Pentru vremea aceea cu siguranta reprezenta un horror in adevaratul sens al cuvantului, dar acum am gasit similaritati cu The strain...
marillion
pe 20 Noiembrie 2013 18:47
The Brood este o creaţie din perioada horror sexual-organică a lui Cronenberg, ultimul film al unei trilogii de care mai aparţin Shivers (1975) şi Rabid (1977).
Despre universul imaginat de cineastul canadian, criticul de film Cristian Lăzărescu scria în revista re:PUBLIK nr.8-9:
"În filmele de început există repetata accentuare a ideii că actul sexual generează monştri şi maladii venerice.(...) În lumile imaginate de Cronenberg, coitul reprezintă dizolvarea oricărui tip de identitate.(...)
The Brood sugerează teza freudiană conform căreia, într-un patriarhat, copilul devine pentru femeie înlocuitorul penisului - la final, nou-născutul însângerat pe care-l linge eroina e, evident, un falus monstruos. La un alt nivel simbolic, o asemenea progenitură partenogenetică, cu trup de copil şi vag instinct filial, trimite la ideea producerii în masă de copii (cópii) şi la devalorizarea individualităţii, a identităţii şi chiar a realităţii."
cosmin_kedii
pe 01 Noiembrie 2013 18:38
Am vizionat acest film de două ori . Prima dată cu mult timp în urmă , atunci când nici măcar nu știam cine este acest David Cronenberg . Și a doua oară l-am văzut în urmă cu șase luni , la acest film am fost foarte speriat . Au existat chiar momente când am tresărit.Un alt mare plus este muzica din film care este facuta de compozitorul Howard Shore. În momentul de față , este unul dintre cei mai buni compozitori de la Hollywood
Despre universul imaginat de cineastul canadian, criticul de film Cristian Lăzărescu scria în revista re:PUBLIK nr.8-9:
"În filmele de început există repetata accentuare a ideii că actul sexual generează monştri şi maladii venerice.(...) În lumile imaginate de Cronenberg, coitul reprezintă dizolvarea oricărui tip de identitate.(...)
The Brood sugerează teza freudiană conform căreia, într-un patriarhat, copilul devine pentru femeie înlocuitorul penisului - la final, nou-născutul însângerat pe care-l linge eroina e, evident, un falus monstruos. La un alt nivel simbolic, o asemenea progenitură partenogenetică, cu trup de copil şi vag instinct filial, trimite la ideea producerii în masă de copii (cópii) şi la devalorizarea individualităţii, a identităţii şi chiar a realităţii."