ca experienta prin care a trecut este una autentica este intarita de faptul ca apare o anumita detasare, o relaxare in atitudinea personajului care nu isi mai urmareste planul de a iesi din inchisoare ci cauta portite de comunicare, de intelegere si ajutorare a psihologului care ii face profilul( si avea dreptate). E un film despre tristete si singuratate.
Un film fad care nu te atrage in el. Daca te uiti la el seara tarziu, nu vei fi curios sa afli cum sfarseste ci te vei uita la ceas cu gandul " oare cat mai dureaza ? "
Slab rau.
De la un film lumea in genere se asteapta la altceva (cred ca aceste asteptari, de altfel oarecum justificate, explica de ce atat de multi oameni considera filmul un esec), dar filmul asta e mai mult un fel de teatru, sau roman, cu decoruri fantastice. In timp ce ma uitam la film (fara sa stiu ca de fapt ca e bazat pe o piesa de teatru), ma gandeam ca materialul ar fi mai potrivit pentru un roman.
Titlul mi se pare frumos: "Stone". Poate pietrele despre care personajele spun ca te-ai reincarna la inceput, pentru ca apoi sa "urci" pe scara evolutiva. Sau poate pietrele metaforice pe care le purtam cu totii in jurul gatului (din engleza "stone around one's neck", cu sensul de povara). In orice caz, "Santaj" e total nepotrivit. :/
Nu e un film pentru toate gusturile, oricum. :)
Sunt de acord cu "soare0" ca valoarea filmului nu rezulta din ceea ce arata ci mai degraba din ceea ce "evita sa arate".
Filmul e "greu " pentru ca nu poate fi altfel atunci cand abordeaza subiecte cu adevarat importante ca: dragoste, adevar sau credinta si vrei sa eviti cliseele.
Mi-a placut interpretarea Millei Javovich (Lucetta), a fost geniala, a intrupat perfect rolul tentatiei diabolice care trebuia sa-i testeze lui Jack (Robert de Niro) "virtutile" si cred ca ar merita un Oscar pentru rol secundar.
"Stone" nu este genul de film "de familie", cu "subiect" si replici "tari" si de aceia este si greu de urmarit. De evitat daca nu sunteti dispusi la un alt gen de vizionare decat cel clasic.
Fara a fi o creatie geniala, il consider un film "bun" fie si numai datorita faptului ca readuce in discutie o serie de subiecte "serioase" fara a cadea in clisee.
O ultima remarca (pentru cei de la CINEMAGIA): daca ti-a placut "Stone" atunci cu siguranta nu vei aprecia pelicule de genul, "MadMax" sau "True Grit" asa cum sugerati dumneavoastra la capitolul "Recomandari". Din punctul meu de vedere nu prea se "pupa".
Singura explicatie pe care o gasesc in ceea ce priveste distribuia de prima mana este sa mai salte putin filmul. Insa,adevarul este ca nici macar actorii nu au reusit sa faca din Stone un film mai mult de nota 5.
Inteleg stilul regizoral ceva mai lent al lui John Curran, insa filmul de fata sub orice asteptari.
Un film frumos despre slăbiciuni,durere si credință că totul depinde de Dumnezeu, și nu de noi.
Filmul a fost simbolic. Insa dincolo de nivelul pe care l-am vazut inteles prin ratinguri. Prima albina, ucisa, ultima albina/musca (despre care nu mai stim nimic), linistea din sala de mese, modificarea frizurii lui Norton, plecarea lui, avand un drum lung in fata, si inca multe altele. Dincolo de toate linistea. Asta insa nu apare judecand un film, dupa cum nu apare judecand nimic din jur permanent. In rest, tema religioasa, "santajul" (apropo, asta m-a amuzat teribil pe afisul filmului), sexul si celelalte asemenea... Oamenii nu vad padurea din cauza copacilor. Ei numara copacii.
In plus, neasteptat pentru mine, actorii au jucat excelent.
Dar, desigur, oamenii au asteptat un thriller, adica sex, violenta, impuscaturi, adrenalina, chestii incalcite, poate si nitel "noir" (sincer, cand am vazut faza cu copila am crezut la fel).
Interesant e ca un sondaj dadea vreo 20% din auditori ca le-ar fi placut filmul foare mult, poate tot atata nu l-au suportat, si restul nu au avut nici o parere. Cam ca in viata, nu?
Un film excelent, care cu toate acestea a avut parca incasari (cu cat, hehe ?) mult mai mici ca ale lui ... TRON sa zicem. Un film dragut, dar departe de o capodopera. Deh, asta e planeta!
mi-a placut mult mesajul filmului si ce sa zic de interpretare ...
La ce actori are sunt multe asteptari...