Familia din acest film nu este una reala,ei doar promoveaza niste produse...
xerses
pe 31 August 2015 16:30
Excelent film; m-a tulburat profund cat de multa prefecatorie poate exista in lumea celor fara morala.
XShadowX
pe 05 Februarie 2015 14:21
Mie mi-a placut mult acest film al neamtului Derrick Borte . Are o distributie de exceptie in frunte cu Demi Moore si David Duchovny si terminand cu Amber Heard + o poveste si un scenariu frumos si original insa finalul lasa de dorit ( mie nu mi-a placut ) , oricum eu recomand tuturor acest film placut si usor de duminica ;)
mihaelatb
pe 08 Noiembrie 2014 14:02
un film cu un scenariu interesant ce incearca sa prezinte pana unde poti rezista intr-o lume perfecta, pana unde poate merge lipsa de sentimente a societatii de consum.
Dar dincolo de scenariu... actorii m-au deceptionat. Demi nu mai are nimic din sensibilitatea pe care a demonstrat-o in Ghost, nici din pragmatismul demonstrat in Flawless. David Duchovny, din nefericire a fost actorul unui singur tip de rol, cel din The X-Files. Un film interesant, care insa, nu impresioneaza.
MNarcis
pe 06 Martie 2013 12:43
Scenariu foarte bun, inovator, surprinzator, imprevizibil (etc), singurul lucru slab la acest film este prestatia actorilor insa chiar si asa filmul merita vizionat cu siguranta!
fleur_de_paris
pe 19 Iulie 2012 12:39
Minunat filmul.
Merita vazut!
Nu m-am gandit ca va fi atat de bun!
lorenne
pe 05 Iulie 2012 16:02
Mi se pare o idee originala care subliniaza anumite aspecte importante si foarte reale legate de modul in care suntem dependenti de un anumit stil de viata si ne este imposibil sa spunem stop atunci cand este cazul lucru care poate duce la ruinare din toate punctele de vedere . Iata ca pe langa faptul ca aceasta este o comedie tare simpatica mai are si rol educativ . Un singur lucru ar fi trebuit imbunatatit , finalul . Cred ca ar fi putut fi mai bine conturat . Totusi , dragut !
FlorinMovieFreak
pe 10 Aprilie 2012 06:50
Eu cred c-au facut reclama nu doar pentru aia din film .. ci si pentru noi :)
pisicuta1
pe 25 Martie 2012 17:55
bun chiar f bun ...............................................................................
G2015131
pe 04 Februarie 2012 15:59
La fel de fals ca si povestea din poveste, slab, fara nuanta, chiar daca ideea e pur inovatoare. Sfarsitul e patetic, la fel ca viata lui Demi.
psihologu
pe 26 Ianuarie 2012 18:17
O premiza cu spil - familia fals perfecta practicand marketing-ul camuflat - e pierduta intr-un final cu happy-end lamentabil. Scenaristii au reusit macar sa puna in practica o sinucidere prin inec. Yuppy! Banuiesc ca producatorii n-au acceptat-o initial, dar s-au scos si ei: au primit la schimb (prea) multe momente moushy moushy. Duchovny e un pic sub ce poate el, joaca ca de vacanta, Demi Moore se muleaza perfect pe rol - ca si 3/4 din Hollywood ea face marketing camuflat in viata reala, asa ca in film nu se forteaza deloc, iar generatia tanara formata din Amber Heard si Ben Hollingsworth mimeaza superficial mici drame adolescentine - ea are o preferinta stupida pentru barbati maturi (as if...), iar el e gay sub acoperire (deci joaca dublu ascuns). Partea de marketing din film e si ea predata cam schematic... deci niciun motiv sa va ingramaditi sa vedeti filmul.
DragonMaster
pe 12 Decembrie 2011 17:32
La inceput am vrut sa il ocolesc dar dupa ce am vazut distributia m-am hotarat sa il vizionez.Este un film foarte bun care dupa parerea mea merita putin mai mult de 6,5 nota de pe imdb iar cea ce face acest film sa merite o nota mai buna este datorita idei unice si datorita actorilor care au jucat si ei bine iar filmul nu te plictiseste.Ofer nota 8 filmului si il recomand.
chit-chit
pe 12 Decembrie 2011 11:50
dar consider ca un film comedie este cu adevarat bun doar daca iti ofera cateva momente de "ras cu lacrimi" daca se poate spune si asa
Ingerasul_Iubirii
pe 01 Decembrie 2011 11:53
Ne arata realitatea in care noi traim. Cei 4 sunt defapt marile vedete care ne fac sa vrem sa avem si noi, insa ei le primesc pe gratis. O lectie buna de invatat pentru toti.
