În 2010, Bartek Konopka și Piotr Rosołowski au spus povestea Zidului de la Berlin din perspectiva iepurilor care locuiau în interiorul său (Rabbit à la Berlin). Astăzi, aceeași echipă spune povestea (semi-ficțională) a socialismului polonez văzut de un preot voodoo. În 1980, Amon Fremon e invitat de regizorul de teatru experimental Jerzy Grotowski să realizeze o ceremonie voodoo ca parte a formulei sale de teatru "al surselor". Arta dispariției începe cu acest moment de sincretism cultural și continuă cu o repovestire "alternativă" a vieții Poloniei socialiste din perspectiva lui Fremon. Filmul e o combinație excentrică de documentar și ficțiune, în care limitele dintre cele două rămân incerte, iar motivul călătorului străin permite o perspectivă originală asupra absurdului lumii socialiste: "Dacă asta e lumea oamenilor, oare cum arată lumea spiritelor?", se întreabă maestrul voodoo atunci când dă cu ochii de un cartier de blocuri comuniste.