Sinopsis
Cat de departe ai merge pentru a-si proteja copilul? Margaret e in stare de orice - chiar si sa musamalizeze o crima.

Margaret Hall (Tilda Swinton) e o mama hiper-activa care traieste intr-un cartier cochet de pe langa lacul Tahoe. Sotul ei e un ofiter naval mereu plecat, asa ca Margaret trebuie sa poarte toata povara gospodariei pe umerii sai. Cu 3 copii si un socru bolnavicios in grija ei, nu prea are timp sa se plictiseasca. Atunci cand cel mai mare fiu al sau, Beau (Jonathan Tucker), un muzician talentat, se implica intr-o relatie homosexuala cu un proprietar dubios de club, Margaret face totul pentru a pune capat legaturii. Insa cadavrul amantului fiului sau e adus de ape chiar pe pontonul casei lor. Margaret e, mai presus de toate, o mama si mamele fac curat in urma copiilor. Temandu-se de implicarea lui Beau, ea arunca trupul in apele inghetate ale lacului si distruge dovezile. Cand crede ca e la adapost, un strain tenebros apare de nicaieri (Goran Visnjic), cerandu-i 50 000 de dolari ca sa treaca sub tacere informatii compromitatoare in legatura cu baiatul sau. Construit ca un thriller, The Deep End confera un spatiu la fel de mare fiorului cat si complicatei dinamici familiale. Impartita intre cumparaturi, antrenamente de polo si prepararea sandwich-urilor, Margaret devine prizoniera unui carusel nebunesc, incercand, prada anxietatii, sa-si croiasca un drum prin paienjenisul de santaj si duplicitate care ameninta sa distruga fragilele legaturi familiale. Ajunsa pe marginea prapastiei din cauza fricii, disperarii si sentimentului coplesitor de vina, ea intra pe pilot automat, constientizand tot timpul ca actiunile sale vor avea consecinte groaznice si ireversibile. In timp ce urmareste cum evenimentele cosmaresti pun stapanire pe femeia care inca mai incearca sa respecte rutina cotidiana, spectatorul e pus intr-o perpetua stare de discomfort, comparabil cu cel al eroinei. Tensiunea ascendenta e atent calculata. Filmul e impanat cu frisonante referinte simbolice – lichide reci si limpezi si tonuri frigide de albastru – sugerand nevoia lui Margaret de a fi in control si hotararea ei de a nu se lasa inundata de necazuri. Pete de rosu sunt aruncate ca niste lovituri in plex, in special in timpul momentelor dramatice. Tilda Swinton (Orlando) e fenomenala in rolul mamei disperate incercand sa-si protejeze copilul si sa comunice cu el. Senzationalul croat Visnjic (unul dintre cele mai interesante nu foarte rele personaje negative din istoria cinematografica recenta) e impecabil in dificilul rol al banditului cu constiinta.