Lumea Ar Trebuii Să - Și Vadă De Propria Viață, Familie, Casă !
Nu Să Poarte Altora Și Altora De Grijă Ani La Rând, Spunând Cuvintele: Lumea Nu Mai Muncește, Păi Cum Știe Sa Poarte De Grijă Unii Și Unele La Alții Și Altele, Atunci Ăia Și Alea Care Știu Să Poarte De Grijă Lumea Nu Mai Muncește La Adresa Altora, Și Alteia, Să Sufere Naibii, Păi Da Ce Naiba Să Faci.
Trimiteți Mai Departe Aceste Informații, Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.
Iulidesprefilme
pe 24 Octombrie 2022 13:42
Paco este cel mai interesant personaj (nefericitul, singuraticul, nedoritul servitor), interpretat cu profunzime psihologică de Javier Bardem. Faptul că fata răpită își întreabă tatăl de ce Paco a venit să o recupereze după înțelegerea cu răpitorii dezambiguizează povestea imposibilă de iubire pe care se axează subiectul filmului...
user-5c9f8c2e87074
pe 05 Decembrie 2021 01:54
Drama de familie intensa în mediul rural spaniol într-o regiune viticola. F frumos filmate scenele colective de la nunta sau de la culesul strugurilor. Pe mine m-au fermecat filmările de la nunta. Extraordinar surprinse trăirile personajelor ,naturalețea lor. Desigur bine conturate psihologic și principalele personaje mai ales soțul Laurei. Ulterior accentele de thriller nu m-au convins iar scenariul aici șchioapătă destul de mult se vede ca talentatul regizor iranian nu se simte în largul lui. Pt actori muzica și cadrele colective merita cu prisosință!
liana10
pe 24 August 2019 00:32
O răpire în familie care se termină cu bine. O dramă spaniolă care poate fi drama oricărei familii mari, bogate, care ajunge să-şi piardă pământurile şi să trăiască de azi pe mâine, iar în încercarea lor disperată de a se salva, pun la cale o acţiune josnică. Javier Bardem şi Penelope Cruz au fost sclipitori, datorită lor am urmărit acest film mult prea lung şi plictisitor, la un moment dat.
mihaelatb
pe 02 Martie 2019 22:42
Pe mine m-a dezamagit finalul, pentru ca este prea ca-n viata. Doar cei nevinovati platesc. Nu, nu este un film pe care sa vreau sa-l mai vad si a doua oara. Ranchiunele vechi pentru un pret incorect, avaritia, capatuiala pe seama nefericirii altora, nu sunt lucruri pe care sa doresti sa le revezi. Ceea ce mi-a placut foarte mult a fost jocul sotilor Bardem- Cruz, disperarea era autentica. Ricardo Darín nu pot spune ca m-a impresionat.
savudragos
pe 16 Februarie 2019 00:04
Mi a placut foarte mult. Desi regizorul e iranian stilul spaniol de a face un thriller despre disparitia unui copil este nealterat. Adica esti cu sufletul la gura tot filmul. Nu sunt impuscaturi si nici sange dar personjele au complexitate si greutate artistica. In sala de cinema veti trai intens si veti incerca sa ganditi cine e vinovatul.
into_the_labyrinth
pe 13 Februarie 2019 20:03
Pentru iubitorii de filme ne-hollywoodiene (pelicula de faţă fiind coproducţie Spania-Franţa-Italia şi regizată de Asghar Farhadi, cunoscut cineast iranian) şi pentru fanii lui Javier Bardem (unul dintre cei mai talentaţi actori contemporani) şi ai Penelopei Cruz (de asemenea o actriţă înzestrată, şi nu doar un sex-simbol), drama de familie ”Toată lumea ştie” (O: Todos lo saben), recent lansată în cinematografele bucureştene, pare a fi alegerea ideală.
Am fost curios să văd în ce măsură această combinaţie extrem de ofertantă la prima vedere este cu adevărat o peliculă de referinţă.
Filmul ne prezintă, în debut, o poveste comună: povestea Laurei, care călătorește împreună cu copiii săi din Buenos Aires către satul natal din Spania. Personajele şi dialogurile sunt obişnuite, simple.
Atmosfera şi cadrul sunt oarecum similare cu cele din Roma, numai că în timp ce lui Cuarón totul îi iese autentic, cu o tuşă aparte, aici se simte o bună doză de contrafacere (cel puţin după părerea mea).