PaginadeFilm
pe 01 Noiembrie 2011 15:42
Atentie la titlul in romana, ar trebui sa fie Familia Jones, in loc de Familia Joneses
Un film cu o idee absolut originala. Din punctul meu de vedere, al unui pasionat de marketing, filmul a fost deosebit si a demonstrat cate teorii de vanzare foarte bune, precum si niste concepte bine gandite. Actorii au jucat foarte bine, potrivindu-se de minune cu rolurile lor. Din punct de vedere dramatic si emotional filmul nu a impresionat, insa a reusit sa isi transmita mesajul. Sincer as vrea sa existe unde sa te poti angaja si sa lucrezi asa ceva, mai exact mi s-ar parea interesant sa testezi toate lucrurile noi aparute fara sa dai nici un ban pe ele si apoi sa incerci sa le vinzi mai departe altor oameni fara ca acestia sa stie.
cetateanu
pe 03 Noiembrie 2010 19:10
Într-o lume bombardată de produse şi servicii, dar care trece prin cea mai gravă criză economică din ultimii 50 de ani, pentru a vinde un produs trebuie să dezvolţi o amplă campanie de promovare, trebuie să îl faci cunoscut, să îi conturezi cea mai bună prezentare şi, cel mai important, să ai un agent de vânzări care să fie cu totul excepţional. Dar cum reuşeşti totuşi să cucereşti piaţa bogaţilor, care nu renunţă uşor la marca cu care sunt obişnuiţi? Cu acest răspuns vine filmul The Joneses, o dramă romantică mai degrabă, decât o comedie. Structurat excelent, The Jonses ne arată că invidia, nevoia de a te da mare şi spiritul de turmă sunt atuurile care te ajută să vinzi aproape orice. Toate cele de mai sus sunt principiile prin intermediul cărora un agent de vânzări poate să cucerească o comunitate care locuieşte în case de cel puţin 1 milion de dolari.
Interesant şi cu totul deosebit este modul în care agenţii de vânzări realizează profit pentru compania angajatoare. Aceştia nu se prezintă, nu fac istoricul firmei, nu laudă produsul propriu sau prezintă defectele concureţei ci pur şi simplu joacă un teatru perfect în care se expun ca una dintre cele mai bogate şi fericite familii care îşi permite să cumpere orice. Pornind de la conceptul de “self selling” ei îşi vând imaginea personală şi se transformă în modele pentru cunoscuţi. De aici încolo invidia, nevoia de a avea ce are şi celălalt, de a nu te lăsa mai prejos, intră în scenă şi toţi cei ce se învârt în jurul familiei Jones îşi doresc să aibă unul dintre gadget-urile membrilor acesteia. Mizând pe faptul că ce are celălalt trebuie să am şi eu, The Joneses ajung să vândă produse dintre cele mai diverse, de la echipamente sportive, produse cosmetice, ceasuri, maşini până la mâncare de lux congelată. Situaţia se complică în momentul în care vecinul Larry cheltuieşte economiile soţiei pentru a cumpăra obiecte pe care nu şi le permit. În acest moment ceea ce se dorea a fi o uşoară comedie se tranformă într-o dramă a omului care de dragul aparenţelor cumpără ceea ce nu îşi poate permite şi a omului care se simte vinovat şi care nu-şi mai poate baza munca pe minciuni.
Ceea ce este interesant de observat în film este modul în care personajele intră în roluri şi se transformă pentru un scop. Este cunoscut faptul că oamenii de vânzări îşi apără produsul şi se identifică cu acesta dar a renunţa la viaţa proprie şi a trăi alături de persoane total necunoscute, a-ţi crea personalitatea în funcţie de un produs este uşor dus către extrem.
