Ca sa-mi placa un film, trebuie sa ma marcheze intr-un fel, sa ma puna macar pe ganduri...Nimic din toate acestea! Un film slab de tot. Pacat de distributie!
borisvultur
pe 11 Mai 2018 14:02
Tensiune erotică, previzibil, pulsiuni intime, timp suspendat, dorințe, rivalitate, un „huis clos”, un fel de Scufiță prin pădure, apoi în final ciupercile, masa festivă, ...lupul invitat...Am avut alte așteptări de la Sofia Coppola, recunosc...
margott
pe 05 Februarie 2018 17:27
Putea sa iasa lejer un thriller, dar regizoarea a mers pe drama, pentru un studiu de caractere, banuiesc. Crestinismul invocat la inceput drept scuza pentru a-l retine pe nefericitul caporal se pierde pe parcurs, cand femeile se trezesc aproape inconstient, fara voia lor, intr-o competitie. Nici nu mai conteaza ca el e dusman de neam si tara, nu e prizonier, e oaspete pentru simplul fapt ca e singurul barbat, si mai e si tanar si chipes pe deasupra, ce pretentii sa ai si de la ele ? Scena (nostima) cand i se serveste placinta de mere e graitoare : una a facut placinta, alta a furnizat reteta, alta a cules merele, alta tine sa specifice ca placinta cu mere e si preferata ei, in timp ce el o mananca sub privirile lor ingaduitoare, admirative chiar. Practic il mananca din ochi. De altfel, care mai de care se intrec sa-i intre in gratii : una cu muzica, alta cu gatitul, alta ii serveste de carja, altele isi pun cele mai frumoase vesminte, iar altele doar cu prezenta lor, cu frumusetea si eleganta. Toata atentia lor i se urca la cap, se imbata de bunavointa lor, de admiratia nerostita si atunci cand cedeaza ispitei (era si greu, ce sa zic, ca doar e barbat si practic ele i se ofera pe tava - baga o vulpe in cotetul cu gaini si vezi daca scapa vreuna), crestinismul femeilor lasa loc altor sentimente. Toata educatia lor, toate manierele nu mai folosesc la nimic. Recurg gratuit la gestul extrem din final, cand era suficient un alt vant pe scara si nu mai era o amenintare pentru nimeni.
Si btw, filmul are la baza un roman aparut in 1966, scris de Thomas P. Cullinan, nu e despre feminism, e despre reactie si contrareactie, urmarile si consecintele faptelor noastre.
andystarx
pe 08 Ianuarie 2018 22:56
Cred ca cel mai slab film al lui Kidman si Farrel si al regizoarei SOfia COppola ! Un film fara noima,o mare porcarie,cred ca a luat premiul la Cannes pentru costume,altfel ,fara noima ,de la inceput pana la sfarsit,ramai socat ca te ai uitat la o asa bazaconie !
lavara_laiarna
pe 03 Ianuarie 2018 09:33
Farrell face un rol perfect plat întro poveste ce nu iasă din curtea casei.Un film mohorât și prea lung despre câteva pofte și sentimente incontrolabile dar normale de firești.
margochirila24_69
pe 27 Noiembrie 2017 15:19
„Nimic nu e mai periculos ca o femeie cu o armă”. Insă pericolul a venit de la şapte femei înarmate spiritual!
AdriAdrianna98
pe 18 Noiembrie 2017 00:10
Mi-a placut filmul asa ca demers, ca amplasare, ca atmosfera, dar povestea destul de previzibila si destul de prost jucat in ciuda catorva nume mari din cast. Cred ca doar ei ce au mai salvat filmul asta.