Ce se va întâmpla însă mai departe?
În prima parte, doar petrecerea de la nuntă (nunta surorii protagonistei) mi se pare mai realist şi mai atractiv redată (şi cu câteva cântece frumoase).
Apoi, dispariţia Irenei (fata Laurei) este cea care schimbă cursul acţiunii, dar şi aici aş zice că era previzibil că se va întâmpla ceva, altfel nu ar fi existat dramatism.
Partea de thriller îi iese ceva mai bine lui Farhadi, nu perfect, dar există suspans. Javier Bardem (care face aici un rol dramatic similar cu cel din Biutiful) joacă foarte bine (un motiv să vedeţi filmul), dar de fapt e greu de nominalizat un film în care actorul spaniol să fi interpretat slab.
În vâltoarea intrigilor care apar, toată lumea bănuieşte câte ceva, dar nimeni nu poate proba nimic, iar fata trebuie scoasă cât mai repede din mâinile răpitorilor, care au cerut recompensă o sumă substanţială.
În final, lucrurile se precipită, dar, mai presus de toate, ies la iveală nu numai secrete de demult, ci şi orgolii foarte mari ale personajelor, care ar putea zădărnici acţiunea de salvare.
Adevărul este că filmul e remarcabil de la un moment dat, dar pentru asta spectatorul trebuie să ştie că pelicula lui Farhadi oferă mai multe până la final decât promite în prima jumătate.
Mai interesantă decât acţiunea în sine (deşi există şi aici elemente-surpriză) mi se pare psihologia personajelor, care este într-adevăr foarte bine surprinsă, exact aşa cum se întâmplă şi în realitate.
Interpretarea actorilor este foarte bună, iar cântecele care apar în film, de o reală calitate.
GabrielaSirbu
pe 13 Februarie 2019 11:42
Vazut si chiar placut mult= de fapt asta-i viat, iar pe om, aceasta fiinta rationala, CICA mai desteapta decat animalul(oricare), il duce mintea la tot felul de tampenii irationale...
margochirila24_69
pe 11 Februarie 2019 09:02
Cruse si Bardem intr-o poveste care trece de la bucurie la teroare fara preaviz! Te astepti la un thriller alert, dar ai parte de o drama de familie cu o mica intorsatura telenovelistica, ca doar e un film spaniol!
stricted
pe 16 Ianuarie 2019 22:13
Utilizând o simbolistică apăsătoare (orologiul, poarta izbită de vânt), dispuse pe cărările unei tragedii antice pune degetul pa rană: dezordinea socială și seismele din intimitate, oferind spectatorilor șansa de a constata singuri cine-a creat ambiguitatea în Everybody Knows.
sabinalin
pe 12 Ianuarie 2019 22:11
Am citit ca unii sunt deranjati de modul in care se termina filmul, n-ar trebui, e ca in viata, in realitate nu e ca in majoritatea filmelor facute la Hollywood, ne place sau nu, e de inteles tendinta catre escapism, macar pe ecran sa fie bine daca in viata nu, interesanta asocierea dintre inca tanarul regizor iranian Ashgar Farhadi si trioul Cruz-Bardem-Darin, inca o drama intensa cu solide elemente de thriller bine scrisa si regizata de iranian dupa "Le passe" si "Clientul", n-am vazut inca "A separation", l-am vazut pe un izmenit englezit pronuntand Pinilopi cand se referea la frumoasa actrita din rolul principal, e Penelope toata ziua ca-i spanioloaica pana in maduva oaselor, Cruz e la fel cum o stim, foarte buna in rol, e valabil si pentru partenerii sai Bardem si Darin.
lili22
pe 11 Ianuarie 2019 10:39
Dezamagitor.Ma asteptam la mai mult din partea acestui mare regizor.Istoria cu fata facuta cu alt barbat e de telenovela.
dany6960
pe 05 Ianuarie 2019 22:33
Ce se intampla atunci cand ai familie numeroasa si cand nu stii sa tii un secret.
lavara_laiarna
pe 29 Decembrie 2018 08:05
Spiritul latin întro confruntare de suflet plină de viață.