Filmul mai iese în evidenţă prin rolul foarte bun pe care îl face David Duchovny, acesta interpretând un personaj complex, novice în arta vânzării, plin de îndoieli, dar pe care falsitatea şi minciuna nu îl înving. El cel care îi face pe cei din presupusa sa familia să trăiască din nou pentru ei şi nu pentru business. De apreciat este şi prestaţia lui Demi Moore care, deşi are 48 de ani, nu îşi arată vârsta.
intis
pe 19 Octombrie 2010 16:07
Va recomand sa vedeti acest film nu numai datorita actorilor consacrati care fac niste roluri minunate, ci si datorita povestii inedite. Filmul va va oferi o sarcastica privire asupra societatii de consum, fara a va rapi totusi satisfactia unui happy end. Vizionare placuta!
Morphy
pe 25 Septembrie 2010 17:12
David Duchovny si Demi Moore fac toti banii insa nici ceilalti actori nu dezamagesc. Un film care merita cu siguranta vazut la cinematograf.
gabby18mg
pe 15 Septembrie 2010 13:39
Avem o familie surogat ce-si intra bine in rol si ne da o drama cu un posibil happy end ,cu o idee noua de scenariu , unde personajele desi au un rol meschin , au si o latura umana care echilibreaza deznodamantul povestii
mvpsebi
pe 02 Septembrie 2010 16:24
Un film comercial despre "comertul" unei familii. Merge!
Tweeknax
pe 31 August 2010 21:20
Scenariul este genial ca si interpretarea actorilor.............
kosty1987
pe 16 August 2010 13:22
filmul acesta a aparut deja p net
chiar si dvd rip
otonis
pe 04 August 2010 12:01
Actorii au jucat destul de bine, doar ca scenariul a fost slab. Povestea originala face totusi sa merite vazut, macar o data, desi este previzibil finalul. Gagicile (Demi si Amber) sunt sexy rau. :D
oneloser
pe 01 August 2010 22:22
o idee originala, iar demi este superba, ca de obicei
Dar dincolo de scenariu... actorii m-au deceptionat. Demi nu mai are nimic din sensibilitatea pe care a demonstrat-o in Ghost, nici din pragmatismul demonstrat in Flawless. David Duchovny, din nefericire a fost actorul unui singur tip de rol, cel din The X-Files. Un film interesant, care insa, nu impresioneaza.
Merita vazut!
Nu m-am gandit ca va fi atat de bun!
Interesant şi cu totul deosebit este modul în care agenţii de vânzări realizează profit pentru compania angajatoare. Aceştia nu se prezintă, nu fac istoricul firmei, nu laudă produsul propriu sau prezintă defectele concureţei ci pur şi simplu joacă un teatru perfect în care se expun ca una dintre cele mai bogate şi fericite familii care îşi permite să cumpere orice. Pornind de la conceptul de “self selling” ei îşi vând imaginea personală şi se transformă în modele pentru cunoscuţi. De aici încolo invidia, nevoia de a avea ce are şi celălalt, de a nu te lăsa mai prejos, intră în scenă şi toţi cei ce se învârt în jurul familiei Jones îşi doresc să aibă unul dintre gadget-urile membrilor acesteia. Mizând pe faptul că ce are celălalt trebuie să am şi eu, The Joneses ajung să vândă produse dintre cele mai diverse, de la echipamente sportive, produse cosmetice, ceasuri, maşini până la mâncare de lux congelată. Situaţia se complică în momentul în care vecinul Larry cheltuieşte economiile soţiei pentru a cumpăra obiecte pe care nu şi le permit. În acest moment ceea ce se dorea a fi o uşoară comedie se tranformă într-o dramă a omului care de dragul aparenţelor cumpără ceea ce nu îşi poate permite şi a omului care se simte vinovat şi care nu-şi mai poate baza munca pe minciuni.
Ceea ce este interesant de observat în film este modul în care personajele intră în roluri şi se transformă pentru un scop. Este cunoscut faptul că oamenii de vânzări îşi apără produsul şi se identifică cu acesta dar a renunţa la viaţa proprie şi a trăi alături de persoane total necunoscute, a-ţi crea personalitatea în funcţie de un produs este uşor dus către extrem.
Filmul mai iese în evidenţă prin rolul foarte bun pe care îl face David Duchovny, acesta interpretând un personaj complex, novice în arta vânzării, plin de îndoieli, dar pe care falsitatea şi minciuna nu îl înving. El cel care îi face pe cei din presupusa sa familia să trăiască din nou pentru ei şi nu pentru business. De apreciat este şi prestaţia lui Demi Moore care, deşi are 48 de ani, nu îşi arată vârsta.
chiar si dvd rip