sabinalin
pe 28 Octombrie 2017 18:46
“The beguiled” in viziunea Sofiei Copolla e un film care se potriveste teribil realitatii zilelor noastre, e la mare moda subiectul Weinstein, producatorul de la Hollywood transformat in demon dupa ce foarte multa vreme a fost una dintre personalitatile respectate din Cetatea Filmului. Foarte probabil acuzatiile sunt adevarate ca doar nu l-or fi exclus degeaba insa stau si ma intreb morometian: de ce au pastrat, domnule, tacerea atata amar de vreme? Dar asta-i lumea in care traim, o lume in care toate femeile sunt niste pure, niste sfinte, niste iubitoare si n-ar face nici cel mai mic pacat daca n-ar fi nemernicii de barbati care nu stiu altceva decat sa le ispiteasca, sa le manipuleze. Si atunci, dragi tovarasi si mai ales tovarase, trebuie luate cele mai drastice masuri. Cam asta e lumea pe care ne-o infatiseaza fiica lui Francis Ford, poate ca premiul pentru regie castigat in 2017 la Cannes e unul meritat, greu de reprosat ceva manierei de realizare insa filmul pierde mult din valoare din cauza feminismului gretos.
serban_ionescu
pe 15 Octombrie 2017 22:29
Deloc intamplator, ci tocmai din contra, foarte puternicele sentimente de gelozie extrema comuna, practic de tip epidemic si chiar devenite treptat ULTRA PATOLOGIC devastator-ucigatoare, se dezvolta destul de interesant prezentat de realizatori,in contextul foarte favorabil al razboiului civil american de secesiune, adica atunci cand timp indelungat, cam toti barbatii sunt la arme, fapt ce reprezinta aproape un adevarat DROG PUTERNIC in favoarea instalarii in psihicul profund feminin al tinerelor femei si chiar mici domnisoare, a unei obsesive inclinatii STRICT erotico-carnale, care iata ca in conjunctura lipsei absolute si a unor adevarate sentimente de iubire inclusiv si mai ales si SUFLETESTI-SPIRITUALE fata de persoana respectiva de sex masculin, pot conduce la o drama profunda, chiar uluitoare. Chiar in conditiile in care acest film nu este deloc unul de actiune, ci unul strict psihologic, care se deruleaza pe deasupra si doar intr-un cadru static, dar totusi foarte interesant prin pitorescul atat locativ (interior si cat de cat, desi mai putin si exterior) foarte definitoriu sudistilor americani si sudistelor americance cat si al vremurilor istorice specifice perioadei respective, deci chiar in aceste conditii, filmul mi se pare totusi interesant, atractiv si in special deloc plictisitor prin prisma foarte interesantei problematici psihologice care sta la baza realizarii lui.
Totusi ca si unica dar cred eu ca foarte deranjanta remarca negativa de neocolit, o reprezinta imaginea de foarte proasta calitate, excesiv de intunecoasa la modul general, lipsita practic de un minim contrast acceptabil al cadrelor vizuale prezentate si de un colorit foarte "flu", "trist", cu culori "morocanoase" si inexpresive in special cele de interior, incat pot spune ca nu-mi mai aduc aminte sa fi vizionat altadata vreun alt film cu o imagine de la fel de proasta calitate.
Filmul beneficiaza de o distributie al carei evident cap de afis o reprezinta stralucitoarea si INCA foarte frumoasa si foarte valoroasa si talentata actrita Nicole Kidman, desi aflata acum la incredibila varsta de 50 de ani, ea fiind una dintre actritele mele superfavorite. Alaturi de ea, calitatea distributiei actoricesti este intregita mai ales si de actrita Kirsten Dunst si de actorul Colin Farrell, ambii cu interpretari de buna calitate.
Filmul evidentiaza tocmai faptul ca in anumite contexte psihologice-limita, duse chiar pana la extrem, UNEORI reactiile umane de raspuns pot fi uimitor de neasteptate in sens profund negativ, chiar indiferent de gradul de civilizatie si "slefuire" prealabila a bunelor maniere ale acelor persoane !
