Comentarii Comentează
  • p_tca_carla
    pe 25 Ianuarie 2015 16:29
    nu stiti cum se numeste melodia din film,bineinteles daca stiti,va rog ?
  • ciprian_cucu
    pe 21 Ianuarie 2015 20:42
    Super film! E ceea ce cautam de mult, si mi-as dori sa mai gasesc filme asemanatoare! De fiecare data inainte sa iau o decizie de marketing ma reuit la acest film!
  • Testicule
    pe 09 Ianuarie 2014 20:48
    Introducandu-se cu un monolog despre reclame, te-astepti sa fie ceva profesional, cenzurat, si de o falsitate maronie cu un odor patrunzator. Pe scurt, ceva ce ti s-ar arata la televizor.
    Spre surprinderea mea placuta, n-a fost cazul. Filmul intra mai mult decat ai crede in viata protagonistului, si isi arata cartile fara niciun fel de stres.
    Filmul nu este pretentios, insa este constient de treaba asta. Asta-i lucrul ce-l face sa se ridice din mediocritate. Bine, asta, si finalul, care este o gura de aer proaspat printre mormanele de sfarsituri siropoase(misto trimitire, nu) si total ilogice din majoritatea peliculelor din zilele de azi. Ca tot vorbeam de imagine.
  • tonymaestrul
    pe 27 Decembrie 2013 17:12
    Un film interesant si foarte bine gandit. Pacat ca finalul e cam drama ..... O lectie de marketing foarte buna :P
  • alex_mihai_constantinescu
    pe 24 Noiembrie 2013 11:38
    a aparut filmul ,nu inteleg de ce nu poate fi votat , eu unul l-am vazut
  • BETRulleR
    pe 06 Noiembrie 2013 00:27
    Cred ca am vazut alt film, cu acelasi nume si aceiasi actori! Nu prea sunt sigur, ca vad ca asta inca nu a aparut.
    Bunicel. Si Amber Heard e o scumpete! Merita vazut.
  • p3rf3kto
    pe 03 Noiembrie 2013 19:30
    De ce nu o fi aparut oare pe cinemagia...ciudat....L'am vazut si e foarte bun filmu...
  • iri_gh86
    pe 03 Noiembrie 2013 11:52
    Un film care ne arata ca reclama la ceva e totul necontaind cat de bun este produsul respectiv.
  • emy_sinaia
    pe 02 Iunie 2013 12:21
    Dupa aceasta lectie de marketing un singur lucru e limpede, ca Six e cea mai Hot !
  • xerses
    pe 22 Mai 2013 20:10
    Intr-adevar, o lectie despre ce urmari pot sa aiba reclamele agresive...
  • PHD
    pe 17 Mai 2013 00:40
    Nu intamplator s-a facut acesti film. Si la ora actuala exista bauturi energizante care fac victime (Monster de exemplu)...
    Filmul mi-a placut...a fost o lectie de management si marketing si ne-a aratat ce inseamna setea de putere...
  • cristian8759
    pe 15 Mai 2013 21:34
    KOK (cock), FUK (fuck) si SIX (sex)? La sfarsitul filmului eram...LOL! :))
    Oricum, imaginea care o creeaza fiecare personaj si produsele sunt asemanatoare cu ce avem printre noi, in rafturile magazinelor, pe strazi, etc.