Comentarii Comentează
  • alex_il_fenomeno
    pe 19 Septembrie 2013 01:12
    O drama de mare profunzime, dar de asemenea una care vine cu o cerinta, aceea ce a avea rabdare si o atentie deosebita pentru a surprinde fiecare moment important din aventura protagonistului, fiecare emotie de pe chipul sau din sufletul sau, productia in sine axandu-se in special pe emotii, pe decizii , alegeri si urmarile acestora. L-am urmarit la TV intr-o seara tarzie si sincer l-am perceput ca o paleta de sentimente ce ar trebui urmarite de orice cinefil.
  • Vegetarian
    pe 22 Iunie 2013 00:37
    Bangkok este orasul care obtine mai multi bani din turism decat Londra , Paris , New York etc . Ce are orasul asta tropical in care taximetrele sunt niste triciclete cu motor si cine sunt turistii .. ? Americani din New York veniti pt droguri , femei usoare si mult soare , ca in filmu asta !? Dar tailandezii sunt suparati pe capitalisti . Zic ca au ajuns sclavii lor , ca fetele lor se prostitueaza pt bani , cantaretii canta melodii care nu le plac tot pt bani etc .. Dar si turistii care stau mai multe luni ajung sa inteleaga ca sunt considerati mai ales de catre fete , ca niste portofele umblatoare folosite pt distractie ..
    . . Sunt toleranti tailandezii dar pana cand americanii nu mai au bani sau le lovesc fetele ..
  • bizonul
    pe 21 Iunie 2013 19:33
    Ce dr.k ora de film este asta ? Pai cine se uita la un film dupa ora 00.si ceva ? Ce-i in capul celor de la Televiziunea Nationale 1 ? Firar-va gindirea de ris !
  • Pitbull
    pe 14 Decembrie 2010 00:57
    Elefantul obiect - The Elephant King
    Mi-a amintit de Schnabel, cu Le scaphandre et le papillon, de recentul Caótica Ana al lui Medem, sau de Aronoffski şi al său The Fountain - filme înverşunate să spuie ceva, dom'le, ceva important, că dacă nu, arde! Aici, e vorba de faţa şi reversul vieţii în Thailanda, aşa cum sunt văzute de străini - temă veche, monşer, apropo de atâtea şi atâtea ţări exotice. Pretextul sunt doi americani, un antropolog cinic şi depravat Jake Hunt (Jonno Roberts), şi fratele său cel cuminte şi sentimental, Oliver (Tate Ellington). Mama lor, Diana (Ellen Burstyn, complet inutilă şi ca personaj, şi ca actriţă), tot dă telefoane din state, ca să-i amintească lui Jake că are termene într-un proces foarte serios, de care lui i se fâlfâie (ca şi nouă, de altfel).

    Povestea curge cum nu se poate mai trenant şi mai previzibil, în prima parte înşirându-se fel de fel de aventuri prin localuri şi leneviri prin piscină, care parc-ar striga toate: "N-o s-o ţină o veşnicie!" - inclusiv amorul cu frumoasa Lek (Florence Faivre), căreia-i scrie pe frunte că e o curvă cinstită şi cumsecade, care va vărsa şi ea o lacrimă de complezenţă când fatalmente îi va zdrobi inima băietului. Drept pentru care, nici nu ne surprinde, nici nu ne clinteşte când, după jumătate, the shit hits the fan - sau, mai bine zis, the patio; nici n-avea cum să ne surprindă, că de-o juma de oră ne tot întrebam: dom'le, da' elefantul ăla unde şi-o fi făcând şi el nevoile? ... Cum, care elefant? Ăla din titlu. Adică ăla pe care Jake i-l cumpără lui Ollie, la un capriţ - şi pe urmă, fostul stăpân, un beţiv care locuieşte într-un Zăbrăuţ thai, nu-l mai vrea înapoi, aşa că bietul animal tot hălăduieşte prin jurul piscinei, mâncând banane şi murdărind curtea, şi-n rest neglijat, până moare şi-i luat cu macaraua. Exemplu clar de cum nu se construieşte un simbol - să ai în film un asemenea personaj spectaculos, expresiv şi bogat în probleme şi posibile dezvoltări dramaturgice, şi să-l laşi la stadiul de obiect. Dacă din partea celor doi chestia era justificată, la nivel filmic e de un amatorism impardonabil - mai ales când e clar că Seth Grossman (scenariul şi regia) chiar voia să investească biata făptură cu ceva: apare nu numai în titlu, ci şi în trei cadre conotative: înotând prin piscină, filmat subacvatic, în generic; un grosplan de ochi, lipsit de orice context; şi o trecere unsharff prin fundal, la sfârşit, ca un memento.

    E clar că Grossman, deşi a ajuns deja la al treilea film (după American Pork, 2002, şi Shock Act, 2004), încă nu s-a vindecat de boala debutului, aia conform căreia ţii cu tot dinadinsul să spui cât mai mult, şi ajungi să nu spui mai nimic. Pe lângă sumedenia de clişee expresiviste, motive repetitive şi soluţii telefonate, nu reuşeşte nici să captiveze, nici să emoţioneze, nici să comunice mare lucru. Dacă ţineţi morţiş să vă plictisiţi cu lipsa de empatie dintre cultura occidentală şi societatea thailandeză, be my guests.

    25 noiembrie, 2008, h. 08-09:00
    Bucureşti, România
  • pe 16 Martie 2009 08:13
    Un film despre pericolul de a te pierde in labirintul autocompatimirii creat de propriile vinovatii si regasirea valorilor din tine si din jur. Este un film deosebit, de care eu m-am bucurat mult, desi l-am vazut la iglu Scala si pe care riscam sa nu-l vad dar, spre norocul tuturor ne-am strins cei 4 spectatori - MINIMUM -si astfel filmul s-a difuzat.