In concluzie consider ca foarte impresionanta incarcatura psihologica fie si de tip negativ a acestui film,modul in care ea a fost cu mare rabdare construita treptat-explicit de catre realizatori,cat si interpretarea actoriceasca de foarte buna calitate in frunte cu actrita mea preferata Nicole Kidman, merita cu prisosinta o nota apropiata de 8 (aprox.7,6-7,7) si deci 8 stele cu minus (prin rotunjire pozitiva).
vladalmond
pe 15 Octombrie 2017 03:49
Un film interesant, deși un pic anticlimactic. Mi-au plăcut foarte mult atmosfera , senzația continuă că ceva e în neregulă, că urmează să se întâmple ceva rău. Deși destul de static, nu mi s-a părut un film plictisitor. Colin Farrell a fost foarte potrivit în rolul său, iar personajul său reușește să transmită mereu semnale mixte. Este bun, este rău? Nu știu sigur dacă m-am lămurit nici până la finalul filmului.
The Beguiled a avut și o scenă care mi-a dat fiori, cu niște urlete inumane, care sigur nu doar pe mine m-au marcat (cine a văzut filmul știe la ce mă refer).
Cât despre subiectul filmului, cred că este un film despre efectele izolării asupra psihicului uman (similar cumva cu una din temele filmului The Shining), dar pe lânga asta are și multe elemente tematice legate de sexualitate, gelozie, încredere și instinct de conservare. ”Beguiled” se traduce vrăjit/atras (în general într-un mod înșelător) și se potrivește foarte bine cu tema filmului, căci mereu am avut impresia ba că personajul lui Colin Farrel vrăjește personajele feminine, ba că ele îl vrăjesc pe el, dar poate cel mai mult se vrăjesc chiar ele între ele.
În ciuda finalului un pic brusc și a lipsei unui punct culminant, The Beguiled mi s-a părut un film bun, ce merită urmărit și analizat.
anju
pe 14 Octombrie 2017 00:34
Tot astept sa ruleze si in cinema dar se pare ca nicio sansa...
laurentzyiu
pe 09 Octombrie 2017 21:27
Cu o poveste interesanta si o mana de actori buni, filmul ar fi fost foarte bun, daca nu intervenea Sofia Coppola cu stilul ei extrem de lent... Atat de lent ca poti sa mai citesti cate o stire pe telefon in timpul filmului...
woodstar
pe 08 Octombrie 2017 18:20
Noul film al Sofiei Coppola, "The Beguiled" are loc in Virginia, la 3 ani de la inceperea razboiului civil si este bazat pe romanul cu acelasi nume, publicat ca "A Painted Devil".
Chiar daca nu se compara cu adaptarea din 1971, Coppola reuseste sa creeze un thriller extrem de captivant. Ea exploreaza capacitatea omului de a fi bun, sau violent, depinzand de caz.
Cand un soldat grav ranit, Corporalul John McBurney (Colin Farrell) gaseste refugiu intr-un internat ocupat numai de fete si condus de catre directoarea Martha Fansworth (Nicole Kidman), frica si suspiciunea incepe sa dea drumul la o dorinta nepronuntata.
La inceput, fetele doreau sa-l predea pe iancheu fortelor confederatilor cat mai repede posibil, dar entuziasmul de a avea o prezenta masculina in casa duce la gelozie si tradare.
Chiar daca filmul are o durata destul de mica (1h 33m), consider ca mai puteau fi adaugate inca 15 minute. Finalul este destul de grabit, si nu are acelasi impact pe care filmul a incercat sa-l creeze de la inceput. Totodata, naratiunea putea fi mai mult elaborata, intriga fiind destul de "subtire".
Per total, The Beguiled in regia Sofiei Coppola este un film bun, cu un farmec aparte si cu o rasturnare de situatie decenta.
Dragos.87
pe 29 Septembrie 2017 21:07
Filmul are o actiune care se desfasoara lent dar iti mentine un interes destul de bun datorita atmosferei foarte captivante.Are un subiect interesant dar nu este exploatat cum ar trebui,e lipsit de idei.Un mare avantaj il constituie prezenta fermecatoarei si experimentate Nicole Kidman care ofera filmului mult farmec.Merita vazut!
xerses
pe 29 Septembrie 2017 15:12
Fetele civilizate sunt capabile si de fapte mai putin acceptabile ....