blackmore
pe 27 Decembrie 2018 00:53
O sa incep prin a imi arata din nou indignarea fata de sinopsisul cinemagia, care nu are nicio legatura cu filmul.In film nu e nicio Carolina , e o Laura care revine intr-un sat (nu intr-un orasel ) care nu se stie la ce distanta e de Madrid , doar cu copii nu cu sotul.Cred ca este cel putin al 100-lea sinopsis gresit de pe cinemagia , deci oricum nu eceva nou.Filmul l-am vazut pt ca este scris si regizat de iranianul Asghar Farhadi , caruia i-am urmarit toate filmele , La filmul asta am fost in dubii daca sa il vad sau nu pt ca "joaca"in el Penelope Cruz o"actita"insipida ca sa nu ma exprim mai dur stricata , daca mai era ceva de stricat la jocul ei si de filmele hollywoodiene,si pt ca juca Javier Bardem , care stia candva sa joace , apoi s-a prostituat la Hollywood.In cazul lui Penelope Cruz am avut dreptate , nu a jucat nimic , iar acest rol ii putea oferi ocazia sa arate ca e actrita, dar unde nu e talent ,nu ai ce sa faci, pe de cealalta parte Bardem s-a achitat spre totusi surprinderea mea bine de rol.Filmul este o drama , as fi zis ca e thriller , daca nu s-ar concentra mai mult pe relatiile inter-umane ale personajelor decat pe actiune, si suspance.Povestea e originala.Ceilalti actori joaca excelent toti, In primele 30 de minute ale filmului nu se intampla nimic , dar eu nu am regretat asteptarea , pt ca dupa aceea se intampla destule.
Nu Să Poarte Altora Și Altora De Grijă Ani La Rând, Spunând Cuvintele: Lumea Nu Mai Muncește, Păi Cum Știe Sa Poarte De Grijă Unii Și Unele La Alții Și Altele, Atunci Ăia Și Alea Care Știu Să Poarte De Grijă Lumea Nu Mai Muncește La Adresa Altora, Și Alteia, Să Sufere Naibii, Păi Da Ce Naiba Să Faci.
Trimiteți Mai Departe Aceste Informații, Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.
Am fost curios să văd în ce măsură această combinaţie extrem de ofertantă la prima vedere este cu adevărat o peliculă de referinţă.
Filmul ne prezintă, în debut, o poveste comună: povestea Laurei, care călătorește împreună cu copiii săi din Buenos Aires către satul natal din Spania. Personajele şi dialogurile sunt obişnuite, simple.
Atmosfera şi cadrul sunt oarecum similare cu cele din Roma, numai că în timp ce lui Cuarón totul îi iese autentic, cu o tuşă aparte, aici se simte o bună doză de contrafacere (cel puţin după părerea mea).
Ce se va întâmpla însă mai departe?
În prima parte, doar petrecerea de la nuntă (nunta surorii protagonistei) mi se pare mai realist şi mai atractiv redată (şi cu câteva cântece frumoase).
Apoi, dispariţia Irenei (fata Laurei) este cea care schimbă cursul acţiunii, dar şi aici aş zice că era previzibil că se va întâmpla ceva, altfel nu ar fi existat dramatism.
Partea de thriller îi iese ceva mai bine lui Farhadi, nu perfect, dar există suspans. Javier Bardem (care face aici un rol dramatic similar cu cel din Biutiful) joacă foarte bine (un motiv să vedeţi filmul), dar de fapt e greu de nominalizat un film în care actorul spaniol să fi interpretat slab.
În vâltoarea intrigilor care apar, toată lumea bănuieşte câte ceva, dar nimeni nu poate proba nimic, iar fata trebuie scoasă cât mai repede din mâinile răpitorilor, care au cerut recompensă o sumă substanţială.
În final, lucrurile se precipită, dar, mai presus de toate, ies la iveală nu numai secrete de demult, ci şi orgolii foarte mari ale personajelor, care ar putea zădărnici acţiunea de salvare.
Adevărul este că filmul e remarcabil de la un moment dat, dar pentru asta spectatorul trebuie să ştie că pelicula lui Farhadi oferă mai multe până la final decât promite în prima jumătate.
Mai interesantă decât acţiunea în sine (deşi există şi aici elemente-surpriză) mi se pare psihologia personajelor, care este într-adevăr foarte bine surprinsă, exact aşa cum se întâmplă şi în realitate.
Interpretarea actorilor este foarte bună, iar cântecele care apar în film, de o reală calitate.