Doi bărbați (Mack Sennett și Charlie Chaplin) se luptă pentru dragostea unei fete încântătoare (Mabel Normand). În acest timp apare un al treilea (Mack Swain), iar primii doi se aliază împotriva lui. Izbucnește un conflict în toată regula, în care cei trei se bat între ei. Cine va câștiga?
La fel ca majoritatea scurtmetrajelor produse de Keystone, ”The Fatal Mallet” (regizat de Mack Sennett) nu are la bază nici un scenariu, ci o singură idee. Actorii sunt nevoiți să improvizeze, iar rezultatul se vede. Chaplin, Sennett și Swain își dau palme și șuturi în fund, aruncă cu cărămizi unii în alții, se lovesc în cap cu ciocane din lemn, ba chiar și Mabel o mai încasează din când în când ca să nu se mai plângă feministele că femeile nu ar fi egale cu bărbații. Cam așa curge tot filmul, transformat într-o colecție de momente violente.
Nu știu ce l-a împins pe producătorul Mack Sennett (proprietarul studiourilor Keystone) să apară el-însuși în film, dar faptul că Chaplin și Swain au avut ocazia să-l pocnească cu sete a permis descărcarea fizică a nemulțumirilor acumulate de cele două vedete și l-au scutit astfel de plata unei ședințe de terapie în grup.
La fel ca majoritatea scurtmetrajelor produse de Keystone, ”The Fatal Mallet” (regizat de Mack Sennett) nu are la bază nici un scenariu, ci o singură idee. Actorii sunt nevoiți să improvizeze, iar rezultatul se vede. Chaplin, Sennett și Swain își dau palme și șuturi în fund, aruncă cu cărămizi unii în alții, se lovesc în cap cu ciocane din lemn, ba chiar și Mabel o mai încasează din când în când ca să nu se mai plângă feministele că femeile nu ar fi egale cu bărbații. Cam așa curge tot filmul, transformat într-o colecție de momente violente.
Nu știu ce l-a împins pe producătorul Mack Sennett (proprietarul studiourilor Keystone) să apară el-însuși în film, dar faptul că Chaplin și Swain au avut ocazia să-l pocnească cu sete a permis descărcarea fizică a nemulțumirilor acumulate de cele două vedete și l-au scutit astfel de plata unei ședințe de terapie în grup.