Si btw, filmul are la baza un roman aparut in 1966, scris de Thomas P. Cullinan, nu e despre feminism, e despre reactie si contrareactie, urmarile si consecintele faptelor noastre.
Totusi ca si unica dar cred eu ca foarte deranjanta remarca negativa de neocolit, o reprezinta imaginea de foarte proasta calitate, excesiv de intunecoasa la modul general, lipsita practic de un minim contrast acceptabil al cadrelor vizuale prezentate si de un colorit foarte "flu", "trist", cu culori "morocanoase" si inexpresive in special cele de interior, incat pot spune ca nu-mi mai aduc aminte sa fi vizionat altadata vreun alt film cu o imagine de la fel de proasta calitate.
Filmul beneficiaza de o distributie al carei evident cap de afis o reprezinta stralucitoarea si INCA foarte frumoasa si foarte valoroasa si talentata actrita Nicole Kidman, desi aflata acum la incredibila varsta de 50 de ani, ea fiind una dintre actritele mele superfavorite. Alaturi de ea, calitatea distributiei actoricesti este intregita mai ales si de actrita Kirsten Dunst si de actorul Colin Farrell, ambii cu interpretari de buna calitate.
Filmul evidentiaza tocmai faptul ca in anumite contexte psihologice-limita, duse chiar pana la extrem, UNEORI reactiile umane de raspuns pot fi uimitor de neasteptate in sens profund negativ, chiar indiferent de gradul de civilizatie si "slefuire" prealabila a bunelor maniere ale acelor persoane !
In concluzie consider ca foarte impresionanta incarcatura psihologica fie si de tip negativ a acestui film,modul in care ea a fost cu mare rabdare construita treptat-explicit de catre realizatori,cat si interpretarea actoriceasca de foarte buna calitate in frunte cu actrita mea preferata Nicole Kidman, merita cu prisosinta o nota apropiata de 8 (aprox.7,6-7,7) si deci 8 stele cu minus (prin rotunjire pozitiva).
The Beguiled a avut și o scenă care mi-a dat fiori, cu niște urlete inumane, care sigur nu doar pe mine m-au marcat (cine a văzut filmul știe la ce mă refer).
Cât despre subiectul filmului, cred că este un film despre efectele izolării asupra psihicului uman (similar cumva cu una din temele filmului The Shining), dar pe lânga asta are și multe elemente tematice legate de sexualitate, gelozie, încredere și instinct de conservare. ”Beguiled” se traduce vrăjit/atras (în general într-un mod înșelător) și se potrivește foarte bine cu tema filmului, căci mereu am avut impresia ba că personajul lui Colin Farrel vrăjește personajele feminine, ba că ele îl vrăjesc pe el, dar poate cel mai mult se vrăjesc chiar ele între ele.
În ciuda finalului un pic brusc și a lipsei unui punct culminant, The Beguiled mi s-a părut un film bun, ce merită urmărit și analizat.
Chiar daca nu se compara cu adaptarea din 1971, Coppola reuseste sa creeze un thriller extrem de captivant. Ea exploreaza capacitatea omului de a fi bun, sau violent, depinzand de caz.
Cand un soldat grav ranit, Corporalul John McBurney (Colin Farrell) gaseste refugiu intr-un internat ocupat numai de fete si condus de catre directoarea Martha Fansworth (Nicole Kidman), frica si suspiciunea incepe sa dea drumul la o dorinta nepronuntata.
La inceput, fetele doreau sa-l predea pe iancheu fortelor confederatilor cat mai repede posibil, dar entuziasmul de a avea o prezenta masculina in casa duce la gelozie si tradare.
Chiar daca filmul are o durata destul de mica (1h 33m), consider ca mai puteau fi adaugate inca 15 minute. Finalul este destul de grabit, si nu are acelasi impact pe care filmul a incercat sa-l creeze de la inceput. Totodata, naratiunea putea fi mai mult elaborata, intriga fiind destul de "subtire".
Per total, The Beguiled in regia Sofiei Coppola este un film bun, cu un farmec aparte si cu o rasturnare de situatie decenta.